האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

יום הדין של הספרית

הארי מגיע אל הספרית.
שערו הפרוע אינו מאפשר לה לעשות כלום. מה יקרה?



כותב: נועם ג'רנג'ייר
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 3229
3 כוכבים (3) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: קומידיה - שיפ: אין - פורסם ב: 06.07.2012 - עודכן: 07.07.2012 המלץ! המלץ! ID : 3118
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש
וויתור זכיות וכל הזה. נקודת מבט:אף אחד!! הארי קם בבוקר כרגיל כמו בכל יום. התלבש צחצח שניים ונעל נעליים. יצא מחדרו אל המועדון וחיכה שמישהו יתעורר. הוא חיכה זמן רב.אך אף אחד לא קם. הוא עלה למעלה הסתכל על החדר ולא ראה אף לא אחד ער. הארי לקח את הינשוף שלו וירד למועדון. במועדון פתח את הכלוב והינשוף עף. הנישוף החל להתעופף בחדר במהירות והארי עוקב בעניו אחריי הינשוף. "בוקר טו...אייי!!!!"צעק רון."אני מצטער!"אמר הארי וניגש במהרה לעזור לחברו רון. "איזו קבלת פנים מה אני אגיד לך..."אמר רון בעודו מסתכל במראה. "סליחה...."אמר הארי:"זה לא היה בכוונה...אוי הינשוף!!!!!" קרא הארי ורץ לעבר הינשוף. "כן תדאג לינשוף שלך ולא לי!"רטן רון בעודו רץ בעקבות הארי. "יופי היא בסדר..."אמר הארי ונשם לרווחה:"כדאי שאשים אותה בכלוב..."וניגש אל הכלוב הפתוח אשר היה מונח על השולחן. "כאן תיהיה בטוחה"אמר הארי וסגר את הדלת של הכלוב. "תגיד אני מדמם באף?"שאל רון. "לא" אמר הארי והחל לצחוק. "כן תצחק עוד ועוד! נראה מי יצחק אחרון!"אמר רון. "למה אתה מתכוון?"שאל הארי בזלזול."אני מתכוון לזה שאתה הולך היום לס-פ-ר!"אמר רון והבליט כל מילה ומילה וכל אות ואות. הארי עצר את צחוקו ומקום פנים צוחקות ומחייכות הופיעו על פניו חרדה. "היא לא תצליח לגעת בשיער שלי!!"אמר הארי וניסה להסתיר את הפחד:"אתה יודע כמה פעמים דודה שלי ניסתה לסרק לי את השיער?" שאל הארי:"היא אף פעם לא הצליחה!". "בטח!!!"אמר רון בזלזול:"אבל הפעם זו הספרית הכי טובה בהוגסמיד ולא סתם דודה!!!"אמר רון וצחק:"את תקבל את מה שמגיע לך על זה שצחקת עליי כשקיבלתי כבלת פנים משינה טובה ינשוף בפנים!"אמר רון. "הארי? רון?"אמרה הרמיוני:"מה אתם עושים פה בשעה כזו? שומעים אתכם עד למעלה". את מכירה את הארי הוא קם מוקדם"אמר רון:"השאלה היותר דחופה מה את עושה כאן?ועוד עם כותונת?"."אההה....זה? אחותך ג'יני הביאה לי"? אמרה הרמיוני מרוצה מעצמה. "היי"אמרה ג'יני בעודה יורדת מהמדרגות ומחייכת חיוך מבויש לעבר הארי. "היי"אמר הארי נבוך. "או!! אוו!!!"אמר רון כאילו היה צריך ללכת לשירותים:"אתן יודעות שהארי מסתפר היום?!"אמר רון והסתכל על הארי בחיוך מנצח. "באמת?!"שאלו ג'יני והרמיוני במקהלה. "והיא תצליח לספר אותך בכלל עם כל הג'יפה שיש לך על הראש?"שאלה הרמיוני. "לא נראה לי" אמרה ג'יני בסיפוק. "ניחיה ונראה" אמרה הרמיוני ועלתה למעלה עם ג'יני. "אך האף שלי" אמר רון ועלה למעלה. "אני אעזור לך" אמר הארי ועלה למעלה. פליז תגובות אל תיהיו רעים!! וכן אני אומרת סליחה מראש מזה שזה צפוף כי פשוט יש לי בעיה במחשב שאני עושה עם הרבה רווחים ויותר נוח לקרוא עם רווחים וכשאני מעלה זה עושה לי צפוף אז סליחה מראש!!
הפרק הבא
תגובות

מעניין... · 06.07.2012 · פורסם על ידי :Demons
אבל לא נראה לי שהרמיוני תאמר משהו כזה, וגם לא ג'יני. בכלל מתי זה מתרחש? בכל מקרה בכללי יפה, נרשמתי לעדכונים :)

יפה · 06.07.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
בבקשה המשך

תודה!!! · 07.07.2012 · פורסם על ידי :נועם ג'רנג'ייר (כותב הפאנפיק)
אני בעצמי לא כל כך יודעת...אני לא מעריצה שרופה של הארי פוטר כמוך אני רק ראיתי את הסרט הראשון וקצת פרטים מחברה שלי...אז אני חושבת שזה יחסית טוב למישהי שראתה רק את הסרט הראשון....(:

תמשיך!!!!! · 15.07.2016 · פורסם על ידי :יעל-ג'יני
בבקשה תמשיך אני מכורה להארי פוטר וזה ממש טוב ותמשיך כי זה מעניין וזה משאיר שאלות וזה מתשכל שיש שאלות בלי תשובות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! וכמובן שנרשמתי לעידכונים

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007