האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אהבה ליד הים

ביל ופלר הזמינו את הארי, רון, הרמיוני, נויל ולונה לבקתת הצדפים שלהם, שנתיים לאחר הקרב על הוגוורטס.
שם נויל בפעם הראשונה מעז להגיד ללונה שהוא אוהב אותה



כותב: Joy Muffin
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2005
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: נויל\לונה - פורסם ב: 27.06.2012 המלץ! המלץ! ID : 3082
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

תודה רבה ל-LighTo273 על ביטוא הפיקצר!
קריאה מהנה :)
---------
 
היא ישבה על חוף הים, המים מלטפים את רגליה.
"הבקתה של ביל ופלר חמודה, נכון?" שאל אותה, לא יודע איך להתחיל את השיחה.
"נכון," ענתה לו, חולמנית כמו תמיד.
"זה היה נחמד מאוד מצידם, להזמין את כולנו לפה, את לא חושבת?" שאל אותה לאחר שתיקה קצרה.
"כן." היא הסתכלה עליו, עיניה האפורות ושיערה הבהיר זוהרים באור השקיעה.
"את יפה מאוד היום," אמר לפתע, מתפלא מעצמו איך פלט דבר כזה. "ולא רק היום. את תמיד יפה." הוא הסתכל עליה והיא השיבה לו חיוך.
"אני יודעת, נוויל." בפי נערה אחרת ההצהרה הזאת הייתה נשמעת שחצנית, אך כשלונה אמרה אותה היא נשמעה תמימה לגמרי. היא שבה להסתכל על הים. "אולי אני מוזרה וחולמנית, אבל אפילו אני שמה לב כשמישהו מסתכל עליי בצורה כזאת."
נוויל הסמיק. "את כזאת... מיוחדת, לונה. אני... אני חושב שאני אוהב אותך."
לונה חייכה אל עבר הים. "גם אני," השיבה לו קצרות והשפריצה עליו מעט מים. נוויל השפריץ עליה בחזרה, ושניהם התחילו לצחוק. 
לונה קמה והתחילה לרוץ לאורך הגלים, ונוויל רץ אחריה עד שהיא נפלה. היא התגלגלה על החוף וצחקה, ונוויל עזר לה לקום. כשהיא קמה הוא המשיך להחזיק את ידיה והסתכל היישר לתוך עיניה. כל ביישנותו נעלמה.
"לונה, אני באמת אוהב אותך," אמר בשקט.
"כנראה גם אני," ענתה לו לונה. נוויל התקרב אליה ונישק אותה בעדינות רבה, כאילו היא בובת חרסינה.

 


לאחר 17 שנים

 

"ניקה, הזדרזי!" צעקה לונה לבתה בת האחת-עשרה, שהייתה בעלת שיער בהיר כמו שלה ובעלת עיניים חומות כמו של נוויל, שרצה אחריה.
"נוויל, אוגוסט, איפה אתם?" היא נעצרה לרגע וחיפשה בעיניה את בעלה נוויל ואת בנה אוגוסט, שנקרא כך על שם סבתו של נוויל, אוגוסטה.
"אנחנו פה!" צעקו פה אחד נוויל ואוגוסט. אוגוסט נפנף לה עם צפרדע, טרבור ג'וניור, צאצאו של הצפרדע המפורסם של נוויל.
"הזדרזו, או שנאחר לרכבת!" רגזנות לא הייתה אופיינית ללונה, אך בהתחשב בזה שהיה לה ילד בן ארבע-עשרה, ילדה בת אחת-עשרה ובעל כמו נוויל, אסור היה לה לא להכניס אותם למסגרת.
כשהם סוף כל סוף הגיעו לרציף תשע ושלושה רבעים, נשארו רק חמש דקות עד ליציאת הרכבת.
"שלום, הארי!" צעקו נוויל ולונה ביחד כשראו את הארי פוטר, חברם הטוב. 
"כמה זמן לא התראינו?" שאל נוויל, שבאמת שכח כמה זמן הם לא התראו.
"רק כמה חודשים," חייך הארי.
אחרי שכולם החליפו דרישות שלום, נוויל ולונה ניגשו אל ילדיהם שעמדו ופטפטו עם הילדים של הארי וג'יני ושל הרמיוני ורון. נוויל ניגש אל אוגוסט, שנראה כמעט כמוהו (חוץ מהעיינים האפורות), וכמוהו - היה בגריפינדור.
"נו, גבר, אותך לא צריך להנחות, נכון?" נוויל חייך לבנו. "אז יש לי עצה אחת: אם אתה מחבב בת מסוימת, אל תתבייש להגיד לה את זה." הוא חייך והסתכל על לונה, שדיברה עם ניקה.
"בסדר, אבא. אני מניח שאתה אומר את זה מניסיון?" אוגוסט מרפק אותו ושניהם צחקו.
"תגידי לי, ניקה, באיזה בית את רוצה להיות?" שאלה לונה את ניקה, והישירה את מבטה אל תוך עיניה.
"אני לא יודעת..." ענתה לה בתה הקטנה והשפילה מעט את מבטה.
"אז תקשיבי. לא משנה באיזה בית תהיי. כל בית טוב בדרך שלו. הסוד הוא שאת צריכה לא להשתנות בהשפעת הבית, אלא לשנות את הבית בהשפעתך. הבנת?" חייכה אליה.
"טוב, כנראה כבר הגיע הזמן לעלות על הרכבת!" אמרה לונה בעודה מחבקת את ניקה ואת אוגוסט. 
"תשמרו על עצמכם!" צעקו לונה ונויל כשילדיהם עלו על הרכבת ונופפו להם, וצחקקו מזה שהם אמרו את המשפט בו זמנית. 


הסוף!

אני מקווה שנהניתם מהקריאה ותגיבו תגובות בונות. זה הפאנפיק הראשון שלי, לכן זה מאוד חשוב לי.

תגובות

אהבתי:) · 27.06.2012 · פורסם על ידי :Sun Shines
מהמם אבל למה פיקצר???

תודה :) · 27.06.2012 · פורסם על ידי :Joy Muffin (כותב הפאנפיק)
זה פיקצר כי זה קצר ויש בו רק פרק אחד. למרות שהפרק מכיל שני חלקים, זה רק פרק אחד ולא שניים, לכן זה פיקצר.
ותודה :)

יפה! · 07.07.2012 · פורסם על ידי :Baby Ice
ממש אהבתי!
כמה חבל שזה פיקצר :(
תמיד ידעתי שנוויל ולונה מתאימים!
פיקצר ממש יפה!

תודה :) · 07.07.2012 · פורסם על ידי :Joy Muffin (כותב הפאנפיק)
תודה :)
לדעתי פה לא היה צורך בהמשך, לכן לא המשכתי.
וגם אני תמיד חשבתי שנוויל ולונה מתאימים!!! :)

יפה אבל זה באמת לא טוב בתור פיקצר · 07.11.2012 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
ממממממממממממממממההההההההההההההההההההההההמממממממממממממממממממממממםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!

תודה :) · 07.11.2012 · פורסם על ידי :Joy Muffin (כותב הפאנפיק)
תודה :)
אבל אני לא רוצה להמשיך את זה. אני רוצה להשאיר את זה ככה - אם התחלה פתוחה ועם סוף פתוח. לדעתי ככה זה טוב, ואני לא רוצה להמשיך.

אוףף · 25.08.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
חבל..

מדהים!!! · 29.10.2013 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
טוב, אז ככה: כתיבה יפה, תיאורים מעולים וכל הכבוד על נוטים ולונה! תמיד רציתי שהם יהיו ביחד לא ראיתי שעשו... פיק חמוד, ואני חושבת שאת לא צריכה להמשך, תשאירי את זה ככה.

זה מושלם · 10.04.2015 · פורסם על ידי :אוולין
ואין לי יותר מה לומר, למרות שהשם לא משהו, נכנסתי רק כי ידעתי שהשיפ הוא נוויל ולונה, ואני מתה על זה:)

gdg · 27.07.2015 · פורסם על ידי :האריגקסוןפרסיפוטר
לפאנפיקים מהסגנון הזה יש איזה 10 פרקים לפחות שממתארים את חייהם של הילדים פה זה פתוח ולא גולש ל9 פרקים משעממים שההרפתקאות בהם לא מקוריות. אהבתי. אפילו שיש הרבה שכותבים בשיפ הזה

מושלם! כמו שאמרו כבר לפני · 06.08.2015 · פורסם על ידי :Special
ממש יפההההה !! הלוואי שהיה המשך ! כתבת עוד פאנפיקים ? אני ממש אוהבת את הסגנון שלך !

קצת מאוחר מדי אבל... · 12.08.2022 · פורסם על ידי :ג'יני המקורית :)
פאנפיק ממש ממש חמוד אבל למה פיקצר? תעשי עוד על החיים שלהם בהווגורטס

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
0 0 200 0


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007