האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אות אתנה

אנבת', על סיפון ארגו 2, מצפה לפגוש את פרסי שלא ראתה מזה 8 חודשים.



כותב: Ed Sheeran
הגולש כתב 13 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 33457
4 כוכבים (4.222) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: פרסי ג'קסון, "גיבורי האולימפוס" - זאנר: רומאנס, הרפתקאות, הומור - שיפ: אנבת'/פרסי, ג'ייסון/פייפר, הייזל/פרנק ועוד כמה... - פורסם ב: 14.09.2012 - עודכן: 01.10.2012 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 3462
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

זה היה ברור שכולם מבולבלים. חוץ מהלארס, שמלמלו "גרייקוס," והסאנט, שפשוט נראו כאילו הם  מקווים שזה לא היה נכון. "אני יודע שקשה להאמין," אמר פרסי. "אבל אפילו ג'ייסון יודע את האמת. נכון ג'ייסון?"                                                                                                                                                   

"כן," הוא אמר. "יש מחנה יווני ענקי בניו-יורק. הרה העבירה אותי לשם, ושלחה את פרסי לכאן.

היא עשתה את זה כי-"                                                                                                                                            

"אוקיי, בחזרה לפעילויות הרגילות שלכם!" הפריעה לו ריינה. כשאף אחד לא זז, היא נהמה "עכשיו!" כולם התפזרו. קולה היה כל כך תקיף, שאפילו פרסי רצה לרוץ ולהסתתר בשיחים. "שניכם," ריינה הצביעה על ג'ייסון ופרסי. "אתם לא יכולים פשוט להסתובב ולספר את זה לאנשים. הרבה מהם עדיין בטראומה מאתמול. נסביר לכולם היום בערב, אוקיי?" היא לא חיכתה לתשובה. היא הסתובבה, והלכה. "טוב, אמר פרסי, כשהוא מסתובב אל פייפר וליאו. "אני פרסי."

"אוה, אנחנו יודעים," השיב ליאו. "החברה שלך כאן לא חסכה בדיבורים עליך. זה היה תמיד פרסי פה, פרסי שם. אנחנו בטח יודעים עליך יותר משאתה יודע על עצמך! בכל אופן, אני ליאו, בן הפייסטוס, המפקד הראשי של ארגו 2, שגם בניתי! וגם, אני יכול להצית את עצמי באש! והילדה ההיא ששם היא 'מלכת היופי', מומחית דיבור-ההקסמה הזוהרת שלנו, בתה של אפרודיטה."                                                        

"אני פייפר," אמרה הילדה. "ואל תקרא לי 'מלכת היופי' אם אתה לא רוצה לקבל אגרוף. ממש ככה." היא נעמדה מולו, ונתנה לו אגרוף בבטן. שלא גרם רק לו להתכווץ אלא גם לפרסי. "הבנתי," אמר פרסי. הוא הושיט את ידו לעבר ג'ייסון. "אתה בטח ג'ייסון גרייס המפורסם. נעים לפגוש אותך,"                                         

"גם לי," השיב לו ג'ייסון, ולחץ את ידו. הייזל התקדמה, שלובת ידיים עם פרנק. "אני הייזל, בת-פלוטו, וזה החבר שלי, בן מארס וצאצא נפטון." דבר אחד תפס את פרסי לא מוכן. "רגע. אתם יוצאים. כמה דברים קרו בזמן שנפלתי מהצוק ההוא?" שניהם הסמיקו, וכולם צחקו. הייזל לחצה את ידה של פייפר, אך הביטה בליאו כאילו חזר מן המתים. הוא באמת נראה כמו סמי, חשב פרסי. השתררה שתיקה, ופרסי שבר אותה. "טוב, למה שאני, הייזל ופרנק לא ניתן לכם סיור קטן?" שאל פרסי, ולקח את ידה של אנבת'. "בטח. יש לי רק שאלה אחת," אמר ג'ייסון. "קיבלת את זיכרונך בחזרה? אני יכול לראות שאתה זוכר את אנבת', ואת מחנה החצויים, אבל ג'ונו מעולם לא נתנה לי את שלי בחזרה."                                           

"כן. שתיתי דם גורגונות, ולאחר כמה ימים זכרוני שב אליי לחלוטין."                                                                                  

"מישהו יודע איפה אוכל למצוא גורגונה?" שאל ג'ייסון. כולם צחקו בשעה שהלכו בפורום.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

מדהים! · 29.09.2012 · פורסם על ידי :umeuntiltheend
המשך!

המשך · 29.09.2012 · פורסם על ידי :peoza256
המשך !!!!!!!!(הייזל לא ממש הייתה צריכה להציג את עצמה בגגל שהיא נפגשה אם ג'ייסון ליפני שהוא עזב )

לא אני כתבתי את הפיק · 29.09.2012 · פורסם על ידי :Ed Sheeran (כותב הפאנפיק)
הוא מתורגם :)

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007