האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

שונה

תמיד הייתי שונה, מאז שנולדתי אני שונה, גם עכשיו אני שונה, וכנראה שכך אהיה לנצח, שונה.



כותב: Demons
הגולש כתב 55 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 15050
5 כוכבים (4.5) 6 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, דמדומים, פרסי ג'קסון ומשפחת קיין והאלים המצריים - זאנר: פנטזיה - שיפ: תגלו בהמשך (אני לא הולכת להרוס את כל המתח על ההתחלה!!) - פורסם ב: 01.06.2012 - עודכן: 13.07.2012 המלץ! המלץ! ID : 2983
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בתחנת רציף 9 ושלושה רבעים שבקינגס קרוס, עמדה אליזבת קאלן יחד עם משפחת המאמצת, "הוריה" קארלייל ואסמה, אחיה הגדולים אדוארד, ג'ספר ואמט, אחיותיה הגדולות בלה, אליס ורוזלי, ואחותה הקטנה רנסמיי. למעשה, היא ורנסמיי נראו באותו גיל, אך אליזבת טענה שמשום שהיא נולדה לפניה, היא יותר גדולה, (רנסמיי טענה שמשום שהיא תראה בקרוב יותר גדולה ממנה היא יותר גדולה). אליזבת העלתה את המזוודה שלה על קרון הרכבת ונופפה לשלום למשפחתה, "ביי מיי!", היא אמרה לרנסמיי בהתגרות, רנסמיי מאז ומתמיד קינאה בה על כך שהיא מכשפה. "ביי ליז!" היא צעקה אליה בחזרה, ושלחה אליה חיוך שאליזבת ידעה שהיא תתגעגע אליו מאוד עד חג המולד.

אליזבת נופפה לשלום למשפחתה עד שהיא נעלמה מהאופק. היא תפסה את המזוודה הכבדה שלה ואת כלוב הינשופה שלה, וחיפשה את חברתה, לונה, ותא לשבת בו. לבסוף, באחד התאים האחרונים ברכבת מצאתי את לונה. לונה היא החברה הכי טובה שלה, ובעצם היחידה. רוב האנשים חושבים שהיא מוזרה, משוגעת, אבל היא יודעת שהיא מדהימה, היא אחת האנשים הכי חכמים שהיא פגשה במהלך חייה. "שלום לונה", אמרה אליזבת. "שלום", אמרה לונה בקול סהרורי, "קראת הנביא בחופש?", שאלה, "לא", היא מלמלה. הן המשיכו לנהל את שיחת החולין שלהן, כאשר נער בן גילן נכנס לתא, שיערו היה שחור, ולעיניו היה גוון כחול על טבעי. "היי אבא", אמרה אליזבת אל הנער. "אני צריך לדבר איתך", הוא אמר בטון חמור סבר. "בסדר", אמרה אליזבת, "לונה, אני יוצאת רגע, כבר חוזרת", היא אמרה ויצאה בעקבות אביה. "אליזבת, המצב באולימפוס קשה, ואני חושש שזה ישפיע גם עלייך. טיפון מתקרב לאולימפוס, ילדי המחנה התבצרו שם, אני חושב שאולי עדיף שלא תלכי השנה להוגוורטס, אם האולימפוס ייפול, המקום הבא שהטיטאנים יכבשו יהיה הוגוורטס", אמר זאוס בקול מתוסכל מעט. "אני הולכת להוגוורטס, אין סיכוי שאני מפספסת את שנת הבגרויות שלי, והאולימפוס לא ייפול, ו- ו- ו- הכל יהיה בסדר!" אמרה אליזבת בחומרה. "כרצונך", אמר זאוס, "אך הישמרי לנפשך, את מכירה את הנבואה, אם היא נובאה עלייך יש לי מעט מאוד לעשות", רעד עבר בגופה של אליזבת כשהיא חשבה על הנבואה, צאצא של אחד מהאלים הגדולים ישמיד או יציל את האולימפוס כשימלאו לו 16, היום יום הולדתי ה-16, אך איש לא אמר שזה צריך לקרות היום, יכול להיות שעוד 364 ימים מהיום אשמיד או אציל את האולימפוס, והבחירה הזאת יכולה להרוג אותי. רעם נשמע בשמים, "אני חייב לחזור מול טיפון, תשמרי על עצמך!" הוא צעק ועף דרך גג הרכבת.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מדהים!!!!!!! · 01.06.2012 · פורסם על ידי :valle
הרעיון הוא אחד הטובים שראיתי בזמן האחרון, ובכלל..
[הרעיון של מי היא] אבל הרעיון של הנבואה בסיגנון הזה זה משהו שדיי חוזר על עצמו, אז בהצלחה להפוך את זה למשהו בלתי נשכח, ואם יש לך עוד רעיונות טובים כמו הפיק הזה- אני בטוחה שתצליחי ויותר..
מדהים!!
תמשיכי מהר:)
שבת שלום

תודה · 01.06.2012 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
הכל קורה כביכול בדמן הספר החמישי של פרסי ג'קסון, הנבואה קיימת כל הסדרה שם, אבל עכשיו היא לא מאוד חשובה כי היא מדברת על פרסי. ולא הבנתי את השאלה של מי הרעיון, כאילו זה רעיון שלי.

יפה אבל.. · 03.06.2012 · פורסם על ידי :Deceiving Eyes
את בתך תעשי תנבואה עליה נכון?

ברעיון התכוונתי · 04.06.2012 · פורסם על ידי :valle
שנכון שזה הרעיון שלך אלא פשוט עכשיו אני שמה לב שבכל הפיקים כמעט מערבים נבואה[כולל בפיק שלי] וזה לא משנה על מה הנבואה או על מי, אלא זה שפשוט זה מין רעיון כללי ששולט בכל הפיקים, ואת צריכה לעשות את הפיק מאוד מיוחד בשביל שהוא יבלוט בין כל הסיגנון..

עוברים לפייסבוק · 23.03.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
אי אפשר להעלות פרקים, אני עוברת זמנית לפייסבוק, זה הקשור:
http://www.facebook.com/groups/176478405835146/

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007