האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים


אהובתו של טום רידל

כולם הכירו את טום רידל בתור קוסם דגול ומרושע. אבל אף אחד לא ידע שכשעוד למד בהוגוורטס, הוא היה מאוהב. כן, כן, מה ששמעתם! הוא היה מאוהב... בה.



כותב: Love Direction
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 3 - צפיות: 8946
5 כוכבים (4.556) 9 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: PG - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פנטזיה - שיפ: טום רידל\וולדמורט- אליס, ג'יני פוטר- הארי פוטר, הרמיוני גריינג'ר וויזלי- רון וויזלי - פורסם ב: 05.10.2012 - עודכן: 16.11.2012 המלץ! המלץ! ID : 3513
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בוקר יום שני הגיע. היום הראשון שבאמת מתחילים ללמוד. אליס התעוררה באיטיות, נהנית מאווירת הבוקר. חברותיה לחדר- בריטני האוזר ושלי גודפרי כבר התעוררו. אליס גררה את עצמה לאמבטיה. כשיצאה, בריטני זרקה ליה כרית, בשביל להעיר אותה. אליס החזירה לה את הכרית בזריקה חזקה קצת יותר מדי, שפגעה לבריטני באף, אבל שתיהן צחקו. הן התלבשו, הסתרקו, וירדו לאכול. כשהתיישבה בשולחן גריפינדור, לפתע אליס שמעה את השם שלה בשיחה שקטה של בנות מהשנה השלישית. 

" שמעת עליה? "

" כן, היא בבית שלנו, בגריפינדור... "

" איך היא חיה עם העובדה הזאת? "

" את זוכרת איך קוראים לה? "

" אליס, נראה לי... כן, אליס. "

" ילדה מסכנה... "

היא הביטה בבנות במבט מוזר. למה הן חושבות שהיא מסכנה? ולמה היא מיוחדת? כי היא פוטר? הם כבר מזמן הפסיקו להיות מיוחדים כל כך. אז למה הן לא מדברות על אלבוס, למשל? או ג'יימס, או לילי, או רוז, או הוגו? למה הן מדברות דווקא עליה? למה היא הנושא? אליס גררה את עצמה לשיעור שיקויים עם סליתרין. סקרלט ג'והנסון ודיאנה שרלבי מיהרו להתיישב לידה ולערוך עימה הכירות. ואז השיעור התחיל. פרופסור סלהגורן נכנס. אליס ניסתה להקשיב, אבל זה היה קשה. היא כל הזמן חשבה על השיחה של הבנות האלה. אחרי כמה דקות השיעור נגמר, ואליס יצאה מהכיתה. לילי ורוז קיבלו את פניה. הן צחקו ופטפטו, ואליס הקשיבה לדעתן על הבנים. עד שהן עברו ליד פרופסור מקגונגל, שהביטה באליס, ונראתה מודאגת. אליס לא אהבה את המבט הזה. היא אמרה לאחיותיה שהיא הולכת לרגע, והלכה במבירות למקגונגל.

" קרה משהו, פרופסור? " שאלה אליס. מקגונגל נבהלה כהוגן, אך מיד אחר כך מבטה התקרר. 

" לא קרה כלום, אליס. חזרי לעניינייך. " אליס עמדה לעשות זאת, עד שקלטה שמקגונגל לא קראה לה פוטר, אלא בשמה הפרי. עכשיו היא ידעה על בטוח שמשהו לא בסדר, ושזה קשור אליה. 

" פרופסור, ני צריכה לדבר איתך. " היא רצה אל מקגונגל. 

" תבואי אליי בערב. " אמרה מקגונגל ונעלמה. אליס נאנחה וחזרה אל רוז ולילי. אבל ג'ורג' ווטוסון ודילן רייס כבר לא הטרידו אותה. הטרידה אותה שאלה אחרת. למה היא כל כך מיוחדת בעיני הוגוורטס?

***

זהו. הערב ירד. הגיע הרגע ללכת אל משרדה של מקגונגל. אליס ירדה בריצה אל משרדה מהמגורים של גריפינדור. מקגונגל ישבה בכסאה, וטופפה באצבעותיה בקוצר רוח.

" שבי, בבקשה. " היא אמרה בקור. אליס התיישבה.

" פרופסור, אני רציתי לשאול... שמעתי היום שיחה של בנות מהשנה השלישית, ו... "

" את מצוטטת לשיחות של בנות שיותר גדולות ממך? " מקגונגל פערה את עיניה.

" לא, פרופסור העניין הוא ש... "

" מיס פוטר, זהו מעשה חמור! עוד פעם אחת שאשמע על מקרה כזה ממך, אניא וריד נקודות בית! והרבה! "

" אבל פרופסור... "

" מיס פוטר, את תענשי על כך קשות! אני לא מאמינה ש... "

" אבל פרופסור, הבנות האלה דיברו עליי! " קטעה אותה אליס, כמעט צועקת. מקגונגל השתתקה והביטה בה. מבטה התרכך בפתאומיות.

" אז כניראה שאת מוכנה לדעת. " היא אמרה בקול שקט. 

" מוכנה לדעת מה? " אליס לא הבינה.

" את מה שאני אספר לך עכשיו, אליס, יודעים כל תושבי עולם הקוסמים. הם הסתירו את זה ממך בפקודה ממישהו חשוב ביותר. " היא אמרה.

" ועכשיו, אנא תיהי בשקט והקשיבי עד הסוף. " היא נשמה נשימה עמוקה והתחילה.

" את לא הילדה של הארי וג'יני פוטר. את לא מבית פוטר, בכלל. את לא שייכת משם. את מבית רידל ומיוטוס. בזמנם של האגריד ושלי בהוגוורטס, היה קוסם גדול שהארי ודאי סיפר לך עליו- טום רידל. "

אליס הנהנה.

" ובכן... טום אהב מאוד מישהי בשם אליס קריי מיוטוס- על שמה את נקראת. פעם אחת יצא שקוסם רשע ניסה להרוג את טום רידל הצעיר- ונכשל. והכל בזכות אותה אליס. היא עמדה כגדר בין טום למותו, ולא נתנה לנשמתו לעזוב את גופו. היא הקריבה את עצמה למענו. הקוסם נעלם, וטום רידל בכה על מותה של אהובתו. ביום קבורתה הוא נישק קלות את מצחה- רמז קטן לאהבתו אליה. אומרים שהיא חזרה לחיים לרגע, בשביל להביט בו ולחייך, ואז מתה שוב. כשנקברה, טום נשבע לנקום, אך לא מצא את האיש מעולם. אומרים שהוא התאבד ישר אחרי המעשה. ואת- את השריד היחיד שנותר מאהבתם. את אליס קריי מיוטוס-רידל. הבת של הטוב והרע. " סיימה מקגונגל את סיפורה. אליס הביטה בה, דוממת מהפתעה. האנשים שחיה איתם כל חייה לא קשורים אליה בשום דרך. היא בת של שני יצרים, שנולדה אחרי שיצר אחד מת. היא- שונה. בגלל זה כולם דיברו עליה.

" אז... מה אני בעצם? " היא העזה לשאול לבסוף.

" את קוסמת דגולה, אליס. את מיוחדת. ואת גם הדרך להשיב את וולדמורט לחיים. " אמרה מקגונגל בקול שקט.

" אז אני בעצם... " היא נעצרה. " אני אליס קריי מיוטוס-רידל. אני המוות והחיים בכבודם ובעצמם. "

 

 

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

היי · 07.10.2012 · פורסם על ידי :Love Direction (כותב הפאנפיק)
שתי תגובות- ואני ממשיכה XD

טוב · 07.10.2012 · פורסם על ידי :אקספנטו פטרונם
אני מחכה להמשך

המשך · 07.10.2012 · פורסם על ידי :freakshow

המשך!!!!!!! · 07.10.2012 · פורסם על ידי :freakshow
אליסה הפאנפיק שלך מעולה!!!!!!!!!!!!!

היי · 07.10.2012 · פורסם על ידי :Love Direction (כותב הפאנפיק)
המשך בקרוב!!!!!!!!!!! תודה למגיבים!!!!!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
233 980 687 355


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007