האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אהבה של תמהוניםפיקצר



כותב: Broken Babsi
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2062
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: מיץ פטל !!! נו , ברור שהארי פוטר. - זאנר: רומנאס.הומור (?) - שיפ: נוויללונה - פורסם ב: 20.01.2009 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 335
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

כל מי שהלך לידם ולא הכירם, נעץ בהם זוג עיניים חוקרות בתדהמה.שניהם היו כה מוזרים, כה שונים, כה... תמהונים. הבדחנים שבחברה קראו לאהבתם "אהבה של תמהונים." . אך לא נוויל ולא לונה לקחו את זה קשה. אך כשהם הלכו בצוותא ברחוב, באמת היה קשה להתעלם ממחזה שכזה.
היא, תמירה וחיוורת,עם שיער בצבע בלונד מלוכלך וזוג עיניים בהירות וגדולות שקיםשה להביט בהן, עם גזרה חטובה ודקיקה ובגדים מוזרים, מדי פעם מעטרת את צווארה שרשרת פקקי-בירצפת, או שמאוזניה משתלשלים עגילי צנונית מוזרים.
הוא, שמן ומגושם, בעל שיער בהיר ועיניים חומות ומבולבלות, אך עם זאת חמות. בסריגים ישנים ואפודות על כל מיני חולצות טריקו ארוכות, ומכנסי ג'ינס מתרחבים שלא השתלבו כלל וכלל באפודתו המשובצת, ביד אחת מחזיק את ידה של זוגתו וביד השנייה איזה צמח מוזר.
אך אהבתם של נוויל ולונה עמדה בכל הקשיים האפשריים.אהבתם הייתה חזקה מכל אהבה של של שני בני זוג רועשים יותר ומוזרים פחות, כאלה שנגמרו להם נושאי השיחה אחת ושתיים, כאלה שהתרגלו לחיים שגרתיים, משעממים, וממוצעים.
חתונתם התקיימה ביער בבוליביה, היכן שלונה ואביה הזקן סברו שקיימים שנורקקים פחוסי קרן. נוויל הסכים בהתלהבות לקיים את חתונתם שם, שכן צמחו באותו יער נידח צמחים שלא נראתו כמותם ולא יראו בבריטניה.
היו מעט אורחים בחתונתם: סבתו של נוויל ומעט ממכריה, קסנו לאבגוד וקצת קרובי משפחה מצד אמה של לונה. אך כולם היו מאושרים ושמחים בחלקם.
אחרי שנה הגיע מעשה מופלא של ידי הטבע, אותו תהליך מרתק של יצירת חיים חדשים: ההריון של לונה. כשלונה סיפרה על כך, בשלווה מוחלטת, לנוויל, הוא שתק, לא מצא מילים.הוא רק הסתכל בתדהמה בתוך עיניה הגדולות והחיוורות, ויכול היה לעשות זאת ללא שום הפרעה.לאחר מכן התפרע כמו שלא התפרע מעולם, חיבק את אישתו הנרגשת, פתח בקבוק שמפניה בקול חזק ומזג לשתי כוסות בדולח נקיות. השניים שתו באושר, והרימו כוסותיהם לחיי חיים חדשים.
לאחר 5 חודשים, הריונה של לונה כב בלט לעין. היא אינה קנתה בגדי הריון, שכן העדיפה לתת לעובר אוויר צח, ובחורף התעטפה באחד הסוודרים הארוכים, המרופטים, והישנים של נוויל.
לאחר 4 חודשים של ציפייה דרוכה, לונה נתקפה צירים. נוויל מיד זימן אלונקה ושניהם התעתקו לקדוש מנגו. לאחר שעתיים של ייסורים, מתח, וצעקות (והקאה של נוויל, בעוד לונה רגועה לגמרי) נולד התינוק החדש.אבל אז הגיע המשבר שאיים למוטט את זוגיותם המופלאת של נוויל ולונה.
אחת האחיות באה לשם במצב רוח שפוף ביותר, לחשה דבר מה עצוב באוזנה של לונה, וחזרה לעמדתה.עיניה הגדולות והבהירות של לונה דמעו לפתע. היא העבירה את הרך הנולד לידיו של נוויל המופתע, והחלה לבכות.
לאחר שכנוע קל מצידו של נוויל, סיפרה לו לונה בלחש:
"האחות.... היא סיפרה לי שאבי מת באחד הניסויים שעשה.... הוא ניסה לערבב חומרי טעם וריח מוגלגים יחד עם קשקשי סלמנדרה וקרן ארמדיל... התוצאה הייתה הרת אסון... לפחות עכשיו כולם יודעים שזהו רעל מסוכן.. אך מדוע אבי היה חייב להיות הקורבן? אבי היה הכל בשבילי.מגיל שש הוא גידל אותי, כשאמי מתה. ודווקא עכשיו.. כשהוא נולד..."
נוויל לא ידע מה לומר כדי לנחם את לונה.וכך,בלי לקבוע את שם התינוק או לנחם את לונה,הם חזרו לביתם המוזר בלונדון.

חלפו כמה ימים.התינוק נותר ללא שם.לונה הסתגרה בחדרה לעיתים תכופות, ונוויל טיפל במסירות עגומה בתינוק.כך היה כל יום.

לאחר שבוע נוויל החליט שהוא אינו יכול לסבול זאת יותר.אחרי הכל,הוא היה בבית גריפינדור,הוא אמיץ ואצילי...כך הוא שינן לעצמו.הוא עלה במדרגות המעוקלות אל חדרה של לונה.

 

זה לא גמור...מצטערת,אבל אמא שלי צועקת עליי שאני אכבה את המחשב כי יש לי מחר מבחן בחשבון... =.= .... שיואווו איזה צעקות...

תגובות

אהבתי · · פורסם על ידי :ראומה
את כותבת יפה והרעיון שלך ממש מקורי. ואני אוהבת את הערה שלך

יפה D: · · פורסם על ידי :Phrazes for the Young
אבל צריך קצת ביטוא.
ד"א, לרוב עושים רווח אחרי סימני פיסוק.
אבל זה יפה 3>
המשך XD

ממש חמוד · · פורסם על ידי :Robsessed
ממש חמוד, אהבתי!
דרוש ביטוא..
יהיה המשך בקרוב?

המשך!! · · פורסם על ידי :14ADIB
המשך המשך המשךךך!!!!@ יפההה

תגובה. · 03.06.2010 · פורסם על ידי :Disappear
הרעיון חמוד.
אני רק חושבת שהעלילה לא ממש מפורטת. אני מקווה שיתבהר... (:
קסנופיליוס - איזה עיתוי גרועע .....! 

מדהים!!! · 13.08.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt
אבל לא מתאים ללונה לדבר ככה,אני מציעה לך להעביר את זה לדיבור של המספר (הקריין) ככה:
האחות סיפרה לה שאביה מת באחד הניסויים שעשה.
הוא ניסה לערבב חומרי טעם וריח מוגלגים יחד עם קשקשי סלמנדרה וקרן ארמדיל;התוצאה הייתה הרת אסון... לפחות עכשיו ידעו כולם שזהו רעל מסוכן,אך מדוע דווקא אביה היה חייב להיות הקורבן? אביה היה הכל בשבילה,מגיל שש הוא גידל אותה, כשאמה מתה. ודווקא עכשיו.. כשהוא נולד...

תמשיכייייייייייייייי · 10.08.2012 · פורסם על ידי :The Hate
תמשיכי את הפרקקקקקקקקקקקקק :)))))))))))))))))))))))
מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

בבקשה תמשיכי! · 03.08.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
לפיק הזה יש פוטנציאל עצום! נו, תמשיכי!

אני יודעת שעברו 11 שנים מאז שפרסמת את הפאנפיק... · 22.11.2020 · פורסם על ידי :חולת קווידיץ'
אבל פליזזזזז תמשיככככיייייייייי

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007