האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד


HPortal מרכין ראשו לזכר ששת המיליונים

מממנים


ההורים של הארי

לילי וג'יימס בשנתם השביעית<br>מוקדש באהבה לנעמה דולינסקי1 המהממת שמגיבה לי בלי סוף על הפאניפיק שלי



כותב: The Lucky One
הגולש כתב 14 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 24778
5 כוכבים (4.737) 19 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומנטי\פנטזיה - שיפ: לילי וג'יימס - פורסם ב: 03.08.2012 - עודכן: 10.09.2012 המלץ! המלץ! ID : 3270
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ג'יימס התעורר בבוקר והריץ בראשו את אירועי יום האתמול. הוא נזכר בניסיונותיו העלובים להגיד ללילי מה שהוא מרגיש כלפיה והחליט שהוא לא ירדוף אחריה, הוא כוכב הקווידיץ' באמת!

"מה ג'יימס אתה נראה שליו התגברתה על הדחף לספר לאוונס?" שאל סיריוס בליגלוג.

"מצחיק רך כף, ואם אתה רוצה כל כך לדעת החלטתי להפסיק לרדוף אחריה וברגע האמת אני יציע לה." השיב לו ג'יימס בקנטרנות.

לילי התיישבה ליד ג'יימס שבמקרה ישב ליד חברותיה.

היא ניסתה להתעלם ממנו אבל עמוק בלב היא ידעה שהיא בעצם קצת מחבבת את ג'יימס. רק אם הוא היה מפסיק לחשוב שהוא יותר טוב מכולם. היא הירהרה בז ומיהרה לסלק את המחשבות עליו מהראש.

מה קורה לי היא חשבה לעצמה, אני וג'יימס איכס החיים לא. אמרה לעצמה ונרגעה.

לילי קמה עם חברותיה לשיעור הראשון שהיה שיעור שיקויים עם סלית'רין. היא הביטה סביב וקלטה את סוורוס מסתכל עליה ומנופף לה לשלום. היא נופפה לו בחזרה.

והתיישבה במקומה השיעור עבר חלק והיא כרגיל קיבלה מחמאות רבות מפרופסור סלגהורן.

ג'יימס לאומתה קיבל נזיפה מהפרופסור מקגונגל שאיימה עליו שאם הוא לא יפסיק לעשות שטויות בשיעורייה היא תשעה אותו מאימוניי הקווידיץ'.

לילי וחברתה היו במועדון והם פתחו השיחה. "תגידי.. לילי מה את חושבת על ג'יימס?" שאלה אותה חברתה ג'ולייט. "למה את שואלת אותי?" השיבה לה לילי בפליאה.

"כי אני חושבת שאני.. שאני מאוהבת בו.." היא השיבה לה ופניה החלו להאדים. "אממ אני חושבת שתלכי על זה תגידי לו אני בטוחה שהוא יסכים."היא אמרה לה וחייכה אליה.

בדיוק ג'יימס נכנס למועדון מיוזע אחריי אימון קווידיץ'. הוא חייך ללילי והפנתה את מבטה מייד לעבר חברתה ואמרה, "הינה את רואה הוא חייך אלייך, זה ברור לגמריי שאת בקטע שלו."

"יכול להיות שאת צודקת," השיבה לה ג'ולייט. "נו ברור שאני צודקת אז מתי את אומרת לו?" אמרה לה לילי בביטחון. "אני יגיד לו עכשיו." אמרה ג'ולייט בביטחון והתקדמה לעבר ג'יימס.

"היי ג'יימס," היא אמרה לו. "או היי ג'ולייט מה חדש?" הוא השיב לה. "אני צריכה להגיד לך משהו דחוף!" היא אמרה לו ומשכה אותו אחריה, בעוד רך כף, ירחוני וזנב תולע מגחחים אחריו.

"מה היה כל כך דחוף?" הוא שאל בתימהון. "תקשיב ג'יימס בעיקבות שיחה עם חברה שלי החלטתי שאני יגיד לך," היא אמרה ברצינות. "תגידי לי מה?" ג'יימס אמר לה והחל להילחץ.

"ג'יימס, אני אוהבת אותך," היא אמרה לו והסמיקה.

ג'יימס לא ידע מה להגיד, הוא היה המום. הוא הסתכל על ג'ולייט וסקר אותה, היו לה עיניים בצבע כחול ושיער בצבע שחור היא הייתה גבוהה ויפה מאוד.

"אני אממ מאוהב במישהי אחרת.. אני מצטער," הוא ענה לה והתחיל ללכת. "רגע," היא אמרה לו והוא נעצר והסתובב אליה, "מי זאת?" היא שאלה בעיניים כמעט דומעות.

"לילי.. לילי אוונס" והוא הלך משאיר אותה מאחור.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ממש יפה · 09.08.2012 · פורסם על ידי :Take Back
מדהים!! יש לך כמה שגיאות כתיב קטנות, ממליצה על בטא קטן שיסדר את השגיאות, או סתם מישהו שיעבור. המשך!!

כן · 09.08.2012 · פורסם על ידי :The Lucky One (כותב הפאנפיק)
אין לי בטא ואני לא יודעת איך עושים אז אם את רוצה לעזור לי אני אשמח

אין לי בעייה להיות בטא :) · 10.08.2012 · פורסם על ידי :The Hate
תשלחי לי הודעה פרטית אם בא לך :)

יואו איזה מהמם!!! · 10.08.2012 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1
תהלוש זה מהמם!!!
פשוט מדהים!!!
תמשיכי!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007