האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

כבר עבר די זמן

אנדרומדה מגיעה לנקודה בחייה בה היא חושבת שאולי מוטב היה להחזיר מספר גלגלים לאחור...



כותב: Full Moon
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1983
5 כוכבים (5) 2 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: ה"פ - זאנר: אנגסט - שיפ: אנדרומדה/ טד - פורסם ב: 12.03.2012 המלץ! המלץ! ID : 2816
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור
אני ממש מתנצלת מראש על החוסר ברווחים, אני לא מצליחה לסדר את זה>< ---- כבר עבר די זמן, אז אולי הגיע הרגע להרפות מהכל, לסלוח ולשכוח. כן, אולי הגיע הרגע, אלא שאנדרומדה לא בטוחה בדיוק לגבי הדברים שהיא אמורה לשכוח; מהיכן הם מתחילים? מהו המיקום המדויק ממנו עליה לקרוע את החבל בשיניה באכזריות רבה ונוקבת, שללא ספק תשאיר בה ובחבל סימנים שלא ימחקו? והאם, האם בכלל, האם יעלה על הדעת לסלוח על הדברים שהכל מצפים ממנה לשכוח כל כך בקלות? מתי היא תתגבר כבר? כבר עבר די זמן מהרגע בו הודיעה לאמה שייתכן שתאלץ לזנוח את החלום ההוא לגבי תיאודור מאלפוי, שהיא בכלל מאוהבת בבחור אחר. לא, הוא לא סלית'ריני, אימא. חבל, נכון? כבר עבר די זמן, אולם אנדרומדה עדיין לא מצליחה לשכוח את הנימה השקטה שבה אימה דיברה איתה, כאילו היא אפילו לא ראויה לכך שיצעקו עליה, שיצליפו בה, שיוכיחו שאכפת להם ממנה עד שהיא מסוגלת לעורר בהם כעס. הכעס היחיד בקשר לנושא קיים בתוכה; עד היום. ההחלטה לעזוב את הבית בגיל כה צעיר וללכת אחרי אהבת נעורים לא הייתה קשה כל כך כפי שאחרים היו עלולים לחשוב, כי לא היה שם בית ולא היה למה להתגעגע; פרט להרגל. *** "אני מצטער, אנדי, אבל זה נגמר; לא היה שום דבר שיכולנו לעשות למענו..." רמוס מודיע לה באותה דממה מעצבנת שהיא זוכרת עוד משחר בגרותה. מתחשק לה לטלטל אותו בעוצמה, לומר לו שהיא מצפה למשהו פרט לדמעות השקטות הזולגות על פניו הסדוקות, כמו מים שמרפאים עשב צחיח במדבר; אבל היא לא יודעת למה היא מצפה בדיוק, ולכן אין בכך כל טעם. אין בכך כל טעם, כי אף פעם לא היה לזה טעם בלי טד. ולפתע היא נמלאת געגועים, כמיהה וקנאה לבן דודה, סיריוס בלק, פורץ הדרך הנערץ ההוא ששמו נהגה בהערצה סמויה עד היום גם במשפחות השמרניות ביותר. סיריוס לא היה צריך יותר מתיאוריה וחצי על מנת לעזוב את הכל ולרוץ אל הדגל; ככה, בלי מעטה נוסף לגופו, כי זה מה שהיה נכון מבחינתו. הוא לא היה זקוק להגנה נוספת או אנשים שיחפו עליו בשעת הצורך. מה היא בלי טד? לפתע היא מגלה שבגיל ארבעים ושמונה היא עדיין מפחדת מהתשובה. ומחולל הזמן, השמור עוד מימים ימימה בתיבת הקטיפה האדומה, מתגנב חרש אל תוך ידיה, מסתלסל בין אצבעותיה; כמו ממתין שתגיע כבר לתובנה הכל כך מתבקשת, תובנה שהייתה שמורה בתיבה עוד מאז שהייתה בת שמונה עשרה. *** "ההפסד כולו שלך, אני לא מתכוונת לשכנע אותך. נגמרו ימי המניפולציות..." מפלדה פסקה בין קירות המטבח הכסופים, "אלחנדרה כבר אמרה את הכל לבן ההוא... ואני לא מתכוונת לכלות את זמני, כולם יודעים מה אני חושבת על בוגדים..." "אבל אמא..." אנדרומדה רצתה לעורר אותה לדיון, שתדבר לפחות, שתגיד מה מפריע לה. כלום לא מגיע לה דבר, אפילו לא כעס קל? "אין על מה להתווכח. אני משאירה את המחולל המשפחתי בידך. כשיגיע הרגע בו תגלי את גודל טעותך, סובבי אותו. נעמיד פנים ששום נגע לא כרסם בשורשינו. כשתכירי בטעותך, נמשיך כאילו דבר לא קרה..." *** אנדרומדה מסובבת את מחולל הזמן, היא מפסיקה לספור את הפעמים. רק מסובבת ומסובבת, רוצה לספר למפלדה שהיא צדקה; שיש דברים שהזמן לעולם לא יכפר עליהם. רוצה לספר למפלדה שהיא גם טעתה; שלפעמים אהבה זה באמת כל הסיפור, ואין שם כלום מלבדו. ואולי היא לא תספר לאמה דבר, אולי רק תחבק אותה בגיל שבע-עשרה, כאילו דבר לא קרה. אולי רק תאחז בה חזק יותר ויותר. וזה יכיל את הכל, את כל הדברים שלעולם לא תאמר, כי אהבה זה באמת כל הסיפור; ובגיל ארבעים ושמונה, כשאנדרומדה ניצבת לבד בביתה מול תיבת קטיפה אדומה, אנדרומדה מבינה שהמשפחה הייתה ותהיה האהבה הראשונה והגדולה מכולם. המחולל נעצר, אנדרומדה חושבת שאם הזמן שעבר לא יתפור סוף-סוף את כל הפצעים, היא כבר לא תדע מה לעשות. אין לה תכנית פעולה ברורה, האהבה היא זו שמוליכה אותה עכשיו. צללית שחורה יוצאת מתוך המחולל ומבעירה את הכל. וכשהכל בוער יחד איתה, אנדרומדה מצליחה לשמוע לחישה ארסית דקיקה באוזנה. "אנדי, באמת חשבת שניתן לך לשטות בנו ככה? כנראה שלא למדת דבר, כי בני משפחת בלק לעולם לא בורחים; הם מתמודדים. הם יודעים: יש דברים שהזמן לא ירפא, לעולם."
תגובות

האגודה מאדיפה להישאר אולמנית\ · 13.03.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
זה מהמם יפה!אין לי מילים

תודה:) · 13.03.2012 · פורסם על ידי :Full Moon (כותב הפאנפיק)

מקסים · 14.03.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
ממש יפה!!!

כמו שכבר אמרתי... · 31.03.2012 · פורסם על ידי :hermioni
את מדהימה... בחיים לא חשבתי על הדברים בצורה שאת כותבת אותם, את גורמת לי להיות פשוט מוקסמת מהפאנפיקים שלך.

מקסים. שוב, אין לי מילים. · 12.05.2012 · פורסם על ידי :The Brown Eye
אני מכורה לפיקים שלך! הם מדהימים, באמת.
את נותנת השקפה אחרת על כל הדברים. זה מקסים בעיניי.
תמשיכי לכתוב, אני עוקבת!

וואו!!!! · 05.07.2012 · פורסם על ידי :The Hate
מדהים!!!!!!!!!!!!
את כותבת מדהים!!!

קודם כול מושלם!!!!!!!!!!!!!! · 11.12.2012 · פורסם על ידי :Demons
דבר שני, היא מתה?
בכול מקרה מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

וואו · 20.01.2014 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
הבנתי, כל הפיקצרים של מדהימים!!!! יש לך כתיבה ממש טובה. השורות באמת קצת הפריעו אבל הסתדרתי.
זה היה כל כך קצר, אבל הצליח להחדיר כל כך הרבה רגש! אהבתי במיוחד את השורה האחרונה!

וואו. · 26.07.2014 · פורסם על ידי :So Was I
זה אחד הפיקים הכי יפים שקראתי, יש בזה המון רגש.
את כותבת ממש מדהים.

מושלם · 21.12.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
מדהים, את כותבת ממש יפה, פשוט מושלם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007