האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

סבתא

האיש הסתובב אליה, נפעם, מעביר יד בשיערו במבוכה. עיניים ירוקות ניבטו אליה מפנים שהיו זהות לחלוטין לפניו של בנה.



כותב: The Hate
הגולש כתב 58 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2637
5 כוכבים (5) 4 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר \ ג'יי קיי רולינג - זאנר: עלילה דיכאונית למדי + שינוי - שיפ: אמא של ג'יימס\אבא של ג'יימס - פורסם ב: 30.09.2012 המלץ! המלץ! ID : 3486
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

כל הזכויות שמורות לג'יי קיי רולינג.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

האם נשענה אחורנית בכסאה. היא לא שמעה מבנה כבר תשע עשרה שנה, אם היא זוכרת נכון וזכרונה עדיין לא נשחק.
״ג׳יי,״ לחשה. ״ג׳יי שלי.״
הילד הקטן שגידלה ושלחה ללמוד ולהחכים, הילד שמצאה עצמה בוכה ממולו, כאשר סיפרה לו שהיא עכרה ואחים לא יהיו לו, ובתגובה הביט לה ילד לאימוץ, מי יודע מאן.הילד שאהבה יותר מאותה עצמה.
הקוסם שדפק על דלת ביתה אז הודיע לה את הבשורה המרה, על כך שילדה הקט מת, ואיתו שמחה חייה. הילד הזה כבר לא היה קטן כל כך, אך היא עדיין החשיבה אותו לתינוק שלה.
״אני אוהבת אותך, ג׳יי.״ הוסיפה.
היא הביטה בתקרת המערה שמסביבה. היא ברחה לאיזור נידח, מקימה בו את ביתה, בורחת מהכל.היא אהבה אותו כל כך עד שוויתרה על חייה ועברה להתפלל, רחוק מעין רואה, על שלומו של בנה בשמיים.
ועוד היה לו בן. בהתחלה האם רצתה ללכת ולגדל את נכדה בעצמה, אך פעלה בשונה ממה שהאינסטינקטים שלה הורו לה. היא פשוט ברחה, בלי לדעת למה. עד שמצאה את עצמה באותה מערה ששנאה כל כך. היא לא ידעה למה עשתה זאת. אולי בגלל הבעת פניו הרצינית של הקוסם שממולה, או בגלל המחנק שחשה בביתה כאשר ידעה שהיא היחידה שגרה בו, לאחר שאיבדה את שני הגברים של חייה. ואלי זה היה בגלל שידעה שיעשה עוול לילד אם הוא יגדל תחת חסותה, כאשר היא כל כך מדוכאת, ובאותה תקופה נדמה היה לה שהדבר לא ירפא לעולם, והיא צדקה.
המכשף הרשע היה חודר לחלומותיה, כאשר היא מדמיינת אותו על פי התמונות מהעיתונים שעיינה בהם לפני הרצח. הוא היה מחייך אליה בחביבות, מרים את שרביטו ונושף עליו, עננת אבק עולה ממנו. ואז הוא היה אומר תמיד את אותה שורה: "הרגתי את בנך, פוטר, ועכשיו אהרוג גם אותך."
היא מעולם לא ידעה מדוע האיש קרא לה בשם משפחתה, אך שיערה שזה בגלל ששכחה היא בעצמה את שמה. מה לעשות, שנים של ישיבה בתוך מערה, כשהיציאות היחידות החוצה נועדו כדי לצוד או להתפנות, יכולות לגרום לאדם השנון בעולם להפוך לסנילי.
עד לאותו היום.

היא ישבה על הריצפה, מתפללת עבור בנה ובעלה בלחש, מיומנת לאחר שנים של תפילות.
אך אז משהו השתנה. אזניה נכסו לשימוש בפעם הראשונה זה שנים, כאשר האם סיימה בדיוק לדקלם את ההברה האחרונה בתפילה.
"קדימה, חברים! לפי מה שרוב אמר המשרד הוקם באיזור!" נשמע קול.
"אבל למה כאן, לכל הרוחות? ממש מסריח כאן." מחה קול אחר.
"כן, והמקום ממש שומם. כאילו חיות לא מתקרבות הנה." עוד אחד הצטרף לשיחה.
"כן, ממש שוררת פה אווירת נכאים." עוד הסכמה.
"מה אתה חושב, פוטר?"
האם התנשפה. פוטר? יכול להיות... יכול להיות שבנה חיי?
היא קמה ומיהרה להביט החוצה מהמערה שלה, תרה אחר האנשים.
אחד גבוה, שמנמן. זה לא היה הבן שלה. גם לא השני, החיוור והרזה, שלבש כובע שכיסה את פניו. אבל...
היה שם עוד אחד, שהלך קצלת מאחוריו כולם. והוא נראה בדיוק כמו בנה.
"ג'יי-ג'יי!" קראה ויצאה ממחבואה, שיכורה מאושרה.
האיש הסתובב אליה, נפעם, מעביר יד בשיערו במבוכה. עיניים ירוקות ניבטו אליה מפנים שהיו זהות לחלוטין לפניו של בנה.
האם בלמה במהירות. זה לא היה בנה, ועכשיו היא גם חשפה את מיקומה בפזיזותה. עכשיו האיש מהחלום יגלה היכן היא ויתפוס אותה...
מישהו תפס בכתפיה לפני שהספיקה להתרחק. "מי את?"
"אתה לא... אתה לא הבן שלי?" היא התעלמה לחלוטין מהאיש שאחז בכתפיה.
האיש נסוג לאחור. "אמי נהרגה," הוא אמר בקול שקט. "היא נהרגה בניסיון להגן עליי."
"להגן עליך?" סקרנותה התעוררה. "ממי?"
"מאדון האופל העונה לשם וולדמורט," ענה האיש.
"בבקשה," היא התחננה, מבלי להבין מדוע. "כיצד הוא נראה?"
"פניו היו... נחשיים," הוא מלמל, למרות שהכאב ניכר בפניו. "האף שלו נראה לא אנושי והוא היה רשע... ראו את זה מהעיניים שלו."
נחשיים. אף לא אנושי. האיש מהחלום.
"הוא בא למצוא אותי, נכון?" היא לחשה וטמנה את פניה בידיה, מתחילה ליבב בפחד. תשע עשרה שנה היא הסתתרה מפניו. היא הייתה בטוחה שהיא הצליחה...
"גבירתי, האדם הזה כבר מת. האיש שממולך הרג אותו."
האדם שממולה הרג אותו?
"אתה בטוח שאתה לא ג'יי?" היא לחשה.
"לא קוראים לי ג'יי..." מלמל האיש, אך פתאום זיק ניצת בעיניו. "רגע," קרא. "מהו שמו המלא של בנך?"
"ג'יימס." היא לחשה. "ג'יימס שלי."
עיניו של האיש הוצפו דמעות והוא כרע רגל מול הזקנה. "האיש שעליו את מדברת הוא אבא שלי," אמר בקול צרוד. "הוא נהרג יחד עם אמי בלילה ההוא."
"אתה... הנכד שלי?" לחשה. זקנתה החלה לגרום לה להבין כמה שנים בזבזה באותה המערה הנידחת לבדה.
"הנכד שלך." ענה האיש, דמעות עולות בעיניו ויורדות לאורך לחייו, ללא קול.
"אתה כל כך דומה לו..."
השניים שמו לב שהם לבדם רק לאחר כמה דקות של בכי חסר מעצורים.
"הם הלכו," הסביר האיש. "זימנו אותם בדחיפות."
אך אז הוא הבחין בבטנה הקמורה פנימה. "את ממש עור ועצמות!" זעק. "בואי מהר וניתן לך כמה מנות של אוכל. את זקוקה לכך."
האישה הנהנה, אך סירבה לזוז. "תענה לי קודם על שאלה אחת."
"כן?" הוא הסתובב אליה.
"מה שמך?" הדמעות עלו בחזרה.
"הארי ג'יימס פוטר," הוא ענה, אחז בידה, והוביל אותה אל חיים חדשים.
הבן שלה אומנם נטש אותה לבדה, אך הוא השאיר לה מתנה גדולה.
הוא השאיר לה את הארי.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

תגובות?

תגובות

מקסים · 02.10.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
ואו פשוט בכיתי זה ממש יפה

וואו · 02.10.2012 · פורסם על ידי :Ed Sheeran
את כ"כ מרגשת, בכל אחד מהפאנפיקים שלך. רואים שאת ממש אוהבת לכתוב. בייחוד פיקצרים.

וואו · 26.12.2012 · פורסם על ידי :hadas chaya
למה זה רק פיקצ'ר? זה ממש יפה זה יכול להיות עוד סיפור שלם על החייים שלהם! וגם אחרי ששהוא מתחתן עם ג'יני!

וואו! · 06.01.2013 · פורסם על ידי :ליאלוש
אני מסכימה עם פוטר לילי, ביבוש24 וhadas chaya...
את יכלה לעשות המשך? יש עוד הרבה מה לכתוב על זה!

ואו. · 29.03.2013 · פורסם על ידי :מאיה גריינג'ר
זה כל כך יפה ומרגש!!!
אני גם חושבת שאפשר להמשיך את זה לפאנפיק ארוך... זה ממש מעניין!!

וואו · 03.04.2013 · פורסם על ידי :HarryPoter7801
זה ממש יפה!

וואוו · 02.05.2013 · פורסם על ידי :adidash
ממש יפה,כתוב בצורה מדהימה ומרגשת את מאוד מוכשרת בכתיבה אישית אני לא חושבת שאת היית צריכה להמשיך אותו גמרת אותו בדיוק במקום הנכון. פשוט מדהים אין לי מילים להוסיף

מווושלם · 14.07.2013 · פורסם על ידי :love allwaze

איזה יפה... ועצוב!!! · 05.11.2013 · פורסם על ידי :נעמה דולינסקי 1
ישלך כישרון!!

:) · 22.02.2016 · פורסם על ידי :Paper Towns
וואו! יפה! מדהים! (חוץ מכמה אותיות שהתחלפו לך פה ושם...)

:) · 25.05.2021 · פורסם על ידי :נמלה
מצטרפת לזה שזה יפה כפיקצר
סליחה, לא יפה
מדהים!!!!!

פשוט מהמם. · 11.07.2021 · פורסם על ידי :אני הקסומה
וואו.
איזה פאנפיק מדהים!!!
אני חושבת שאפשר להמשיך את זה, אבל זה ממש יפה בתור פיקצר ולא צריך להוסיף כלום.
ממש יפהפה!!!
מושלם פשוט.
ממליצה ומדרגת.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007