האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לוסי בריאן

לוסי בראין, תלמידת שנה ראשונה מתקופתו של טום רידל. למעשה, הם היו חברים.
בבקשה תגיבו, ותהיו כנים.



כותב: Daydreamer
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 11102
5 כוכבים (4.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: הרפתקאות - שיפ: אאאאאאין. - פורסם ב: 27.08.2012 - עודכן: 03.12.2012 המלץ! המלץ! ID : 3395
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פרק 1- 

 

זה היה ערב אפל וקר. לוסי ישבה צמוד לקיר החדר והקשיבה. היא שמעה את האיש הזר אומר לטום את שמו, ושמעה את טום שואל אם הוא דוקטור שבא לקחת אותו. האיש אמר שהוא פרופסור והוא מלמד את מקצוע שינוי הצורה בבית הספר הוגוורטס לכישוף ולקוסמות. ואז שמעה לוסי את טום מסביר לפרופסור על דברים מיוחדים שהוא יכול לעשות. הפרופסור הסביר לטום שבבית הספר שלו כולם יכולים לעשות את הדברים האלה. ואז שמעה לוסי רעש של אש. כמה שניות לאחר מכן האש נפסקה ולוסי שמעה מישהו פותח קופסה. הפרופסור הסביר לטום שבבית הספר שלו הם לא יקבלו יפה גניבות של דברים. לאחר מכן שמעה לוסי צעדים והבינה שהפרופסור הולך. היא נשכבה חזרה על המיטה ועצמה את ענייה. הפרופסור נעצר בכניסה לחדר שלה. "העלמה בריאן, לוסינדה, אני יודע שאת ערה. ואני יודע שהאזנת לכל מילה. מה שסיפרתי לטום הוא אמתי ואני חושב שאת יודעת את זה. גם את מתאימה לבית הספר הזה. את מכשפה. את יודעת את זה. באתי לבקש גם ממך להצטרף לבית הספר שלי. שמי פרופסור דמבלדור . להתראות." הפרופסור שם לה מכתב על הרצפה בכניסת החדר והלך.

לוסי הסתכלה על המכתב וקראה.הייתה רשומה בו רשימה של ספרים. מתחתיה הייתה רשומה רשימה של חפצים שלוסי חשבה שקיימים רק באגדות: קדירת ברזל מידה 2, שרביט, טלסקופ, מאזניים... מתחת לרשימה זו הייתה כתובה רשימה של מדים שלהם תזדקק לוסי למשך השנה, לוסי לא לבשה גלימה בתור תלבושת אחידה. זה לא קרה אפילו לא פעם אחת.

היא הלכה לחדר של טום. נראה היה שהוא ישן. לוסי התקרבה לאט לאט ואז נגעה בו קלות. "טום... טום אני צריכה שתתעורר... " הוא התעורר. "מה ?..לוסינדה מה את עושה כאן באמצע הלילה? "

"טום אני צריכה לשאול אותך לגבי האיש שהיה פה." 

טום פקח מיד את עניו, התיישב במיטתו ושאל, "איך את יודעת עליו? את האזנת לשיחה שלנ-"

"לא, הוא בא אלי אחריך והזמין גם אותי לבית הספר. אני צריכה לדעת איך אתה מתכוון לקנות את כל החפצים."

"אה... אני לא חשבתי על זה. הוא אמר לי את שם הרחוב שבו אני צריך למצוא את סמטת דיאגון. שם נצטרך לקנות את כל הדברים. אני מתכנן פשוט לבקש מאלברט הנהג שייקח אותי לשם. את יכולה לבוא איתי."

"יופי אז אני אבוא איתך. מחר בבוקר?"

"כן. לילה טוב."

"לילה טוב."

לוסי בדרך לחדרה, שוב חקרה את המעטפה והפעם נפל ממנה מפתח,קטן ובעל צורה מוזרה. לוסי שמה אותו בתיק הצד שלה, וכשתלך עם טום לסמטת דיאגון היא תיקח אותו איתה. היא הגיעה  לחדר שלה, נשכבה על המיטה ונרדמה.

הפרק הבא
תגובות

; · 15.11.2013 · פורסם על ידי :yuliz

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 105


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007