האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

ג'ורג' בלי פרד



כותב: Kiss The Rain
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2117
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: אנממ - שיפ: סוג של ג'ן . - פורסם ב: 22.01.2009 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 340
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

לפעמים ג'ורג' קצת רצה להיות ג'ורג' , רק ג'ורג' , ג'ורג' בלי פרד .

ג'ורג' תמיד היה שמח , פשוט כי לא הייתה לו ברירה אחרת . הוא האמין בפתגם "תהיה אתה שמח , חייך יהיו שמחים." , והוא כנראה צדק כי כמעט תמיד הוא היה שמח , תמיד כל עוד לא היה לבד , כי כשהיה לבד , היה לו קצת קשה לא לשים לב לכל מיני דברים שבהחלט עלולים לגרום לבן אדם להרגיש עצב . למזלו של ג'ורג' , הוא באמת לא היה לבד בדרך כלל , בעצם היו מעט מאוד רגעים בהם היה לבד , כי פרד תמיד היה שם , תמיד . וזה מוזר כי ג'ורג' לא זוכר את עצמו רב עם פרד אפילו לא פעם אחת , והוא לא אחד כזה שנמנע מריבים , או שנמנע מלהגיד את דעתו , ובכל זאת , איך זה יכול להיות שהוא ופרד כמעט תמיד הסכימו אחד עם השני ?! ג'ורג' אהב את פרד מן הסתם קצת יותר משאר המשפחה , לפעמים הוא הרגיש קצת אשם בגלל זה , אבל לאט לאט הוא הבין שזה בעצם דיי הגיוני , פרד היה החבר הכי טוב שלו מאז שהוא זוכר את עצמו .

אבל אי אפשר להיות שמח כל הזמן , זה פשוט בלתי אפשרי ! לכל אחד יש את הבעיות האלה , הבעיות הקטנות , הדברים האלה שאי אפשר לצחוק עליהם .. כי בעצם הוא יכול להמציא אלף בדיחות על עלייתו  של וולדמורט לשלטון , וזה ישפר את מצב הרוח של כולם בשניות , אבל יש דברים שגם הבדיחה הכי מצחיקה לא תעזור , כמו למשל קיפוח , כמו ההרגשה הנוראית הזאת שאמא , או הילדה שאתה מחבב [או הסופרת של הספר בו אתה משתתף ..=]] מעדיפות את אחיך התאום . ג'ורג' אפילו לא החליט עדיין אם ההרגשות האלה חסרות בסיס , או שיש סיבה לכך שהוא ממשיך לחשוב עליהן . כשג'ורג' איבד אוזן הוא הרגש שזה היה אחד הדברים הטובים שקרו לו בחייו , משתי סיבות , האחת הוא שונה , הוא לא זהה לאף אחד בעולם הזה , והשניה הוא קיבל את מעט התשומת לב שתמיד הרגיש כי חסרה לו , ולכן הוא לקח את אבדן האוזן בקלות וצחק על זה בקולי קולות , עם פרד . בשנה האחרונה הוא בילה עם פרד אפילו יותר , הם התחבאו , עשו מעקבים על אוכלי מוות וחיו לבד , בלי אף אחד שאולי איכשהו ישווה ביניהם  , וזה היה נפלא כי בעצם זה עזר לג'ורג' להבין שפרד לא אשם בשום הרגשה מטופשת שיש לג'ורג' המטופש בנוגע לשניהם , וזה עזר לא להפסיק לחשוב על זה . אבל זהו , פרד עכשיו לא פה , זהו . כשהוא שמע שפרד .. שפרד ..  הוא בכה , פרד היה האדם הקרוב אליו ביותר והוא אבד ולא יחזור לצחוק איתו . אחרי זה הוא שמח , ממש טיפה , בגלל שכל חייו הוא היה החצי השני של פרד ,  כל חייו הוא הוגדר כחלק מפרד ועכשיו הוא פתאום הוא , הוא ג'ורג' , רק ג'ורג' , לא פרד ו-ג'ורג' . אחרי זה הוא כעס , כעס על הגורל שלו שהרג את אחיו , וכעס על עצמו שיכל איכשהו עוד להסתכל על הצד החיובי בכל העניין . ואז הוא צחק , כי הוא הגיע למסקנה שהמצב דיי מטומטם ושפרד היה עושה מזה בדיחה מצוינת , ואז הוא שוב כעס על עצמו על שצחק. לאחר שלמד לחיות את החיים ללא פרד הוא היה רציני , אדם רציני , מוזר לא ? שכל חייו עד אותו הרגע לא הייה לו רגע אחד של רצינות , ופתאום הוא רציני , משכיל , הגיוני , כל זה היה מוזר מאוד לג'ורג' , אבל גם איכשהו הוא הגיש מאושר , מבסוט משיגרת החיים שיש לו , שמח אודות למשפחה המדהימה שהקים , מרגיש אשם בגלל היותו מאושר עכשיו שאין את פרד , מרגיש עוד יותר אשם בגלל המחשבה שהייתה חולפת בראשו לפעמים שבעצם הוא מאושר בגלל שפרד לא פה . בסופו של דבר הוא די מצטער על הרגשות האלה , כי בעצם מה פרד אשם ?! הוא לא אשם שמעדיפים אותו , שאמא מעדיפה אותו , שאבא מעדיף אותו , שאנג'י מעדיפה אותו ... מה הוא אשם ?! אם פרד היה כאן ג'ורג' היה אוזר אומץ ושואל אותו , אבל פרד לא כאן .

ובכל זאת ,  קצת קשה להיות ג'ורג' , רק ג'ורג' , ג'ורג' בלי פרד.

תגובות

יפה! · · פורסם על ידי :בלטריקס המרשעת
a יפה! פאנפיק מאוד יצירתי! איך חשבת על הרעיון הזה בכלל?

לא הבנתי · · פורסם על ידי :Make You Believe
לא הבנתי
אבל יפה!!!!!!!!!!!!
ממני האנהמונטנהשווה

יפה מאוד · 20.09.2013 · פורסם על ידי :ג'יני444
לא הבנתי למה תמיד אומרים שאנג'לינה מעדיפה את פרד יותר מג'ורג

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007