האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אחי הצעיר יהודה- סונגפיק

השיר אחי הצעיר יהודה מתאר את החיים של משפחת וויזלי מפיו של פרסי אל פרד המנוח.



כותב: Demons
הגולש כתב 55 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2246
5 כוכבים (5) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: טרגדיה - שיפ: ג'ן בקטנה רמיזות לג'יני+הארי, פרסי+אודרי - פורסם ב: 21.08.2012 המלץ! המלץ! ID : 3356
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

תקשיבו, דבר ראשון אני יודעת שזה די בעייתי שהשם "יהודה" מופיע בשיר אבל זה שיר מושלם ואם יש לכם בעייה עם זה פשוט אל תקראו. דבר שני, אני יודעת שהפרטים לא תואמים, שלפרסי אין בכלל בן בשם פרד, שלג'ורג' יש כזה וכו' אבל זה הפיק שלי ומותר לי לשנות! בכול מקרה קריאה מהנה :)

 

אחי הצעיר יהודה, 
האם אתה שומע?
האם אתה יודע? 
השמש עוד עולה כל בוקר 
ואורה לבן, 
ולעת ערב רוח מפזרת 
את עלי הגן. 
הגשם הראשון 
ירד לפני יומיים,
בערב יום שלישי,
ושוב אפשר לראות שמיים 
בשלולית על הכביש הראשי.

 

אחי. אחי הקטן. האם אתה יודע שכדור הארץ ממשיך להתקיים? האם אתה יודע שלמרות שאתה כבר לא כאן השמש עדיין זורחת? הציפורים עוד מצייצות? דור חדש של וויזלים משחק לו בגינה. אבל אתה לא כאן לראות את זה.

ג'יני סיימה כבר מזמן ללמוד בהוגוורטס ורק עכשיו העזתי לספר לך את זה. פספסת חלק כול כך גדול מהחיים של כולנו, אני לא יודע האם נוכל להמשיך בלעדיו.

אתה בטח כבר יודע שאתה דוד. דוד לשלושה ילדים קטנים ומתוקים. לביל נולדה בת, קוראים לה ויקטואר והיא יפיפייה בדיוק כמו אמא שלה.

גם לרון נולדה בת, רוז, אם היית כאן בוודאי היית מתבדח ואומר שכדאי שתירש את המוח של אמא שלה, ולא של אבא שלה, רון.

אפילו ג'יני הקטנה המשיכה הלאה, יש לה ילד קטן ושובב, ג'יימס, כול פעם שאני מביט בעיניו ורואה בהם את זיק השובבות אני נזכר בך, בך ובג'ורג'.

איך יכול להיות שכולם המשיכו הלאה? ורק אני נשאר מאחור...


אחי הצעיר יהודה 
האם אתה שומע?
האם אתה יודע?
בגן הילדים שלך 
לומדים כבר שיר חדש,
ובתיכון התלמידים 
שוב מתעמלים על המגרש.
רוחות ערבית 
מייללות על המרפסת 
את כל שירי הסתיו,
ואמא מצפה בסתר,
שאולי עוד יגיע מכתב.

 

אחי. אחי הקטן. האם אתה יודע שבהוגוורטס הלימודים ממשיכים? שגריפינדור ניצחה באליפות הקווידיץ'? והבתים? הילדים שמתהלכים כעת במסדרונות לא שונים מאיתנו בהרבה, יש שם ילדים כמוך וילדים כמותי, ילדים שלא יודעים דבר על כאב המלחמה. שבשבילם וולדמורט הוא לא יותר מחלום רע.

אבל בשבילנו זו מציאות. וולדמורט אומנם מת. וכמעט כול אוכלי המוות נתפסו, אבל אנחנו עדיין חיים בחרדה. הארי הושפע מזה הכי הרבה, הוא בקושי מרשה לג'יני לצאת לקניות בלי ליווי, בדיוק כמו אז.

הסיוטים רודפים את כולנו. את ג'ורג' בעיקר. כול לילה הייתי שומע אותו צועק מתוך שינה, בסוף זה היה יותר מדי בשבילו והוא עזב. הוא לא הצליח להיות במקום בו חיית. אחרי כמה זמן אנג'לינה עברה לגור איתו, לטפל בו, מצבו השתפר, אנג'לינה אפילו בהריון.

לפעמים אני מצליח לדמיין שלא היית כאן מעולם, להתעלם מהכעס ומין הכאב ולחיות. לא אני לא נהנה, אבל משהו קטן מתעורר בי, לחשוב שהיה זה רק ג'ורג' מעולם מצליח להעלות חיוך על שפתי, אי אפשר להתגעגע למשהו שמעולם לא היה. אבל אז אני רואה את העיניים האבלות של אבא, את הלחיים הלחות של אמא, ואני יודע, היית כאן, ועכשיו כבר לא.

לאמא כבר אין אור בעיניים, הן נראות חשכות, סבוכות, כמו ג'ונגל. לפעמים רואים על פניה הבעת צחוק כאשר ג'יימס, או ויקטואר עושים משהו מטופש ומצחיק, אבל אחר כך פניה מתעוותות מכאב, נזכרות באותם שטויות שעשית אתה.

כול היום היא מבלה במטבח, מכינה עוגות ומאפים, הרבה יותר מין הדרוש כעת שרק היא ואבא אוכלים. את כול האוכל העודף היא אורזת בחבילות ושולחת. לביל, לצ'ארלי, לג'ורג', לרון, לג'יני, לי, וכמעט לכול מי שאנחנו מכירים.

קשה לי לקרוא לאנשים שלא חוו את המלחמה כחברים. הם לא יכולים להבין אותנו, הם לא יכולים להבין את הכעס, את הפחד, את האבל, את העייפות, העייפות מהחיים. אנחנו כבר כול כך עייפים. אולי בגלל זה אמא ואבא הביאו כול כך הרבה ילדים, כי הם היו כבר עייפים והבינו שהגיע תורם של אחרים.

ולמרות הקשיים וההדחקות קשה שלא להאמין בפינה קטנה בלב שאתה חי, שאיפשהו, מתישהו, איכשהו, אנחנו ניפגש, אבל כול פעם כשאני נזכר בגופך חסר החיים, שוכב בתוך ידי החלומות נגוזים אל התת מודע, מחכים לפעם הבאה.

כול דפיקה בדלת, אבא חושב שזה אתה. כול ינשוף בחלון אמא חושבת שזה ממך. כול קול צחוק נשמע כשלך. האם אי פעם אפסיק לרצות לקבל אותך בחזרה?


אחי הצעיר יהודה 
האם אתה שומע? 
האם אתה יודע? 
כל חבריך הטובים 
נושאים דמותך עמם, 
ובכל הטנקים על קווי הגבול 
אתה נמצא איתם 
אחי הטוב, 
אני זוכר את שתי עיניך, 
והן פותרות חידה. 
ובני הרך יפה כמוך 
בשמך לו אקרא - יהודה.

 

אחי. אחי הקטן. אתה יודע שהמלחמה ממשיכה? כול ההילאים במצוד אחר אוכלי המוות הנמלטים, הרוצח שלך ביניהם.

כמעט כול מי שאנחנו מכירים מנסה לעשות משהו כדי לעזור, וכול אחד ואחד מהם מקיים את הבקשה האילמת, הבקשה האחרונה, הבקשה של יקירם.

גם אני מנסה לעזור, אבל אני לא חושב שזה מועיל, כול מה שאני מצליח לחשוב עליו הוא צל החיוך על פניך, הפנים שעוד לא ידעו שגורלך נחרץ.

אתה יודע, אני חושב שאני כבר לא זוכר אותך. כמובן שכול פעם שאני רואה את ג'ורג' אני רואה אותך, אבל משהו בכם היה שונה, מעין זיק קטן בעין, או נקודת חן. אני לא ממש בטוח, אבל תמיד הרגשתי שאתם כול כך שונים... אבל כעת אני כבר לא זוכר אותך, ואת הפרטים שאני כן זוכר אני לא בטוח שזה לא ג'ורג' בכלל. דבר אחד אני זוכר. את העיניים שלך, עיניים שגם ברגע מותך לא הפסיקו לצחוק, לזרוח מאושר.

אתה יודע, אני הולך להיות אבא. אודרי בהריון, עם בן. כשהיא שאלה אותי איך נקרא לו ידעתי מייד את התשובה.

"פרד".

תגובות

וואו · 21.08.2012 · פורסם על ידי :Big Girls Dont Cry
מרגש ='

מדהים · 21.08.2012 · פורסם על ידי :Baby Ice
זה ממש ממש מדהים ומרגש!

וואו · 22.08.2012 · פורסם על ידי :Angel Wings
מילה אחת: "וואו!"

תודה, שמחה שאהבתם · 22.08.2012 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
אני אישית לא מרוצה כול כך כי תיכננתי את הפיק הזה הרבה זמן ודמיינתי אותו יותר טוב... זה גם אמור להיות כאילו מכתב כזה אבל זה סתם נראה כאילו אני קופצת מנושא לנושא, נראה לי שאני אוסיף בסוף כול קטע משהו בסגנון "מאחיך הגדול, פרסי", או משהו דומה, מה אתם אומרים? בכול מקרה שמחה שנהנתם :)

ממש יפה · 22.08.2012 · פורסם על ידי :adidash
באמת שיצא ממש מרגש ויפה אני נשבעת שכשקארתי בכיתי ממש אבל ממש כל כך פשוט ויפה פשוט מקסים

מדהים!!! · 24.08.2012 · פורסם על ידי :The Hate
השיר מושלם ואהבתי את העובדה שמכל האחים בחרת את פרסי - האח שהפגין הכי פחות... חיבה אל פר, כי הוא שנא את התעלולים שלו ושל ג'ורג'.
הצלחת להעביר את המסר בצורה חדה ומרגשת כאחד, כך שנראה לי שנגעת בלבבם של כל הקוראים.
את מוכשרת :)
כל הכבוד.

תודה · 25.08.2012 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
אני שמחה שהתרגשתם, כי אני אישית, כמו שכבר אמרתי, ציפיתי ליותר... אבל אני אתמודד, בכול מקרה נעים לשמוע שאוהבים את הפיק.

וואו! · 31.08.2012 · פורסם על ידי :שירי00
איך לא הראית לי את זה כשהייתי אצלך?!
למה אני צריכה למצוא אותו בפיקים אקראיים?
(סתם, סתם)
בכל אופן, מרגש, נשבעת לך שירדו לי דמעות
איולה, יצא לך מעולה, כבוד!

סחתיין · 23.01.2013 · פורסם על ידי :RoseBat
זה אחד הסונגפיקס הכי טובים שקראתי. אני לא מבינה למה את לא מרוצה ממנו, אבל כל אחד והציפיות שלו מעצמו... באמת פיק מקסים ואני אקרא את השאר שלך =]

השיר... · 23.01.2013 · פורסם על ידי :RoseBat
אגב, באופן אישי אני מאוד מחוברת לשיר הזה, הוא מרגש אותי כל פעם מחדש TT-TT

תודה · 24.01.2013 · פורסם על ידי :Demons (כותב הפאנפיק)
ולא אמרתי שאני לא מרוצה מהסונגפיק, פשוט שרציתי שהוא יצא יותר טוב אבל צריך להתרגל לאכזבות, לא? בכול מקרה תודה על התגובות החמות.

מדהים!!! · 13.02.2013 · פורסם על ידי :notznotz
ממש יפה!

וואי · 13.07.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
אין לי מילים... זה פשוט מושלם...
וזה יכול להיות אחלה פיק גם בלי השיר... זה ממש ממש ממש יפה!!!
ואני ממש אוהבת את הכתיבה שלך בכל מקרה..
את כותבת ממש מרגש ואני חושבת שמה שיפה אצלך זה שאת לא עושה פיקים רק בז'אנר אחד אלא בכל הפיקים וזה כישרון שנולדים איתו, לא שלומדים... הלוואי שהיה לי כישרון כמו שלך...
למרות שיש לך הרבה אני רוצה שתכתבי עוד פיקים...
את כותבת פשוט מושלם...
יש לך כישרון בכל הנוגע לפיקים...

מדהים · 30.12.2013 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
עצוב ממש ויפה!

עצוב ויפה · 17.05.2017 · פורסם על ידי :The good advice cupcake
התאהבתי הפיק
תמשיכי לכתוב 😍

הצתמררתי · 27.05.2019 · פורסם על ידי :תמר אוונס

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007