האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

התאהבות



כותב: white angel
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1964
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: ...... - שיפ: ... - פורסם ב: 18.12.2008 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 333
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש
לורין ואמילי, חברתה הטובה, תלמידות בשנה השלישית. לורין התעוררה ביום שבת בשעה מאוד מוקדמת. "אמילי, קומי" היא אמרה לאמילי. "יום שבת היום, תני לישון, יא נודניקית!" אמרה אמילי. כרית פגעה בראשה של אמילי. "למה זה היה?!" שאלה אמילי בעצבנות והעיפה את הכרית בחזרה על לורין. "כדי שתקומי. אני רעבה ועכשיו עדיין לא מגישים אוכל באולם הגדול" "אז לכי למטבחים, גמדוני הבית יתנו לך משהו לאכול" "אז בואי איתי" אמרה לורין. "עוד מעט.." "אני אחכה לך 5 דקות ולא יותר!" כעבור 5 דקות התברר לה שאמילי חזרה לישון, אז היא החליטה ללכת לבד. היא ירדה במדרגות ויצאה מהחור שמאחורי התמונה. כעבור כמה דקות היא הגיעה אל התמונה של קערת הפירות ודיגדגה את האגס. התמונה נפתחה והיא נכנסה אל תוך המטבחים. מתברר שלא רק היא הגיע לכאן כדי לאכול. היא ראתה במטבח את 4 התלמידים שהיא בהחלט לא הייתה רוצה לפגוש עכשיו: הקונדסאים. "מה אתם עושים פה?" שאלה "זה עניינך?" ענו לה הארבעה במקהלה. היא התעלמה מהם. "שלום, גבירתילי! מה ווינקי יכולה להביא לך?" צייצה גמדונת בית קטנה. "יש לכם משהו לאכול?" שאלה לורין. גמדוני הבית הביאו לה אוכל והיא התיישבה (לצערה) בשולחן שבו ישבו הקונדסאים. "בגלל מי הייתם צריכים להתעורר מוקדם?" שאלה "בגלל ג`יימס. אבל הייתה מלחמה כשהוא ניסה לשכנע אותנו" ענה סיריוס. "מלחמה?! רק בגלל רעב?!" היא הייתה המומה. "מלחמת כריות" ענה לה לופין. "או, יופי. כבר חשבתי שזה הרבה יותר גרוע." אמרה. "ואת לא הערת אף אחד?" שאל אותה סיריוס. "הערתי את אמילי, אבל היא נרדמה שוב." ענתה. לפתע נכנסה לילי אוונס אל המטבח ובעקבותיה אמילי. "היי! אני ואמילי הולכות לאגם. רוצים גם לבוא?" שאלה לילי. "בשמחה. אבל נוכל ללכת רק אחרי ששני הזללנים שכאן יסיימו לטחון את האוכל כמו חזירים." אמר סיריוס. בגלל שפיה של לורין היה מלא בעוף, היא לא יכלה לענות לו, אז היא הסתפקה בלזרוק עליו את פשטידת הבשר, שכמובן פגעה בפניו. כאשר לורין וג`יימס סיימו לאכול החמישה יצאו מהמטבח והלכו אל האגם.
תגובות

יפה! · · פורסם על ידי :~לילי~
מחכה להמשך=.)

אני לא ממשיכה. · · פורסם על ידי :white angel (כותב הפאנפיק)

למה?!?!?! · · פורסם על ידי :חולת הארי פוטר!
תמשיכי דחוף!!!
זה ממש יפה!

מהמם · 13.03.2011 · פורסם על ידי :tehila antman
זה מהמם אבל ווינקי היא מהתקופה של הארי פוטר, לא של אבא שלו.
בכל מקרה תמשיכי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
8236 21360 21315 21391


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007