האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

שיעורי נהיגה



כותב: Kiss The Rain
הגולש כתב 9 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1820
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: ה"פ - זאנר: .... - שיפ: ג'ן , בעיקרון . - פורסם ב: 22.01.2009 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 341
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

 

"רונלד וויזלי ?" אמר הבוחן בטון מפחיד והתיישב לצדו של רון בתוך המכונית .

"כן" מלמל רון , האיש הזה לא מצא חן בעיניו בכלל , הוא הביט ברון במבט מזלזל, הוא חשב שהוא שמע אותו מלמל "בגיל כזה ללמוד נהיגה ?" אבל הוא בחר להתעלם .

"שלום אני הוגו כריסטופר ואני הבוחן שלך ." אמר .

"אהה .." מלמל רון, "הוגו זה שמו של הבן שלי .." בליבו רון איחל לעצמו שהוגו בנו לא ידמה באפילו מעט לאיש הזועף שיושב לידו .

"מה?" אמר הבוחן שכנראה לא הבין למה התכוון . רון שכנע את עצמו שעדיף ככה .  

"לא משנה .." מלמל רון , הוא רק רצה לעבור את הבחינה וללכת הביתה .

"טוב ," אמר הוגו , "תתניע בבקשה , ותצא מהחניה ."

רון התניע את האוטו והתחיל לנסוע בתוך החנייה באיטיות ובריכוז לכיוון היציאה. הוא כמעט הוציא את האוטו מהחניה אל הכביש אבל שכח לתת זכות קדימה וכמעט התנגש ברכב שבא מהצד, הוא חייך חיוך מתנצל לכיוון הוגו שרק נראה כאילו רון ממש מבזבז לו את הזמן .

"פנה שמאלה ברמזור ." אמר הוגו . ורון פנה , הוא הצליח לא לשבור שום דבר , ולא להתנגש באף אחד , אבל פנה ימינה במקום שמאלה . "אמרתי שמאלה , תעשה סיבוב פרסה ותחזור לצומת ." הוא אמר ורון ביצע בזהירות .

"יפה" אמר הוגו אף על פי שהוא לא נראה מרוצה בכלל . "עכשיו תפנה שמאלה ברמזור ומשם תמשיך ישר עד הכיכר ." רון עשה כדבריו וכמעט שכח לאותת , הוא כעס על עצמו על שלא התאמץ יותר בשיעורי הנהיגה .

"תמשיך ישר בכיכר." אמר הוגו . רון המשיך לנסוע , ודווקא ברגע הלא נכון לחץ בטעות על הדוושה והאוטו דהר בכל הכוח והתנגש בתמרור . רון הביט בפחד בפניו של הוגו , הוא נראה כועס מאוד .

"תחזור מיד !" הוא אמר , "אתה לא מוכן , נכשלת ." רון חזר על עקבותיו ונכנס חזרה לחניה הוא ניסה לחנות את האוטו ופתאום צלצל הטלפון הנייד של הוגו . רון נבהל ולחץ על הדוושה בשיא הכוח , שוב ברגע הלא מתאים . האוטו טס  במהירות ופגע במכונית מרצדס שחנתה בחניון וגרם לה הרס רב . הוגו יצא מהמכונית בזעם .

"המכונית שלי !!" הוא צעק על רון . "המרצדס המדהימה שליי !!" רון לא האמין שמכל המכוניות בעולם הוא היה חייב לפגוע דווקא במכוניתו של הבוחן . אם יש אלוהים , הוא חשב לעצמו,  הוא מביט עליי בזה הרגע ומתפקע מצחוק , חיי זקנו של מרלין .

"אתה לא תעבור את המבחן הזה לעולם !" הוגו המשיך לקרקר , רון קיווה שהוא יישתוק בקרוב .

" תעוף מפה !!! תעוף מפה !!!" רון לשם שינוי עשה בדיוק כדבריו וברח משם שבראשו הוא אומר לעצמו : בפעם הבאה , אני אקשיב בשיעורי הנהיגה, או אטיל קונפונדוס , אני כל כך שונא בחינות , במיוחד בנושא תחבורה , ולא רק של מוגלגים ...

הוא נכנס לסמטה והתעתק משם חזרה לביתו , ושוב , הוא שכח את הגבה שלו שם.

"אוחחחח לא שוב .."

תגובות

מוזר.... · · פורסם על ידי :חולת הארי פוטר!

זה בהחלט מוזר. · 11.03.2011 · פורסם על ידי :peace and love
אבל הכתיבה יפה ביותר.תקפידי לעשות יותר נקודות בסוף משפט.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007