האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

בובה מרושעת

דראקו מאלפוי שב לאחר שמונה שנים לביתו של הארי פוטר כדי לסגור איתו חשבונות.



כותב: Witch
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1933
5 כוכבים (4.857) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: דרמה - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 03.04.2012 המלץ! המלץ! ID : 2910
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

---עבר ביטוא---


הארי הביט בעיניו האפורות של דראקו. לראשונה בחייו הוא לא ראה בהם שנאה, הפעם הוא ראה בהם חרטה.
"דראקו?" הארי היה מופתע לראותו בפתח ביתו. הייתה זו שעה מאוחרת, ג'יימס כבר ישן וג'יני טיפלה באלבוס הקטן שבדיוק התעורר. זאת הייתה הפעם הראשונה שראה את דראקו מאז המלחמה בוולדמורט. 
"מה שלום הוריך, דראקו?" הארי ידע שדראקו בא כדי להגיד לו משהו חשוב, אך החליט לתת לו להחליט מתי לדבר.
"הם בסדר." דראקו לחש. "חיים באחת הגבעות. מפחדים, למרות שעברו כבר שמונה שנים."
פתאום הארי נזכר כמה הוא סבל מהילד הזה. כל שמחה שהייתה לו, הוא תמיד הרס - קשרים בין חברים או כל דבר מוצלח שקרה לו בחיים. כמה הוא סבל בגלל הילד הזה... שבתוך תוכו הוא עדיין מאשים אותו, כאילו הוא זה שהרג את מורו האהוב - אלבוס דמבלדור, למרות שידע כבר שדמבלדור ידע על מותו ותכנן אותו עם סנייפ קודם לכן. אבל דראקו הוא זה שהתכוון להרוג אותו. 
"מה אתה רוצה? למה באת לפה?" הארי כבר לא יכל לתת לו להיות בביתו. הוא הרגיש את השנאה והכעס כלפיו עולים ומציפים את כל גופו.
"באתי לבקש סליחה." 
נראה שהמילים יצאו בכאב גדול מפיו של דראקו. הארי העריך אותו על האומץ, אבל זה היה כבר מאוחר מדי. שמונה שנים עברו.
"למה נזכרת רק עכשיו?" הארי ניסה לברר עוד פרטים.
"נולד לי בן. בן ראשון." הדמעות התחילו להציף את עיניו של דראקו. "פתאום הבנתי את ההרגשה של להיות אבא, את האחריות שלי על גורלו של בני וידעתי שלא אוכל לגדל אותו בשלווה כשאני יודע כמה עוול גרמתי לך."
"אז באת לנקות את המצפון שלך, דראקו? יש אנשים שלא משתנים לעולם!" הארי לא האמין למילה מדבריו.
"אתה טועה, הארי. השתנתי. הבנתי שטעיתי ואני מתחנן בפניך - תנסה להבין אותי." דראקו התחנן.
"אין לך שום זכות לדרוש ממני דבר כזה אחרי כל מה שעשית לי!" הארי צעק, כבר לא היה אכפת לו שכולם יתעוררו.
"זאת לא הייתה אשמתי! הייתי כמו בובה בשבילם. נולדתי להורים שכבר היו תומכיו של אדון האופל. החיים שלי היו ידועים מהרגע שנולדתי. אני אפילו דומה לך בזה, גם אתה נולדת למציאות שחייבה אותך. העתיד שלך היה כתוב - בדיוק כמו שלי. אתה חושב שאם היית נולד להורים כמו שלי היית מצליח לגדול ולהיות אדם ישר וטוב?" כעס וכאב התערבבו במילותיו של דראקו. 
הארי לא פצה את פיו. 
"בכל פעם שרציתי לעשות משהו טוב הקול של אבא שלי הדהד לי בראש. הוא הכין אותי לחיים בלי רגשות, בלי רצונות. חיים שנתונים לאדון האופל - רק הוא זה שיחליט על החיים שלי. כולנו היינו כמו בובות בשבילו. הוא החליט מתי נדבר, מתי נשתוק, מתי נחייה ומתי נמות. לך היו חברי אמת, שתמיד היו שם בשבילך. היו לך מורים והמון אנשים שתמיד סבבו אותך, אבל אני הייתי לבד. לא בטחתי באף אחד. ידעתי שכל מי שאני מכיר ימכור אותי לאדון האופל מתי שהוא רק יבקש ממנו. הייתי לבד." כבר נגמר לדראקו הכוח לדבר. רק הדמעות זלגו בשקט על לחייו החיוורים.
"אבל אחרי שזה נגמר, לראשונה בחיים שלי יכולתי לעשות מה שאני רוצה ולחשוב מה שאני רוצה. בפעם ראשונה בכל חיי יכולתי להיות באמת דראקו מאלפוי. הבנתי שכל מה שהייתי לפני כן כיסה את הכאב שהיה לי בלב."
הארי לא יכול היה שלא להאמין לו. הוא היה חייב לסלוח לו, לתת לו הזדמנות לחיות חיים אמיתים, נקיים מהעבר שנכתב עבורו. הוא התקרב אליו ושם את ידו על כתפו.
דראקו הרים את עיניו והביט בעיניו הירוקות של הארי. 
"אני לא בן אדם רע..." הדמעות חנקו את גרונו והוא יבב בבכי, כמו ילד קטן.
"לך, דראקו." אמר לו הארי. "תתחיל חיים חדשים."

תגובות

יפה · 04.04.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
וואוו!!!
מרגש מאד

... · 05.04.2012 · פורסם על ידי :נופר וויזלי
מדהים!

זה כישרון! · 27.05.2012 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
באמת ממש יפה נקודת המבט של דראקו הכתיבה ממש טובה והעלת כאן משהו שלא חשבתי עליו אף פעם, העובדה שדראקו היה תמיד רק בובה על חוט.

יאאא · 28.07.2012 · פורסם על ידי :The Lucky One
זה כזה מהממם אם היו עושים את זה בסרט כולם היו בוכים

פיקצר מדהים!! · 16.08.2012 · פורסם על ידי :The Hate
יש לך כישרון :)

מהמם! · 31.01.2013 · פורסם על ידי :OTP
אף פעם לא חשבתי על זה ככה...
מרגש.

מדהים! · 21.03.2014 · פורסם על ידי :אמיר וויזלי
מעולה יש עוד פיקים מהסוג הזה?

מדהים. אין לי מילים. · 20.08.2014 · פורסם על ידי :Ophelia
כל הכבוד!
ממש מרגש.

יש דבר כזה שעונה לשם 'תגובה', וצריך להיות הרבה יותר מהדבר הזה כאן. · 06.01.2016 · פורסם על ידי :Panic! At the Disco
זה ממש יפה! אני ממש אוהבת את זה, אבל גם שונאת את זה כי זה גורם לי לחבב את מאלפוי... חשבתי קצת על הקטע הזה, שהוא לא באמת היה מי שהראו לנו, שהוא חי בצל של האפלה (זה אפשרי? הצל של האפלה...) אבל לא לעומק כמו שאת הצגת את זה כאן. אני ממליצה.

אומייגד · 20.02.2024 · פורסם על ידי :גריינג'ר לנצח123
דמעות בעיני
*פרצוף עצובבבב*
*בכיייייייייייייייייייייייייייייי*

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007