האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

נקמה מתוקה מאין כמותה

פאנפיק בתקופת הקונדסאים



כותב: ~!~noa~!~
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 20461
5 כוכבים (4.767) 30 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: ה"פ קונדסאים - זאנר: הומור רומאנס - שיפ: לילי/ג'יימס - פורסם ב: 31.05.2012 - עודכן: 24.06.2023 המלץ! המלץ! ID : 2981
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק בכתיבה

שיהיה ברור – אני לחלוטין התנגדתי לכל הרעיון.

אני חושבת שאין לאף אחד את הזכות לעשות דבר כזה,

 אך בשל סיבות אישיות ורגש נקמה החלטתי להצטרף למלחמה.

על החתום,

לילי אוונס.

-          -      -      -      -      -        -      -      -      -      -       -      -      -      -      -        -      -       

בוקר רענן ונקי.

יום שלישי, היום הכי טוב בשבוע –שלוש שעות לחשים,שעתיים שיקויים שעה שינוי צורה ושעתיים התגוננות מפני כוחות האופל.


"שלום ג'ולי."התיישבתי ליד ג'וליה בשולחן גריפנדור, "ירדת ממש מהר הבוקר, אפילו לא הספקתי לראות אותך בחדר. למה מיהרת כל כך ?" תהיתי.
 

"ליל, אני חושבת שכדי שתראי את זה." היא העבירה אלי עיתון כלשהו,
 

 זה לא היה ה'נביא היומי' או ה'מכשפה', בחיים לא ראיתי את העיתון הזה.
 

"מה זה ?" שאלתי ופתחתי את העיתון. "אלוהים אדירים !"
 

שם ממש בתוך העיתון האלמוני, בעמוד הראשון, ראיתי אותי,לילי אוונס, מצולמת במצלמה ואומרת 'גיימס פוטר' כאילו אני אומרת 'אהוב ליבי'.
 

"מה זה ג'וליה ??" צווחתי.
 

 פתאום שמתי לב לכל העיניים שהסתכלו עלי, הם כולם החזיקו את העיתון המטומטם הזה, בהו בי ופרצו בצחוק.
 

"זה העיתון החדש של בית הספר ?.." אמרה ג'וליה בפחד.

 

"אוקי, מי כתב אותו ומאיפה יש להם תמונות שלי אומרת ג'יימס פוטר ? על מה בכלל הכתבה הזאת?" דרשתי תשובות.

 

"אני חושבת שכדאי שתקראי קודם." הציעה ג'וליה. פתחתי שנית את העיתון והתחלתי לקרוא.

 

כמו שכולכם מכירים, הנערה בתמונה היא לילי אוונס. לילי אוונס מסרבת לצאת עם ג'יימס פוטר, כוכב הקווידיץ' מבית גריפנדור, במשך שלוש שנים בטענה שהיא חושבת שהוא – ואני מצטט – 'פוץ נפוח ומתנשא חסר כישורים'. אך בכתבה זו אנו נוכיח כי למעשה לילי אוונס היא פשוט בתולה זקנה שמפחדת להיזרק ע"י הכוכב שלנו – ג'יימס פוטר.


"מה לעזאזל אלו השטויות האלו !? מי כתב את הזבל הזה !?" התאדמתי כולי מרוב זעם. זה פוטר, זה פוטר, זה חייב להיות פוטר ! זעמתי לעצמי.

 

"תמשיכי לקרוא, זה משתפר." הרחבתי עיניי והמשכתי לקרוא במהירות.

 

ידוע לנו ממקור אנונימי המקורב למיס אוונס, שהיה ללילי חלום ארוטי על ג'יימס פוטר ידידנו. את סיפור זה היא מספרת במילים האלו – 'זה היה ממש מוזר. הינו בים, ולבשתי סוודר, אפילו שהייתה שמש. אבל לי לא היה בכלל חם. ואז הוא פתאום הגיח, הלך מולי. אני אפילו לא מבינה איך לא ראיתי אותו מההתחלה, אבל לא ראיתי. אני חושבת שזאת הייתה הפעם הראשונה שראיתי אותו,כאילו ראיתי אותו באמת. בטח כי הוא לא דיבר בכלל ויכולתי סתם להסתכל עליו. הוא נראה, טוב, חתיך. כאילו תמיד ידעתי שפוטר חתיך, אבל רק עכשיו חשבתי באמת שהוא, חתיך. בכל אופן זאת לא הפואנטה,הוא ניגש אלי. או והוא היה בלי חולצה, אמרתי כבר שהוא היה בלי חולצה ? בכל אופן הוא היה בלי חולצה. וזה ממש הפריע לי להתרכז. ואז, כשהוא ניגש אלי הוא פשוט החזיק לי את היד, ומה שאת מדברת עליו כל הזמן, הזרמים האלה ? טוב אז היו לי זרמים ממש חזקים, ממש חזקים. ואז הוא נישק אותי. וזה הרגיש כל כך טוב. זה כל כך מוזר..' – כמו שאתם יכולים להבין מהסיפור מפי לילי אוונס בעצמה, אוונס רוצה את ג'יימס פוטר כל כך שהיא חולמת עליו בלילות,חלומות ארוטיים, כשהוא בלי חולצה, והוא מנשק אותה, ולה יש 'זרמים'.


"הי זה לא פייר ! אני לא סיימתי כאן את הסיפור שלי על החלום, אני סטרתי לו אחר כך ואמרתי לו לעוף ממני ! זה לא פייר !!!"

 

צעקתי. כל כך התעצבנתי מחוסר ההגינות הבולט שבכלל לא חשבתי שהיחידה שסיפרתי לה על החלום היה ג'וליה.

 

"ג'וליה רוברטס ! את סיפרת את זה לכותב המפגר הזה !? מי זה בכלל !?"

 

שאגתי, רצתי בעיניי אל תחתית העמוד שם היה כתוב מאת:סיריוס בלק


"את סיפרת את זה לסיריוס סלק !?!?!?!" צרחתי עליה את כל נשמתי.

 

"איזה מין חברה את !? אני הייתי ברגע קשה מאוד ! אני בדיוק חלמתי על פאקינג ג'יימס פוטר ! הרגשתי זוועה, הבחור הזה נמצא בכל מקום בחיי, אני לא מצליחה להיפטר ממנו ! ותאמיני לי שאני רוצה !"

 

כאן בערך התחלתי להיראות מטורפת לגמרי, עיניים גדולות,מבט מטורף,שיער מבולגן, והמון שפת ידיים.

 

המון שפת ידיים .

 

"אוה ואם כבר התחלנו לדבר על רצון, אז אני יסביר לך את הרצון שלי. אני רוצה שקט ! אני רוצה פרטיות ! אני רוצה חברה שלא מספרת את הסודות שלי לפאקינג סיריוס בלק ! ואני לא רוצה את ג'יימס פוטר !"

 

"לילס, תני לי להסביר. זה לא מה שאת חושבת ! אני ל-" סטירה מצלצלת, ודמעות זולגות.

 

"אל תתרצי לי. את השפלת אותי. את וסיריוס בלק." אמרתי חזק וברור ורצתי אל מחוץ לאולם הגדול.

 

 


 

 

פספסתי כבר שלוש שעות לחשים ושעתיים שיקויים. הדמעות לא עוצרות.

 

הושפלתי. ולא רק שהושפלתי באופן המוני וקולקטיבי, הושפלתי על ידי החברה הכי טובה שלי.

 

"זה קצת פתטי את לא חושבת ?" עמד מעלי סיריוס בלק בכבודו ובעצמו.

 

"אתה.." זעמתי. נעמדתי על רגלי

 

"חתיכת אידיוט שחצן נפוח מאניק מפגר-" "אוקי – סתמי."

 

מי הוא לעזאזל שיגיד לי – סתמי ?

 

"אני לא כתבתי את זה. עבדו על שנינו, קרניים רוצה להרוג אותי."

 

מה ? הוא לא כתב את זה ? אז מי עוד יעשה כזה דבר ?

 

"חוץ מזה החלום הזה בכלל לא אמיתי אז מה אכפת לך בכלל !?"

 

אני אשתוק, אולי הוא לא ישאל.

 

 "החבר הכי טוב שלי לא מדבר איתי וזה אפילו לא אני שפישלתי !" המשיך להתלונן.

 

"אוקי, יש לך רעיון מי יעשה כזה דבר ?" שאלתי אותו בנחישות.

 

"מישהו שרוצה שתשנאי את קרניים לנצח על זה שהוא כביכול השפיל אותך."

 

אוקי, מי זה שרלוק הולמס, מי רוצה כל כך אני ישנא את פוטר אפילו יותר משאני שונאת אותו עכשיו – וזה הרבה.

 

"יש לך איזשהו רעיון לבן אדם המיסתורי בלק ?"

 

"כן." ענה במהירות.

 

"יופי, נו דבר." האצתי בו.

 

"סוורס סנייפ" אוהו, שוב הקטע עם סנייפ !?

 

"סיריוס, אתה חייב להיגמל מהפוביה שלך מסנייפ. מהר." אמרתי.

 

"אוקי אוונס תחשבי על זה, סנייפ מאוהב בך בערך שלוש שנים נכון ?" הנהנתי.

 

"ואת התחלת בזמן האחרון להתרכך קצת עם קרניים-" "לא אני לא !-" " כן את כן."

 

אוח אין אפילו למה להתאמץ.

 

"אז הוא מפחד לאבד אותך לקרניים אז הוא כתב את הכתבה הזאת, ורשם שהיא ממני כדי להתנקם בי על זה שקשרתי אותו לחישוקי הקווידיץ' ערום."

 

החלק השני הגיוני, אבל הראשון ממש לא.

 

"אבל איך הוא ידע על החלום ?" שאלתי, ואז ישר תפסתי את עצמי בטעות, סיריוס לא ידע בכלל שהחלום אמיתי. שיט !

 

"זה אמיתי ? מרלין ! את חלמת על קרניים חסר חולצה וממזמז אותך ?" קרא בפליאה מתענגת. "וואו אוונס, את סוטה !"

 

והנה העקיצה הראשונה.

 

"סתום בלק, חצי מהחלום לא תועד בעיתון המפגר הזה." סיננתי לעברו.

 

"איזה חלק ? זה שאתם עושים סקס מטורף על החוף יחד עם הדגים ?"

 

עקיצה שניה.

 

"לא, זה שאני מחטיפה לו סטירה." הגנתי על עצמי. "חוץ מזה, מאיפה לי לדעת שאתה לא פשוט מנסה להגן על התחת של עצמך ובאותו זמן לרדת שוב על סנייפ ?"

 

"כי בחיים לא הייתי עושה כזה דבר לג'יימס." הגיוני.

 

"טוב, זה לא משנה בכלל. אין מה לעשות." נאנחתי והתיישבתי בחוסר עונים חזרה על הרצפה.

 

"בטח שיש ! אנחנו הולכים לנקום ! וזאת תהיה נקמה מתוקה מאין כמותה !" חרוזים ? באמת ?

 

"תפסיק לחרוז, זה מזעזע."

 

"אוקי את שותפתי למשימה ?" 

האמת, זה די אמין שזה סוורס.

 

הוא ממש כעס עלי באותו יום שהייתי קצת נחמדה לפוטר,והוא באמת מאוהב בי, ושונא את סיריוס.

 

אני מניחה שזה באמת הוא.

 

"אני שותפתך למשימה."

-          -      -      -      -      -        -      -      -      -      -       -      -      -      -      -        -      -       

זה כל כך מגניב שאנחנו מתעדים את הנקמה שלנו !

סנייפ הולך לחטוף ! אף אחד לא מפריד קונדסאים !

ויש גם את אוונס..

על החתום

החתיך ההורס, סיריוס בלק. 

הפרק הבא
תגובות

מהמם · 01.06.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
להמשיך אני רוצה לדעת איך הם נוקמים בסוור מאוס

אומייגד! · 01.06.2012 · פורסם על ידי :פומפרי
זה כזה אדיר! לא הפסקתי לצחוק! וזה כתוב ממש טוב, העלילה מסקרנת, ואני מתה על השיפ הזה!
אז כל מה שנשאר - תמשיכי מהר!

המשך!!!!!! · 02.06.2012 · פורסם על ידי :zebrased
יואו!! זה כזה מעלף, מקסים, ופשוט משגע!!! בבקשה תמשיכי מהר!!!

קורע... · 03.06.2012 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1
תמשיכי!!! ואי זה טוב!!!

אני לא יכולה להפסיק לצחוק! · 03.06.2012 · פורסם על ידי :סאקורה
ממש ממש טוב אני נרשמת לעידכונים !!!!!!!!!!

תמשיכי!!!! · 04.06.2012 · פורסם על ידי :lilipoter531
תמשיכי כבר ניררשמתי לעידכונים.100מם!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007