האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מחנה החצויים

היה זה יום ראשון רגיל במחנה החצויים. הערב עתיד להיות משחק של תפוס את הדגל. וג'ייק לא היה יכול לחכות כבר לקרועה את ארס.



כותב: daniel... wait for it... jackson
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2219
5 כוכבים (4.5) 4 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: R - פאנדום: מחנה החצויים - זאנר: מחנה החצויים - שיפ: ג'ייק/קייטי, אנה/מייק, אנה/ג'יימס - פורסם ב: 12.10.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 3550
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היה זה יום ראשון רגיל במחנה החצויים. הערב עתיד להיות משחק של תפוס את הדגל. וג'ייק לא היה יכול לחכות כבר לקרועה את ארס. הוא עשה ברית עם ביתן אתנה, אפולו, הפייסטוס, אפרודיטה, ועוד כמה... "אין סיכוי שנפסיד היום" אמרתי למייק.

 

"הי ג'ייק, ראית את הילדה החדשה? הא איך היא??"
"היא דיי יפה, אני מניח למה?" שאלתי.

 "כי אני חושב שאתה צריך ללכת על זה אתה מבין למה אני מתכוון...?"

 "לא נראה לי, אני יותר בקטע של קייט..."

"אה... אני מבין אותך... אבל אתה בכל זאת מדריך, אז לך תעזור לה!" שידל אותי.

 

"היי" אמרי, "אני ג'ייקוב מביתן 19 , את יכולה לקרא לי ג'ייק, ," היא הרימה גבה.

 "הביתן של הקטה, אלת הקסמים, והתחפושות" הסברתי לה.

 לא נראה שהיא הבינה גם את זה.

 "את הילדה החדשה הזאת אנה, נכון?" חייכתי אליה.

"כן..." השיבה בפנים עגומות. "זה בסדר, הכול בטח ממש חדש לך."

חייכתי אליה שוב. 

"את רוצה שאני יראה לך את המחנה?" שאלתי, "כן, תודה." היא חייכה חיוך קטן. 

הראיתי לה את הנפחייה, את זירת הקרב, ואת מסלול מרוץ המרכבות. בדרך היא סיפרה לי קצת על מאיפה היא הגיעה, ועל המפלצות שרדפו אחריה לכאן. ואני סיפרתי לה על ההיסטוריה (המועטה יש לומר) שאני יודע על המחנה.

סיפרתי לה על המלחמה נגד הטיטנים בשנה שעברה, ועל טייפון שאיים להשמיד את האלים.  "איך לא אמרו על זה שום דבר בחדשות?" שאלה בהפתעה. "כן אמרו, פשוט היית צריכה להקשיב..."

חייכתי אליה והמשכתי... השיחה עברה שוב למסע שלה,

היא סיפרה לי שבמהלך מסעה, היא דיברה עם ינשוף... מה שגרם לי לתהות כמה זמן ייקח עד שיקירו בה.    

 

"היי קייט..." אמרתי לדמות שהתקרבה אלינו. "היי" ענתה.

"קייט, תכירי זאת אנה" הכרתי בניהם, "היא הגיע לכאן אתמול"
היא גרה בינתיים בביתן הרמס.

 אבל היא אומרת שבמהלך המסע שלה לכאן,

היא דיברה עם ינשוף. כך שאני מניח שהיא בת אתנה". הסברתי לה. "מה את אומרת את יכולה להראות לה את המקום?"

היא הנהנה.

 

"אולי כדאי שגם אתה תבוא?" שאלה בעניים גדולות.

 

"אני לא יודע... אני באמצע משחק כדור-סל, עם מייק." אמרתי, והצבעתי עליו. 

"שלא נדבר על זה שאני צריך להדריך את שיעור לחימה בחרב למתקדמים יותר מאוחר. כך שאני יפגוש אתכן אחר כך, טוב?" אמרתי ושלחתי אליהן חיוך ממס.

 "בי בנות היה נעים להכיר אותך אנה..." אמרתי ורצתי לכוון מגרש הכדור-סל.

 

"נו איך היא?" שאל מייק, ברגע שנכנסתי למגרש.

 "היא בסדר... אבל כמו שכבר אמרתי לך, אני יותר בקטע של קייט." הסברתי.

"אני הייתי מתחיל עם החדשה, אל קייט אתה תמיד יכול לחזור אם זה לא ילך לך.

'אין סיכוי שאני יעשה להן את זה!' חשבתי לעצמי.

 אחרי הכול, אם יש משהו שמייק לא טוב בו,

זה לתת עצות בקשר לנשים. הרי הוא מחליף אותן כמו גרביים... (שנים הוא עם אותה אחת. חחח...)

"כן, טוב... אולי אני יעשה את זה" שיקרתי לו.

 

מייק מסר לו את הכדור...

 

אחרי המשחק הלך ג'ייק להדריך את שיעור לחימה בחרב (למתקדמים).

שמה הוא לימד את החברה כל מני התקפות והגנות מנטרלות. השיעור הלך טוב. אלה שהבינו התקדמו מהר,

ואת אלא שלא הקשיבו הוא הזמין לקרב, כדי להדגים עליהם כל מני שיטות של איך להמם את היריב, בעזרת מכות חזקות בראש.

 

 

השיעור הסתיים. הלכתי לכוון ביתן הרמס, לראות את אנה... אבל אמרו לי שמה, שהיא עברה לביתן אתנה... אז הלכתי לשם.

 

 

נכנסתי לביתן... "נו, איך היא מסתדרת?" שאלתי.

"היא תהיה בסדר, רוב מי שהגיע לפו היה הרבה יותר מופתע...

היא דבקה בסדר עם זה..." ענתה לי קייט.

"זה טוב..." אמרתי "תודה קייט שאת ככה עוזרת לה," אמרתי ונתתי לה נשיקה על הלכי.
"טוב אז אני הולך להכין את השריונות להדגל. נפגש בכינוס אני ואת מדריכים אותו" (כן אני יודע שילדי אפרודיטה לא בדיוק לוחמם גדולים... תתמודדו) אמרתי ויצאתי לכוון הביתן שלי.

 

הגעתי אל ביתן הקטה. הייתי היחיד בו כעת אחרי שאריק אובריין מת, הוא עבר לצד של קרונוס במלחמה לפני שנה, אני נלחמתי בו בעצמי . אח מול אחיו... זה היה קשה (גם קושי גופני, וגם נפשי).

 הוא התפוצץ כשהוא ניסה לזמן יותר מדי קסם.

'יכול להיות שקייט באמת הסמיקה כשנישקתי אותה אולי אני בכל זאת ילך על זה'.

 

תגובות

איך הפאנפיק? · 13.10.2012 · פורסם על ידי :daniel... wait for it... jackson (כותב הפאנפיק)
אני מקווה שאהבתם.
אם לא, תגידו לי בבקשה איפה לשפר. ואל תדאגו האקשן מגיע בהמשך.

נ.ב.
קרדיט ענק לאליסה גולדשטיין, ולkate potter (שני משתמשות באתר).
שעזרו לי לכתוב את הפאנפיק הזה, והצלחתי רק בעזרתם.

המשך · 14.10.2012 · פורסם על ידי :נירון
יש לזה פוטנציאל,זה יכול להגיע לכל מני כיוונים.

תגיבו · 14.10.2012 · פורסם על ידי :daniel... wait for it... jackson (כותב הפאנפיק)
תגיבו בבקשה, אני לא ימשיך עם אין 4 תגובות לפחות של אנשים שחושבים שזה שווה המשך.

ה · 16.10.2012 · פורסם על ידי :tkuiu
זה גאוני!!! המשךךךךךךךך גחוףףףףףףףףףף!!!!!!!!!!!!!!!!

המשךךךךךךך · 16.10.2012 · פורסם על ידי :גבריאל כהן
מעניין לאן זה ימשיך... אני ממש מקווה שתמשיך. יש לך את זה.

תודה · 16.10.2012 · פורסם על ידי :daniel... wait for it... jackson (כותב הפאנפיק)
דיי תמשיכו, אני ממש מסמיק

תמשיך. · 17.10.2012 · פורסם על ידי :Deceiving Eyes
זה דימה לשירשור. אהבתי. תמשיך. ותקרא תפיקים שלי גם, קרצייה!

מגניב :) · 03.11.2012 · פורסם על ידי :The Hate
אבל דיינה לשלטון! ג'ייק לא הופיע גם בשרשור שלנו? :-()
לא משנה. המשך!

יפה מאוד · 06.10.2014 · פורסם על ידי :alobso
זה פאנפיק נחמד וקליל וזה טוב לפרק הראשון.

תמשיך.

יפה! · 16.04.2017 · פורסם על ידי :קשת1
אהבתי מאוד את הפרק, במיוחד את העלילה ואת הכתיבה העניינית, אך למרות זאת, ישנם דברים לשפר, בעיקר שגיאות כתיב וניסוח.
מקווה שתלמד\י מהערות שלי!
מחכה להמשך!!!

ממש טוב · 03.01.2022 · פורסם על ידי :ריבנקלו1234
אני מעריצת האריפוטר, פרסי ג'קסון, גיבורי האולימפוס, גורלו של אפולו, מגנס צ'ייס, משפחת קיין והאלים המצריים וחולי וחולי וחולי... זה למה אהבתי מאדדד את הפאנפיק המסוים הזה בו את/ה משתמש/ת בדמויות חדשות ומכניסה אותם לסיפור רקע.... רגע?! על מה אני מקשקשת?!?! את/ה מדהימ/ה (אני מצטערת על מקודם. נדבקתי מהמורה (בלשון זכר) שלי)

ממש טוב · 03.01.2022 · פורסם על ידי :ריבנקלו1234
כל עיינין הזכר ונקבה התחיל לי מאלכססססססססס שאני אוהבת אותה/ו יותר בתור בת אבל אחלה... את/ה פשוט מושלמ/ת!!! ותגיד/י לנו אייך לפנות אלייך טוב?
נ.ב אני מאוהבת בניקו
נ.נ.ב אני מאוהבת במאלפוי גם

הי · 15.07.2022 · פורסם על ידי :מישהו ממש נחמד
א. ממליצה לקחת בטא
ב. אחלה

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007