האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הוגוורטס שבהוגסמיד!!

ילדה מוגלגית בשם לוסי חייה חיים שגרתיים.
יום אחד מגיע מכתב מי כתב אותו?
תקראו ותגלו!



כותב: נועם ג'רנג'ייר
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3440
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: גם אין לי מושג מה זה!! - זאנר: אין לי מושג מה זה!! - שיפ: אתם כבר יודעים מה התשובה!! - פורסם ב: 12.05.2012 - עודכן: 09.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 2942
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש
וויתור זכויות וכל הזה. שכבתי על מיטתי וקראתי בספר,לפתע קראה אמי לבוא לאכול."רק עוד רגע!"ביקשתי:"אני עוד מעט מסיימת!!" "לא!!"צעקה אמי:"בואי הנה מיד!!".הנחתי את הספר על המיטה וירדתי למאטה בלית בררה."מדוע אינך אוכלת את הדג?" שאלה אמי:"יש בזה הרבה חלבונים!!"."אני אוכלת אני אוכלת!!"אמרתי לה.לפתע צלצל הטלפון."הלו?"שאלתי:"מי זה?".היתה זו סוזן חברתי הטובה."הסתכלי בחוץ!!"אמרה מהקו השני."למה?"שאלתי,"פשוט תסתכלי!!"האיצה בי.פתחתי את הדלת ולא האמנתי!! כל כך הרבה ינשופים!! "וואו!!"אמרתי."אמרתי לך!!"אמרה סוזן:"מה עושים כל כך הרבה ינשופים באור יום? חשבתי שינשופים הם חיות לילה.."."גם אני חשבתי.."מלמלתי:"טוב אני חייבת לנתק ביי!!"אמרתי וניתקתי."אמא בואי תיראי!!"קראתי:"תיראי כמה ינשופים!!".אמי באה,הסתכלה ופיה היה פעור."כמה ינשופים!!"נדהמה."מה אתה אומר אדוני? האם אתה יודע מדוע יש ינשופים רבים כל כך?"נשמע הקול של הכתב מהטלוויזיה:"אני משער,נדב,שאלה הלהקות של ינשופי האור" ענה המומחה לינשופים.סגרתי את הדלת והבטתי בטלוויזיה,המשכתי להאזין מדוע יש כל כך הרבה ינשופים.לפתע צלצל הפעמון בדלת:"אני פותחת.."אמרה אמא ונשמעת מפוחדת יותר מתמיד.פתחה את הדלת ולא ראתה שום דבר חוץ ממכתב על השטיח בכניסה.אמי חזרה עם המכתב ואני לא שמתי לב בכלל שיש מכתב,הייתי כל כך שקועה בטלוויזיה לדעת למה יש כל כך הרבה ינשופים. אמי פתחה את המכתב בנתיים: ללוסי ורוז היקרות!! אני פרופסור אלבוס דמבלדור או בשמי המלא אלבוס פרסיוול וולפריק בריאן דמבלדור. וודאי אתן שואלות מי אני ומה כוונתי אך אל דאגה יש הסבר לכל דבר. ראיתי אצל ביתך כישורים של קוסמות,ראיתי שיש לה כוח עצום בפנים!! ויש לי מקום בו היא תוכל לקבל לימודים המתאימים לכך. בית הספר הוגוורדס אשר נמצא בהוגסמיד. לפתק זה מצורף כל דבר וגם כרטיסים לרכבת וגם רשימה של מה שצריך. מקווה לראות את בית אלבוס דמבלדור. אמי נהייתה חיוורת ומיד קרעה את המכתב וזרקה אותו לפח."על מה כל המהומה?"שאלתי:"מה זרקת לפח? ומי היה בדלת? זה היה מכתב? היה משהו בשבילי?"הצפתי את אמי בשאלות."לוסי!!"אמרה אמי:"הירגעי!!! תשאלי את השאלות אחת אחת!! בסדר?"שאלה."כן" אמרתי:"קודם כל אני רוצה לדעת על מה כל הרעש?"."איזה רעש?הכל שקט זבוב לא נכנס לפה!!"צחקה אמי."בסדר..ומה זרקת לפח?"חקרתי."חשבונות שכבר שילמתי" ענתה."אהה...היו מכתבים?"שאלתי."כן" ענתה מיד."היה משהו בשבילי?"שאלתי אותה בעניים בוכנות."לא לא היה כלום בשבילך.." "טוב...אני בחדר קראתי בעודי עולה במדרגות.עליתי לחדרי ונשכבתי על המיטה."אמא התנהגה מאוד מוזר..."מלמלתי לעצמי:"כאילו היא מסתירה ממני משהו..."מיד צלצלתי אל סוזן:"הלו? מי זה?"שאלה."זו אני,לוסי.תגידי...אמא שלך מתנהגת מוזר? כאילו היא מנסה להסתיר ממך משהו?" "ת'אמת...כן.היא הייתה מאוד חיוורת מה קרה להן את יודעת?" "אין לי מושג.."אמרתי והבטתי למיטה וראיתי את הספר ורציתי כל כך לקרוא אז אמרתי:"טוב אני חייבת ללכת אדבר איתך אחר כך!!"ניתקתי וזינקתי למיטה.פתאום ראיתי ינשוף על החלון דופק עם המקור כשמכתב ברגליו."מה זה?"שאלתי את עצמי והתקרבתי בזהירות כדי לא להפחיד את הינשוף.פתחתי את החלון לקחתי את הפתק ופתחתי ולא האמנתי למה שהיה כתוב בפנים!! המשך יבוא!!~~~~~~~~~~~~~~~~~
הפרק הבא
תגובות

וואוו · 18.05.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
חמוד
מזכיר את הספר הראשון

תודה!! · 18.05.2012 · פורסם על ידי :נועם ג'רנג'ייר (כותב הפאנפיק)
רציתי להגיד שכשאני אני כותבת את הפיק אז אני עושה רווחים גדולים ואז כשאני מעלה זה עושה לי את זה מאוד צפוף וזה לא נוח לקרוא אז רוצה להגיד סליחה למי שקורא את זה ככה

חמוד :) · 18.05.2012 · פורסם על ידי :Eeyore
בנוגע לקטע עם הרווחים גם לי זה וקרה :\
כשאת מעלה את צריכה לעשות רווחים מחדש...
בהצלחה בהמשך הכתיבה :)

. · 12.05.2014 · פורסם על ידי :נטע לילי פוטר
צריך בטא... רעיון יפה אבל יש שגיאות כתיב ושגיאות פיסוק.... ממש יפה! תמשיכי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007