האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

התאמה גנטית



כותב: Sweet_About_Me
הגולש כתב 10 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2599
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: שומרת אחותי - זאנר: אנגסט, דרמה - שיפ: ג'סי/ אנה מרומז - פורסם ב: 01.02.2009 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 355
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

פאנדום: שומרת אחותי.
ג`ן, או לחלופין ג`סי/ אנה מרומז (איך שתרצו לראות את זה).
ז`אנר: אנגסט, דרמה.
אורך: 699 מילים.
הערות: היה לי קשה לכתוב על שומרת אחותי. הספר הזה היה בשבילי כמו אגרוף לפנים. בכל זאת, הייתי חייבת לכתוב משהו על ג`סי. זה לא טוב במיוחד ויש קפיצה משמעותית בזמנים. ת"ב, כמובן.
ויתור זכויות לג'ודי פיקו, על ג'סי.
אזהרת ספוילרים.

אמא תמיד אמרה שאני שכפול גנטי שלה וקייט היא שכפול גנטי של אבא. כשאנה הצטרפה למשוואה העסק נהיה יותר מסובך, כי אף אחד לא תכנן את אנה ופתאום הסתבר שיכול להיות שלאבא לא יהיה יותר שכפול גנטי.
קייט היא אחותי הקטנה. כשהיא הייתה בת שלוש והילד של השכנים, שהיה משקפופר בן ארבע, הרביץ לה כי לקחה לו את הבובה, הכנסתי לו חול לעיניים ודפקתי לו אגרוף בפרצוף.
גם אנה היא אחותי הקטנה, וכשהיא הייתה בת עשר ואותו הילד של השכנים הוריד לה את החולצה, דאגתי שילך למיון. עם האחיות פיצג`רלד הוא לא יתעסק, לא עם האחיות שלי.
אנה לא בכתה למרות שהבינה מה קורה. היא הייתה ההוכחה לכך שלצערי אני לא מאומץ. הפסקתי להיות שכפול גנטי של אמא בגיל שתים- עשרה, כשברחתי מהבית והתמסטלתי בפעם הראשונה. נעשיתי הילד הדפוק מבינינו, למרות שלמען האמת שלושתנו דפוקים. אנה וקייט פשוט לא יודעות איך להתמודד עם זה.
אמא הפסיקה להסתכל עליי כשקייט הייתה בת שנתיים ואובחנה. הייתי תמיד הברירה השנייה. דודה ז`אן אהבה אותי יותר מאמא, כי היא תמיד נאלצה לשמור עליי כשקייט הייתה בבית החולים ואנה הייתה צריכה לתרום לה חלק מעצמה, וככה הכרנו.
דודה ז`אן יודעת שאני אוהב את אנה ואת קייט באותה מידה, אבל הכף מבחינתי מוטת לטובת אנה. היא חלק ממני כמו שהיא חלק מקייט, רק שהיא חלק מהלב שלי וחלק מהגוף של קייט. אנה היא המקשרת. כולם חוץ מאמא סומכים עליה כאילו הייתה מבוגרת טובת לב ולא ילדה בת שלוש עשרה. לפעמים אני חושב שהתבגרתי באמת כשהייתי צעיר ממנה, והיא התבגרה באמת שנים לפני שהגיעה לגיל שלוש עשרה.
אני תוהה מי מאיתנו נאלץ להתבגר מהר יותר, אבל כבר אין לי את מי לשאול.
אנה לקחה איתה חלק ממני, את החלק שלה בי, כשהלכה. בלוויה שלה זייפתי אתAmazing Grace כי ידעתי שהיא הייתה רוצה שאעשה את זה. אני לא מאמין בגן עדן, אבל הייתי חייב לקוות שהיא הגיעה לשם כי זה הגיע לה. כל כך הרבה אנשים הגיעו וקייט התייפחה על הקבר, חמושה בכליה החדשה שלה, הכליה של אנה. גם אני רציתי במעמקי ליבי חלק מאנה. רציתי לשפוך מעצמי את הדם ולקבל את שלה, או להרוס משהו מעצמי. שקלתי לעשות את זה, להיות גם אני תזכורת חיה לכך שפעם הייתה פה אנה, עד שנזכרתי שלשרת את צרכיה של קייט כדי שתחיה היה תפקידה של אנה כל חייה, התפקיד שבגללו היא מצאה את עצמה בבית הקברות הזה.
פעם הייתי מגיע לשם כל יום, לדבר איתה על דברים שלא ידעתי שאני מסוגל להגיד בקול. עכשיו אני מגיע כל כמה שעות, כי אני מרגיש שאני מאבד אותה וההוכחה היחידה לכך שהיא הייתה טמונה בדם ובכליה של קייט.
קייט סיפרה לי שהיא פוצעת את עצמה לפעמים כי זה הדם של אנה. אני לא המשוגע היחיד שחושב עליה כל הזמן. היא אמרה שזה היה באשמתה, שאם היא לא הייתה אומרת לאנה להגיש את התביעה אנה לא הייתה מוצאת את מותה. אמרתי לה שזה היה באשמת אמא, שאף פעם לא הקשיבה לאף אחד חוץ מלה והותירה אותי ואת אנה מחוץ לתמונה.
אני עדיין חושב שזה היה באשמתה. אנה הגיחה אלינו בספונטניות ועזבה מהר מדי. היא הייתה כמו מלאך ששמר על השפיות שלנו, על המשפחה שלנו. אני לא חושב שאמא מתגעגעת אליה כמוני וכמו קייט. אולי גם אבא מתגעגע, כי היא הייתה גם הבת האהובה שלו ולו תמיד היה את הכוח להקשיב לה, גם כשטובתה של קייט נדמתה הדבר החשוב ביותר.
אבל לא היה לו משקל בבית, וזה חבל כל כך כי הוא יכל למנוע את הפירוק הזה.
החדר של אנה נשאר כמו שהיה, ואני נכנס אליו מדי פעם ושואף את האוויר שלה, את ריח הבושם שאבא קנה לה. את התליון שלה לקחתי ואני עונד אותו, למרות שהוא מיועד לנשים. לא אכפת לי.
כשאני מגיע אל הקבר שלה אני לוקח איתי כדורי הרגעה, כדי שלא אשתגע. זה לא עוזר.
נהייתי נקי בזכותה. אחרי המוות שלה הייתי חייב להמשיך לחיות, וידעתי שהמטרה שלי היא להנציח אותה. מעולם לא נגעתי בקבר של אנה כי אני פוחד. עד היום אני פוחד.
הדמעות שלי התייבשו עליו לא פעם ולא פעמיים, ואני עדיין שואל את עצמי מה עשיתי שהיא נטשה אותי.
היא הייתה אחותי הקטנה. קייט היא כבר לא אחותי הקטנה, כי קשה לי לחשוב עליה ככה בלי ההקשר של אנה.
אילו יכולתי לראות את דמותה בת השלוש עשרה לנצח, הייתי נושק לשפתיה ואומר לה שלמרות שהיא אחותי והיא קטינה וזה אסור, אני אוהב אותה בצורה שלא משתמעת לשתי פנים.

תגובות

מה? · · פורסם על ידי :בלטריקס המרשעת
a איך זה קשור להארי פוטר?

זה ממש יפה.. · · פורסם על ידי :High Six
ריגש אותי.
אבל בכלזאת הפריע לי משהו קטן- ג'סי מדבר יותר בבוטות, ולדעתי קצת הרס שכתבת בשפה 'יפה ותרבותית', כי זה לא מתאים לו (:

יפה ממש · · פורסם על ידי :זאת-שאין-לומר-את-שמה
ולזה שמעלי- ג'סי אח"כ השתנה, הוא נהיה שוטר או משו כזה בגלל זה הוא מדבר ככה.. נראה לי..

ג'סי של אחרי הספר, · · פורסם על ידי :Sweet_About_Me (כותב הפאנפיק)
ז"א של הפאנון אצלי בראש, הוא אדם מבוגר. וכאדם מבוגר, הוא שונה מג'סי של הספר, כמובן ^^

לראשונה- ניתן לפרסם במערכת את כל הפאנדומים.

ממש מרגש... · · פורסם על ידי :Maori
היו לי דמעות בעניים כשקראתי את זה...
שומרת אחותי זה אחד הספרים היותר עצובים שקראתי בחיים שלי.

דייייייייייי · · פורסם על ידי :talush
חולה על הספר שומרת אחותי!!!!!!!!!!!!!

מהמםםם · 22.08.2010 · פורסם על ידי :sweet
קראתי את הספר שומרת אחותי כשהייתי בכיתה ד', ואני חושבת שהספר הזה ממש ביגר אותי!!
פתאום הבנתי שלא הכול טוב ומשולם...
פאנפיק מעולהההההה!!! תעשי המשך בבקשה!!

מדהים! · 04.06.2014 · פורסם על ידי :Leonard Snart
אפילו שאני קוראת את זה רק המון זמן אחרי שהוא פורסם, הייתי חייבת להגיב.
זהו בין אחד הפיקצרים האהובים עליי, בעיקר בגלל שהוא מבוסס על ספר כל- כך מדהים.
כמו התגובה מעליי, קראתי אותו בגיל צעיר והוא שינה את תפיסת העולם שלי.
פיקצר מדהים.

אני בוכה כאן. · 11.04.2015 · פורסם על ידי :☯snow white♥
לעזעזל זה פיקצר מהמם.
אתמול סיימתי את הספר ואני. פשוט. בוכה.
ועכשיו... זה ספר מדהים והסיפור שלך יפיפה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007