האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

ריב קטן

הארי ודראקו הופכים לשותפים, ומתחילים להנות אחד עם השני. והכל בגלל ריב קטן...



כותב: Who Says
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1719
2 כוכבים (2) 2 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר, שנה 3 - זאנר: פנטזיה, מתח - שיפ: כרגע, אין~ - פורסם ב: 08.07.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 3128
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

http://th04.deviantart.net/fs71/PRE/f/2010/202/1/1/Harry_Potter_by_tsulala.jpg

 

ריב קטן

הפונדק הקטן היה עמוס בתלמידים שהובלו לשם. זאת היייתה הפעם הראשונה שמורות הורו לתלמידים להיכנס ונדדק שלושת המטאטאים , וכולם התרגשו. במה התייחדו מעט התלמידים שנשלחו לשם?

כרגיל, כל אחד מצא דרך לבצע את התחביב שלו. הרמיוני ישבה בפינה וקראה את הוגוורטס:תולדות ביחד עם רון המבולבל, נוויל טיפל במימבליוס מימבלטוניה שלו, והתאומים וויזלי הציקו לפרופסור סנייפ. לונה הביעה את דעותיה בפינה מול קראב שעסק בבליעת כל העוגות שהוא יכל, פרופסור לופין טיפל בעוד יצור מוזר וזוגות מאוהבים צצו בכל פינה.

ועד שהאגריד הצליח לפלס את דרכו לשולחן פנוי, דמבלדור כבר הגיע לבשר לנערים ונערות את הסיבה שבה הם שם.

שלום תלמידי היקרים.

תמיד תהיתי, מה מונע מכם להגיע לרמה הגבוהה ביותר של קסם, מה מבדיל בין כישרון לחוסר כשרון.

שנה שעברה קבוצה קטנה של תלמידים סכנו את עצמם בשביל תלמידה אחרת. באותו רגע הבנתי, שמה שדוחף את הכישרון שלכם אפילו יותר, ויוצר תלמידים מופלאים, זה מטרה.

הבאתי אותכם היום לבשר לכולכם על חוג, שכל מי שנמצא כאן, ורק מי שנמצא כאן, ישתתף בו. אין שום דרך לחמוק ממפגשים; זה דבר חשוב אפילו יותר משיעורים, ואם אתם לא בשלבי גסיסה כלשהם במרפאה או בקדוש מנגו, אם תהיו שם.

יש לי כאן רשימה של וגו, שיעברו ביחד את החוג. אף אחד לא קיבל בן-זוג מאותו הבית כמוהו. רובכם תגלו שקיבלתם אויבים כבני זוגכם.

המטרה שלכם היא לעבור אותם, ולפתח קשרי חברות בדרך. אני מקווה שאירגנתי אותכם כך שכולכם תמצאו קשיים במשימה זאת.

כשאני אגמור לדבר אליכם ליצור תור מול השולחן הזה,” הוא אמר, ונקש על שולחן בקדמת המסעדה. “כשאתם מגיעים לראש התור, תכתבו את שמכם בתוך הריבוע הריק, ושם שופכם יופיע מתחתיו.

תודה רבה, ובלי דחיפות!”

התור התקדם באיטיות.

כל אחד בתורו כתב את שמו, ושינן את השם שעל הקלף. כולם התערבו על השותפים של אנשים מסוימים, והיה לא מעט רעש.

זאת אומרת, לא מעט רעש עד שדראקו מאלפוי הגיע לראש התור.

לעזאזל עם החתיכת קלף המטומטמת הזאת!” הוא צעק בעוצמה שהשתיקה את כולם. "שום טיפש סנילי לא יגיד לי שאני צריך לעבור ערבים שלמים בשותפות עם פוטר!”

בזמן שפנסי הכניסה את שמה במהירות ורצה לעדד את דראקו, הארי יצא בשקט מהתור. הוא כבר ידע מי השותף שלו, והיה סיכוי רב שכל הכפר יודע מי השותף שלו. הוא חיכה לרון והרמיוני מחוץ לדלת. הסתבר שגם הם לא התאהבו בשמות שנרשמו מתחת לשמם.

מיליסנט! מכל האנשים, דווקא ברסטרוד! פרופסור דמבלדור באמת עבד קשה לשים אותנו עם האויבים הכי גדולים שלנו... ומי השותף שלך, רון?” אמרה הרמיוני בשטף הדיבור הרגיל.

קראב. את זוכרת את הטריק שעשינו לו שנה שעברה עם העוגות? מעניין אם הוא יפול בפח שוב פעם. פרד וג'ורג' לימדו אותי כישוף עילוף חזק במיוחד. עובד ללפחות חודש! זאת תהיה הדרך היחידה להפטר ממנו...”

לא רון, אני לא אומר לך איך עושים את הטריק. אתה שמעת את דמבלדור, זה יותר חשוב אפילו משיעורים! ואין לך זמן, יש לך שיעורים בתולדות הקסם לגמור. תגיד, מה אמרת שהייתה הסיבה למלחמת הקוסמים הראשונה? אני חושבת ש...”

אבל הארי לא הקשיב לה יותר. הוא נזכר בריב שלו עם דראקו, רגע לפני תחילת המפגש...

הארי ישב בשולחן ריק בפינת הפונדק, ישירות מתחת כרזת פרסומת לבירצפת, כשמאלפוי התחיל להתקרב.

כרגיל, היה לו חיוך על הפנים שסימן צרות. הוא התקדן ישר לשולחן והפיל את הכוס של הארי, יש עליו.

תתבגר כבר, מאלפוי.” הארי סינן. כשהוא הרי מבט, הוא ראה שהחיןך שמאלפוי עטה עכשיו דמה יותר לחיוך טוב-הלב של רד וג'ורג' מבחיוך הקר, הלועג שלו. אבל כשהוא ראה שהארי הסתכל עליו, הוא החליף אותם מהר.

כן, מייד, פוטר!” הוא אמר בלעג.

אחרי זה, אחרי שדראקו קילל מול כל הפונדק, הארי תפס אותו מחליק חיוך קטן. חיוך זהה לזה שהוא תפס אותו מחייך דקות ספורות לפני זה.

האם דראקו רצה להיות עם הארי?!

תגובות

נחמד:) · 09.07.2012 · פורסם על ידי :Sun Shines
מסקרן...תמשיכי...

מעניין · 09.07.2012 · פורסם על ידי :nonyta margarita
מסקרן ונחמד. נרשמתי לעידכונים ותמשיכי!

... · 09.07.2012 · פורסם על ידי :Take Back
מעניין ונחמד להתחלה. מחכה להמשך.

מתי המשך? · 10.08.2012 · פורסם על ידי :Take Back
מתי יש המשך? זה מהמם!

. · 24.10.2012 · פורסם על ידי :OTP
מעניין!! נרשמתי לעדכונים

מעניין! · 03.01.2014 · פורסם על ידי :נטע פוטר1703
תמשיכי! זה ממש יפה נרשמתי לעדכונים

מעניין... · 10.04.2020 · פורסם על ידי :הרמיוניוהארילנצח
זה מעניין, רק חשוב לי לציין שבשנה השלישית נוויל עוד לא קיבל את המימבלוס מימבלטוניה שלו.
זהו. מחכה להמשך!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007