האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

מסיבה ושינוי תדמית [פיקצר]

להרמיוני נמאס מזה שפרד כל הזמן יורד עליה.
היא מחליטה לעשות מסיבה.
או שג'יני מחליטה.. ?



כותב: valle
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2742
5 כוכבים (4.846) 13 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר! - זאנר: האמ.. רומאנס, הומור, ועוד .. :) - שיפ: פרד\הרמיוני, הארי\ג'יני - פורסם ב: 22.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 3044
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

זה PG-13 ממש ממש חלש:)

מקווה שתהנו!זה הפיקצר הראשון שכתבתי אי פעם!:) וד.א.-הפיסקה הראשונה זה הרמיוני כותבת ביומן שלה:)

*****

לא משנה כמה אני מנסה לשכנע את עצמי אני לא מצליחה! אני פשוט לא סובלת את פרד.

הוא כל הזמן יורד עלי וכל הזמן אומר כמה צדקנית אני. אני חייבת להראות לו שהוא לא מכיר אותי- ושגם אני יכולה להפתיע!

ג'יני אמרה לי שכדאי לי לארגן מסיבה- ברור שעם אלכוהול- בחדר הנחיצות- וברור שלהזמין את פרד. להראות לו מה אני- ולהשתחרר.

אני חושב שזה רעיון רע מאוד- וגם אם מקגונגל תגלה אני מתה- אבל ג'יני לא חיכתה לתשובה שלי והתחילה לארגן את המסיבה. אני לא רוצה לאכזב אותה אז לא אמרתי כלום.

אני פשוט אתמודד עם זה.

"נו, קדימה! אני צריכה להלביש אותך."- שמעתי את ג'יני צועקת. יאללה אני צריכה ללכת אליה. לסבול.

*****

"היי, ג'ורג', יש מסיבה בחדש הנחיצות הלילה."- פרד צעק.

"מי אירגן?"- ג'ורג' שאל.

"לא יודע, לא כתוב."- פרד אמר.

"שמעתי שמועות שג'יני והרמיוני אירגנו."- לי אמר. -פרד נפל מהמיטה. -"מה?!?!"- צעק בעודו מנסה לקום.

"באמת?!?!"- גו'ורג' הוסיף.

"זה צריך להיות טוב!"- פרד וג'ורג' צחקו.

"יאללה, בואו נתארגן. אני מת לראות את הרמיוני עושה צחוק מעצמה!"- פרד אמר.

*****

"הארי ורון דואגים להביא דברים מהוגסמיד. קצת בירצפת, קצת ויסקי- אש, ועוד כמה דברים. חדר הנחיצות ידאג לעיצוב כמובן, אז תפסיקי כבר לזוז ותני לי להלביש אותך!"- ג'יני התעצבנה. הרמיוני נאנחה.

ג'יני לקחה חולצה ומכנסי פיג'מה מארונה של הרמיוני והרמיוני לבשה אותם. אח"כ לקחה את שרביטה והתחילה לשנות את הבגדים.

היא כיווצה את חולצת הפיג'מה עד שהיתה צמודה לגופה של הרמיוני, והאריכה אותה לטוניקה קצרה. היא פתחה את הפתח טיפה, ושינתה אותו לצורת V. אח"כ שינתה את הצבע לשחור חלק.

ברגע האחרון הפכה את החולצה לגופיה בעלת כתפיות ספגטי, והוציאה מארונה האישי עליונית דקיקה ללא סגירה בצבע טורקיז כהה. היא הסתכלה על התוצאה וחייכה.

היא הצמידה את המכנסיים ועצרה טיפה לפני שנהפכו לסקיני. היא הוציאה את שרביטה מארונה שכנראה שכחה אותו שם בזמן שהוציאה את העליונית בזמן שהרמיוני ציחקקה. אחרי שניה היא שינתה את המכנס לג'ינס משופשוף קלות.

היא הביאה לה מגפיים שחורים והכניסה את המכנסיים לתוכם. לבסוף הוסיפה גם שרשרת עדינה כסופה עם קמע קטן. "זהו, גמרתי!"- אמרה.

היא הושיבה את הרמיוני על המיטה והוציאה את ערכת האיפור שלה. היא העבירה עיפרון טורקיז על עיניה בקו דק, ושמה לה שפתון בצבע ורוד טבעי שהבליט את שפתיה. היא שמה להרמיוני קליפס שחור קטן בתסרוקת הקוקו שקר המסורתי, ודחפה את הרמיוני למראת הגוף שבמרכז החדר.

"מה את אומרת?"-שאלה.

"ואוו ג'ין אני נראית מהמם!"- הרמיוני התפעלה.

"יופי, אני שמחה."- ג'יני אמרה. -"תחכי לי רק רגע ואני כבר יבוא . אני רק צריכה ליצור הופעה נחמדה גם על עצמי"- היא הוסיפה.

*****

"יאללה כבר 10"- לי אמר. הוא, פרד וג'ורג' יצאו מחדר המועדון ישר לכיוון חדר הנחיצות.

הם נכנסו לחדר הנחיצות וישר פנו לעבר שולחן המשקאות ולקחו ויסקי-אש.

פרד היה חייב להודות שבשביל רק ההתחלה של המסיבה-המסיבה הזאת דיי טובה. חלק מהאנשים התחילו לרקוד[ היתה מוזיקת טראנסים לבנתיים] והחלק האחר- כמו פרד, ג'ורג' ולי- ליד השולחן והתחילו לשתות.

חדר הנחיצות היה מעוצב בערבוב של צבעים, כשכמעט כל השטח זה שטח ריקודים גדול- חוץ מהצדדים שבהם היו כורסאות עם שולחנות קטנים בין לבין, ומול הכניסה עמד שולחן ארוך של משקאות וכל טוב שהתמלא כל פעם מחדש- "בטח לחש שהרמיוני עשתה"- פרד חשב.

פתאום שלושתם חשו שהאולם עצר מלכת והפנו את מבטם לבדוק למה. מיד כשראו את הסיבה השתתקו גם הם.

ג'יני הלכה מלפנים- לבושה שמלת סטרפלס קטנטנה לבנה, עם חגורה שחורה בצבע שחור, ומגפיים שחורות עד מעל לברך. היא היתה מאופרת בקו עיפרון שחור עדין מתחת לעין, וסומק קל, שערה אסוף בקוק גבוה עם מספר קצוות שיער משוחררות שמיסגרו את פניה, ושרשרת שחורה ארוכה המתלפפת מספר פעמים סביב צווארה באורכים שונים.

מיד אחריה- בלי ללתת לאולם שניה לנשימה- נכנסה הרמיוני שנראתה עוצרת נשמיה עם הלבוש שג'יני עיצבה לה.

הן פנו לעבר הארי ורון ומשכו אותם לרקוד. לאט לאט האולם הפשיר ואנשים בעיסוקם.

*****

הרמיוני הרגישה.. חיה. היא נהנתה מהמבטים שהבנים שלחו לה- והכי נהנתה ממבטו של פרד שעקב אחריה לכל מקום. הרבה פעמים בעבר נעצו בה מבטים-אך בחיים היא לא היתה מודעת לזה כמו עכשיו.

היא חייכה, וכשהשיר נגמר היא התקדמה לעבר שולחן המשקאות-תוך שליחת קריצה לפרד- ושלחה את ידה לכיוון הויסקי-אש.

אחרי כמה ריקודים נוספים-כמעט שעה וחצי- היא הרגישה את ידו של פרד על גבה והסתובבה אליו עם סימן שאלה על פניה.

"רוצה לרקוד איתי?"-שאל.

היא הנהנה ושלחה מבט אל ג'יני- שבדיוק באותו הרגע הפסיקה את הריקוד עם הארי ונישקה אותו [הוא הגיב בהתלהבות].

אחרי ריקוד מהיר עם פרד, התחיל ריקוד איטי, והיא שמה את ידיה סביב צווארו של פרד, בזמן שהוא שם את ידיו על מותניה.

הם רקדו דקות ארוכות, שהרגישו כשניות קצרות.

בשניה שהשיר הפסיק, הרמיוני עלתה על אצבעותיה ונישקה את פרד נשיקה עמוקה, והרגישה את ידיו מתעדקות עליה לאחר שניה של היסוס מצידו.

אחרי שניה ארוכה היא ניתקה את הנשיקה , ולחשה באוזנו של פרד- "את עדיין חושב עליי אותו דבר?"- ולא חיכתה לתשובתו אלא רצה אל מחוץ לחדר הנחיצות , לעבר חדרה שבמעונות גריפינדור, נוגעת עם אצבעותיה על שפתיה ועדיין מרגישה את שפתיו החמות והעדינות על שפתיה, מרגישה את הצמרמורות העולות בה , בלי לדעת שגם פרד נוגע בשפתיו ומתגעגע לתחושה של שפתיה על שלו.

 

הלילה היא תיזכה לשינה עם חלומות פז על שפתיים חמות הנצמדות לשלה, ועל ידיה המשחקות בשיער אדום עז.

 

והוא מצידו לא יזכה לשינה הלילה- אלא לפעילות קונדסאית עם תאומו וחברם הטוב,  אך תהיו בטוחים שמחר כשהוא ינמנם בשיעורו של בינס, הוא ימלמל את שמה על שפתיו ויבהיל את תאומו כהוגן.

 

סוף.

 

*****

 

מקווה שנהניתם!

אני אוהבת את הפיקצר הזה!קליל וחמוד. אבל זה התגובות שלי ואני ישמח לקבל תגובות- הערות והארות- על הפיק:)

ואל תשכחו לדרג!

 

תגובות

ממש יפה · 24.06.2012 · פורסם על ידי :zebrased
כתבת את זה בתפוז לפני כמה זמן, נכון? בכל אופן, זה מהמם! אני מתה על השיפ פרד/הרמיוני.

כן, פירסמתי את זה דיי ממזמן בבלוג שלי בתפוז:) · 24.06.2012 · פורסם על ידי :valle (כותב הפאנפיק)
תודה!

האגודה מאדיפה להישאר אולמנית · 28.08.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
מהמהם

אהבתי(: · 09.10.2012 · פורסם על ידי :אמילי המלכה
ממש יפה:)

אפשר המשך? · 29.10.2012 · פורסם על ידי :ליאלוש
אני מתה על הפיק הזה!

האמ.. אין לי כ"כ מה להמשיך בזה, · 01.11.2012 · פורסם על ידי :valle (כותב הפאנפיק)
וחוץ מזה כתבתי את זה לפני הרבה זמן ואני לא יצליח להמשיך את זה עכשיו..
מצטערת ~

אז יש לך פיק אחר על הרמיוני\פרד? · 05.11.2012 · פורסם על ידי :ליאלוש

האמ.. לא ניראלי.. · 10.11.2012 · פורסם על ידי :valle (כותב הפאנפיק)
האמת שאני לא בדיוק זוכרת :)
אם את מעוניינת תיכנסי לבלוג שלי בתפוז- http://www.tapuz.co.il/blog/net/userblog.aspx?foldername=valle אני מעדכנת שם את הכל הפאנפיקים שלי :)

נחמד · 25.03.2013 · פורסם על ידי :el condor pasa
מאוד אהבתי הקטע של העיצובים!
באיזו שנה הדמויות?

האמת שלא חשבתי על שנה.. · 29.03.2013 · פורסם על ידי :valle (כותב הפאנפיק)
אבל עכשיו כשאני חושבת על זה.. שנה חמישית\שישית הארי.. :)

יפיפה! · 27.04.2013 · פורסם על ידי :מארינה פוטר
אני ממש אוהבת הרמיוני\פרד
יש גם את"רק בדיחה לא מזיקה"...
שהוא ממש טוב...
נ.ב.
רק בדיחה לא מזיקה מתורגם...

ממש יפה :) · 18.07.2013 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1
כבר קראתי אתזה מזמן אבל לא הייתי מחוברת אז לא הגבתי...
מהמהם!!! וגמאני חולה על השיפ הזה...
יש כאן טעות קטנה "עם חגורה שחורה בצבע שחור,"
נראלי שאם החגורה שחורה אנחנו יודעת שזה הצבע שלה :)
אבל בכל אופן ממש ממש יפה!!!
אה, ואני חולה על הכתיבה שלך :)

כל הכבוד · 03.12.2013 · פורסם על ידי :The Fifth Marauder
ממש יפה, גרמת לי לאהוב את הרמיוני+פרד למרות שלדעתי הרמיוני היא של רון :-)
רק הערה קטנטנה-זה לא pg 13 כל כך חלש כמו שתיארת, כי בגלל שהיה כתוב ממש חלש קראתי.
בכל אופן, יש בזה אלכוהול אז זה מעלה את הדירוג.

מהמם!! · 09.01.2015 · פורסם על ידי :ליליפוטר
אני ממש אוהבת פרמיוני והם די נדירים חיפשתי שנים אחד כזה אבל היה שווה לחכות זה אחד היפים!!

מדהים! · 27.02.2015 · פורסם על ידי :הארי פוטר הוא שווה
שנים חשבתי שרון והרמיוני נועדו זה לזה אבל....................

עכשיו אני חושבת שפרד באמת מתאים לה!
אפילו שיש טעות קטנה: פרד מת בקרב על הוגוורטס....

מהמם · 27.04.2018 · פורסם על ידי :Its leviOsa not leviosA
כל התגובות מצדיקות את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מושלםםםםםםםםםםם · 02.05.2018 · פורסם על ידי :הוגוורטסית
קראתי את זה כבר אבל לא הגבתי. זה מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
רק טעות אחת קטנה: נראה שבהתחלה של הפאנפיק התכוונת לג'ינס משופשף ולא לג'ינס משופשוף : ) חוץ מזה, הפאנפיק מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

מהמם!! · 23.11.2018 · פורסם על ידי :לילי לונה פוטר 2
קראתי גם מזמן ולא הגבתי אבל פיציתי עכשיו
מ ה מ ם ! ! ! ! ! ! !
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007