האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

רוק, אהבה ואלכוהול.



כותב: Dominique
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3966
2 כוכבים (1.5) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: Three Days Grace & Three Doors Down - זאנר: אהמ - שיפ: אדם גונטיאר/בראד ארנולד - פורסם ב: 22.11.2008 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 302
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש
אזהרה!!!!! זה אשכול עם פירוט על יחסי מין בין בנים!!! הדירוג הוא NC17!! והפיקצר לא על הארי פוטר! שם הפיק: רוק, אהבה ואלכוהול.
שם הכותב:דומיניק.
דירוג: NC17
פאנדום : Three Days Grace & Three Doors Down
שיפ: אדם גונטיאר\בראד ארנולד
הערות : פיקצר מקורי שלי!
מאוהבת בכם!



התחלה-


הכל התחיל כשעיניהם נפגשו בטקסי פרסי המוזיקה שנת 2007. אדם גונטיאר ובראד ארנולד התאהבו בחשאי אחד בשני ואפילו לא ידעו שהשני מאוהב בו.
שניהם היו סולני להקות רוק מפורסמות ומתחרות. בגלל התחרות בין שתי להקות מצליחות אלו, הם לא יכלו להגיד לשני את רגשותיהם.
במסיבת החג המולד, שבועיים לפני השנה החדשה(2008), הם נפגשו שנית. בכל המסיבה, במקום להיות עם בנות ועם הלהקה שלהם, הם הסתכלו אחד בשני ולא שמו לב לסביבתם.
אדם חשב שהגיע הזמן שיעשה משהו בקשר לרגשותיו והלך לבראד. "היי ,בראד. מה קורה?" שאל אותו.
בראד הסתובב כדי לראות מי דיבר אליו והופתע לראות שהאדם שהתאהב בו נמצא מולו ומדבר אליו. "א-אני ב-בסדר. למה אתה מדבר אלי בכלל?" שאל בראד.
"ובכן, רציתי להתחיל להסתדר איתך. אני חושב שהתחרות בין הלהקות שלנו היא טיפשית לחלוטין" אמר לו אדם.
"כנראה שזה נכון," אומר בראד בשקט. "אז אתה רוצה שנפסיק את התחרות בין הלהקות שלנו?"
"כן ואולי נוכל להיות חברים טובים," החזיר אדם.
"זה קצת חשוד מה שקורה פה, אבל לא משנה. העיקר שנהיה חברים טובים, אז אני אוכל להיות קרוב אליו" בראד חשב לעצמו.
"טוב, לי אין בעיה שנהיה חברים טובים. אולי נוכל לצאת לבלות ולהיות עם החברה שלך ואני אביא מישהי" אמר בראד.
"אה," אמר אדם וצחק בלעג, " אין לי חברה ואני לא חושב שאני רוצה לצאת עם נשים כרגע..." הוא אמר וחייך חיוך שובב.
"אז לא משנה נוכל לצאת ולפגוש בנות במועדון או משהו" מלמל בראד.

וכך, המסיבה עברה להם בדיבורים על בנות ,מוזיקה ,ספורט ,תחביבים ועוד כל מיני דברים. שניהם היו מאושרים מהקרבה שהייתה ביניהם במסיבה. מן חמימות כזאת שמתפשטת בכל הגוף...
בסוף המסיבה הם החליטו לשמור קשר. יהיה מה שיהיה.

לאחר יומיים ,ביום שבת , נפגשו אדם ובראד מחוץ למועדון בלוס אנג'לס.
כשנכנסו נוכחו לדעת שזהו מועדון הומואים ושעבדו עליהם.
"כנראה חברי הלקה של שנינו חשבו שזה יהיה מצחיק לשלוח אותנו למועדון הומואים" אמר בראד ונאנח.
"טוב, לא משנה. לפחות לא יזהו אותנו פה עם התסרוקות המשוגעות שעשינו לפני כן," אמר אדם וצחק."בוא נלך לשתות משהו בבר".
"שתי כוסות ברנדי," הזמין אדם. "הבנתי מהמסיבה שאתה אוהב ברנדי ." אמר וצחק." טוב, לא היה קשה להבין."
בראד חייך והבין שזה נכון. הרי במשך כל המסיבה שתה רק ברנדי.

"אולי כדי שנלך?" הציע בראד כעבור שעה. "אנחנו לא קשורים כל-כך וגם הבנים האלה ממשיכים להתחיל איתנו ולא נוח לי."
"כנראה שזאת פעם ראשונה שבנים מתחילים איתך," אמר וגיחך." זה בסדר, זה קורה לי המון" אמר אדם בחיוך שמזווית ראייתו של בראד נראתה מושלמת ומושכת במיוחד. הוא לא יכל להתאפק יותר והחליט שהוא עושה זאת מיד, בלי חרטות.
באותו רגע שהחליט הוא סובב את ראשו של אדם עם ידו ונשק לו בשפתיו נשיקה רכה וחמימה. הוא חשב שאדם התנגד לו, אך הופתע לדעת שהוא זורם עם הנשיקה.
לאחר שהפסיקו להתנשק אמר בראד: "חשבתי שתתנגד לנשיקה," הוא הביט בו מבולבל. "ובכן, כנראה שהאלכוהול גורם לי לזרום. נדמה לי שאני רוצה לזרום עכשיו לרחבת הריקודים" אמר אדם ולקח את ידו של בראד וסחב אותו לרקוד.
בראד הוקסם מצורת הריקוד של אדם. 'הוא רקדן טוב, ועוד כשהוא שיכור' חשב לעצמו והחל לרקוד גם כן.
ככל שהם רקדו צמוד יותר כך הם רצו את זה יותר, במיוחד אחרי הנשיקה החושנית שהם חלקו.
"לכו לשירותים ותוכלו לעשות את זה שם," הם שמעו מישהו אומר. כאשר הסתובבו ראו שהוא מחייך אליהם,"כולם עושים את זה שם".
הם הלכו לשירותים וראו שזה נכון . הם מצאו תא ריק וכשאדם סגר במנעול הוא הרגיש את בראד מתנשף על עורפו. הוא הסתובב והם התחילו להתנשק בתשוקה רבה. הם נצמדו אחד לשני והם הרגישו שהם חייבים לעבור לשלב הבא...
אדם מיהר להוריד לבראד את מכנסיו ובראד הוריד לאדם את מכנסיו הצורך שלהם להזדיין הלך וגבר.
בראד ישב על האסלה ואדם מעליו, מנשק אותו, יורד ועולה במורד גופו החטוב.
לאחר כמה זמן בראד גמר וכשאדם קם ממנו הוא הסתובב בכיפוף. "אני רוצה אותך בתוכי" אמר בחשק עז.
אדם לא בזבז שנייה והכניס את איברו בחור והתחיל להוציא ולהכניס. חושיהם היו מעורפלים מהאורגזמה...
לאחר שסיימו את ההחדרות בראד החליט להמשיך את העונג והושיב את אדם, שלא ידע מה בראד מתכנן. "בראד, מה אתה הולך לעש-" הוא נקטע כשגנח בחוזקה. בראד הכניס לפיו את איברו של אדם והחל ללקק ולנקות את כל הזרע שהיה על איברו, אך שכח שממציצה גם גומרים…


לאחר כמה ימים, במסיבת הסילבסטר, הם נפגשו, לאחר שלא היו בקשר זה עם זה מאז המקרה.

"היי , אדם. מה קורה?" שאל בראד וראה שאדם מביט בו בהפתעה ."הרבה זמן לא נפגשנו. הייתי עסוק " הוסיף בנימה מתנצלת והרגיש רע . הוא ידע שרצה להתעשת מאותו מקרה . הוא לא ידע שזה יגיע לסקס כל כך מהר. ידו של בראד משכה אותו לצד, כדי שאף אחד לא יראה או ישמע אותם. שפתיים נצמדו לשלו.
הם התנשקו בחוזקה ובחשק עז לסקס, אך אדם דחף את בראד ממנו. "למה עשית את זה?" שאל. בנימת דיבורו היה אפשר לשמוע כעס קל. "באותו לילה הייתי שיכור ולא ידעתי מה אני עושה," שיקר. הוא אומנם היה שיכור, אבל כן ידע מה עשה.
"אה... אני חשבתי שאתה מרגיש אותו דבר כמוני," אמר בראד באכזבה. "אני מאוהב בך וחושב רק עליך ולא מצליח להוציא אותך מהראש שלי," ואחרי שאמר זאת עזב את אדם, שהיה בהלם מכדי לדבר.
'מאוהב, הא?' אמר אדם לעצמו. 'כנראה שטעיתי כששיקרתי.' חשב לעצמו והחליט שעליו להתפייס עם בראד.
כמה דקות לפני חצות ,השנה החדשה, לקח אדם את הגיטריסט של הלהקה שלו וביקש ממנו לומר לבראד שצריכים אותו בחדר השינה של האורחים בקומה השנייה.
כשבראד נכנס לחדר הוא שמע את הדלת נסגרת מאחוריו וכשהסתובב הוא ראה את אדם שגרם לו לנשק אותו מחייך. "מה אתה רוצה?" שאל במבט קר.
"אני רציתי להתנצל על ההתנהגות שלי," אמר והמשיך לחייך. "רציתי להגיד לך שאני לא מצטער על מה שעשינו ו...אני מאוהב בך."
"יופי שאתה מצטער זה לא אומר כלו-" והבין באותו הרגע מה אדם אמר. "אתה מאוהב בי?"
"כן. אני מאוהב בך מאותו רגע שראיתי אותך בטקס פרסי המוזיקה. ביקשתי להיות חבר טוב שלך כדי להיות קרוב אליך," אמר והתחיל להתקרב אל בראד. "ושנה חדשה טובה, בראד" ונישק אותו.
"למה לא אמרת לי את זה לפני כן, כשדיברנו?" הפסיק את הנשיקה לפתע, "אני נפגעתי ממך מאוד".
אדם לא ענה והמשיך להתקרב אליו עד שבראד נפל על המיטה. "הדלת נעולה ואתה לא הולך לשום מקום," אמר בחיוך והחל לנשק את בראד, שמח לדעת שבראד זורם איתו.
כשסיימו את הסקס אדם שאל: "אתה רוצה להיות חבר רשמי שלי?"
"ברור שכן" ענה בראד ובכך הם התחילו את סיבוב הסקס השני שלהם.



ת"ב?

 

תגובות

או · · פורסם על ידי :FairyCat
או שבראד בת,או שעשית על הומואים?OO"

חח> · · פורסם על ידי :Dominique (כותב הפאנפיק)
עשיתי על הומואים >

> · · פורסם על ידי :System Divide
אני לא ממש אוהב לקרוא על יחסי אישיות בין גברים.
נחמד.

... · 08.09.2010 · פורסם על ידי :noa1080
שתיהן אחלה להקות...את כותבת מעולה, אבל למה על זה??:S

> · 10.09.2010 · פורסם על ידי :Dominique (כותב הפאנפיק)
אני אף פעם לא הייתי טובה בלכתוב ועוד לדמיין סיפורים בראש וכו'
אז זה היה מאוד קשה לכתוב את הפאנפיק הזה O_O
ובמיוחד הראשון שלי על רון/הארי O_O

בטטה(H) · 08.02.2011 · פורסם על ידי :ShirazChan
וואו, אהבתי.
בעיקר בגלל שזה על שתי להקות שני מכירה חח. D:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007