האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

חייו של טום רידל/הלורד וולדמורט

חייו של וולדמורט ממבטו האישי.
גם הדברים שכתבו בהארי פוטר וגם הסודות הנסתרים.



כותב: גוגל מוגל
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2706
3 כוכבים (3.333) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: עלילתי - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 11.05.2012 - עודכן: 17.05.2012 המלץ! המלץ! ID : 2937
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

ערב סילבסטר, רוח חורפית קרה נשבה בחוץ ושלג ריחף באוויר הליל. חתול תועה יילל אי שם בחשכה. הרחוב הקטן היה ללא נפש חיה וכולם הסתתרו בבתים החמים, מנסים להימלט מהשלג הנערם בחוץ ומהקור העז.
בבית מספר 7 כיסתה גברת קול את הילדים הישנים ונשקה על מצחם.
"לילה טוב..." לחשה לחלל החדר ויצאה על קצות אצבעותיה למסדרון הריק.
גברת קול סגרה את דלת חדר השינה עד לחריץ צר, ונשמה לרווחה.
היום היה קשה מאוד בגלל שהעוזרת שלה - מרתה, הייתה חולה והיא גם הייתה צריכה לטפל בבילי ששבר את הרגל, אבל סוף סוף כולם נרדמו והיא יכולה ללכת למשרד, לשתות כוס ג'ין ולהתחמם מול האח הדולקת.
גברת קול פנתה לכיוון המטבח שלפתע נשמעו דפיקות חלושות בדלת.
גברת קול קפאה במקומה. השעה הייתה 12 בלילה והיא לא קבעה אף פגישה עם אף-אחד.
היא הקשיבה כמה שניות ולא שמעה כלום וחשבה שדמיינה, אבל הדפיקות נשמעו שנית.
גברת קול נכנסה למבואה, התקרבה לדלת בחשש מה והציצה בעינית.
בחוץ לא נראה כמעט כלום, אך כשאימצה את עיניה ראתה צללית של אישה כפופה עומדת בכניסה לבית היתומים.
גברת קול שחררה מיד את המנעול ופתחה את הדלת לרווחה, והאישה דידתה לתוך הבית וצנחה חסרת כוחות על הרצפה.
גברת קול לקחה אותה מהר לאח החמה וקראה לעוזרת מלמעלה שתבוא לעזור לה.
אחרי שהביאה לה כוס תה חם, התפנתה לראות מי נכנסה לביתה.
האישה שישבה על הספה לבשה בגדים ששידרו עוני גמור, בטנה הייתה של אישה בהריון שעומדת ללדת, עור פניה היה מדולדל ומתחת לעיניה היו שקיות של חוסר שינה.
לפתע החלה האישה התחילה לצרוח מכאבים והעוזרת וגברת קול קפצו מיד לעזור לה.
הם השכיבו אותה על הספה ובתוך שעה נולד ילד קטן ויפה עיניים.
הילד פתח זוג עיניים גדולות והביט בעניין בפניה של גברת קול.
הוא לא בכה אפילו פעם אחת.
אישה נאנחה אנחת כאב וגברת קול הפנתה את מבטה אליה.
היה נראה לה שהיא ניסתה להגיד משהו, אבל גברת קול היסתה אותה.

"עכשיו את צריכה לנוח" אמרה לה.
האישה לא ויתרה.

"תגדלי אותו באהבה. תעניקי לו את מה שאני לא יכולה להעניק לו. תקראי לו טום על שם אביו, וווארנדלו על שם אבי" לחשה האישה בשארית כוחותיה.
"תגידי לו שתמיד אהבתי אותו ואני מקווה שהוא ייראה כמו אבא שלו".
האישה סיימה את דבריה וצנחה על הספה מחוסרת הכרה.
 
גברת קול ומרתה ניסו להחיותה אך חשו שלאט לאט נשמתה עוזבת את הגוף שהייתה כלואה בו.
לאחר שעה של ניסיונות ללא הצלחה קמה האישה בצעקה עם מבט מיוסר על העיניים, הסתכלה על בנה ואמרה: "תשמרו על טום רידל שלי" ואז צנחה על הספה ללא רוח חיים.


מרופי רידל לא ראתה יותר את בנה.

הפרק הבא
תגובות

תארת · 22.11.2015 · פורסם על ידי :ג`יני פוטר

תארת · 22.11.2015 · פורסם על ידי :ג`יני פוטר
בצורה יפםה ומרדגשת!
הקודם נשלח בטעות

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007