האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

אחות שכבר לא קיימת

אמילי מספרת על אחותה, איימי, ועל היום האחרון בו ראתה אותה...



כותב: Be yourself♥
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1450
5 כוכבים (5) 5 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: מקורי - זאנר: - - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 19.10.2012 המלץ! המלץ! ID : 3588
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

זה היה נראה כמו עוד סתם יום רגיל. היא אפילו לא נראתה עצובה. טוב, היא נראתה קצת עגומה ודכאונית, אבל היא נראתה ככה תמיד בזמן האחרון עד שזה כבר לא נראה לי יוצא דופן.

בהתחלה האשמתי את עצמי. שאם באותו בוקר, הייתי שמה לב אליה קצת יותר, הייתי מבחינה במשהו מוזר. אבל חזרתי על הבוקר האחרון שלי איתה כל כך הרבה פעמים בראשי עד שהבנתי שלא היה שום דבר יוצא דופן או חשוד בהתנהגות שלה, משהו שירמוז על העתיד לבוא בעוד כמה שעות...

הבוקר שלי ושל איימי נפתח בשש וחצי בבוקר, כמו כל יום חמישי טיפוסי. עוד יומיים לסוף השבוע, כלומר ליום ההולדת שלי, אני זוכרת שזה מה שחשבתי כשקמתי בבוקר. ביום שבת היה אמור להיות יום ההולדת החמישה עשר שלי. בדיוק אחרי המחשבה הזאת אני זוכרת ששמעתי נהמת כעס מכיוון חדרה של איימי, שהיה ממש צמוד לחדר שלי. היא כרגיל כעסה על אמא שלנו שהעירה אותנו לבית הספר.

פגשתי את איימי אחרי עשר דקות במטבח. היא שיחקה בחוסר תיאבון בקורנפלקס שלה בזמן שאני אכלתי שני טוסטים עם ריבה. "בוקר טוב" אמרתי לה ולאבא, שקרא את מדור הכלכלה בעיתון. אבא השיב לי ב"בוקר טוב, חמודה" ואיימי אפילו לא טרחה להביט בי. אבל זה בסדר, התרגלתי לזה.

לא הבנתי אז, בתקופתו, מה קרה לאיימי. פעם היינו סתם אחיות רגילות, שיש ביניהם רק הפרש של אחד עשר חודשים. היינו החברות הכי טובות עד שהייתי בכיתה ז' ואיימי הייתה בכיתה ו', והכול היה בסדר. לאיימי היו חברות וחברים טובים, היא אהבה לרקוד ולשיר ובסך הכול הייתה ילדה מאושרת מאוד. ואז בחופש הגדול שלי, בין ז' לח', ושל איימי בין כיתה ו' לז', הכול השתנה. איימי נעשתה דיכאונית יותר ויותר במהלך החופש. היא הסתגרה בתוך עצמה, בילתה שעות סגורה בחדר ובקושי הייתה מגיחה מדי פעם לארוחות. היא כמעט הפסיקה לדבר איתי לגמרי, מלבד תשובות של "כן" "לא" או "מה את רוצה".

חשבתי שזה מהלחץ שלה לחטיבה. אבל היא עלתה לחטיבה. עבר חודש. וחודשיים. ושלושה, וארבעה, וכמעט חצי שנה עברה ואיימי לא השתנתה. היא נהפכה לדיכאונית, בקושי יצאה מהבית, וכשכן יצאה אף פעם לא ידענו לאן והיא גם לא הסכימה לומר. היא הפסיקה לדבר איתי ועם אמא ואבא לגמרי. היא איבדה קשר עם כל החברות הישנות שלה ונותרה חסרת חברים. ניסיתי לעזור לה. לא יכולתי לעזור לה בבית הספר, שנינו למדנו בבתי ספר שונים, אבל ניסיתי להכיר לה את החברים שלי, והם שיתפו פעולה די יפה, אבל היא לא דיברה איתם יותר משהיא דיברה איתי.

עברה כמעט שנה וחצי באותו בוקר, יומיים לפני יום ההולדת שלי, מאז שהיא השתנתה. אני זוכרת ממנה רק זיכרונות עמומים, מאותו בוקר. את הדמות שלה נעה לכיוון האמבטיה לצחצח שיניים, אותה משחקת בקורנפלקס שלה בלי לאכל אותו בארוחת הבוקר, נכנסת לחדר שלה כדי להתלבש.

הדקות האחרונות שלי עם איימי לעומת זאת, זכורות לי בבירור. אולי הרגשתי, רגע לפני שנפרדתי ממנה בלי לדעת שאני נפרדת ממנה באמת, שמשהו קורה. שתינו הלכנו יחד לכיוון תחנת האוטובוס. לקחנו את האוטובסים שלנו מאותה תחנה אבל כל אחת לקחה קו אחר. המרחק בין הבית לתחנה היה עשר דקות. את רובן הלכנו בשתיקה, כמו תמיד, אבל אז שמתי לב למשהו מוזר. דמעות זלגו במורד לחייה של איימי.

"אמי?" שאלתי אותה. כינוי ישן, שלא השתמשתי בו מאז שהייתי בכיתה ז' והיא בכיתה ו'. היא לא ענתה לי. לא ציפיתי שתענה. "איימי? הכול בסדר?" שאלתי אותה שוב. "סתם נכנס לי משהו לעין, תעזבי אותי" היא אמרה. הופתעתי מהקול שלה. מלבד נהמות של "כן" ו"לא" לא שמעתי אותה מדברת כבר הרבה מאוד זמן. הקול שלה לא היה מה שזכרתי. הוא היה צרוד ומחוספס, רועד.

התקרבנו לתחנה. "איימי, בטוח שאת לא רוצה לספר לי משהו?" שאלתי אותה וניסיתי לתפוס את מבטה אבל היא התחמקה ממני בכוונה. "תעזבי אותי" היא אמרה בייאוש. אז עזבתי אותה. ולא הייתי צריכה לעשות את זה. עד היום אני חושבת שאולי הייתי מצליחה לדובב אותה בסופו של דבר, לגרום לה להודות במה שעשתה לאחר כמה שעות משיחתנו האחרונה, לעצור אותה מלעשות זאת. לפחות עשיתי דבר אחד. רגע לפני שהאוטובוס שלי הגיע, חיבקתי אותה.

זה היה חיבוק מוזר. אולי משהו בתוכי אמר לי שזאת הפעם האחרונה שאחבק אותה. והבטתי בה בפעם האחרונה לפני שעליתי לאוטובוס שלקח אותי הרחק מאחותי.

כל היום חשבתי על איימי, על כמה מוזר התנהגה, אפילו בשבילה, היום בבוקר. נתקפתי בסוף היום רצון עז לדבר איתה, והתקשרתי אליה. היא לא ענתה. התקשרתי פעם, פעמיים, שלוש, עד שהגעתי לארבעים פעם ונשמע הצלצול לשיעור היסטוריה. והיא עדיין לא ענתה לאף אחת מהשיחות שלי.

התקשרתי לאמא בהיסטריה, אמרתי לה שאני חושבת שמשהו קרה לאיימי, שהיא לא עונה לי בטלפון. לא ידעתי למה אני עושה את זה, הרי איימי אמורה להיות בבית עכשיו, היא סיימה היום את בית הספר שעתיים לפני שהייתי אני אמורה לסיים. אמא אמרה לי להירגע, שלא קרה שום דבר ושאיימי סתם לא עונה כמו תמיד לטלפון. אבל לא נרגעתי.

היה לי מבחן בהיסטוריה, אבל כבר לא היה לי אכפת. הברזתי מהשיעור ורצתי לתחנה, וכשהאוטובוס הגיע לתחנה שבה הייתי צריכה לרדת, רצתי משם הביתה.

אני זוכרת את הדקות האלו, שנראות לי עכשיו מתוקות להפליא, כי אם היו מלאות בחוסר ידע לדבר שאני כל כך משתוקקת עכשיו שלא הייתי יודעת. רצתי ברחובות, מפילה אנשים, דמעות זולגות מעייני. לא הבנתי מה קורה לי. רק רציתי לדבר עם איימי. לא היה לי זמן למעלית של הבניין. רצתי את כל חמש הקומות של הבניין שלי, עד שהגעתי לדירה שלנו, החלטה שנראית לי כל כך מטופשת עכשיו.

אולי הייתי מצליחה להציל אותה אם רק הייתי עולה במעלית. עוד אחד מהחרטות הגדולות של החיים שלי. פתחתי את הדלת בתנופה. "איימי!" צרחתי, בהיסטריה, בפאניקה. שנייה מתוקה של חוסר ידע. ועוד שנייה. אני משערת שמשהו כמו חמש עשרה- או עשרים שניות. ואז בבת אחת זה הרגיש כאילו מישהו נתן לי סטירה ממש חזקה. פתחתי את הדלת של החדר של איימי. היא הייתה שם, שרועה על המיטה שלה.

מתה. ביד הרפויה שלה הייתה קופסת כדורים. לא ידעתי ואני לא יודעת עד היום איך היא השיגה אותם. במשטרה אמרו לנו שהיא לקחה לפחות עשרים כאלו ברצף כדי למות. זה מסביר למה הקופסה הייתה ריקה. וזהו. התמונה של אחותי שרועה על מיטתה, מתה. לא יותר מגוויה קרה. הילדה המאושרת של כיתה ו', הילדה הדיכאונית של כיתה ח'... לא היה אכפת לי מה היא. היא הייתה אחותי. הייתה. כי עכשיו היא רק גופה. ובדיוק כשהגעתי למסקנה הזאת הכול נהיה שחור והתעלפתי.

התעוררתי אחרי פחות מחצי שעה. אמא ואבא והרבה שוטרים ואפילו אמבולנס מחוץ לבניין היו בבית. לקחו אותי לחקירה קצרצרה, אף אחד לא באמת חשב שהרגתי את אחותי, אבל הם היום חייבים לבדוק. אבל לא היה לי אכפת. השבתי על התשובות של השוטרים כמו גזע עץ חלול. הרגשתי כאילו כל טיפת שמחה שהייתה בי אי פעם, התפוגגה. אחותי הקטנה התאבדה. אחותי התאומה, החברה הכי טובה שלי, מתה. בהלוויה שלה לא נשאתי הספד. רק הבטתי באנשים שמכניסים את אחותי המתה לתוך הארון וקוברים אותה באדמה וקימטתי את המכתב שהיה בתוך אגרופי. מכתב ההתאבדות של אחותי היה מאוד קצר ולא עמוק במיוחד:

אמא, אבא ואמילי היקרים,

אני כל כך מצטערת. על הכול.

אני אוהבת אותך אמא.

אני אוהבת אותך אבא.

ואני אוהבת אותך אמילי.

איימי.

החלק האהוב עליי במכתב היה השם שלה, איימי. בגלל הרבה סיבות. אולי כי היא חתמה אותו בלב שבתוכו היה פרצוף מחייך, כמו שתמיד היינו כותבות את השמות שלנו שהיינו קטנות. אולי כי היא סלסלה את האות a בצורה שכה אהבתי, במין לולאה קטנה בסופה. ואולי, כי השם שלה היה ההוכחה היחידה לכך שהיא קיימת, יותר מכל התמונות והזיכרונות שנשמרו. וכי אחרי יותר מעשר שנים בהם איימי לא קיימת בעולם הזה, לפעמים נראה שלא הייתה בו מעולם.

תגובות

מדהים · 21.10.2012 · פורסם על ידי :Daydreamer
מדהים, עצוב ומרגש. כשקראתי את זה הלב שלי הפסיק להרעיש, וכך גם כל הסביבה. מדהים!
דרך אגב, אני בשיעור מחשבת ישראל עכשיו. -סתם כי רציתי לידע אותך-

וואו! · 22.10.2012 · פורסם על ידי :ג'ניפר
וואו!זה מדהים.
אין לי מילים.

אני בוכה עכשיו · 02.11.2012 · פורסם על ידי :Nico di Angelo

כנ"ל · 13.05.2013 · פורסם על ידי :ליאלוש

... · 20.03.2014 · פורסם על ידי :Im Not Lost In Sin
זה ממש יפה.
זה כתוב ומנוסח יפה. רואים שיש לך כישרון. העלילה והרעיון ממש יפים. אמילי מתאבלת על אחותה הקטנה. רק הסיבה הייתה חסרה לי. לצערי, כיום לא קשה למצוא סיבה להתאבד. בריונות, בריונות ברשת, הורים גרושים, חיים ריקים ועוד הרבה...
תמיד כשילד מתאבד, תמיד מדברים עם ההורים, ואיך הם מרגישים, ומה הם עוברים, וזה בסדר גמור כי הילד שלהם מת, אבל אף פעם לא חשבו על האחים והאחיות. אולי היה להם קשר טוב עם האח או שההפך, היה להם קשר גרוע עם האח והם מצטערים שלא היה להם קשר טוב יותר. זה כזה עצוב.
טוב, אז, אם תסלחי לי, אני אלך לי לצד .
~בוכה את נשמתי~ (אוףףף זו הפעם השנייה שאני כותבת את זה היום!)

אני לא מבינה למה קראתי את זה!!! · 22.04.2014 · פורסם על ידי :נימפלורה לסטריינג'
יהיו לי סיוטים!!!!!!!!!!!!!
(בדרך כלל יש לי סיוטים רק מספרים, אז זאת אמורה להיות מחמאה...)

וואו... · 26.10.2014 · פורסם על ידי :נוגה רן
זה. היה. אחד. הפאנפיקים. הכי. מרגשים. שקראתי.
פשוט וואו. יש לך ממש כשרון אמיתית לכתיבה!
זה היה עצוב ויפה

אני בוכה עכשיו. · 15.12.2014 · פורסם על ידי :Music it's my life
רציני אני בוכה.
זה כזה מרגש ומדהים ו....
אני בוכה.

מדהים! · 16.12.2014 · פורסם על ידי :koli21
מדהים!
יפה,מרגש!
כל הכבוד!
מקסים!

אאאאאההההההה!!!!!!!!!!!!! · 18.12.2014 · פורסם על ידי :מג'יקל
אני לא מבינה למה קראתי את זה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני פשוט ב ו כ ה עכשיו!!!!!!!!!!! זה כזה עצוב ומדהים בו זמנית!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
למה!!!!!??????????!!!!!!!!!!!!!!!????????????????? יהיו לי סיוטים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

למה · 20.10.2020 · פורסם על ידי :ניצן לילה
זה נורה עצוב

אני יודעת שעבר הרבה זמן מאז שכתבת את זה אבל.. · 11.08.2021 · פורסם על ידי :א.נ
אני בוכה כרגע!
לא בכי רועש. לא התייפחות.
בכי שקט שאפשר לבכות רק כשבאמת עצובים.
רק כשמשהו באמת נוגע בך.
רק כשמשהו רע קרה.
רק כשיש לך הרגשה נוראה כזאת.
אני התחלתי לבכות בשורה החמישית.
דמעות שקטות.
שזולגות באותו קצב.
וואו.
בקיצור, הביקור שלך מהמם.
מהמם מהמם מהמםםםםם.
נגמרו לי המילים.
( וזה לא קורה בדרך כלל. כמעט אף פעם לא נגמרות לי המילים. הם תמיד ממשיכות להגיע. תמיד, אבל תמיד, יש לי מה להגיד)
אני אעלה את התגובה הזאת, ואז אני אלך להמליץ על הפיקצר. ( למרות שכדאי שאני לא אעשה את זה, בגלל שכבר המלצתי על פיקצר אחד היום, וקיבלתי הודעה כזאת של: המלצת בהצלחה, אנא לא להמליץ בעשרים וארבע השעות הבאות. או משהו כזה. בכל מקרה, מחר אני ממליצה)

*פיקצר · 11.08.2021 · פורסם על ידי :א.נ

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007