האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

כמעט מלאכים עונה 4

סיפור שהמצאתי על מה שקרה אחרי שהחברים גילו שהחברים מהצד השני של החומה "בגדו בהם" (אחרי פרק 31)



כותב: הקוסמת הצעירה :)
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3566
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: כמעט מלאכים - זאנר: טלנובלה - שיפ: מר וטיאגו - פורסם ב: 09.02.2012 - עודכן: 10.02.2012 המלץ! המלץ! ID : 2724
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

מר המובהלת לא ידעה מה לעשות , היא לא הבינה מי זה הטיאגו הזה אבל ידעה שהיוא מוכר לה מאיפה שהוא.

היא הלכה לדבר על לוס , והיא סיפרה לה שטיאגו הוא האחראי ל"מות הוריה" מר המזועזעת לא הבינה , היא הייתה חייבת לדבר איתו , לשאול אותו למה.

היא החליטה לצאת מהעיר ולחפש אותו ביער, מהר היא ירדה מהבניין הממשלתי וראתה שם את הג'יפ השחור של תאו , היא נכנסה לארגז שמאחור והסתתרה , תאו התניע ונסע איתה אל מחוץ לחומה.

כשהם הגיעו ליער מר יצאה במהירות החוצה , הסתכלה סביבה , וחשבה לעצמה :*יופי מר , מה עכשיו?* היא הלכה והתרחקה מהג'יפ באותו הזמן במקום אחר ביער , ג'וני ולוקה הלכו ודיברו על טפי, כששלפתע תאו ראה אותם והתחיל מרדף , אך פתאום קלי הנשק של תאו לא עבד אז הוא לקח קלי נשק ישן שמצא על הריצפה (לא מחשמל אלא עם יריות כמו האקחים שיש היום) הם רצו מהר , בדיוק לכיוון של מר , תאו ירה , ג'וני ולוקה רצו מהר ככל שיכלו עד שמצאו מקום מסתור , מר המובהלת עמדה בדיוק במרכז השביל שבו תאו רץ , ובלי להסס תאו לחץ על ההדק וירה בה , מר נפלה על הרצפה , מדממת. תאו שראה שמשהו כאן לא בסדר הסתלק מיד מהמקום מחשש להסתבך.

לוקה וג'וני ניגשו מהר למר הפצועה (הם לא ידעו שזאת היא) וגילו להפתעתם שזאת היא , לחוצים ומבוהלים הם לקחו אותה למחילה . מר לא יכלה יותר וכבר כאב לה מאוד , היא ביקשה לעצור אמרה שאין לה כוח יותר ללכת. לוקה הרים את מר , אבל מר צעקה שיוריד אותה ושכואב לה מאוד. לוקה לא ויתר וסחב אותה עד למחילה. הם הגיעו לפתח המחילה לוקה אמר לג'וני שיקרא למישהו שיעזור לו להרים אותה לתוך המחילה  , ג'וני רץ מהר , מתנשף כולו בפתח המחילה (בתוך המחילה יושבים טיאגו, נינה, טאצ'ו , טפי, מלודי וולה ) "בואו מהר ... (מתנשף) מצאנו בחורה אחת שירו בה , חייבים לעזור לה ..(מתנשף) היא תמות עם לא נעשה משהו." טאצ'ו רץ מהר ללוקה והופתע לגלות זאת מר , הוא נעצר לרגע ואמר לעצמו :"מר?" לוקה מיד ערער אותו וצעק לו שיעזור לו , הם מהר הובילו אותה לתוך המחילה .. טיאגו רץ לעזור וראה את מר. הוא נעצר , השתתק, קפא במקומו ולא יכל לזוז. הוא כל כך כעס עליה , התאכזב ממנה , שנא אותה שעכשיו הוא כבר לא ידע מה לעשות חוץ מדבר אחד , הוא לא יתן לה למות. מהר קיקה נכנסה למחילה לאחר שג'וני קרא לה , היא ניהלה את העיניים וסגרה למר את הפצע. 

למחרת בבוקר , מר התעוררה במחילה , ולא הבינה היכן היא נמצאת , התחיל לכאוב לה בבטן היא הסתכלה וראתה את התחבושת המונחת על מקום היריה. היא קמה במהירות , וכאב לה מאוד. היא ירדה במדרגות וראתה את טיאגו יושב על הדלפק שבמטבח , היא נבהלה , והוא קרא לה להתקרב , היא הסתכלה עליה והוא אמר לה ברוך: " אל תפחדי אני לא אעשה לך כלום, בואי". היא התקרבה ואמרה :" אני יודעת שהצלתם אותי, ואני מודה לכם , אבל זה לא מכפר על מה שעשית ואני חייבת לדעת למה? , למה?!" טיאגו המבולבל ענה :" מה? מה עשיתי, זאת את, כולכם, איך יכולתם לבגוד בנו ככה?" 

מר:" אנחנו? אנחנו לא עשינו כלום? , ואם עשינו אני בטוחה שזה לא היה נורא כל כך כדי שתעשה מה שעשית." טיאגו שהיה מבולבל וכועס צעק: מה?! מה?! מה עשיתי תאמרי לי מה עשיתי?! 

מר משיבה בצעקות:" אתה רצחת אותם , איך אתה בכלל מעז לשאול מה עשית , רוצח!" 

טיאגו:" מה? את השתגעת , מה עובר עלייך?, אני רצחתי?"

מר:"כן , לוס סיפרה לי כל מה שעשית , אני יודעת שהיית אובססיבי לגבי , אבל מפה עד לרצוח את ההורים שלי ? "

טיאגו:" איפה היית אחרי שנפלה הפצצה?"

מר:" מה על מה אתה מדבר?"

טיאגו:" את זוכרת את פס וקמילו?"

מר:" אין לי מושג על מה אתה מדבר , אתה רק מנסה להעביר נושא, עכשיו תאמר לי , למה רצחת אותם?!"

טיאגו:"את זוכרת אותי? את יודעת מי אני?"

מר:"ברור שאני זוכרת אותך , אתה רצחת את ההורים שלי" מר אומרת בכעס אך בבלבול.

טיאגו:"איפה הכרנו."

מר הסתכלה על טיאגו , חשבה לכמה רגעים ואמרה: אני לא יודעת איפה הכרת אותי, כל מה שאני יודעת הוא שראית אותי והפכת להיות אובסיסיבי לגבי , אבל לרצוח את ההורים שלי , אותי?"

טיאגו: "את לא זוכרת נכון?"

מר:"אני לא מבינה על מה אתה מדבר!" 

טיאגו הלך והביא את התמונות של החברים והביא אותם למר.

טיאגו:" את זוכרת אותם?"

מר מתבוננת בתמונה ואמורת: לא אני לא יודעת מי אלה , עכשיו עם אין לך תשובה בשבילי , אז כנראה שאני סתם מבזבזת פה את הזמן , אני הולכת מכאן."

טיאגו: בואי אני אקח אותך חזרה ליער."

מר מסתכלת על טיאגו במבט מפוחד ואומרת:"אתה בטוח?" 

טיאגו:"אל תדאגי אני לא יעשה לך כלום."

טיאגו מכסה למר את העיניים ולוקח אותה החוצה מהמחילה. הם נעצרים, טיאגו מוריד למר את הכיסוי מהעיניים ואומר לה :" אני יודע שאת לא זוכרת, אבל יום אחד את תיזכרי בהכל, אני מבטיח לך , אני רוצה שתדעי שגם עם את לא אוהבת אותי יותר אני תמיד אוהב אותך , ואני תמיד אחכה לך." מר מסתכלת עליו במבט מבולבל ואומרת: אני לא יודעת על מה אתה מדבר אבל אני הולכת מכאן , (משנה את הטון שלה למתוק) ו.. אני יודעת שכבר אמרתי לך אבל תודה , תודה שעזרת לי , שעזרתם לי .. טוב.. ביי" 

טיאגו:" תלכי ישר עד הסוף ותגיעי לעמדת שמירה , משם בטח יחזירו אותך לבית שלך."

מר: "להתראות"

טיאגו מסתכל על מר ומנשק אותה , הם נעצרים , מסתכלים אחד לשני בעיניים וטיאגו אומר : הלוואי ונחזור להתראות"

מר משתתקת והולכת .

טיאגו מסתכל עליה עד שהיא נעלמת באופק.

 

 

סוף.

 

תגובות

מה לעזעזל????? · 09.02.2012 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
לא הגיוני אבל מתה לדעת איך זה ממשיך.... אם הבנת אותי...המשך בבקשה!

וווואווו · 24.05.2012 · פורסם על ידי :shush13
את כובת מענייןמ מאוד ובאמת תמשיכי אני במתח למרות שכבר ראיתי את הפרק הוא שונה מאוד ומעניין

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007