האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אחרי המלחמה

מה קרה להארי שנה אחרי המלחמה? איך הוא חי עם עצמו בידיעה שמתו בשבילו כל כך הרבה אנשים?
פאנפיק זה מספר על תחושותיו של הארי ועל התמיכה של חבריו



כותב: winnerol
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 15249
4 כוכבים (4) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: הארי ג'יני, רון הרמיוני - פורסם ב: 29.02.2012 - עודכן: 26.07.2012 המלץ! המלץ! ID : 2783
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

הוגוורטס הישנה והטובה

 

שאר הימים  ב"מחילה" עברו על הארי בציפייה ובמחשבה מה יכולה להיות התוכנית של דמבלדור להחייאת המתים שכן, הוא ציפה למצוא אותה בעצמו ולהשתמש בה כדי להחזיר את אהוביו שאבדו.

בין כך או כך, הגיע היום האחרון לחופש הגדול וכולם החלו לארוז בקפדנות את הציוד שלהם בין אם היה גליונות קלף או עטי נוצה ובין אם היה ספרי לימוד ומתנות.

בבוקר האחד בספטמבר התייצבו כולם מחוץ לבית משפחת וויזלי ערוכים ומוכנים לקראת השנה הבאה.

הארי,רון והרמיוני יכלו להתעתק לכפר הוגסמיד הסמוך להוגוורטס אך, ג'יני לא יכלה לעשות זאת מכיוון שעוד לא מלאו לה 17 שנה והיא לא עברה את הטסט בהתעתקות. לכן, היא נאלצה להשתמש באח המכושפת ובאבקת הפלו בעוד השאר מתעתקים.

הארי, רון והרמיוני נעלמו כהרף עין לאחר שהסתובבו במקום והופיעו מחדש ליד פונדק "שלושת המטאטאים" , הפונדק המצליח ביותר בכפר הוגסמיד.

הם החלו לפסוע לעבר הטירה המכושפת חולפים בדרכם ליד "חנות התעלולים של זונקו", "בית התה של מדאדם פודיפוט", "הצריף המצווח" ועוד.

הם הגיעו לשער הטירה שם חיכה להם המורה המוכר הוראס סלגהורן, המורה לשיקויים שחייך אליהם חיוך גאה ומאושר. מאז הבסתו של הלורד וולדמורט רבים נהגו לעשות כך.

פרופסור סלגהורן פתח בפניהם את הדלת והחל מייד ב"ספירת המלאי" של מרכיבי השיקויים שעומדים לרשותו תוך שהוא מהלל כל אחד ואחד.

לאחר הרבה זמן, הגיעה הרביעייה לטירת המכושפת שנראתה יוצא מן הכלל: לא ניכרו עלייה סימני הקרב של השנה הקודמת. הטירה נוקתה ותקנה מחדש כך שנראתה כמו נראתה בשנה הראשונה של האר, רון והרמיוני.

על סף האולם הגדול, חיכתה להם המנהלת מינרווה מקגונגל שקיבלה את פניהם בשמחה גלוייה לעין, שמחה גדולה יותר מאשר פרופסור סלגהורן.

"ברוך בואכם להוגוורטס" אמרה המנהלת מקגונגל

"צהריים טובים המנהלת" ענו שלושתם במקהלה.

"פרופסור מקגונגל,  מכיון שהגענו מוקדם את יכולה לתת לנו את הסיסמה לדלת האישה השמנה בבקשה" פנה אליה הארי.

"כמובן פוטר, ענתה פרופסור מקגונגל. הסיסמה היא "צפרדעי שוקולד" אבל, חשבתי להחליף איתכם כמה מילים בקשר לספר שאולי יצא לכם לקרוא" אמרה פרופסור מקגונגל ופנייה הרצינו במעט.

הארי נדרך במעט, יכול להיות שהיא יודעת שהם קראו על תוכניתו דמבלדור שהוצאה לא מזמן מבית הספר? חשב הארי.

בלית ברירה נאלצו השלושה לעלות עם פרופסור מקגונגל עד למשרדה, שכעת היה משרד המנהל ושסיסמתו הייתה "אלבוס דמבלדור". לאחר שדיקלמה פרופסור מקגונגל את הסיסמה, עלו כולם אל משרד המנהל שנשאר בדיוק כפי שהיה בימי דמבלדור.

הם ישבו בכיסאות המיוחדים שפרופסור מקגונגל זימנה להם והקשיבו בציפייה דרוכה לדברריה.

מקגונגל פתחה ואמרה "הארי, רון והרמיוני, ידוע לי שהובא לידיעתכם הספר העוסק בסודות ושיקויים אפלים בו מסופר על תוכניתו של דמבלדור להחייאת המתים.

אני מזהירה אותכם ומבקשת בכל לשון של בקשה, אל תעשו שום דבר פזיז שאולי תצטערו עליו בבוא הימים. תחשבו לפני שאתם מחליטים החלטות פזיזות.

במקרה ידוע לי דבר אחד או שניים על התוכנית של דמבלדור ותאמינו לי שמחיר כזה לא שווה להחייאת המתים".

בדברים אלו סיימה מקגונגל את אזהרותייה הסתומות להארי רון והרמיוני ושיחררה אותם חזרה לחדר המועדון שלהם שם נחו, שיחקו שח קוסמים וחשבו חשיבה נוספת על אזהרותייה של מקגונגל.

בינתיים, שאר התלמידים הגיעו לביה"ס הוגוורטס כרגיל: תלמידי השנה הראשונה חצו את האגם בסירות המכושפות בהנחייתו של האגריד ושאר התלמידים לקחו את הכרכרות ללא הסוסים שנסעו בעצמם לעבר טירת הוגוורטס.

כל התלמידים, כולל הארי רון והרמיוני נכנסו לאולם הגדול לסעודת פתיחת השנה בה, בדרך כלל המנהלת נואמת נאום מיוחד ושונה לאחר מיון התלמידים החדשים.

הארי רון והרמיוני לא הקשיבו במיוחד למיון. הם היו עסוקים בחשיבה על התכנית של דמבלדור ורק הריעו כאשר תלמיד אחד או שניים התמיינו לבית גריפינדור.

 

 לאחר המיון פתחה מקגונגל בנאומה שהיה דומה במקצת לנאומו של דמבלדור:

 

לתלמידים החדשים, ברוך בואכם ולתלמידים הבוגרים, ברוך שובכם!

אנו עומדים לפני שנה נפלאה ומלאת הפתעות בבית הספר הוגוורטס.

השנה זוהי השנה הראשונה מיני רבות שאין אנו תחת משטר של קוסם אפל ותחת איום מתמיד.

אני מקווה שהגעתם לביה"ס פתוחי ראש וסקנים מתמיד מכיוון שהשנה תחול עלייה ברמת הלמידה של ביה"ס.

בנוסף לכך,פתחנו מחדש מועדנים כגון: מועדון הדו- קרב הנמצא באולם הגדול בכל שעות היום חוץ מהערב, מועדון שיקויים, מועדון לחשים, מועדוני הקווידיץ' למיניהם ועוד רבים אחרים.

השרת שלכם, ארגוס פילץ' ביקש ממני להזכיר לכם שאין להיכנס ליער האסור ואין להכניס לבית הספר צלחות מעופפות נושכות, מוצרי החנות "הוקוס מוקס ל האחים וויזלי" ועוד רבים אחרים, למי שמעוניין, הרשימה המלאה נמצאת בחדרו של פילץ'.

אני יודעת שאתם בטח כבר משתוקקים שאסתום את הפה הגדול שלי ואתן לכם לאכול.אז......

בתיאבון!

 

ברגע שמקגונגל אמרה "בתאבון" שולחנות הבתים התמלאו במיני מאכלים נהדרים שונים כגון: עוף,עוף ממולא,תפוחי אדמה אפויים, בשר בקר ועוד רבים אחרים.

לאחר הארוחה כולם היו מלאים ומותשים ורק רצו לחזור לחדר המועדון ולישון שנת ישרים למרות שלמקגונגל היו תוכניות אחרות.

לאחר שהאולם שקט, החליטה מקגונגל שזהו הרגע הטוב ביותר להציג את המורה החדש והקבוע להתגוננות מפני כוחות האופל:אברפורת דמבלדור.

אברפורת דמבלדור קם והשתחווה לכול קהל התלמידים ופתח בהסבר על השיעורים השונים אותם הוא תיכנן לשנה זו למרות שאף אחד חוץ מהרמיוני, לא באמת הקשיב לו.

אחרי הנאום הארוך שיחררה פרופסור מקגונגול את כל התלמידים בהדרכת המדריכים לחדרי המועדון השונים וכולם, ללא וויכוחים מיותרים הלכו לישון במיטתם בציפייה ליום הלימודים הראשון.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

חמוד · 03.03.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
מאד יפה אבל הארי יחיה את אהוביו?

אולי כ ן ואולי לא · 03.03.2012 · פורסם על ידי :winnerol (כותב הפאנפיק)
תצטרכי לקרוא את ההמשך ולעקוב אם את רוצה לדעת :)

יפה! · 03.03.2012 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
אבל איפה בכלל השיפים שכללת בפרטי הפאנפיק???
לרגע אחד דיברת על ג'יני וכמה שהוא מתגעגע ורגע אחרי זה את מדברת על חזרה של מתים!!!
אני מצפה לראות את ההמשך!
אני מקווה שלא נפגעת כי אני רק רושמת את דעתי, זה לא אומר שכך גם אחרים חושבים!
-מקווה שהארי ינסה להשיג את ג'יני בחזרה-!!

חמוד ומסקרן :) · 03.03.2012 · פורסם על ידי :roniyeh
הסגנון שלך מאוד מעניין ובאמת עוד לא קראתי פיק על השנה הזאת אז כדאי לך להפתיע אותי :)
אבל כמובן שיש לי גם הערות (כן, כן הביאוס) כדאי לך לתאר יותר מה השתנה, מה נשאר דומה וכו' בטירה
מה הארי הרגיש כשראה את המקום בו נפל וולדמורט ויקיריו של הארי? מה עבר להארי בראש כשחזר למשרד המנהל?
האם הכיסאות במשרד של דמבלדור הפכו לכיסאות הנוקשים שמקונגל אוהבת? התלמידים פיטפטו והשתתקו כשנשמע השם "דמבלדור"?
דבר שני, מקונגל לא תדבר ככה!
אז, אני לא רוצה להעליב, רק לעזור לשפר :)
אהבתי מאוד מאוד 3>

ממש יפה · 07.03.2017 · פורסם על ידי :The Sun Will Come Out Tomorrow
אבל מקגונגל בחיים לא תגיד משו כמו אני יודעת שאתם בטח כבר משתוקקים שאסתום את הפה הגדול שלי ואתן לכם לאכול.אז...... בתיאבון! זה לא ממש הסיגנון שלה...
לא מתכוונת להעליב, אבל לדעתי זה די חשוב.

אה, ועוד משו · 07.03.2017 · פורסם על ידי :The Sun Will Come Out Tomorrow
היומולדת של ג׳יני זה נראבה לי באוגוסט, אז בעיקרון היא כבר יכולה להתעתק

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
303 1150 727 360


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007