האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

היכל הזיכרון

השומרים נכנסים לפאניקה כאשר אש התמיד דעכה בבת אחת, אל המצב מסתך הרבה יותר כאשר אחד ממכובדי ההיכל פורץ את הדלתות , ואיתו גם הצרות מגיעות.



כותב: Finn Nelson
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1566
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: המוח שלי ._. - זאנר: פנטזיה - שיפ: מירנדה/ג'ונקו ועוד, אין לי כוח לפרט.. - פורסם ב: 01.07.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 3095
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כל האורות כבו, בשנייה ארוכה ואיתנה אחת, בודדה.
תריסר השומרים בברדס ובגלימות פקחו את עיניהם הצרות כממאנים להאמין לדבר אשר התרחש: אש התמיד, המאירה את ההיכל כולו - כבתה. 
אחד התנשף במהירות, שני הוריד את ברדסו, ופנים מצולקות ועדינות נגלו בחרדה. אחרת סידרה את צווארונה וניפחה את שיערה בידיה, למרות שככל שניסתה יותר היא רק פרעה את שיערה. רביעי וחמישית פרצו בבכי מר, ונכנסו לפאניקה חרישית, בעוד שהשישי נחר בבוז וניסה להבין, מה גרם לדעיכת אש התמיד. שביעי המשיך במדיטציה שכה אהב לטפח, הוא אפילו לא הרגיש במה שקרה מסביבו, ואילו כן, בחר שלא להתייחס לכך. השמיני התרומם מעלה וגיבש את צורתו הרגילה, אדם גבוה ההולך שפוף, ראשו המכוסה בברדס אדום עתיק, מורכן בכדי לא להיתקל בתקרת ההיכל, המשובצת אבני אודם שחורות-כחולות מבריקות. הוא החל להתהלך הלוך ושוב, סוקר את החדר בפעם המיליון ומשהו. שומר תשיעי פיהק בנמנום ופקע את השקט שסרר בשאלה אידיוטית שקדחה בראש כולם, למעשה "מי כיבה את האור?". 
העשירית צחקה חרישית מהשאלה וסרקה את שאר השומרים, בפניה לא נגלו שום בהלה, אך גם לא אדישות.
השומר האחד-עשר התמתח בעודו יושב ישיבה מזרחית ופיהק פיהוק קולני. לאחר מכן, משך את ברדסו לאחור והבחין כי שיערו מזדקר מעלה, אך הוא אהב את איך שזה נראה.
השומר השניים-עשר, התרומם. הוא היה הנמוך מכולם ובעל הקול העמוק מכולם "התעשתו אחיי. הדליקו את עינכם וגששו באפלה, מצאו את אור התמיד." אמר, קולו היה שלו ומרגיע, כמו קול של אבא מסור המדקלם לילדיו התשושים את שיר הערש האהוב עליהם. 
"שתוק, אידיוט" אמר קול נחשי ומתקתק, קול שהיה מוכר לכל השומרים, בלי יוצא מן הכלל.
"מה הבעיה שלך, מירנדה?" שאל ג'ייק, השומר הרביעי. "הבעיה היא לא שלי. והיא לא בי. הבעיה היא אתם, כולכם. מי צריך אותנו בכלל? לכולם יש זיכרונות. עזבו את זה כבר! צאו אל העולם! עידנים לא ראיתם את העולם! הוא השתנה עמוקות, הוא מדהים." אמרה, בקומץ כריזמטיות, אך הבעות פניה היווה מאין כמיהה לצאת מן המקום הזה, יחד איתם. 
"יודע, מראס? אין לי שמץ של מושג ירוק למה מירדנה תושבת היכל הזיכרון. היא לא שומרת ולא אחד המכובדות, היא לא גיבורה ולא אסירה. היא פסקית'יה." אמר ג'ונקו השומר השמיני. 
"אני לא רק פסקית'יה!" מחתה מירנדה והלמה ברגלה על רצפת ההיכל, שהזדעזע. "אני פסקית'יה וולפיסיור. 'אלו שזוכרים'." עיניה של מירנדה נצצו. כמה מן השומרים נחרו בבוז, הם שנאו את הפסקית'יים וולפיסיורים. 
מארס שאף אוויר וכחכח בגרונו בכדי להגיד משהו, אך באותו הרגע דלתות ההיכל שנעולות תמיד בקללת מורדיו האומלל נפתחו ברוח סערה, ולתוכה נכנס השומר השלוש-עשרה, גלימתו בצבע השמנת-אפורה הייתה ספוגה בדם סגלגל ועיניו הכחולות נראו ריקות מצבע, אפורות דועכות. "אש התמיד, מי הורג אותי?" שאל מורדיו. 

תגובות

המשך! · 02.07.2012 · פורסם על ידי :HPortalUser2
זה ממש חמוד! המשך!~!~

ביקורת. · 10.07.2012 · פורסם על ידי :Ice Princess
ביקורת,עד כמה שאפשר.
הממ, כמה מילים:
זה.נראה.נחמד.אז.כדאי.שתמשיך.
ובזאת נגמרה הביקורת המהוללת שלי!
צ'או! ♥

היוצר · 10.07.2012 · פורסם על ידי :Finn Nelson (כותב הפאנפיק)
אני אמשיך את זה בסס"ש,
תודה :]

יפההה · 30.07.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
טווב, אבל זאת יצירת מקור? לא הבנתי רק את זה, זה נשמע ממש קול, אתה יכול אולי להמשיך גם במערכת?

אממ · 30.07.2013 · פורסם על ידי :Finn Nelson (כותב הפאנפיק)
כן, זו יצירה מקורית שלי, לא ממש מסתמך על משהו. לא חושב שאמשיך, ואם כן - אמשיך בסס"ש. ^^

חבל... · 28.08.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007