האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

השקיעה האחרונה

אהבה חסרת תקדים היא אהבה נכונה. אך מה קורה כאשר חלפו עשרים שנה מאז אותה אהבה?



כותב: Fader
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1442
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: מקורי - זאנר: רומאנס - שיפ: OFC/OMC - פורסם ב: 11.08.2012 המלץ! המלץ! ID : 3305
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כבר ימים כלילות שהם לא נפגשו. ימים רבים חלפו מאז הנשיקה האחרונה. עשרות שנים עברו מאז החיבוק האחרון. המגע האהוב והחם התרחש לפני כל כך הרבה שנים. הם היו זוג צעיר - חסר דאגות, מבלי לחשוב על העתיד. הם אהבו אחד את השני וזה הספיק להם. כל ערב במשך הקיץ האחרון היו נפגשים תחת השקיעה, בוהים בה באהבה ישנונית וחסרת מעצורים. הגלים התנפצו בקול חרישי על החוף, שחפים התעופפו מצידם המערבי ושחררו קולות מייגעים ורוח קרה החלה לנשוב. היא הייתה נשענת על חזהו, מרחפת בין תמונה דמיונית לאחרת, חושבת כיצד דבר כה יפה מסמן את סיום היום. הוא היה מלטף את שיערה ברכות, מחייך לנוכח המצב במאוהב אליו הגיעו. הימים עברו, והשקיעה לא איבדה את קסמה. הם אהבו אחד את השניה, ולא עשו דבר מאשר לאהוב. הם היו הולכים אל אותו חוף ים בסופי השבוע, רוחצים בגלים המלוחים ונהנים מאור השמש החמה והמלטפת. הם היו שוכבים כך במשך שעות, כאשר היא נשענת עליו במצב שכיבה ובוהים בשמיים. מדי פעם היו מדמיינים צורות, מדי פעם היו מנסים לבהות בשמש היוקדת ולפעמים היו מסתכלים בשמיים האין סופיים הללו מבלי לעצור. אך הימים המשיכו לחלוף במהרה, וסוף אוגוסט הגיע. כל אחד היה צריך לחזור למקומו; היא בהרים; והוא בדרום. הם נפרדו בנשיקה ארוכה וממושכת, בעוד אותה שקיעה ממשיכה לבצבץ מעל פני המים. דמעות זלגו על לחייה בעוד הם צמודים ברכות, וידו מלטפת את גבה בעוד הרוח מתחילה לנשוב. היא מחייכת אליו, חיוך מלא אהבה וכאב באותו הזמן. הם היו חייבים להפרד, זאת עובדה ידועה מראש. הם החזיקו את ידיהם בחוזקה רבה, שניהם מחייכים חיוכים מאוהבים וקלושים ויודעים שעוד נותר הלילה.

וכעבור עשרים שנה, בעוד היא חוזרת לאותו מקום אוהבים נשכח, והוא מגיע בשל עסקים, הם בוהים, כל אחד לבד, באותה שקיעה עזובה. ולאחר זאת, מבטיהם נפגשים, והם הולכים אחד אל השני במהירות מתגברת, ולבסוף נצמדים אחד אל השני בחיבוק חם ומלטף. הם מתנתקים, אך חלק גופם התחתון עוד מוצמד, והם צוללים אל תוך זוג עיני השני. היא מביטה בעיני האפורות-בהירות בצורה מדהימה עד כאב, והוא בוהה בעיניה הכחולות כאותם שמיים אין סופיים. הוא מרים את ידו המקומטת והמצולקת, מלטף את לחייה הרכה והסמוקה ומחייך אליה חיוך רחב. דמעה זולגת במורד לחייה, והוא מנגב אותה במהירות ומנשק את מקום הזרימה, כביכול בכדי לרפא את הבכי. היא מצמידה את לחיה הימנית אל לחיו השמאלית ומפנים את ראשם אל האופק, ויודעים שנותרה להם עוד שקיעה אחרונה.

תגובות

וואי... · 11.08.2012 · פורסם על ידי :The Hate
גרמת לי לבכות...
מדהים...

עצובבבבבבבב · 14.08.2012 · פורסם על ידי :dafi
פשוט עצובבבבבבבב

איזה מרגש! · 02.10.2012 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
וואו זה עצוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007