האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

קסם בדפוס

זואי היא הכתבת והעורכת הראשית של העיתון המפורסם:
"קסם בדפוס"
בכל כמה ימים היא מבקרת אישיות מפורסמת וחוקרת וחוקרת וחוקרת....



כותב: stam2
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3540
5 כוכבים (4.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הומור - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 27.06.2012 - עודכן: 16.02.2013 המלץ! המלץ! ID : 3086
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

שלום שמי זואי ואני הכותבת והעורכת הראשית של מגזין הרכילויות המפורסם :"קסם בדפוס"

כל כמה זמן אני מבקרת אישיות בולטת ו...מראיינת אותה.

 

**********

 

היום החלטתי להתעסק עם החבר הכי טוב + קרוב המשפחה של מי לא אם הארי פוטר!

 

נתעתקתי להוגסמיד ופניתי לאחד הרחובות הצדדיים והשקטים אך במחשבה שנייה - נעימים ומסבירי פנים לכל אדם. הוספתי ללכת והגעתי לבית גדול ויפה מוקף בגינה מתופחת בה עבדה אישה עם שיער חום מתולתל.

 

כאשר התקרבתי האישה הרימה את ראשה ושמתי לב שזוהי הרמיוני גריינג'ר המפורסמת לפחות בזה שהיתה אישה של מי שהחלטתי לחקור היום.

 

התקרבתי עוד קצת והרמיוני הזדקפה לגמרי.

 

"שלום" אמרתי "אני זואי צ'אנג ואני ממש מעוניינת לשוחח עם בעלך אם אפשר." "כמובן עם הסכמתו המוחלטת"הוספתי.

 

"שלום" ענתה הרמיוני "חכי רגע בבקשה" היא סובבה את ראשה לכיוון הבית וצעקה "רווווווווווווווווון!" אין תשובה.    "רונלד וויזלי אם אתה לא עונה עכשיו תאמין שלא יהיה לך טוב!"

 

כאילו בתגובה , נשמעה תזוזה בבית ולקראתינו רצה ילדה קטנה עם שיער חום מתולתל ופנתה להרמיוני "אמא קראת לאבא?" שאלה.

 

"כן אבל כנראה שהוא מעדיף להסתבך בצרות אבל לא לבוא" ענתה לה הרמיוני והסתובבה אלי "זוהי ביתי , רוז. רוז זוהי זואי ג'ונסון היא רוצה לדבר עם אבא" אמרה.

 

הילדה הסתובבה אלי והביטה בי בתדהמה וב- הערצה? "ג'ונסון? אז את הבת של צ'ו צ'אנג?! צ'ו היא שחקנית מעולה אני מתה עליה ועל הקבוצה שלה :"ההרפיות מהוליווד".....בכל מקרה את העורכת של "קסם בדפוס נכון?! אני מתה על העיתון הזה!!!!!"קראה.

 

"אממממ כן זו אני....וצ'ו היא בהחלט אמא שלי...."עניתי לה..כאילו כל כך לא ציפיתי שילדה בת....10 וחצי? טוב לא ציפיתי שילדה קטנה תזה אותי כל כך מהר!

 

"אבל את יודעת סיפרו לי..."היא הנמיכה את קולה "שאת רק בת...17 וחצי! זה נכון?"

 

הסמקתי "כן" עניתי לה . עכשיו המבטים שהיא נעצה בי היו מלאים בהערצה והשראה.עכשיו שתינו בחנו אחת את השניה בזהירות. את שתינו העיר הכל של הרמיוני "זואי? רצית לדבר עם בעלי?"

 

הסמקתי עוד הפעם "כן..אם אפשר."

 

הרמיוני פנתה לרוז"רוז? יש לך מושג למה אבא לא בא?"

 

עכשיו היה תורה של רוז להסמיק "אוי שכחתי להגיד לך הוא משחק שח קוסמים , ואת יודעת הוא די שקוע במשחק.."

 

"אז אולי תקראי לו?"שאלה אותה אמה

 

"רק שניה!" קראה הילדה ובן רגע נעלמה , כאילו התעתקה ללא רעש..

 

כעבור כמה דקות יצא לגינה גבר גבוה , ג'נג'י עם פנים צוחקות ועינים תחולות. אין ספק זהו רון וויזל בכבודו ובעצמו. הוא אמר זאת!

 

"הי" אמר רון. "מישהו רוצה אותי?"

 

"אהה כן."אמרתי "אתה מבין אני מראיינת אנשים..בוא נגיד...חשובים בחברת הקוסמים והייתי רוצה לשוחח איתך...אההה...סליחה! קוראים לי זואי צ'אנג"

 

"אההה צ'אנג ..."אמר "טוב לשוחח אז לשוחח בואי לסלון. דרך אגב: קוראים לי רון וויזלי" והוסיף "כפי שבוודי כבר הבנת.."

 

והתחלנו בראיון שלנו.

 

"אתה הרי החבר של מי לא אם הארי פוטר, לא כך?"

 

-"אכן "

 

"ספר לי איך זה ליהיות חבר של הארי. איך הוא בתור חבר:נחמד , כיפי , מצחיק.."

 

-"הכל. הארי הוא התגלמות הטוב לב למרות שהוא יכול ליהיות אויב לא נעים לאויביו..אבל הקרובים וחברים שלו יודעים טוב מאוד שאם צריך עזרה....הוא אצלינו בין רגע"

 

"ואף פעם לא הרגשת..מוזנח ? בכל זאת הארי היה בערך מלידה מפורסם בכל אשר ילך!"

 

-"אוך אני זוכר איך בגלל שחשבתי כך רבתי איתו  בערך למשך 3 חודשים למרות שהוא לא עשה שום דבר.."

 

"נו ספר אתה מותח אותי.."

 

-"אה נו...זה היה בשנה הרביעית שלנו..את יודעת היה את כל העיניין של טורניר הקסם המשולש וגביע האש. נו והשם שלו יוצא מהגביע. ואני חתכת מקנא בו! מה זה , אני חושב, לא מספיק לו?חייב כל הזמן פירסום?? כל הזמן אני בצל איזה בסא...והוא לא עשה כלום והוא מופתע מה פתאום אני , החבר הכי טובש'לו  פתאום אומר לו " שקרן , איך הצלחת?...את מבינה ..הוא ממש כעס ואת יודעת ?אני מבין אותו...כאילו הוא לא עשה כלום , הוא מצפה לתמיכה לפחות מצידי ומה שהוא מקבל זה קנאה? טוב יאללה  בסוף השלמנו , אחרי השלב הראשון."

 

"כעע לא נעים. אבל בטוח היה עוד איזה פעמים שהרגשת...איך להגיד?..מקום שני?"

 

-"בטח בטח! בזכות מאלפוי.."

 

"מה זאת אומרת ?"

 

-"אה נו הוא טרח להזכיר לי כל שניה שאני בא ממשפחה עניה , שאני מקום שני , שאני לא שווה כלום.."

 

"טוב , ועכשיו בנוגע לעניין קצת יותר משמח: אתה והרמיוני!!! איך זה קרה? איך פתאום הפכתם לזוג? כאילו כולם יודעים שהייתם שלישיה לא נפרדת אבל איך הפכתם לזוג?"

 

-"אוי זה קורע! ממש קורע! טוב תראי בשנה הרביעית כשהיא היתה עם קרום אני ממש כעסתי . אמרתי לה שזה בגלל שהוא האויב של הארי אבל זה היה בגלל שמה לעשות? אהבתי אותה... בשנה השישית התחלתי לצאת עם לבנדר בראון והיא זעמה...אבל היא קצת יותר רמזה למה ...ואז בשנה השביעית הפכנו לזוג רשמי.....טוב בקיצור שנינו רדפנו אחד אחרי השניה , למרות שאם אני לא היתי כל כך קש תפיסה היינו מתחילים כבר לפני זה אבל ככה יוצא יותר מצחיק: הרמיוני הגאונה ורון הטאמבל...טוב לא משנה..תראי במה זה נגמר(-או שלא!)בשני ילדים חמודים ואנחנו עדיין אוהבים אחד את השניה."

 

"טוב רון היה נחמד לדבר איתך...אני מאחלת לך בהצלחה בהמשך ו..בי אני מניחה"

 

-"גם איתך..בי"

 

"רגע עוד דבר!"

 

-"כן??"

 

"אני מניחה שתרצה לקבל את הגיליון הבא עם הראיון?"

 

-"בטח!"

 

ובזה סיימתי את הראיון עם רון וויזלי האגדי. בדרכי לצאת ראיתי את הוגו , הבן של רון, ילד ג'ינג'י שדומה לאביו באופן מפליא מסדר ערימת קלפים ביחד עם אחותו ואת הרמיוני המתעסקת בו זמנית ב4 דברים:

מבשלת, סורגת , עושה כביסה ושומרת על הילדים..

 

 

 

****

תגובות אני מניחה?ותקשיבו זה הפיק הראשון שלי אז אשמח לתגובות בונות וגם לא בשביל שיעזרו לי להמשיך!!!

=]

הפרק הבא
תגובות

אנשים.. · 28.06.2012 · פורסם על ידי :stam2 (כותב הפאנפיק)
אם לא יהיו תגובות בכלל אני או אעדכן ממש לאט או אנטוש את הפיק או אמחק אותו!!!!!
זה הראשון שלי

המשך!!!!!! · 01.07.2012 · פורסם על ידי :Demons
ואל תילחצי כול כך כשלא מגיבים, אני לדוגמא לרוב לא מגיבה ורק נרשמת לעידכונים, חוץ מזה פירסמת את הפיק רק לפני כמה ימים, בכול מקרה נשמע נחמד, מחכה להמשך
נ.ב את יכולה לבדוק מי נרשם לעידכונים בפיק שלך, לי זה תמיד נותן תחושה טובה לראות כמה אנשים נהנים מהפאנפיק שלי.
מקווה שעזרתי ופיק מושלם :)

אין לי ממש רעיון... · 01.07.2012 · פורסם על ידי :stam2 (כותב הפאנפיק)
אין לי ממש רעיון....כאילו אני רוצה לכתוב על מישהו שבאמת אפשר לכתוב עליו משהו מצחיק...אז רון הרמיוני והארי יורדים מהפרק אבל אנילא יכולה לקחת דמות שמוזכרת רק פעם אחת!!!
טוב אני צריכה עזרה כי זה הפיק הראשון שלי...

רעיונות? הנה לך. · 21.02.2013 · פורסם על ידי :The Hate
ג'יני. נוויל (איך השמדת את הנחשית ההיא, לעזאזל?), צ'ו צ'אנג, אברפורת' דמבלדות (טוב, איך זה להיות האח של האיש הכי מפורסת ביקום?), שימוס פניגן, דין תומאס.....

תודה! · 16.03.2013 · פורסם על ידי :stam2 (כותב הפאנפיק)
תודה,ממש הצלת אותי!
הלוואי והיו עוד אנשים כמוך שמקדישים מזמנם כדי לעזור לאנשים אומללים!
....
אנשים!
לימדו מmayo!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007