האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

יומני היקר שלום



כותב: Phrazes for the Young
הגולש כתב 5 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 5823
3 כוכבים (3.4) 5 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר וגביע האש - זאנר: קצת פארודיה,הומור,חיי יום-יום - שיפ: סוג של ג'ן... - פורסם ב: 30.01.2009 - עודכן: 27.02.2009 המלץ! המלץ! ID : 351
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אני לא רוצה להרוויח שומדבר מהפאנפיק הזה, הכל לג'יי קיי רולינג
הדמויות בפרק הזה כולן של ג'יי קיי רולינג
אלו קטעים מיומנים של כמה אנשים
שנה 4 בהווגורטס
                                                                              הארי
יומני היקר שלום.
אני שמעתי סוף-סוף על מה שדיברו בערך כל הקיץ. יתקיים פה הטורניר המשולש. זה נראה מגניב לראות את זה.
אני בכל מקרה לא יכול להשתתף אני קטן מדי. בכל מקרה לא רציתי...
הגיעו לפה מבובואטון ומדמושטרנג. אה, ונחש מי הגיע? ויקטור קרום!
אזה מגניב, לא??? אבל יש לזה מחיר. כנראה ששחקן קווידיץ' מפורסם מבטל משחקי קווידיץ' כל השנה. אישית, אני מעדיף את העסקה הקודמת.
היית צריך לראות איך כול התחרפנו כשהם שמעו את זה. אפילו אני התרגשתי, למרות שאני לא אוהב להיזכר באליפות העולם.
טוב, להתראות יומני.
הארי

                                                                     פרד
היי יומני
וווווווווווווווווווואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווו!!!!!!
הטור-הטורניר הממ-מ-שולש!!!
אני אפילו כותב בגמגומים, אנ'לא מאמין...
'בל אני צעיר מדי בשביל זה. דמבלדור והבטיחות שלו...
היה לג'ורג' רעיון מדהים. אנחנו כל-כך הולכים להיכנס לשם. שיקוי מבגר. אנחנו חיבים. מעבר לאתגר, לאושר, יש את הפרס, וכמובן תהילת עולם. פשוט מושלם בשבילנו.
הגיע הזמן שנוכל להרוויח משהוא מהחיים שלנו פה. כי אנחנו האחים לבית ווייזלי! ואני מבטיח לך שיום אחד עוד ידעו מי אנחנו.
פרד. (מה, אל תגיד לי שחשבת שזה ג'ורג'!)

                                                           הרמיוני
יומן יקר שלי,
זה פשוט לא-ייאמן.
הטורניר המשלוש. קראתי עליו המון ב"הווגורטס, תולדות".
זה טורניר שבו כל בית-ספר (בובאטון, צרפת; דומשטרנג, בולגריה; והווגורטס, אנגליה) שולחים נציג שישתתף בתחרות. בתחרות יש 3 משמות מאוד מסוכנות. הן משתנות משנה לשנה.
זה מאוד מסוכן. היו מקרי מוות בעבר. נדיר שמישהוא לא נפצע. לכן המסורת הופסקה.
 אויש, אני כל-כך מקווה שהארי לא יתפתה. הוא אוהב את ההרפתקאות האלה, אבל הפעם הוא לא נראה בעניין. טוב שלא הפעם.
אבל רון התלהב. ויש גם את פרד וג'ורג'. הם ישמחו לתת לו מהמה-שהם-לא-מכינים, אפילו רק כדי לראות אם זה עובד. ואם הוא ינסה, מי יודע מה יקרה...
אבל כמובן יש את דמבלדור. הוא יגונן עלינו. לפחות הוא יודע מה הוא עושה. הוא תמיד ידע מה זה לקחת סיכון, גם אם זו מסורת שהושבתה במשך שנים. מאות שנים. הלוואי והוא יוכל לשמור עלינו. הוא יוכל. הוא תמיד יכל... משונה ככל שהוא, גמבלדור תמיד הצליח לשמור עלינו.
לעומת זאת, אם חשבתי שהוא משונה, המנהלים האחרים...
המנהלת של בובאטון גדוה יותר מהאגריד. ברצינות. האגריד מגיע לה לכתף. אני לא מאמינה פשוט!
והמנהל ההוא, קרקוף. הוא מרושע. רואים עליו שיש לו עבר... איך להגדיר זאת.. לא טוב.
והגיע איתו, מדומשטרנג, קרום. המחפש הבולגרי. איך כל הבנות צרחו. כאילו הוא...משהוא. אבל הוא  אפילו הפסיד באליפות העולם!
רון כל-כך התלהב. גם ממנו, הערצת חייו, וגם מהבנות מבובאטון. צרפתיות מושלמות כאלו, ממש כמו ויליוות. וש אחת מביניהן, ממש חצופה. עם האף בעננים.
יום אחד, אולי הוא יב-יבין...
שלום לך,
הרמיוני ג'ין גריינג'ר

                                                                      רון
היי יומני היקר.
היום הגיעו כל החבר'ה מהביתי-ספר האחרים.
ו..נחש מי הגיע איתם? קרום!!!!!! וו-ויקטור קרום!!!!
לא יאמן! וואו!!!
והגיעו אלה מבובואטון... צרפתיות. בטוח חלק מהן ויליות, פשוט בטוח. הרמיוני לא מאמינה, היא הרי לא מושפעת מהן.
אבל אפילו הארי לא אומר. ווהוא כן. אז אולי הן איזה.. סוג של ויליות שלא ממש משפיעות? אני מניח שזה מה שזה...
אבל דמבלדור אמר שהטורניר רק מגיל 17. אפילו הארי לא רוצה להשתתף. פרד וג'ורג' רוצים. אולי אני אוכל להשתתף בתוכנית הזאתי שהם מתכננים.
זה בדיוק מה שאני צריך. תהית עולם, כמו הארי. ו..נכון. אני פשוט חייב את הפרס. ג'יני מקבלת גלימות יד שנייה כל הזמן, וה.. הדבר הזה, השימלת-נשף הסגולה המחרידה ההיא... (זה לא נראה לי גלימה או אפילו בגד. זה חייזר!!). אבל אני פשוט חייב לנסות איכשהוא להיכנס לשם, ואז להוכיח את עצמי. מעניין איך הארי ושה את זה כל הזמן. אולי אני אשאל אותו. אולי...
הרמיוני מתנגדת. אז... אולי לא כדאי? מתישהוא אני צריך להראות שגם אני שווה משהוא. אני לא סתם עוד וויזלי אחד. א-...'ני לא...
טוב, בטוח שאם אני רק אשתף בטורניר זה יעזור לי בחיים. ברור שכן. כולם יזכרו אותי לנצח, ואולי המאלפוי המגעיל הזה יפסיק לרדת עלי.
ו-ואולי... אולי היא תשים לב אלי בצורה שאני רוצה שהיא תשים לב אלי. אולי...
רון.
 



הפרק הבא
תגובות

יפה · · פורסם על ידי :Green Wolf
אני רוצה לדעת איך זה יתפתח

אה. · · פורסם על ידי :London
זה כתוב בצורה קצת ילדותית.

אני יודעת · · פורסם על ידי :Phrazes for the Young (כותב הפאנפיק)
אני מצטערת זאת לא אחת היצירות הכי טובות שלי.
אני אנסה לעשות את ההמשך טוב יותר...
ותודה על ההערה!

יפה.. · · פורסם על ידי :~העלמה גריינג'ר~
זה צריך בטא..
אבל אהבתי את הרעיון מצפה לראות איך זה ימשיך.. ^^

נחמד .. D: · · פורסם על ידי :Revolution
גם אני חושבת שאת צ'כה בטא .. >

חמדמד..! · 02.03.2010 · פורסם על ידי :עפריקי
:)

זה מתאים יותר לפורום מה שעל הבלוג.... · 18.08.2010 · פורסם על ידי :Todd Hewitt

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007