האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הוגוורטס השנה השביעית

מה עבר על הוגוורטס בשנה השביעית כשהארי הרמיוני ורון ירדו למחתרת???



כותב: הרמיוני גריינג'ר(אמה ווסטון)
הגולש כתב 2 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1577
1 כוכבים (1) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: השנה השביעית בהוגוורטס - שיפ: נוויל לונה ועוד תלמידי הוגוורטס - פורסם ב: 09.10.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 3529
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

''הוא לא כאן '' אמר נוויל לונגבוטום לאוכלי המוות שהגיעו אל הרכבת להוגוורטס.

כשירדו תלמידי הוגוורטס מהרכבת לבית הספר האהוב גילו כי הוא השתנה מאוד במהלך החופש,הם הגיעו למקום אפל ומחריד,וכשהציג המנהל החדש סוורוס סנייפ את הסגל גילו התלמידים שהסגל שונה מאוד מהסגל של שנים קודמות.

המורה לחקר המוגלגים הייתה אלקטו קארו והיות שאחיה אמיקוס קארו היה המורה לאומנויות האופל שניהם גם היו האחראים לעונשים של התלמידים אך התלמידים רואים גם מורים ותיקים בסגל כגון:פרופסור מקונגל,פרופסור ספראוט ופרופסור פליטיק.

''אנחנו חייבים לעשות משהו'' אמרו נוויל לונגבוטום ולונה לאבגוד לשאר לוחמי צ''ד לשעבר,''הם השתלטו על הוגוורטס אי אפשר לעצור אותם'' אמרו כמה תלמידי הפלפאף בשנתם הרביעית,''חייבת ליהיות דרך בינתיים נמשיך לתקשר דרך המטבעות וחדר הנחיצות'' אמרה ג'יני וויזלי שהאמינה שהארי הרמיוני ואחיה רון יצליחו להציל את המצב. פתאום הגיע אברפות' עם אוכל ושתייה לילדים ''אני מקווה שאני לא מפריע אמרו לי שמנסים להרעיב אתכם פה'' אמר אברפורת' לנוויל.

כולם ציחקקו והתחילו לאכול, נוויל אמר בשקט לאברפורת' ''הדבר היחיד שמחזיק אותם זה הצ''ד מה היינו עושים בלי זה?''

לונה לקחה פרוסת לחם עם גבינה והתיישבה ליד נוויל ''תאכל קצת גם לך מגיע'' אמרה לו לונה,''איך אני יכול לאכול כשאני רואה מה קרה לבית הספר הזה?'' ונזלה לו דמעה קטנה מהעין.''אתה צריך ליהיות חזק לא רק בשבילם אלא בעיקר בשביל עצמך''.

נוויל חייך והתחיל לאכול מהפרוסה שהביאה לו לונה.

כולם התפזרו לפני השיעור,כך שנישארו שם רק נוויל ולונה שישבו ושתקו פיתאום התקרבה לונה אל נוויל נישקה אותו וברחה.

הפגישות האלה התקיימו מדי יום ולונה ונוויל היו כבר חברים.

חברי הצ''ד הבוגרים יותר הבחינו בזה וחייכו לעברם.

אך כל פעם היו חסרים הרבה ילדים שנענשו והושלכו למרתפים לכמה ימים או הפכו לשפני ניסיונות לקללות קרושיאטוס.

כל פעם חזרו המון ילדים עם חברות ופגיעות שעשו להם האחים קארו.

מדי פעם יצאו ילדים לפונדק ראש החזיר להביא תרופות ושיקויים לילדים הפצועים.

פעם אחת מאלפוי כמעט הצליח לעלות עליהם בזכות לחש מעקב אך ג'יני וויזלי ניטרלה את הלחש והטילה את הלחש של מאלפוי על מאלפוי עצמו.

הילדים השתעשעו מאוד למראה דראקו מאלפוי המבולבל.

פרופסור מקונגל הראתה להם בחשאי כמה לחשי מגננה שיעזרו להם ומדי פעם כמה ילדים משועשעים שמו קליפות בננות על הריצפה ליד האחים קארו שהחליקו.

אך תמיד היו ילדים שנשאו בעונש חמור לא תמיד על מעשים שהם עשו.

 

 

המשך יבוא...

תגובות

היי · 09.10.2012 · פורסם על ידי :adidash
את/ה כותב/ת את הטקסט יותר כמו תסריט לסרט ופחות כמו סיפור את/ה צריך/צריכה להוסיף יותר תאורים ואני ממליצה שהפיק יהיה מנקודת מבט של דמות מסימת או של כמה דמיות מסוימות וכדאי לך לעשות בטא

??? · 09.10.2012 · פורסם על ידי :הרמיוני גריינג'ר(אמה ווסטון) (כותב הפאנפיק)
מה זאת אומרת????

היא מתכוונת · 10.10.2012 · פורסם על ידי :Demons
שאין מספיק תיאורים וזה נשמע כאילו סתם כתבת משפטי מפתח לפרק, ולא פרק של ממש.
אם את לא בטוחה שאת יודעת איך לעשות את זה את יכולה לבקש את עזרתו של בטא, אם את רוצה אני אתן לך קישור.
נ.ב בסך הכול הרעיון נחמד, וקו העלילה בסדר, אבל באמת צריך לסדר קצת את העניין, עם בטא או בלעדיו, ובאמת כדאי לך לנסות לכתוב את זה מנקודת מבט של אחת הדמויות או כמה מהן, זה יכול לעזור לך מאוד לעלילה.

טוב · 10.10.2012 · פורסם על ידי :הרמיוני גריינג'ר(אמה ווסטון) (כותב הפאנפיק)
טוב תודה

D: · 06.06.2014 · פורסם על ידי :So Was I
אהבתי את הרעיון.

. · 07.06.2014 · פורסם על ידי :הרמיוני גריינג'ר(אמה ווסטון) (כותב הפאנפיק)
איך אני מוחקת את הפאנפיק?

למחוק את הפאנפיק · 25.03.2015 · פורסם על ידי :הלורד וולדמורט השני
איפה שאת מוסיפה או עורכת את הפאנפיק כתוב באדום "מחק פאנפיק."

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007