האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

סיפור קסום

לילי-לונה פוטר ורוב הם אומנים ואוהבים, בשנה השישית. אחרי שיעור ספרות-קסם של פרופסור פרסיליה הם מגלים על ספרות-קסם סוד אחד; סוד אחד שישנה הכל.



כותב: Robi
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2110
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: אנגסט - שיפ: לילי לונה/רוב - פורסם ב: 20.08.2012 - עודכן: 19.07.2014 המלץ! המלץ! ID : 3346
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

רוב היה רטוב לחלוטין מזיעה כשקם בלילה במיטתו בהוגוורטס.

 

זיכרון מעורפל של חלום הבלהות שחלם הציף אותו. שוב הם – רעולי הפנים– רודפים אחריו, והוא רץ, רץ, רץ, בכל הכוח ובכל המהירות, יודע שבכך תלויים חייו.

 

אבל אז הוא נופל, מתגלגל בקרקע, טעם אבק בפיו וכאב חד בידיו המנסות לבלום אותו, להרים אותו כדי שיוכל להמשיך. אבל הוא לא מצליח. הם מתנפלים עליו כמו להקת צבועים שעטה על פגר, דוקרים אותו שוב ושוב, והוא צווח בכאב.

רוב התיישב, מתנשף באיטיות יותר עכשיו, והביט ימינה ושמאלה. מיטות שני חבריו הצבועות באדום וזהב של גריפינדור היו שקטות לחלוטין, מלבד מיטתו של וויל ממנה בקע קול נחירות. הוא ניסה להרגיע את עצמו. הכל יהיה בסדר. כלום לא קרה. אתה פה, באנגליה, רחוק משם.

 

מבטו נשלח אל השעון שעל השידה הצמודה למיטתו, שהראה על השעה ארבע בלילה. הוא נאנח. הוא לא יצליח להירדם יותר, גם אם ירצה; רוב פחד מכדי להירדם בשנית.

 

אז הוא זינק מהמיטה, וצעד לחדר האמבטיה, נושא עמו את בגדיו. כשהגיע הוריד את בגדיו ונכנס בדממה מתחת לזרם הקולח של המים החמים. מים הרגיעו אותו מאז ומתמיד; מים היו חיים, ניגוד לאבק ולחול היבש של המדבר.

 

 לאחר מספר דקות הוא כיבה את זרם המים השוטף, ייבש את עצמו בלחש קצר, והתלבש בחזרה בגלימתו הארוכה. הוא עצר לרגע ליד הכיור, מורה למברשת השיניים שזימן מחדרו לצחצח את פיו במשיחת שרביט בעוד שהוא מביט בפניו שנראו אך בקושי באור הקלוש של הירח המלא, הניבט דרך חלון עליון בחדר. אחרי שסיים הוא שטף את פיו ויצא החוצה אל חדר המועדון הנטוש. האח עדיין דלקה, אם כי האש בתוכה הייתה מעומעמת. הוא ניגש כדי ללבות את האש כשראה אותה שם, ישובה בכורסא, ספר בידיה וראשה הישן טמון בתוכו. הוא חייך ופנה אליה.

 

"לילי", הוא אמר, מלטף את כתפה בעדינות.

 

ללילי-לונה פוטר היו השיער של אימה ועיניה של אביה, והחיוך הכי מקסים שהכיר. באופן כללי הוא נטה לחשוב שהיא היצור היפה ביותר שראה אי פעם, אם כי הוא היה מעט לא אובייקטיבי. הוא אהב את כולה, כל חלק שבה, הוא הכיר אותה לחלוטין ונשבה בכפתה והיא השיבה לו אהבה – דבר שנראה לו כנס. הם אהבו כמו שרק זוג נערים יכול לאהוב, בלהבה חזקה ובהירה, שנראה כי לא תידום לעולם.

 

לילי הרימה את ראשה באיטיות, כל איבר בגופה מעיד על ישנוניות מלבד עיניה הירוקות בוהקות. היא חייכה כשזיהתה אותו והוא החזיק את כף ידה בידו ונשק לה, מושך אותה אליו לחיבוק. הריח של שיערה הציף אותו והטביע אותו בגל של ניחוח כמו ספינת קאנו המנסה לשוט באוקיאנוס, גל המותיר אותו חסר אונים אבל מאושר.

 

"קצת מוקדם בשביל לקום, לא?" היא אמרה כמה דקות מאוחר יותר, כששניהם ישבו מכורבלים יחד בספה למול האח הבוערת בעוצמה והתחממו, והיא ראתה את השעון המורה על השעה רבע לחמש כעת.

 

"אלה שוב הסיוטים", הוא אמר בעצב. היא פלטה אנחה והצמידה אותו אליה בעוצמה, והוא הניח לראשו לנוח בין ידיה. היא ליטפה אותו בעדינות, בעוד דמעות ספורות זולגות מעיניו. בדרך כלל הוא לא בכה; למעשה, מלבד פעמים אחדות לפני שפגש אותה, הוא לא בכה בכלל. לא כי לא היה לו הצורך, אלא כי הוא פחד שמישהו ישמע. אבל איתה הוא חש מוגן ובטוח ורצוי כמו שאף פעם לא היה.

 

"אבא שלי אומר שישנם שיקויים שיכולים לעצור את החלומות האלה. הוא אומר שהוא משתמש בהם בעצמו, כדי לא לראות שוב ושוב את פטיגרו הורג את סדריק, או את סיריוס נופל מעבר לפרגוד..."

"זה לא יעזור. בצורה הזאת אני ארפא את הסימפטומים, לא את המחלה".

 

"יש בזה משהו", היא אמרה, מוחה את דמעותיו בעדינות בשולי גלימתה.

 

הם שתקו לזמן מה, עד שהוא פתח ודיבר. "מה את קוראת עכשיו?" הוא שאל. הוא הניח כי זה ספר מוגלגים; שניהם חלקו את החיבה לספרים מסוג זה. הוא מכיוון שחי בעולמם של המוגלגים – הוא היה מה שפעם היה נהוג לכנות "בוצדם" – והיא מאהבה טהורה לסיפורים. שכן לא היה אכפת להם מי הכותב, אלא מה כתב.

 

"זה נקרא 'הנרות בערו עד כלות', אני אוהבת את זה".

 

הוא חייך. "תזכירי לי לקחת אותו ממך פעם", והיא הנהנה, ולאחר מכן שלפה את הספר וחזרה לקרוא בו. הוא הוציא אותו מידיה והזדקף במקומו. "אני מרגיש מוזנח", הוא מלמל, והיא צחקקה ונשענה על כתפו, ידה על חזו, והוא חיבק אותה חזק אליו, בתקווה כי יישארו כך לנצח.

הפרק הבא
תגובות

מגניב · 20.08.2012 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
אני כל כך אוהבת את השיפ לילי לונה פוטר\CO.
נרשמתי לעדכונים.

תודה רבה:) · 20.08.2012 · פורסם על ידי :Robi (כותב הפאנפיק)
הייתי קצת בלחץ כי זה הפאנפיק הראשון שאני כותב - כלומר, אני כותב סיפורים, אבל אף פעם לא יצא לי לכתוב פאנפיק - אז כיף לשמוע דברים כאלה. אם יש הערות אני אשמח לשמוע, ואני בטוח שיש על מה להעיר:)

ואו · 28.08.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
זה ממש יפה מקווה להמשך בקרוב

האגודה מאדיפה להשיאר אולמנית · 13.09.2012 · פורסם על ידי :צ'יין פוטר
פיק מעולה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111
מהמם תמשיכי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(עוד שלוש פרקים ואני עושה 5 כוכבים:)

~_~ · 29.10.2012 · פורסם על ידי :בילטריקס בלק
זה באמת טוב, רואים שכתבת לפני. זה יהיה חבל אם לא תמשיכי.

היי · 18.11.2012 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
עדיין מחכה להמשך, בבקשה אל תיתן לי להתבשל במיץ של עצמי ותמשיך לכתוב.
זה אחד הקטעים הטובים ביותר שקראתי בזמן האחרון ואני מאוד רוצה לדעת לאן זה מתקדם.
הכתיבה שלך אחידה מסודרת, בדיוק כמות התיאורים שצריך, הכל בצורה מדויקת.

היי · 09.03.2013 · פורסם על ידי :אריאנה אולסון
אתה מתכוון להמשיך את הפאנפיק??

היי · 19.07.2014 · פורסם על ידי :Robi (כותב הפאנפיק)
מצטער שנעלמתי ומצטער שהאיכות ירדה ככל הנראה, אבל חזרתי לפרסם..

הספר הבא · 24.03.2022 · פורסם על ידי :Lhi
שהיא תקרא יקרא
הארי פוטר.
ואז פרסי ג'קסון.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007