האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

סלבריטי

עם דוד אוכל-מוות לשעבר, אבא אוליגרך ואח שהוא עבריין צמרת, אפשר שהחיים לא יהיו מעניינים?
האמת מאחורי החיים הנוצצים של משפחת הקוסמים הכי ידועה-לשמצה!



כותב: Hollywood
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2340
5 כוכבים (4.667) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי-פוטר - זאנר: רומאנס, פלאף, הומור - שיפ: עדיין לא ידוע - פורסם ב: 27.01.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 2684
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש


שם: סלבריטי

פאנדום: הארי פוטר

שיפ: עדיין לא ידוע

דירוג:  PG (נכון לעכשיו).

תקופה: הדור-הבא

ז'אנר: רומאנס, פלאף, הומור

ויתור זכויות: הדמויות הלקוחות מהארי פוטר לא שייכות לי ואני לא מתכוון להפיק מהם רווח כספי.

 

הערות: מקווה שתהנו, אשמח לשמוע ביקורת בונה :)
ואל תיבהלו מהעובדה שלא כל הפרטים עדיין מובנים, ולא כל הדמויות מוכרות, הכל מתבהר בהמשך!

-------------------


יום ב' ה-31 באוגוסט 2026, 18:23, אולם הכניסה של משרד הקסמים, לונדון

*קליק* *פלאש* *צ'יק* *פלאש* *פלאש*
"העלמה קרקרוף, מה את חושבת לגבי מעצרו של אחיך?"
"את ידעת על המקרה המדובר?"
"יש לך מספר מילים לומר להגנתו?"
"האם מארק שואף ללכת בדרכו של דודכם, איגור, לאזקבאן?"
"ספרי לנו, מה לאביך יש לומר על הסיפור?"
"איך זה מרגיש לחיות בבית יחד עם עבריין-צמרת?"
"העלמה קרקרוף כאן שבועון 'המכשפה', האם זה נכון שאת יוצאת עם נסיך הנפט הסעודי, עמיר אל טסוואן?"

נעלי-העקב שלי נוקשות על רצפת העץ שבמרד הקסמים בעודי מקרטעת בקושי דרך המוני העיתונאים והצלמים שנעים איתי לכיוון האח שממנו נכנסתי לכאן. גופו של אולג, שומר הראש המשפחתי, משמש מגן חי שחוצץ ביני ובין אוכלי-הנבלות האכזריים שמכרכרים סביבי. כל גופי מזיע תחת מעיל הפרווה הכבד שהלנה הכריחה אותי ללבוש לשימוע ואני רק מייחלת לרגע שבו אצא מכאן ואוכל להוריד אותו ולהחליף לנעלי-ספורט שלא ישברו לי את הבהונות.
לאחר מספר רגעים שמרגישים כמו נצח אני ואולג נעמדים מול אח השיש הגדול שבצד החדר. בידו האחת אולג חוסם את האספסוף הגועש מאחורי ובידו השנייה מפזר אבקת-פלו ירוקה על הגחלים הבוערות. להבות האזמרגד מתפרצות בבת-אחת מתוך האח ואני צועדת לתוכן בביטחון, משתדלת לא למעוד בנעליי הגבוהות.
"למלון דורצ'סטר," אני לוחשת בתקווה לשמור על מקום הימצאותי בסוד, אף על פי שאני בטוחה שכל כתבי-הצהובונים כבר יודעים בדיוק היכן אני עומדת ללון הלילה.

זרם מטושטש של ארובות חולף מול פניי בעודי מסתחררת במהירות שיא ובתוך מספר שניות אני נעצרת בבת אחת ומועדת אל מחוץ ללהבות על שטיח קטיפה רך. לא עובר רגע ועובד בחליפת מדי-המלון הכהים מושיט לי את ידו לעזרה.
"קורה לטובים ביותר," הוא אומר לי במבט מעודד בעודי נעזרת בו כדי להרים את עצמי מהרצפה בפנים אדומות מבושה. מאחוריי אני שומעת את אולג פוסע גם הוא מתוך האח האדמדם. הוא, לעומתי, מצליח לצאת מהסיטואציה מבלי להפיל את כבודו העצמי לרצפה מול עובד מלון זוטר.
"ברוכים הבאים למלון דורצ'סטר," מדקלם העלם וחושף חיוך נוצץ של מיליון דולר. "אנו שמחים לארח אתכם כאן, אחד מארבעת מלונות הפאר היחידים בלונדון המציעים שירותי-לינה גם לקוסמים ולמכשפות. הבה נוביל אתכם לחדר. המזוודות ממתינות לכם שם." הוא מוביל אותנו בכל רחבי המלון היוקרתי, מסביר בגאווה על כל אחד מהשירותים הרבים שמוצעים בו. בנקודה כלשהי במהלך הסיור המתיש, בין "חדר המדיטציה המפנק" ו"אקווריום הדגים הטרופים המרתק שלנו", סבלנותי פוקעת.
"אנחנו ישנים כאן רק הלילה, אתה יודע..." אני אומרת לו בגסות רוח והמבט המרוצה שהיה מרוח על פניו נשטף ונמחק בבת אחת.
"אוה," הוא משיב,  קופץ את שפתיו, אצבעותיו מתכווצות לאגרופים והוא פונה בצעדים מהירים לעבר המעלית שמובילה לדירת-הגג, שם נמצא החדר. על אף שהוא לעולם לא יסכים להודות בכך, אני בטוחה שאני רואה שמץ של חיוך משועשע מופיע על פניו של אולג באותו הרגע, כך שאני יודעת שהוא גם מודה עכשיו לאלוהים על חוסר הטקט המשווע שלי.

כשאנחנו פותחים את דלת עץ הכפולה שבכניסה לחדר שהוכן עבורנו, אני לא יכולה שלא לעצור את נשימתי. אף על פי שכבר ישנתי בלא מעט בתי מלון מפוארים (כסף הוא אחרון הבעיות שמדאיגות את המשפחה שלי), דירת הפנטהאוז במלון דורצ'סטר היא ללא ספק מהמרשימות שראיתי בחיי. בחדר יש ארבעה חדרי שינה ראשיים, פלוס חדר אורחים נוסף וכולו מרוהט בצורה בריטית-מסורתית שלא הייתה מביישת את ארמון באקינגהאם. אחרי שאנחנו נפרדים לשלום מנער-הקבלה עם תשר נדיב, ואולג פורש לחדר האורחים, שם הוא יישן, אני משליכה את המעיל המסורבל על הרצפה ומתמוטטת על אחת מהספות הסגלגלות שבסלון, מוכנה לעצום עיניים ולא לקום עד מחר בבוקר.

"ואת עוד חושבת שעלייך עבר יום קשה..." אני קופצת למשמע קולה הצרוד של סבתי כדי לגלות שהיא יושבת על הכורסא לצידי, מחזיקה בידה האחת ספל תה מהביל ובשנייה סיגריה לבנה. "אני, לעומתך, הייתי צריכה להשתמש באחד ממפתחות המעבר המזורגגים הללו כל הדרך ממוסקבה. בהיום אתם רק הולכים חצי-מטר וכבר מקטרים כאילו רצתם מרתון."
"נכון," אני ישר מסכימה עם דבריה בקול חלול. כבר למדתי שאין לי למה לנסות להתנגד, זה רק יגרור עוד עשרים דקות של סיפורים שאצטרך לשמוע מהתקופה שבה גרה בסיביר וכל מה שהיו יכולים לעשות זה "לשתות את הדמעות שזלגו ולהתחמם מהמחשבות על החופים שבסיינט פטרסבורג בקיץ".
"הייתם מצפים לטיפת הכרת תודה מהילדה שבשבילה עברתי את כל הסיוט הזה, אבל כנראה שזה יותר מדי לבקש."
"תודה סבתא, אני מעריכה את זה שאת כאן." עוד שקר כלשהו.
"את התכונה הזו לא קיבלת מלאוניד. אף בן שלי לא היה מתייחס ככה לסבתא שלו. תמיד האשמתי את אימא שלך בהתנהגות חסרת הכבוד שלך. מארק לא מתנהג ככה. כנראה זה החינוך האמריקאי הקפיטליסטי שהיא הביאה איתה מהחור שהיא באה ממנו."
אני מחליטה שזה כבר מוגזם ועומדת להתעמת איתה כשצילצול בדלת מקדים אותי.

"מי זה עכשיו?" היא שואלת בעצבנות. אף פעם לא הייתה לה יותר מדי סבלנות לאנשים.
"הזמנתי לנו 'רום-סרוויס'!" אני שומעת את הלנה, אשתו השלישית של אבא שלי, צועקת לעברנו בקולה הגבוה מהחדר השני. "אני אפתח!" היא מכריזה ומתקדמת במהירות לעבר דלת הכניסה, בעוד אצבעותיה עונדות במומחיות זוג עגילי-פנינים יוקרתי על אוזניה. מי שלא מכיר אותנו בקלות יכול לחשוב שהלנה היא האחות הגדולה (וההרבה-יותר-מושכת) שלי. אני מניחה שזה עיצבן אותי בהתחלה, אבל כבר השלמתי עם העובדה שאבא שלי אוהב אותן צעירות מדי. את אימא שלי הוא פגש כעוד הייתה סטודנטית בת-17 באקדמיה למשחק בניו-יורק. עם אימו של מארק, אחי הבכור, הוא התחתן בקיץ שבו סיימו ללמוד בדורמשטרנג.

הלנה פותחת את הדלת ושלושה מלצרים נכנסים בבת-אחת אל תוך החדר עם עגלה מלאה מנות גורמה. כעבור מספר דקות בהם הם מניחים מפה, עורכים את השולחן ומפזרים את צלחות האוכל עליו, שלושתנו מתיישבות לאכול.
שתיקה מביכה.
"אוה, טטיאנה!" הלנה קוראת פתאום, מאושרת שהיא מצאה נושא כדי להפיג את הדממה המעיקה. "הסתובבתי היום ברחוב ריג'נט ומצאתי שמלה מקסימה שאת יכולה ללבוש מחר ליום הראשון שלך בבית-הספר הזה, הורגוטס!"
"זה הוגוורטס!" אני מתעצבנת עליה, למרות שאני לא יודעת בכלל למה. בחיים לא הייתי בבית-הספר הזה קודם, למה חשוב לי בכלל איך קוראים לו?
"אותו הדבר, אז את תלבשי את זה מחר?" היא מתרגשת מהעובדה שעוד לא סירבתי להצעה.
"אהה, אממ," אני מנסה למשוך זמן כדי לחשוב על תירוץ משכנע למה לא. "האמת שאנחנו מחויבים ללבוש גלימות טקס מחר. כן, מצטערת... אולי בפעם אחרת." כנראה שבכל זאת ירשתי חלק מכישרון המשחק והאילתור של אימא.
"אהה," היא משיבה באכזבה. "חבל..."
טיפה עצוב לי לראות אותה ככה, אחרי הכל באמת יש לה כוונות טובות. אבל יותר עצוב לי לדמיין את עצמי באחת מהשמלות שהיא קנתה לי, ביום הראשון בבית-ספר חדש. איכשהו היא תמיד מצליחה לקלוע בדיוק לבגד האחרון שהייתי בוחרת מכל הבגדים בחנות, ולוקחת אותו. מצטערת, הלנוש'קה. אם השאלה היא האם לבחור בשמירה על עצמי מפני התאבדות חברתית שתשפיע לשנתיים הקרובות או הרגשות שלך, אני אהיה חייבת לבחור באופציה א'.

והנה אנחנו נקלעות לעוד שתיקה מביכה.
"טוב," הלנה מכריזה כעבור כמה דקות וקמה מהכיסא שלה. "אני חייבת לזוז. קתרינה בטח כבר מחכה לי למטה. אנחנו הולכות היום לאיזה 'מיוזיקל' ב'ווסט אנד', הוא אמור להיות מדהים!" אני מחייכת ומנסה להיראות כאילו אכפת לי לאן היא הולכת בזמן שהיא נפרדת ממני בליטוף על הראש.
"אה, אתן הולכות עם אבא?" אני מעמידה פנים של מתעניינת.
"לא, שכחתי לספר לך, מותק. לאוניד נתקע במוסקבה כמה ימים, משהו עם העסק. הוא אמר שהוא ישתדל, אבל הוא לא מאמין שיספיק להגיע עד מחר. בכל מקרה, נלך שתינו, יהיה כיף!"
"אה... אוקיי."
"לילה טוב, אירנה," היא נפרדת מסבתא ומנשקת אותה על הראש.
"*Спокойной ночи, глупые свиньи," סבתא ממלמלת קללה ברוסית בחזרה.
"מה היא אמרה?" הלנה שואלת בתמימות. היא לא דוברת רוסית כמו כל המשפחה שלי.
"היא אמרה שהיא אוהבת אותך," אני עונה לך וחיוך טיפשי נמרח על פניה העדינות.
"אני אוהבת אותך גם, בבושקה," היא אומרת בטון חזק ובהדגשת הברות, בצורה שבה מדברים לתינוק שעדיין לומד לדבר. סבתא רק נוחרת עליה בחזרה והיא יוצאת בעליזות מהחדר.
כעבור כמה דקות גם סבתא פורשת לישון בחדרה, מבלי לטרוח להגיד לי שלום או אפילו לאחל לי בהצלחה לקראת מחר. היא פשוט לא טיפוס כזה.

וכך אני יושבת, בערב שלפני פתיחת שנת הלימודים בבית-ספר חדש לגמרי, מול שולחן ארוחת-ערב ריק במדינה שמעולם לא הייתי בה לפני כן.
נכון שאתם פשוט מתים להיות אני?

-------------------------------

 

*"לילה טוב, חזירה טיפשה!"

תגובות

מחכה להמשך · 27.01.2012 · פורסם על ידי :The Patronus
מאוד אהבתי את ההמשך של דור קרקרוף, ואני כבר רוצה לדעת איך זה משתלב עם דמויות מוכרות יותר או דמויות פחות מוכרות.
צחקתי כמה פעמים בקטע, ואני חושב שזה חשוב שהיה מעט (אם לא הרבה) הומור בפאנפיק.
אני ממש אוהב פאנפיקים של הדור הבא (מעודנת :יאי:) ונראה לי שזה יהיה אחד ממש טוב.
מחכה להמשך D:

המשך!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! · 27.01.2012 · פורסם על ידי :Shes A Rebel
אני ממש אוהבת פאנפיקים של הדור הבא...
ונראלי שזה הולך להיות אחד הפאנפיקים אם לא ה-!
המשך דחוווף!!

חחחחחחחחחחXD · 28.01.2012 · פורסם על ידי :אוקספורד
פיק חמוד ומתואר ממש טוב, אני אשכרה הבנתי מה כתבת שם!( כבוד:) סופסוף מישו שמבין רוסית^-^קיצר פיק ממש מעניין מחכה להמשך..:|
נ.ב :יש כמה מקומות בפיק שחסרות מילים ויש כלמיני סימנים כאלו...( או שזה רק במחשב בדפוק שלי?)

תודה לכולכם! · 28.01.2012 · פורסם על ידי :Hollywood (כותב הפאנפיק)
פיטר - היה לי ממש כיף לקרוא את התגובה שלך! תודה רבה על המחמאות, ואני מקווה שההמשך יעמוד בציפיות :)

קתרין - חחח תודה רבה! את אחת העוקבות המסורות אם לא ה-! המשך בקרוב :)

אוקספורד - תודה, אני שמח לשמוע שאהבת :)
ובקשר לרוסית - גם אותי זה הגניב להכניס משפט ברוסית פה ושם, לכן עשיתי זאת - תצפו לעוד כאלה (;
אבל האמת המצערת היא שאני בכלל לא דובר רוסית, פשוט השתמשתי בגוגל-טרנסלייט וקיוויתי שהוא צודק. אולי בפעמים הבאות אתה תוכל להיות המתורגמן הרשמי של הפיק למשפטים ברוסית תקנית, אם תרצה כמובן (:

... · 29.01.2012 · פורסם על ידי :Stark
פאנפיק ממש חמוד, אני ממש רוצה לקרוא את ההמשך שלו D:

:) · 04.02.2012 · פורסם על ידי :אוקספורד
דבר ראשון אני בת(ניקול וזה...:) יש לי כינוי דפוק ...
ןדבר שני אני אשמח לתרגם לך לרוסית אם תרצי:)

D: · 04.02.2012 · פורסם על ידי :Numb
זה פשוט כזה מושלללם!
אני מתה על זה, יש לך כישרון כתיבה!
אתה פשוט חייב להמשיך את זה!
ואגב, כתבת ברוסית 'חזירים טיפשים' ולא 'חזירה טיפשה' ^^
'חזירה טיפשה' זה ככה: глупая свинья
רק מודיעה, אני רוסיה. (:

.. · 04.02.2012 · פורסם על ידי :Numb
נממ, זה כנירא לא כותב כאן ברוסית.. >

המשך, חובה. · 15.02.2012 · פורסם על ידי :Roland
התחלת הפאנפיק הייתה פשוט מעולה. אהבתי את דרך תיאור המצלמות ואת כל שאלות העיתונאים, מאוד אמין. תיאוריך המשיכו להקסים כשתיארת בצורה מצוינת כל אחת מהדמויות (מעובד המלון הזוטר ועד לסבתא-רוסייה-אופיינית), את אופיין, מראם ודרך התנהגותם. תיאורי החדרים, המלון ומשרד הקסמים היו מעולים גם כן.
לאחר מכן, בדיאלוגים בין הסבתא, הדמות הראשית והלנה. הדיאלוגים היו מהירים, קולעים ומלווים בהומור מצוין.

לסיכום ארצה להגיד כי זה אחד הפרקים המהנים ביותר שקראתי לאחרונה, מבחינת תיאור הדמויות, תיאור המקומות, דיאלוגים וכמובן- רעיון. מאוד מעניין אותי לראות איך זה מתפתח ^^

אה, דבר אחד, הייתה לך טעות הקלדה אחת; כתבת "שבמרד" במקום "שבמשרד", אבל חוץ מזה, הכל היה מצוין! D:

אומיגאדO: · 25.02.2012 · פורסם על ידי :Alex Udinov
אני באמת לא הגבתי על זה? הייתי בטוחה שכן!
*יש להאשים את מעברי הבתים בבלבול שנגרם לי ותו לא*
אני אנסה לשחזר את מה שכתבתי - אני זוכרת שהסתלבטתי עליך בעניין של 'עלאק לא יודע לכתוב הומור, נשפכתי לאורך כל הפיק' - הו כן, כתבתי את זהP:
אני חייבת לציין, אורי, שמה שאני הכי אוהבת בכתיבה שלך בנושא הפאנפיקים (עזוב את זה שהיא מדהימה ומיוחדת וכל החרטה הזה), זה שאתה תמיד כותב על משהו לא צפוי, על איזשהו פן שאף אחד לא חשב לפני כן לכתוב עליו, שאתה מחדש לנו משהו בעולם הקוסמים - וזה מה שאני חושבת שהופך את הכתיבה לכל-כך מיוחדת(;
בקיצור, עלילה תותחית, זורמת וסוחפת, לא יכולתי להפסיק לקרוא לרגע ואני יותר ממצפה להמשך!
ותחי האובססיה לרוסים!

זה אחד המצחיקים · 27.02.2012 · פורסם על ידי :Miss Manson
הרגת אותי עם התיאורים של איגור והסתבא :)
לגבי מה שכתבת על הדמויות שקשה להבין מה קורה איתן - דווקא לדעתי הכל מובן ומאוד כייף לקרוא, הפרק קליל וזורם.
אני כבר מחכה לקרוא את ההמשך

ואגב ברוסית "חזירה טיפשה" זה Глупая свинья

ואם תרצה אשמח לייעץ בענייני רוסית בפיק זה :) :)

אוי :/ · 27.02.2012 · פורסם על ידי :Miss Manson
לא מפרסם פה בתגובות את הרוסית! נו, לא נורא - אם תצטרך יכולה לשלוח בהודעה פרטית פה.
אגב זה הפיק הראשון שאני קוראת בסגנון פלאף שמעניין אותי ובא לי לקרוא עוד

וואו, יפה! · 08.03.2012 · פורסם על ידי :Hodaya
כתוב בצורה מעניינת, רק מחכה להמשך!
נרשמתי לעידכונים (:

האגודה מאדיפה להישאר אולמנית · 15.03.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
המשך... זה מהמם כול משאצ כוטבות או מהמם

המשך · 11.05.2013 · פורסם על ידי :נגה הורוויץ
למרות שהתחלת לכתוב את זה לפני יותר משנה, רק עכשיו נתקלתי בפיק הזה, ובנתיים הוא פשוט מושלם, אז אני ממש מצפה להמשך, כי יש פה מלא פוטנציאל.
זה בהחלט אחד הפיקים הכי מקוריים ומעניינים שקראתי, אז תמשיכי!!

למה נטשת?! · 10.08.2014 · פורסם על ידי :Ophelia
למרות שהפיק פורסם לפני יותר משנתיים, רק עכשיו נתקלתי בו.
אשמח מאוד אם תמשיך/י!!!

מהמם · 03.08.2016 · פורסם על ידי :Stargazer
אין לי מילים

בבקשה תמשיך!! · 01.12.2016 · פורסם על ידי :פרינסס פוטר
ממש ממש אהבתי! סוף סוף פאנפיק שכתוב בצורה מעולה ולא חובבנית XD
רעיון מרתק! בבקשה בבקשה תמשיך!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007