האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

חלום ומציאות. מה ההבדל?

אורי, ילד בן 16, חיי חיים רגילים : הולך לבית הספר, נפגש עם חברים, משחק במחשב. אך בלילה - הוא נכנס אל עולם שונה ומוזר שאותו לא הכיר קודם - עולם הקוסמים



כותב: RoseBat
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 15722
5 כוכבים (4.941) 17 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: עדיין אין.. - פורסם ב: 12.08.2012 - עודכן: 24.07.2016 המלץ! המלץ! ID : 3308
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

איזה כיף שעכשיו החופש הגדול. בשביל בני הנוער, זה חלום שמתגשם. אפשר ללכת לישון מתי שבא לך, ולקום מתי שמתחשק לך. גן עדן.

הבעיה היא שההורים שלי חושבים בדיוק ההפך.
לכן, עכשיו אני יושב מול השולחן שלי, האור בחדר כבוי, ואני מאמץ את עיני כדי לראות מה כתוב על המסך המואר בקושי של המחשב הנייד שלי, שקנו לי במתנה ליום הולדתי לפני שנה. הסוללה בתחתית המסך מבשרת לי שזמן חייה מתקצר מרגע לרגע, ואני מעיף מבט חטוף בחדר כדי לחפש את המטען החשמלי.
שעת חצות הלכה-חלפה לה, ואני עדיין ער, מקשיב לקולות הלילה הקסומים הכוללים ביניהם את נחירותיו של אבא שלי (או שמא הן של אמא?) , את סרנדת האהבה של החתולה המיוחמת מתחת לחלוני ואת חריקת נדנדת העץ של אחותי הקטנה (אין בה בכלל מתכת – איך היא יכולה לחרוק לעזאזל?!)

 

פיהקתי בקול ומיד סתמתי את פי בידי וזקפתי את אוזניי בדריכות. אין שום צליל. נשפתי לאט את האוויר האצור בריאותיי.  אם אמא תגלה שאני עדיין ער בשעה כזאת, גורלי יהיה רע ומר. 
כמה שזה עצוב.
ילד בן שש-עשרה שאסור לו – אפילו בחופש הגדול!!!- ללכת לישון אחרי אחת עשרה וחצי בלילה. הרחמים העצמיים מציפים אותי. לכן אני הולך להשתין.

אחרי שאני מרוקן את שלפוחיתי (לא אפרט יותר) אני מכבה את האור ונכנס למיטה. כמובן שאני לא נרדם. אני אף פעם לא נרדם מהר. בדרך כלל זה לוקח עשרים דקות עד – במקרה הכי גרוע – שעה.

אני חושב על יום המחר, ועל כל המשימות שאצטרך לחזור עליהן שוב ושוב, ביניהן : "אורי, לך תקנה מגבונים" , "אורי, תחליף לרוני" , " אורי, תנמיך את המוזיקה - זה מפריע לרוני לישון!", "אורי, לך תזרוק את הזבל, הוא מסריח כבר!"
בטח שהוא מסריח כבר!! מכונת-הקקי-המכונה-רוני לא מפסיקה לחרבן, איך את מצפה שזה לא יסריח?!!

אני אומר לכם, אני עוד אשתגע יום אחד.

כמובן, אני אנסה להתחמק מכל המשימות, כי אם יש משהו טוב באמא שלי - הרי שהיא לא מעירה אדם בעת שנתו, גם אם עת שנתו היא אחת בצהריים.
אבל אם אני אקום מאוחר מדי, אמא מיד תחשוד שלא הלכתי לישון בשעות המקובלות, וכשהיא תאמת את חשדותיה (כלומר, תשאל אותי, ואני אגמגם בניסיון נואש לשקר) היא תרתק אותי לשבוע. בלי חברים. בלי מחשב. רק ספרים.
נהדר. איזה עונש חינוכי.

באלפי רטינות וקולות מחאה (בלב כמובן, אסור להעיר את הדיקטטור) אני קם ממיטתי כדי לכוון לעצמי שעון מעורר. אחרי שאני מגדיר לפלאפון העצלן שלי שעה ויום, אני חוזר למיטה ומנסה להירדם. רק אחרי רבע שעה תפילותיי נענו.

 

אני מוצא את עצמי במסדרון ישן ומאובק. בפינתו חליפת שריון יפה. למרות האבק הנורא שחולל את יצירת האמנות הזו- לא יכולתי להתיק ממנה את מבטי.
הנה עובדה שאתם לא יודעים עליי : אני חובב היסטוריה מושבע.
אני לא מדבר על מחיר הלירה בתקופת האדם הקדמון, או על שמלות מלמלה שנסיכות נהגו ללבוש לנשפים. אני מדבר על קרבות. כן, קרבות. עם כל מה שבא איתם. דברים כמו : חרבות, קשתות מגולפות, חצים ממתכת, מגנים מברזל ומעור, קסדות מעוטרות ובמיוחד שריונות – פשוט מדליקים אותי.
אני מתקרב בזהירות אל החפץ היקר ועוצר הנשימה הזה, ומביט במתכת בעניין אך גם בחשדנות. חליפות שריון שלמות הן דבר נדיר למציאה כיום. רובן נמצאות במוזיאונים שכוחי-אל באיזו מדינה נידחת באירופה עם שם צפוני מפונפן. אז מה זה עושה פה?
איפה אני? אולי אני במוזיאון?
זה בדיוק החלום שמתאים לי לחלום. להיות במוזיאון שיש בו כלי נשק קדומים. חייכתי. זה כנראה חלום טוב.
אבל.. רגע. יש כאן משהו לא בסדר.
אם אני בחלום, למה אני מודע לזה?
הרי כשאתה חולם, אתה לא אמור לדעת שאתה חולם. זה כל היופי בחלומות. האפשרויות הגלומות באינסוף, כשאתה לא יודע שעוד מעט תתעורר ותאבד הכל...

בדיוק כשחשבתי שזכיתי לכבוד מדהים שבו בן אנוש זוכה רק פעם באלף שנים, לחיות את חלומו ולשלוט בו, משהו נזרק עליי ופגע בעורפי. התנערתי מההזיה ומצאתי את עצמי בוהה בחליפת השריון, שהתחילה לצחוק.
אוקיי. אז אני לא בר מזל כמו שחשבתי. חליפת שריון חלולה לחלוטין צוחקת עליי כי מישהו זרק עליי משהו. אבל בכל זאת – זאת חליפת שריון. לא כל יום זוכים לראות חליפת שריון שלמה, ועוד במאה העשרים ואחת.

באופן טבעי לחלוטין הצטרפתי לצחוקה. צחקתי עד שדמעות עלו בעיניי.
כבר לא זכרתי למה אני צוחק, כשפתאום קול שלישי הצטרף לצחוק שלנו – קול קטן וצייצני, מרושע כזה, שהזכיר לי שדון. הסתובבתי מהר וניסיתי למחות את המים מעיניי. מה שראיתי גרם להם לנשור ללא שום קושי. עמדתי המום ובהיתי במה שלמעשה היה הגרסה הליצנית לרוח רפאים. הדמות ריחפה באוויר והחזיקה חבילה של גירים ללוח, כאלה שהפסיקו להיות פעילים כשביטלו את החוק שמאפשר למורות להכות תלמידים עם סרגל.
בפעם השנייה תהיתי לרגע איפה אני, עד שקלטתי שהשדון מסתכל בי בעניין.
"לא הרבה צוחקים כשזורקים עליהם גיר" הוא מצייץ.
"אני מיוחד!" הכרזתי בגאון. הוא הביט בי בספק.
כדי להוכיח לו שאני לא סתם חנון, הרמתי מהרצפה את הגיר שנזרק עליי וזרקתי אותו בחזרה אליו,
"נראה לי שאיבדת את זה" חייכתי לעברו.
הוא תפס את הגיר והתבונן בו מקרוב. פתאום הוא התפרץ בצחוק מחריש אוזניים, "נראה לי ש'פרופסור מקגונגל איבדה 'תו!" הוא התגלגל מצחוק בעודו באוויר, ואני, שלא היה בי שום מושג מי זו פרופסור מקגונגל, הצטרפתי לצחוקו. אחר כמה דקות שבהן מחינו את עינינו, הוא הושיט אליי את ידו המרחפת.
"אני פיבס" הוא אמר, "ברוך הבא להוגוורטס!"
כשהושטתי את ידי ללחיצה, הושפרץ עליי נוזל וכהה, שממבט מקרוב התברר כדיו כחולה. פיבס התפוצץ מצחוק. צחקתי גם אני ותפסתי את היד המושטת, "אני אורי. איך ידעת שאני חדש?" שאלתי, וניסיתי להתחמק מעוד נתז דיו בכיוון הכללי שלי.
"אם 'תה לא'דע מי זו פרופסור מקגונגל – בטח שאתה חדש!" הוא הכריז, ואני הבנתי שהמקגונגל הזאת היא בטח מישהי שפיבס לא אוהב. תהיתי אם גם היא לובשת פומפונים ומרחפת באוויר.

התחלנו להתהלך במסדרונות הארוכים והמאובקים, וניסיתי לחלוב ממנו כמה שיותר מידע על החלום שבו אני שרוי. "אז איך אמרת שקוראים למקום הזה? הוגורסט?" שאלתי, תוך כדי עקיפת פסל של מכשפה שתומת-עין. פיבס צחקק. נראה שהוא נהנה מאי-הידיעה הכללית שלי.
"לא, לא! השם הוא הוגוורטס! בית הספר הכי טוב בבריטניה לקסמים, ולילדים צעירים ומצחיקים כמוך!" הוא פיזז.
שיט. חשבתי שאני במוזיאון. מסתבר שאני בבית ספר. ועוד של קסמים. איזה חלום גרוע.
"אז הרבה ילדים יש כאן, הא?" שאלתי בהיסח הדעת, תוך שאני ממשיך לסקור את המקום בעיני.
"הו, כן! המון ילדים קטנים! המון מטרות טובות לגירים של פיבסי!" הוא צחקק.
"מה אתה אומר.." מלמלתי, ובהיתי ממושכות בתמונה של איש זקן וישן. איך ידעתי שהוא ישן? כי הוא ממש נחר, והחזה שלו עלה וירד. פי נשער פעור למשך כמה שניות, עד שגיליתי שפיבס כבר עקף אותי. צמצמתי את הפער.
יחסית למה שתיאר לי פיבס, המסדרון היה ריק מאדם. זה נראה לי חשוד. הבטתי על החלונות בחוץ, ופתאום קלטתי שהכל מואר. כאן בוקר. בבית לילה. 
אם זה בית ספר, זה אומר (בהנחה שפיבס לא משקר לי) שהלימודים בעיצומם. זה מסביר היטב מדוע אין אף נפש חיה במסדרונות.
החלטתי להסתכן ולהציץ לאחד החדרים.
"היי פיבס? בא לך לעשות קצת רעש?" שאלתי אותו, וקרצתי קריצה של יודעי-דבר. עיניו של הליצן נדלקו ברשעות.
הוא הנהן, וראיתי שהוא סומך עליי. חייכתי.
"זוכר את חליפת השריון בסוף המסדרון?" שאלתי, והצטערתי בכל ליבי שאני עומד להגיד את המילים הבאות, "אתה יכול להשתעשע בה קצת?"
פיבס זינק באוויר וסימן לי באגודל מורם שכמצוותי ייעשה. נאנחתי בהקלה. אם התוכנית תעבוד, החדרים צריכים להיפתח ותהיה פה המולה גדולה, שבה מישהו כמוני לא יתקשה למצוא מקום מסתור זמני.
זה קרה כעבור פחות משלוש דקות. הרעש היה מחריש אוזניים. נכנסתי לתוך ארון כלי-ניקוי כדי להסתתר ולראות אם נבואתי תתגשם. והיא אכן התגשמה. הדלתות הכבדות שחסמו כל חדר נפתחו בטריקה, ומקהלה של קולות עלתה מהן. הקול הרועש ביותר היה של אישה צנומה ומקומטת, שיערה אסוף בפקעת הדוקה, שהניפה מקל ארוך וצעקה "פיבס!!!" במלוא גרונה. מיד הבנתי שזו היא הפרופסור מקגונגל.

עוד חדרים נפתחו, ומאות ילדים יצאו משם, כשבידי כל אחד מהם מקל ועל גב כל אחד מהם גלימה. התחלתי להאמין שמה שפיבס אמר היה נכון. זה באמת בית ספר לקסמים. כולם כאן נראים לא קשורים למציאות בכלל, עם המקלות (שהנחתי שהם שרביטים) והגלימות. רוב הילדים נראו צעירים ממני רק בכמה שנים, והמבוגרים שבהם אולי בשנה, לא יותר. פיבס המשיך להרעיש בהמשך המסדרון, ואני ניצלתי את ההזדמנות וחמקתי לאחד החדרים. הוא בהחלט צדק. זו בבירור הייתה כיתה. והיא בה ילד שהביט בי במבט חושד.
"אני לא מכיר אותך" הוא אמר על רקע השאון שעלה מהמסדרון.
"אני לא מפה" הסתכנתי בלהגיד את האמת.
"מ'זתומרת?" הוא התפלא.
"ז'תומרת שאני לא אמור להיות פה. אני בחלום" הסברתי לו. הוא ניער את ראשו.
"אתה לא בחלום. אין לי מושג איך הגעת לכאן, אבל אתה לא בחלום. אני יכול להוכיח לך" הוא אמר.
"איך?" ניסיתי את מזלי.
"ככה" הוא אמר, קם מהשולחן שעליו הוא נשען (ראיתי על השולחן מגילת קלף, קולמוס ועט נוצה. החלום שלי עד כדי כך ישן??) הלך לעברי, ולפני שהספקתי להגיב – צבט אותי בזרועי.
"איי!" צעקתי, "למה עשית את זה?"
"כדי להוכיח לך שאתה במציאות. אני חושב שאתה מוגל שנכנס לכאן במקרה" הוא מלמל. לא התעמקתי בכינוי הלא-מלבב שהצמיד לי, אלא התמקדתי בחלק הראשון של המשפט. הוא צודק. אני מרגיש כאב. אני יכול לחשוב באופן צלול. אני צוחק, דומע, מדבר. באיזה חלום זה קרה לי אי פעם?
נטשתי את המחשבה על כך שזכיתי באיזה פרס אלוהי, ובפעם הראשונה בחנתי את ההשערה שאולי אני באמת לא בביתי החמים והנוח, אלא במקום אחר, מרוחק באלפי-קילומטרים.
"אז.. איפה אני?" שאלתי.
הנער חייך. "אתה במקום הכי מגניב בעולם. קוראים לי אלבוס, אגב. אלבוס פוטר". 

 

הפרק הבא
תגובות

נראה נחמד · 22.08.2012 · פורסם על ידי :Demons
מחכה להמשך :)

פליזוש המשך!!11111111111 · 23.07.2014 · פורסם על ידי :Blue And Red

פליזוש המשך!!!! · 23.07.2014 · פורסם על ידי :Blue And Red
זה הפאנפיק שאני הכי אוהבת

טוב · 24.07.2016 · פורסם על ידי :חוה ריבקה לב
זה פנפיק די טוב מעניין לי מה יהיה בהמשך

המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך · 07.05.2018 · פורסם על ידי :טוםמארוולו(וונדרולו)רידל
המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך!!!המשך

וואוו רק מלשלוח את ההודעה ההיא כמעט נתקע לי המחשב · 07.05.2018 · פורסם על ידי :טוםמארוולו(וונדרולו)רידל

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007