האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מאחורי השיקוי עומד הנער

דראקו משתמש בשיקוי פולימיצי כדי להתגנב למסיבה של גריפינדור.<br>דראקו מתאהב בהארי ומתחזה אל ג'יני והם מנהלים רומן עד שטעות אחת קטנה הורסת את הכל.



כותב: צ'וצ'אנג704
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 19278
4 כוכבים (4.188) 16 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומדיה - שיפ: דראקו/הארי - פורסם ב: 12.01.2012 - עודכן: 22.12.2012 המלץ! המלץ! ID : 2641
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

הפאנפיק מוקדש לליאל (גרובר ) רגב (פאנטומאיב) ,
שתדעי הרבה ימים מאושרים של הארקו :))


"עם מי את הולכת למסיבה ?" שאלה לבנדר בראון .

"עם רון וויזלי " ענתה הרמיוני .

יש מסיבה ,ואני לא מוזמן אליה . יש מסיבה שכולם ירקדו בה ,ישירו בה (יזייפו בה..) , ידברו בה ואני לא אהיה שם.

זה נראה לכם הגיוני? כי לי לא! ואני לא הולך לוותר!

אני ,דראקו מאלפוי נשבע בזאת שאכנס למסיבה בגריפינדור ויהי מה!

אבל איך אוכל להיכנס? לפי מה ששמעתי זה לא יהיה בעזרת סיסמא ,

שמעתי אולי אחד המורים יעמוד שם ויבדוק מי שייך לגריפינדור ומי לא..

אני יכול לבדוק אם האגריד בא, אם הוא בא החיים שלי יהיו הרבה יותר קלים .

האגריד ענק ,אני יכול להתחבא מאחוריו ולהיכנס .

אבל מה הסיכוי שיזמינו את האגריד? נכון ,הוא חבר קרוב של פוטר אבל זאת לא סיבה להזמין אותו!! ואז נזכרתי , שיקוי הפולימיצי!!

אני יכול לקחת שערה של מישהו מגריפינדור ,לנעול אותו בחדר הנחיצות , ולהיכנס במקומו!


אתמול לקחתי מהחדר של סלגהורן שיקוי פולימיצי , זה היה ממש מפחיד!

לשנייה חשבתי שנתפסתי אבל בסוף פרופסור טרלוני קראה לו כי ניבאה שהוא עומד למות ( והוא הבן אדם העשירי בערך שהיא ניבאה לו את זה.. )

לא השגתי עדיין חתיכה ממישהו , המסיבה עוד חצי שעה , אני פשוט אקח מהאדם הראשון שיעבור במסדרון. באותה השנייה עברה במסדרון ג'יני וויזלי .

"נו נו , לג'יני שלנו יש מזל היום" אמרתי ולקחתי אותה לחדר הנחיצות . קשרתי אותה והיא צעקה "דראקו! תשחרר אותי !משוגע!!"

"אין לך למה לצעוק, ביקשתי מהחדר שיהיה חדר אטום לרעש , את יכולה רק להתפלל שאני אזכור שאת כאן. השארתי לך כאן אוכל" אמרתי .

"איך אני אוכל?!קשרת לי את הידיים!! " ג'יני צעקה . "אני סומך עלייך שתהיי יצירתית, עכשיו אני צריך ממך דבר אחד .." אמרתי ותלשתי לה כמה שערות .

הכנסתי לשיקוי את השערות ובלעתי . זה היה דוחה , בן רגע הרגשתי איך כל גופי משתנה וכשהבטתי במראה הייתה מולי ג'יני .

הלכתי לכיוון הכניסה לגריפינדור והתפללתי , התוכנית עד עכשיו הצליחה , אני נראה כמו ג'יני ,ג'יני כלואה בחדר הנחיצות ואין שום דבר שיכול להפריע לי. רק צריך לקוות שהמורה לא ישים לב שאני מסלית'רין במקור .

"לא כ"כ מהר גרינר , לפי מה שזכור לי אתה מרייבנקלו. חזור לחדרך והגש לי דף ועליו מאה סיבות למה לא כדאי להתגנב למסיבה שלא הוזמנת אליה. "אמר סנייפ למי שהיה לפניי , באותו הרגע לקח את אותו הילד אחד מהמאבטחים שעמדו שם , המחכים לפקודתו של סנייפ .

סנייפ הביט בי.האם הוא יכול לראות דרך שיקוי הפולימיצי?  אני מגריפינדור חשבתי , אני מגריפינדור .

חשבתי שאם אומר את זה הרבה פעמים זה יצליח . "שלום ,ג'יני . לא כדאי ללמוד במקום ללכת למסיבה?הציונים שלך דיי ירדו לאחרונה . " סנייפ אמר .
זה היה מוזר ,סנייפ תמיד דיבר אליי בשמחה ועכשיו עם כל התיעוב הזה הרגשתי רע .

אבל העיקר שזה הצליח ,התוכנית שלי הצליחה !!

המאבטח פנה מעט הצידה ואני הקדמתי .

"היי הינה ג'יני ! היי ג'יני! " שמעתי קול .

"רון.." אמרתי במרמור . איך לא חשבתי על זה שאני אצטרך להתמודד עם רון , הרמיוני הבוצדמית המגעילה הזאת ופוטר ?!

"היי רון! " עניתי ,מנסה לחקות את הקול הכי גבוה שיכולתי (אולי גבוה מידי ..)

"היי ג'יני , אני צריך לדבר איתך " פוטר אמר .

"דבר " אמרתי , מאושר מזה שפוטר נבוך ואני עונה לו תשובות אדישות .

"אוקי, אני אוהב אותך ,ואני ממש רוצה להיות איתך " הוא אמר .

הייתי בשוק , איך אני אמור להגיב?! ואז כשאני עוד בהלם ,

הארי קירב את שפתיו ונישק אותי .

ואני ביקשתי בכל ליבי שלא יפסיק לעולם.

צמרמורת עברה בי, אבל היא הייתה נעימה . ואני החזרתי להארי בנשיקה .

הפרק הבא
תגובות

יאמייייי >:) · 03.06.2012 · פורסם על ידי :אושרת89

אז....אזזז....?! · 05.06.2012 · פורסם על ידי :סנופיסנופי
את בעצם אומרת שדראקו הוא גיי?!
כי אני מסכימה איתך.

:) · 05.06.2012 · פורסם על ידי :צ'וצ'אנג704 (כותב הפאנפיק)
כן XD
דראקו גיי D:

חהחה! · 28.11.2012 · פורסם על ידי :Together we are one
אוי זה טוב!! לפי דעתי את צריכה עוד קצת פרוטים!! אבל אני בטוחה שהפרקים תותחים...לא קראתי את כום אז אין לי מה לדבר...ואני מתחילה..ע-ע-עכשיו!!!!

נחמד :) · 03.11.2013 · פורסם על ידי :הרמיוני האחת והיחידה XD

:) · 14.01.2016 · פורסם על ידי :Paper Towns
וואי זה טוב!!!!!!!!!!!!

אדיר · 25.03.2018 · פורסם על ידי :רשחר195
גרמת לי לצחוק

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007