האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

שני צדדים לשרביט

החיים של ילד בשנתו השישית, יכולה להפוך להרסנית ולא לטובה. סודותיו האפלים משתלטים על חייו.



כותב: Cough Syrup
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4266
3 כוכבים (3) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח/ מסתורין - שיפ: גלו לבד ^^ - פורסם ב: 22.02.2012 - עודכן: 04.01.2013 המלץ! המלץ! ID : 2762
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

סליחה על הרעיון פשוט דעתי לאחרונה, קצת מעורערת!

תהנו לקרוא.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

שלום יומני היקר!
אימי חשבה שאני צריך לשתף את רגשותיי, במשהו דומם.

היא חשבה הרבה זמן והחליטה שאעשה יומן על החיים שלי, והיא אמרה שאם יהיה עשרים דפים כתובים יפה,נכון ומסודר היא תקנה לי שרביט יותר טוב וגלימה מהודרת בהרבה יותר.

יומני היקר, חשבתי לספר לך קצת על עצמי.

אני בלונדיני, עם עיניים כחולות, ואני יחסית גבוה לגילי. השנה אני התמנתי למדריך. אני שמח, מאוד שמח.

 אני מחכה לפגוש את חבריי, ואני כל-כך מתגעגע להם. אפגוש אותם היום.

אכתוב אחר-כך.

ג'וני.


אמא של ג'וני הסיעה אותו לרכבת באותו היום. הוא שמח כמו שלא שמח מעולם.
ג'וני רץ בהתרגשות קלה לקצה הרחוב וראה את תחנת הרכבת. הוא רץ עם המזוודה בסירבול קל לעבר הרציף הרצוי והתרגש לחזור לתפקידו ולעזור לאנשים אחרים.
בריצה הקצרה שתיכנן לעצמו, הוא הגיע במהירות לרציף וראה את חברתו אנני פלדמן.
"אנני!"ג'וני צעק אליה אך היא לא הסתובבה לכיוונו. הוא נלחץ בהתחלה אך המשיך ללכת לכיוונה.הוא נגע בכתפה וסובב אותה.

הוא ראה אותה והבין מה קרה, אך לא ידע למה. היא בכתה.
"מה קרה?"ג'וני שאל בפחד "מה קרה?"הוא חזר על דבריו.
"אני..אני" היא ניסתה להמשיך אך בלעה את רוקה ורעדה.
"בואי איתי"ג'וני אמר לה בביטחון, הוא תפס את ידה ורץ לכיוון קרון המדריכים. הוא הושיב אותה על הכיסא.
הוא הביא לה באדיבות מיץ דלעת וכמה סוכריות ברטי בצבעים אדומים וסגולים. היא לגמה מן המיץ הכתום ונרגעה.
"אז.. תוכלי לספר?" הוא שאל והיא לא הוציאה שום הגה מהפה. 

"אני..אני.. בהיריון" היא אמרה בבושת פנים וחיכתה שהוא יצחק או לחלופין יכעס עלייה ויעיף אותה מהקרון.
"מה?" הוא שאל אותה "את בטוחה?" המשיך בשאלותיו הרבות,
"כן, אני בדקתי מאה פעמים" היא אמרה בקול צרוד.
"אוקי. אז אם את אומרת את זה למשהו, את אומרת שאני האבא. אני מסתכן בשבילך, ברור לך?" ג'וני אמר לה עם ניצוצות דאגה בעיניו.

"לא! אני לא מסכימה" כמעט צעקה מרוב פחד,

"את חייבת!" אז ג'וני החזיר לה תשובה סופית.

הוא לא נתן לה לדבר, והיא הלכה. הם הגיעו ליעדם במהירות רבה. כולם ירדו מהרכבת. ג'וני ירד גם הוא לאחר בדיקה לא קצרה.

הוא החל ללכת לכיוון הטירה בצעדים נוחשים. המהלך ההליכה ,ג'וני ראה שיש ילד בשנתו הרביעית המציק ומאיים על תלמיד בשנתו השנייה.

ג'וני ראה, שלילד מהשנה הרביעית היה לו סכין, סכין חדה. ג'וני הניח שהוא עומד לדקור אותו. ואז,הילד שלח את ידו בשביל לדקור את הילד וג'וני לחש לעברו:"אקספליארמוס"שעבד בלי בעיות והעיף את הסכין מידו.

מכיסו נפלו כמה אבני ירח. ג'וני לקח אותם ואמר:" אתה בא איתי! ואני מחחרים את אלו!"ג'וני תפס את התלמיד ולקח אותו למנהל שהיה פרופסור פליטיק.
הוא הרים את מבטו והחלתי לומר:" הילד הזה איים על תלמיד אחר עם סכין, בשנייה אחרונה הצלתי את התלמיד על ידי פירוק נשק. לאחר מכן נפלו דברם אלו מכיסו." ג'ני שם את החפצים על השולחן."ערב טוב" והוא יצא. 

הוא השאיר אותם לבד.הוא שמע אותו מתחיל לצרוח בקולו הצווחני.
הוא הלך לכיוון האולם הגדול,ובדרך הוא פגש את פרופסור פליטיק שסיים במהירות עם הילד, והתחיל לומר :" אתה ממש יעיל. אתה מדריך מדהים. רוצה להיות מדריך ראשי בהתחשב שהמדריךהראשי הנוכחי הושהה בעקבות הטרדה מינית?" הוא שאל בפתאומיות אז ג'וני ענה:"כן.. כאילו אני אשמח" הוא אמר:"יופי המדריך הקודם עשה משהו לא לעניין.. בכל מקרה הסיסמה לחדר המועדון הוא: 'כאמפוס אורגינל' בהצלחה" הוא חייך והלך.

ג'וני הלך לינשופייה ,כי רצה לשלוח ינשוף לבת דודתו רייצ'ל:

שלום רייצ'ל!

זה אני ג'וני ואני רוצה לדבר איתך.

את פנויה מתיישהו?

תודה,

ג'וני.

ג'וני הביא ללוקי,ינשופו את המכתב, ולוקי נעלם. 
ג'וני כל-כך שמח ונזכר:" שיט! היומן"הוא רץ לחדר המועדון. הוא עבר בין הקומות והגיע לקומה השישית וראה את סקורפוי מנשק משהי מסלית'רין.

ג'וני ניסה להקיא.סקורפיו ראה אותו והחל ללכת אליו במיהרות. ג'וני נלחץ, והחל לרוץ. הוא הגיע לאישה השמנה,ואמר:" כאמפוס אורגינל" הדלת נפתחה, והאישה ניסתם לשיר, אך ללא הצלחה.הוא עלה במדרגות למעונות המדריכים, שזה היה מוזר, כי כל הדברים של ג'וני כבר היו שם.
הוא הלך לתיק ופתח אותו. ג'וני החל לכתוב:

שלום יומני היקר!
גליתי משהו מדהים. החברה הכי טובה שלי-כן, אנני- בהריון.
אני לא מאמין! אני ממש בשוק.
בכל מקרה, יש משהו חדש:

אני מדריך ראשי, בגלל שהמדריך הראשי שהיה הנוכחי הטריד מינית משהו.
זה הלחיץ אותי מאוד, אבל אני ממש שמח למינוי החדש.
אני שלחתי הודעה לבת דודתי. אני מחכה לתשובה ממנה. אני ממש בלחץ מהיריון. 

אני אכתוב אח"כ.
ג'וני.
ג'וני הסתכל על השעה, ושם לב שהוא צריך לאמר לכולם, על הסיסמה החדשה של גריפנדור.
הוא ירד במדרגות,יצא מהדלת של הח"מ,והתקדם לעבר האולם הגדול, שבו כולם אכלו את הסעודה הגדולה שלהם.
פרופסור פליטיק אמר:"אז עכשיו לאחר סעודה מדהימה, לאחר המינויים החדשים להוגוורטס, המדריכים יקחו אותכם לחדרי המועדון שלכם.
תקשיבו למדריך שלכם, ואם אתם תפריעו לאותו המדריך, אתם תעונשו על כך בחומרה רבה.
בהצלחה." הוא ירד מהבמה וכולם הלכו אחר המדריך שלהם.
ג'וני צעק: "כל הגריפנדורים אחרי!" הוא התחיל ללכת לכיוון החדר מועדון.
לאחר שג'וני התחיל ללכת, כמה ילדים החלו ללכת אחריו, ושמע את קריאות ההתפעלות שלהם. הוא זכר שגם לו היה כך, בשנתו הראשונה.
לאחר ההליכה הקצרה, שהם עלו וירדו במדרגות הנעות, הם הגיעו לחדר המועדון.

ג'וני הרים את קולו והתחיל לומר:" הסיסמה היא: כאמפוס אורגינל. יהיה לכם שעה, עד 11 בלילה,כדי להתארגן ולארגן את חפציכם, ולהספיק גם ללכת ללכת לישון. בשעה 11 כיבוי אורות! מי שמתגן יעונש בחומרה!"

בזמן הזה ג'וני יצא לפרטול. הוא שנא את זה כל-כך, בגלל שאף פעם אין שום דבר מעניין. הוא עבר בן הקומות, ובין הכיתות. בפעם הקודמת, משהו נשבע שהיה שם משהו. ג'וני רק בדק, לא יותר מזה.

לפתאום הגיעה ינשוף לעברו, והפילה מכתב. ג'וני לקח את המכתב והחל לקרוא:

שלום ג'וני!
זאת אני רייצ'ל. יש משהו חשוב שאתה שולח לי הודעה? משהו קרה?

בכל מקרה, תזהר! אומרים שהשנה בהוגוורטס הגיעו כמה וכמה ילדים שהעדפה המינית שלהם היא קצת מעורערת!
שלא השתלטו עלייך!

הכול בסדר?

רייצל

לאחר שג'וני קרא את המכתב, הוא ראה שהיה חבילה עם עט נוצה, דיו, וקף ריק. 'בטח היא רוצה שאענה לה מייד' חשב ג'וני.

הוא התיישב והחל לכתוב:

שלום רייצל!

תודה על העדכון, אך אני רוצה לדבר איתך על משהו אחר.

ידידה שלי בהיריון! מה אני עושה?

אני ממש בלחץ.

תודה רבה,

ג'וני

ג'וני סיים לכתוב את ההודעה, והביא ללוקי שוב. לוקי יצא, ונעלם בפעם השנייה. 'זה היה מהר' ג'וני חשב.

ג'וני המשיך בחיפושו אחר התלמידים הבורחים, ולפתע שמע נפילה במסרון שליד.

הוא ראה את סקורפיו מרים את שרביטו על קורבן בלתי מוזהה, ומנפף שנייה ואמר:" אני האבא! אני האבא!" הוא כמעט צעק, ניפוף קצר שחזרה על עצמה ונעלם.

ג'וני רץ לעבר הקורבן, וראה שזה אנני. הוא ראה אותה בוכה, עם קרע בחולצה באזור החזה.

היא אמרה:"סקורפיו הוא האבא! הוא האבא!" והיא התחילה לייבב ולבכות.

הפרק הבא
תגובות

מתי ההמשך? · 01.03.2012 · פורסם על ידי :The Patronus
כי אני פשוט חייב לדעת מה יקרה!
^_^

אז! · 01.03.2012 · פורסם על ידי :Cough Syrup (כותב הפאנפיק)
החלטתי.
לבנתיים עד פורים אני נוטש את הפאנפיק ובדרך למפגש אכתוב את כל הפרק השני.

ואוו :) · 05.03.2012 · פורסם על ידי :Kipon
אהבתי את הרעיון , יש כמה טעיות בכתיבה אבל זה לא כל כך נורא P:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007