האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


Friendzoned - הדור הבא

אלבוס סוורוס פוטר מתאהב בילדה הכי מדהימה בהוגוורטס. הבעיה היא -שהם החברים הכי טובים .



כותב: WhenSheWasJustAGirl
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 6846
4 כוכבים (4.429) 7 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטי - שיפ: רוז וויזלי - סקורפיו מאלפוי ואלבוס פוטר- OC - פורסם ב: 01.02.2012 - עודכן: 05.02.2012 המלץ! המלץ! ID : 2698
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

(מוקדש לרוזה המאגניבה ) 

 

אירוניה זה דבר מצחיק , אצל אחרים לפחות. אצלי , זה רק מתסכל . 

קוראים לי אלבוס סוורוס פוטר . נקראתי על שם אלבוס דמבלדור וסוורוס סנייפ. שניים מהמנהלים הגדולים ביותר של הוגוורטס .

סוורוס סנייפ היה מאוהב בחברה הכי טובה שלו , אך השנים עברו והיא התחתנה  עם מישהו אחר , במקרה הזה , סבא שלי , ג'יימס פוטר . 

בשביל לילי אוונס סוורוס סנייפ היה רק ידיד , לא יותר מזה . אך הוא אהב אותה כל שנות חייו. 

 

בחזרה לסיפור שלי - גם אני מאוהב בחברה הכי טובה שלי , הלנה לונגבוטום . אך בשבילה אנחנו רק חברים.  אנחנו מכירים מגיל אפס בערך , גדלנו יחד - היא רוז ואני . 

מה שכנראה הופך אותי לfriendzoned - הדור הבא. 

 

 

ישבנו ארבעתנו בתא בהוגוורטס אקספרס . סקורפיוס ורוז התנשקו , למרות שהם יוצאים כבר מתחילת השנה השישית לא נראה לי שדוד רון אי פעם ישלים עם העובדה שהבת שלו היא החברה של הבן של דראקו מאלפוי , סקורפיוס מאלפוי - החבר הכי טוב שלי. 

הלנה נשענה עלי , בוהה מחוץ חלון - צוללת כהרגלה אל תוך ים עמוק של מחשבות . כעבור זמן קצר היא נרדמה , ליטפתי את שיערה בעצב . 

כשהרמתי את עיני ראיתי את רוז וסקורפיוס מסתכלים עלי. "אתה חייב לספר לה" אמרה רוז . "אני לא חייב לעשות שום דבר" השבתי לה בלחש , כדי לא להעיר את הלנה . "היי אל , תראה את רוז , שנים היא הייתה מאוהבת בי וכשסוף סוף אזרה את האומץ להגיד לי את זה שנה שעברה.." "שתוק" רוז קטעה את סקורפיוס בכעס ונתנה לו מכה על היד . 

"אבל באמת אל , אתה חייב לספר לה " אמר סקורפיוס . "אני לא חייב כלום" אמרתי בכעס "והשיחה הזאת נגמרת עכשיו". 

 

אחר ארוחת הערב עלינו ארבעתנו אל חדר המועדון של גריפינדור - כן , ארבעתנו , גם סקורפיוס , המאלפוי הראשון שמוין לגריפינדור . "מחר על הבוקר  אימון קווידיץ' ראשון ואז מיונים, חסר לנו חובט אחד" אמר סדריק ווד - קפטן קבוצת הקווידיץ' של גרפינדור ובנם של אוליבר ווד וצ'ו צ'אנג. "יש לי פגישת מדריכם עכשיו - נדבר אחר כך"  אמר ווד והמשיך בדרכו . 

 

"קאפוט דראקוניס" מלמל סקורפיוס את הססמא אל הגברת השמנה ונתן לבנות להכנס אל חדר המועדון . אחר כך הוא החווה בידו לכיווני ואמר "ladies first" חייכתי ואמרתי לו "dogs before" "ניצחת הפעם פוטר" הוא אמר ושנינו נכנסנו צוחקים אל חדר המועדון .

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

אהאהאהע!! · 05.02.2012 · פורסם על ידי :DreamedOfParadise
אני מוקדשת ! איזה כבוד!
הפרק היה מדהים! אופיר לכי להיות סופרת! את מוכשרת!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
143 520 597 225


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007