האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג עצמאות שמח!

TRUE LOVE

השנה השביעית בהגוורסט.
בין השנה השביעית לשנה השישית החל להתפתח רומן בין גיימס ולילי אך סוורוס לא ידע זאת.



כותב: almawesley
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 10389
4 כוכבים (4.2) 10 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומן - שיפ: גיימס פוטר ולילי אוונס - פורסם ב: 15.08.2012 - עודכן: 19.11.2012 המלץ! המלץ! ID : 3324
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אדום וזהב.
אלה היו הצבעים הבולטים ביותר בכל חדרו של ג'יימס.לילי זיהתה כמה ספרים אשר היו מוכרים לה עוד מבית הספר.
ג'יימס גמר נכנס לחדרו  ושאל את לילי אם היא רוצה להעלות לגג.
"כמובן " ענתה לילי.  ניכר היה בפניו של ג'יימס שהוא שמח. הוא נתן לילי נשיקה קטנה על שפתייה והם פסעו לעבר המעלית.
הם נסעו במעלית למעלה והגיעו כעבור כמה שניות.ג'יימס פתח את דלתות מעלית הזכוכית  ונשמתה של לילי התעקתה.
בתוך גן פרחי הנוי, ליד גינת אמנון והתמר הייתה פרוסה שמיכת בד משובצת בצבעים אדום וורוד, ועל השמיכה היה כמה מהמאכלים האהובים על לילי.
"את אוהבת את זה ?" שאל אותה ג'יימס וצחק צחוק קטן. "מאוד" ענתה לו לילי. הם התיישבו לאכול וכעבור כחמש דקות שאל אותה ג'יימס " אז ליל. את רוצה שידעו שאנחנו זוג?"
לילי ענתה לו "אני לא בטוחה. חברותי הטובות מארי וסלינה הן רק חלק קטן ממעודון המעריצות שלך. ואם אני מחשבת נכון, אם אני אהיה חברה שלך אני אאבד את החברות אתן. אז.."
"את לא רוצה שנספר לעולם שאנחנו זוג כן?" שאל ג'יימס. " אני רוצה להיות איתך. זה לא שלא. אבל אני גם לא רוצה לאבד את החברות שלי.. " "אני מבין אותך. אז יש לי רעיון.
כדי שלא  כדי שלא יחשבו שאנחנו זוג נריב כל כמה ימים. במילא אנחנו עושים זאת כבר שש שנים. "אמר ג'יימס והוסיף "ואני אנסה כיאלו להשיג אותך באמצע השנה. כי כל שנה הקונדסאים עושים מסיבת חג מולד בבית הרדוף."
"אוקי." צחקה לילי ואמרה" ורק שתדע, אני השנה מדריכה ראשית אז תיזהר." צחקה איתו לילי. ובצחוק זה הסתיים הדיון. הם הוסיפו לאכול ולאכול וגמרו את האוכל. ג'יימס ישב ולילי הניחה את ראשה על רגליו. ג'יימס החל להתקרב לילי והניח את שפתיו על שפתייה. הנשיקה חיממה את לילי מבפנים. כעבור דקה הם נפרדו כאשר מישהו השתעל , זאת היתה לא אחרת מאשר סוניה - גמדונת הבית השנייה של אחוזת פוטר. "אדונילי ג'יימס וגבירתילי לילי הותאילו ללכת לחדריכם ולהשאיר לי לסדר פה?" צייצה סוניה. "כמובן סוניה" ג'יימס אמר וצחק. ראו על ג'יימס שהוא אוהב את החיים. "ליל יקירתי? את רוצה שאני אראה לך את חדרך? " שאל ג'יימס בצייצנות "כמובן ג'יימי יקירי." ענתה לילי בצייצנות גם היא ולא שמה לב לכך שבפעם הראשונה זה שש שנים ושבועיים היא קוראת לו ג'יימי ולא ג'יימס או פוטר. גם ג'יימס שם לב לפרט הזעיר הזה הוא היה מופתע ופשוט, צחק מזה. ג'יימס ולילי פסעו מחובקים לעבר מעלית הזכוכית וג'יימס לחץ על מספר 4. הם עברו את קומה שש ואת קומה חמש והגיעו לקומה ארבע וג'יימס פתח את דלתות המעלית וביקש מלילי להניח את ידה על דלת החדר. לילי המופתעת לא הבינה מדוע אך לבקשתו של ג'יימס הניחה את כף ידה על דלת החדר, וקול נשי ורך כמו הקול במשרד הקסמים ענה "הכניסה אושרה , לילי אוונס. " הדלתות נפתחו כמובן, באופן אוטומטי כך שלילי יכלה להיכנס ביחד עם ג'יימס. 
החדר היה מדהים, היה בו הכל מכורסאות עם פופים ועד מיטה מתכוונות שיכולה להעלות טלויזיית פלזמה. והכל עוד היה בצבעים האהובים על לילי, תכלת וטורכיז. היה על קירות החדר כמה וכמה כרזות מוגלגים של הלהקה הכי אהוב עלייה - "כרזה בקריזה" , מביחנה מוגלגית כמובן. לילי הייתה מופתעת. היא שאלה את ג'יימס בגימגום "איך?...מה ?..כמה?..למה?.." ג'יימס צחק וענה " טוב כשאבא שלך הוא שר הקסמים והוא אוסף מידע על כל מכשפה וקוסם במדינה שלו, הוא צריך לעזור לבן שלו להשיג את בחירת ליבו היחידה נכון?" ענה ג'יימס ואת החלק האחרון ענה בנימה צינית וסיים בהכנסת היד לכיס עם בילגון שיערו. " כמובן " ענתה לילי וצחקה. הם נישקה אותו בכזה רגש כמו שבחיים לא נישקה אף בן. לאחר כשתי דקות של נשיקות מרגשות וחמימות שאל ג'יימס את לילי אם היא צריכה להתקלח  "כן תודה" ענתה לו לילי וניכנסה לאמבטיה. היא בדקה וסרקה את ארונות חדר האמבטיה שלה במשך כחמש דקות עד שראתה באחד המארונות שמפו מרכך ותחליב רחצה, כולם בריח מתקתק של פטל והחילטה שעם זה היא מתקלחת. לאחר המקלחת היא גם מצאה בשמים שהיא אהבה, אך פשוט... אמה לא הסכימה לקנות. היא התקלחה ובמהלך כל המקלחת היא חשבה על כמה שהיא ברת מזל שיש לה את ג'יימס. היא גמרה להיתקלח התידה קצת בושם על עצמה ויצאה. כשראתה שג'יימס לא שם, הלכה לכיוון הארון וראתה מסך, כמו של אייפד טיפה יותר קטן היא ראתה שכתוב שם קטגוריות- פיג'מות בגדי יציאה בגדי מוגלגים וכדומה. היא הקישה על פיגמות ומיד נפתח לה  חלון חדש- ניקי, כרזה בכריזה ,לוליטה, אחיות הגורל. היא בחרה בניקי ומתוך הארון יצא לה קולב ועליו חולצה של ניקי עם לבבות קטנים ושורט קטנים גם הם, עם לבבות קטנים. היא התלבשה ויצא החוצה. היא נכנסה למעלית והקישה על הלחצן שלוש. היא ראתה ירדה וראתה שתי דלתות. על דלת אחת היה רשום- כאן נח בכיף- סיריוס בלק החתיך. על דלת שנייה רשום-ג'יימס פוטר- הכניסה לורשים בלבד. היא הלכה לכיון הדלת הימינית- זאת שהיה רשום שם ג'יימס פוטר, כמובן. היא דפקה על הדלת שלושה פעמים היא חיכתה שתי דקות והדלתות נפתחו. נחשו מי היה שם? נכון. רמוס לופין.
כן. הייתה הפתעה על פניו וכעבור דקה של עיכול שלילי אוונס עומדת שם הוא צעק "קרניים, לא סיפרת לנו שיש לך חברה." ומייד ג'יימס בא וביקש מלילי לצאת לרגע ולחכות בחדר שלה כמה דקות. לילי לא רצתה להיכנס לויכוח איתו וכמובן, עלתה לחדרה ופנתה לטלפון שלה, היא חייגה את מספר הטלון של אמא וכאשר היא ענתה שאלה אותה לילי
"היי אמא אפשר לישון אצל ג'יימס כל החופש? "
"למה?" שאלה אמה של לילי.
"כי אני אוהבת אותו ויהיה לי קשה להסתדר בלעדיו כל החופש הזה." ענתה לילי 
"אם את מציגה את כך, אני חושבת שכן. אני מרשה לך. אני אתקשר לפטוניה להודיע לה שהיא יכולה ללכת לורנון או שורנון ישן אצלה."

"אוקיי תודה. אני אלך להודיע לג'יימס.". אמרה לילי וניתקה.  היא חיפשה את השלט ופתחה את הטלויזיה. היה מרתון פינאס ופרב היא שמחה וראתה. כעבור שעתיים היו דפיקותעל הדלת. לילי פתחה וכשראתה שזה ג'יימס קפצה עליו והחלה לנשק אותו  והתנתקה כאשר גיימס עצמו התנתק מלילי. "תקשיב דיברתי עם אמא שלי ושאלתי אותה עם אני אוכל להישאר פה עד סוף החופש ונחש מה?"שאלה לילי בטון עצוב "היא לא מרשה?" שאל ג'יימס כשדמעות עומדות בפניו. " לא היא מרשה " ענתה לילי וצחקה. " לילי! הפחדת אותי! אבל באלוהים, אני לא מאמין שתישני פה. טוב אני הולך להגיד לסיריוס שלא יבהל."אמר ג'יימס ויצא מהחדר.
ומאז אותו לילה? הכל ישתנה..
~אני לא מתארת מה הלך כל החופש, בקצרה: הם כל היום היו ביחד, הלכו לפסטיבלים וסרטים יחד הצגות וכל יום לילי חשבה לעצמה "איך? איך אני לא הסכמתי כל השנים האלה להיות בת זוגתו של ג'יימי? " נעבור ישר לרכבת. ~
 לילי ישבה ברכת עם חברותיה סלינה שהייתה שחורה שיער וחומת עיניים והייתה יפה ומארי שהייתה מושלמת ביופייה. היא הייתה בלונדינית עם עיניים כחולות וכשחייכה כלום מילאו את מבוקשה. בסוף השנה הראשונה גילתה מארי ללילי שהיא וילייה. ג'יימס נקש על הדלת וביקש פרטיות קצרה עם לילי. מארי וסלינה נכנסו לתא השכן, שם היו סם פלין וברטה גו'נקיס. "מה קרה?" שאלה ברטה "3..2..1.."
"אתה כל כך יהיר ושחצן פוטר" אמרה לילי.

"לילי אני מבקש" ענה לה ג'יימס

"מבקש מה פוטר? שאני חברה שלך? בחיים לא"ענתה לילי

"אני אטיל מופליאטו עם לא תיהי בשקט" אמר ג'יימס.
צרחה של לילי מילאה את החלל ובאמצע הצרחה כולם שמעו זימזומים באוזניים.
בינתיים בתא הקרב גיימס עשה זכוכית מראה ומופליאטו כמובן כדי שיוכל פרטיות עם לילי.
לילי הביטה בעיני האגוז ועד סוף הנסיעה החלו ג'יימס ולילי להתנשק בלהיטות. הם הגיעו להוגוורסט ו~נעבור ישר לנאום~ " ילדים וילדות יקרים. השנה הולכת להיות שנה מיוחדת . השנה יהיו שני מדריכים ראשיים שניהם מבית גריפינדור, הראשונה היא לא אחרת מלילי אוונס שהוכיחה בגרות ואמיצות בכל שנותיה פה והשני הוא לא אחר מג'יימס פוטר, כן כן ג'יימס פוטר . מכייוון שגם ג'יימס הוכיחה מנהיגות ובגרות הרבה מעל המצופה. כמובן, אין להיכנס ליער האסור כמובן, פילץ יתלה על דלת משרדו את רשימת הדברים האסורים. לילה טוב. מדיריכים ראשיים איתי." ובזה סיים דמבלדור את נאמו.
"לא ידעתי שאתה מדריך" אמרה לילי.

"הפתעה?" ענה לה ג'יימס
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6 תגובות  ואני ממשיכה. 
כתבתי את זה במשך חמש שעות בערך. 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

נחמד =) · 24.08.2012 · פורסם על ידי :Big Girls Dont Cry
המשך!

תודה · 24.08.2012 · פורסם על ידי :almawesley (כותב הפאנפיק)
אבל יעברו יומיים עד שאני אכתב עוד פרק. אני מקווה שאהבת.
רציתי לכתוב לעצמי המשך חחחחחחחחחחח

... · 24.08.2012 · פורסם על ידי :Take Back
הרעיון נחמד, אפילו שעד עכשיו זה מאוד דומה ללילי וג'יימס לעולמי עולמים, אבל אולי זו רק אני.
מאוד קשה לקרוא את זה. יש שגיאות כתיב\הקלדה , בעיות פיסוק, משפטים שבעברית הם לא הגיוניים. בטא ממש ישדרג לך את הפאנפיק. בחירה שלך.
תמשיכי, אבל אני ממליצה לך קודם כל לקחת בטא, לבטא את כל הפרקים, ואז רק להמשיך.

יפה :) · 24.08.2012 · פורסם על ידי :The Hate
אבל כשניים שחברים בקושי יממה, לא הייתי מצפה שהם יתנשקו כל כך הרבה, אם בכלל...
חוץ מזה אין תקלות, הכל מושלם.

תודה אבל.. · 24.08.2012 · פורסם על ידי :almawesley (כותב הפאנפיק)
תודה אבל אני כתבתי את זה בערך חמש שעות ואפילו יותר.
אני מבינה שאני צריכה בטא אבל אין לי מי.
אני יודעת שזה די דומה,אבל אולי צורת החשיבה שלנו אותו החשיבה.
אני מבינה שזה לא נשמע הגיוני אבל הם בני 16 כמעט 17. אני רציתי שהם יתנשקו הרבה, מצתערת.
אני יודעת שזה גרוע אבל אני לא יכולה להקליד הרבה.
אני מצטערת עם זה גרוע מדיי בשבילכם.

... · 24.08.2012 · פורסם על ידי :Take Back
זה ממש לא גרוע! את רק צריכה להשיג בטא. אם את רוצה:
כאן את יכולה לפרסם את הפאנפיק, ולחכות שבטא יפנה אלייך:
http://hportal.co.il/index.php?showtopic=64697

וכאן זוהי רשימת הבטאים. אני לא יודעת אם היא מעודכנת, אבל תנסי:
http://hportal.co.il/index.php?showtopic=51624

זה ממש יפה. זה לא גרוע!

מדהים! · 24.08.2012 · פורסם על ידי :Shes A Rebel
אני מאוד אוהבת את השיפ הזה...
וממש אהבתי את הפאנפיק...
מחכה להמשך בקרוב..:)

תודה · 25.08.2012 · פורסם על ידי :almawesley (כותב הפאנפיק)
שמחה שאהבת(-;

אני התגובה השישית · 26.08.2012 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
תמשיכי בבקשה, לגמרי אהבתי!!

המשכתי · 27.08.2012 · פורסם על ידי :almawesley (כותב הפאנפיק)
יש פרק 4.
שמחה שאהבת(-;

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007