האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

שובו של...

עוד הרפתקאה של הארי, רון והרמיוני



כותב: הרמיוני-גרינג'ר
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1512
1 כוכבים (1) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: תנחשו... - זאנר: מתח, דרמה - שיפ: רון/הרמיוני, אולי עוד כמה - פורסם ב: 23.04.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 2934
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

הארי, רון והרמיוני ישבו במדשאות הוגוורטס ליד קבוצה גדולה של תלמידי שנה שניה ושלישית שפטפטו ברגש, ומה הפלא? הרגע הובס לורד וולדמורט- הקוסם הרשע ביותר מכל הזמנים.

להארי ולהרמיוני כבר נמאסה התהילה, אך רון נענה יותר ויותר בכל פעם שבקשו ממנו לספר כיצד הביסו את הלורד וולדמורט, וגירסתו כל פעם השתנתה מהקודמת, מה שיצר הבדל עצום בין הראשונה-והכי מקורית, לאחרונה-והכי "משופרת".

ורון כמובן חיכה לרגע שישאלו כדי לעצב מחדש את גירסתו, "הלכנו, שלושתינו לבד ביער אפל וחשוך רק מחכים לפגוש אוכלי מוות תוקפים, ערנים ומחפשים היטב היכן יכולים להיות ההורקרוקסים של וולדמורט ומנסים שלא יגלו אותנו, כמובן בעזרת כישוף שהטלתי אוכלי המוות לא מצאו את מחבואינו, ואז בין כל החשכה בכל זאת הצלחתי למצוא הורקרוקס ולהשמיד אותו, למרות שהתנגד ושלח קקלות ממיתות לכל עבר" התחיל לספר רון לתלמידת שנה שנייה סקרנית שבאה לשאולו.

"לא מתת מפחד, ביסלי?" קטע את סיפורו קול יהיר ומלגלג, כמה תלמידי סלית'רינים צחקו. "לא מאלפוי, וגם לא פחדתי להציל ת'תחת שלך-פעמיים!, אז לפני שתצטרך להחלץ לבד אני מציעה לך לא לעצבן אותי" אמר רון מנסה לסלק את מאלפוי כדי להמשיך בסיפורו "למה מה תעשה לי?- תקרה להורקרוקס להרוג אותי ביסלי?" שאל מאלפוי בלגלוג. רון האדים, חצי מכעס וחצי מבושה- על זה לא היה לא מה לענות, הרי מאלפוי כמעט בטוח ידע מה הוא באמת הורקרוקס.

"לא" אמר רון וניסה להשאר עם קול רגוע "אבל אני יחסל אותך כמו את ההורקרוקס" ענה רון, מנסה לעודד את קהל מעריציו. "איך, תקרא לאמא'לה שלך שתחסל אותי בשבילך?" שאל מאלפוי ועכשיו כל הסלית'רינים פצחו בצחוק, ורון עוד יותר איבד את בטחונו. "לא מאלפוי, רון השמיד לבד את ההורקרוקסים" באה לעזרתו הרמיוני. "מאיפה לך לדעת גרינג'ר?, את בטח פחדת פחד מוות לצאת מהאוהל" ליגלג גם עליה מאלפוי. "היא השמידה לבד הורקרוקס אחד!" בא לעזרתה רון, למרות שהדגיש את המילה "אחד". "כי פחדת מההורקרוקסי ביסלי?" שאל מאלפוי. "לא, רון לא יכל להשמיד באותו זמן את ההורקרוקס" בא הארי לעזרת חבריו. החיוך לא נמוג מפניו של מאלפוי "כי הוא התגעגע לאמא'לה שתשמיד את ההורקרוקס במקומו ונתן לגריינג'ר?" שאל מאלפוי. "לא, כי הוא היה עסוק בלהציל ת'תחת שלך מאלפוי!" אמרה הרמיוני. "ומה איתך פוטר?- לקחו לך את כל התהילה ולא השמדת אף הורקרוקס?" שאל מאלפוי, ולא נתן להארי להמשיך "האא, כי לך לא הייתה אמא'לה שתלחם במקומך? אז התעצלת פוטר, בוכה על אמא'לה שלו" גל גדול של צחוק פרץ מקרב סלית'רין, הארי התאפק שלא להחטיף לו. "לפחות זה עדיף על אמא שהבן שלה מתקרב עליה נראית כאילו דרכה על חרא" אמרה הרמיוני, מאלפוי השתתק.

הפעם היה תורם של הגריפינדורים לצחוק

תגובות

ואו · 26.05.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
מהמם לייק

:-) · 27.05.2012 · פורסם על ידי :הרמיוני-גרינג'ר (כותב הפאנפיק)
תודה

יפה · 09.06.2012 · פורסם על ידי :ג'יני-וויזלי
מעלף, אין לי מילים!
את חייבת להמשיך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007