האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הדרקון האדום



כותב: קנילוורתי וויספ1
הגולש כתב 1 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 10872
4 כוכבים (3.625) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: Nc17 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מתח ופעולה - שיפ: הארי וג'יני ועוד כמה - פורסם ב: 03.02.2009 - עודכן: 07.03.2010 המלץ! המלץ! ID : 360
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

בוקר.הארי פקח את עיניו וקם מהמיטה נשק לג'יני כדי להעיר אותה ונכנס למקלחת להתארגן.כעבור עשר דקות הוא אכל במטבח עם ג'יני ולילי.כשסיימו לאכול הוא ניגש ללילי ואמר לה"יש לי הפתעה בשבילך"."באמת?"צייצה הקטנה."בואי לסלון ונראה לך אותה".לילי רצה לסלון והתיישבה על הספה,הארי וג'יני עומדים מולה עם חבילה קצת ארוכה עטופה בנייר חום."זה מטדי"אמרה ג'יני והושיטה לה את החבילה.לילי קראה את העטיפה בזריזות מפילה ממנה שני דברים:מטאטא קטן וגליל קלף."קודם לקרוא את המכתב" הוסיפה ג'יני כשראתה את הברק בעיניה של לילי וזו החלה לקרוא:"לילי היקרה מתנה זו היא פרי פיתוחי האישי במסגרת עבודתי בחברת "אש המחץ",וזהו מטאטא הצעצוע המתקדם מסוגו בעולם המשתווה ביכולותיו כמעט לאחד מקצועי.כשעבדתי עליו מיד חשבתי עלייך לאחר שראיתי את מבטי הקנאה שלך כשג'יימס ואלבוס קיבלו את מטאטאי המירוץ שלהם.בטוחני שתשתמשי בו בזהירות.אוהב טדי"."טוב אני שמח בשבילך לילי"הוסיף הארי "ואני בטוח שאמא תשמח לאמן אותך אני צודק?"הוא פנה לג'יני "בוודאי"היא החזירה."יופי אז רק באיזור שסיכמנו עליו את יודעת שאמא שלך תשתגע אם היא תדע שלילי מתאמנת על מטאטא באיזור שעלול להיות גלוי למוגלגים". "סמוך עליי"היא הפטירה ונשקה לו על הלחי."טוב שיהיה לכן יום נהדר ואני צריך להגיע לעבודה אז,לילי תהני מהמתנה שלך וג'יני...."הוא לחש "תני לה לנצח קצת" הוא חייך ויצא מהדלת.

בחוץ היה מעונן ותחושה של קרירות"החורף הולך ומתקרב"אמר לעצמו והמשיך ללכת.לאחר כמה רחובות הוא ראה דמות ג'ינג'ית עומדת בפינת הרחובות נשענת על עמוד."בוקר הארי" קרא רון."בוקר"השיב הארי."שמעת את החדשות?" פניו של הארי נדרכו למשמע דבריו של רון "אילו חדשות?"הארי שאל בחשש."קינגסלי פורש ואתה בתור סגנו ממונה ישירות לראש לשכת ההילאים ואני לסגנך". "מה?!?!?!" הארי צעק לא מאמין למה שהוא שומע."ששש תירגע אתה רוצה שכל האיזור ישמע?"אמר רון כשהוא תופס להארי את היד כדי להרגיע אותו והוסיף "הוא מודיע על הפרישה היום וטקס הפרידה יתקיים בסוף השבוע.הוא כבר דיבר עם השרה והא אישרה את המינוי של שנינו." הארי היה המום עדיין מההודעה שנחתה עליו וכשראה שהוא לא מסוגל להוציא הגה מפיו רון אמר "אז מעכשיו עליי לקרוא לך ראש לישכת ההילאים הארי פוטר הא?"בטנ של הארי לא הפסיקה להתהפך מרוב אושר,לקידום הזה הוא ציפה אבל לא בכזו מהירות אחרי הכל קינגסלי היה ראש לישכה מצויין וכיף לעבוד איתו כי הוא היה קשוב ומאוד פתוח להצעות."קדימה בוא נזוז שמעתי שהוא רוצה לדבר איתך ואיתי בדחיפות"הפטיר רון והארי ניער את ראשו להתאושש ולפקס את עצמו והם צעדו כמה צעדים,וידאו שאיש אינו מסתכל והסתובבו במקום.

כשהגיעו ללשכה מחיאות כפיים ותרועות קיבלו את פניהם,בנוסף לטפיחות על השכם ואיחולי הצלחה משאר ההילאים שליוו אותם עד למשרדו של קינגסל.הם דפקו על הדלת,"יבוא" עמוק ורגוע נשמע ממתוך החדר והם נכנסו.בפנים חיכו להם קינגסלי ושרת הקסמים קת'רין ג'ונס."ברצוני לאחל לשניכם בהצלחה בתפקידכם החדש ובהמשך שירותכם במשרד" שניהם היו נרגשים מאוד ואמרו "תודה" ביחד. "יופי ועכשיו אשאיר אתכם עם קינגסלי לשיחה אישית ואחזור לענייני.יום טוב שיהיה לשניכם". אמרה ויצאה מהחדר.

הם התיישבו מול קינגסלי וזה הביט אליהם ואמר:"טוב אין טעם שארחיב בדיבורים מיותרים.אני יודע שפרישתי באה לכם בהפתעה ואני מבין זאת.אולם אני מרגיש שהגיע הזמן שאזוז הצידה ואפנה את מקומי לדם צעיר והדם הזה הוא אתם.שניכם העובדים המצטיינים שלי ועקב נסיונכם בעבר אני יודע שאין מתאימים מכם למלא את התפקיד הזה." הארי ורון נראו נבוכים אך באותו זמן הרגישו גאווה עצומה וקינגסלי המשיך"ועכשיו לעבודה.אני צריך לעדכן ולתדרך אתכם בנושא מאוד חשוב שהגיע לידיעתנו לא מזמן. סדרת רציחות והתעללויות קשות מתרחשת באירופה.לפני שבועיים נמצא ילד קטן ליד הוריו המתים כשגופו מבותר לחלוטין.שלשום קיבלנו הודעה מבולגריה שקפטן נבחרת הקווידיץ' שלהם וידידכם ויקטור קרום נפצע קשה בדו-קרב כשניסה להגן על משפחתו."בשלב זה נפערו פיותיהם בתדהמה וקינגסלי מיהר להוסיף"אין לכם מה לדאוג הוא מחלים במהירות וגם הצליח ללכוד אחד מהתוקפים לפני שהתמוטט.התוקף אומנם מת זמן קצר לאחר מכן מפצעיו אך לפי דבריו של קרום הוא ענד על צווארו שרשרת עם תליון בצורת נחש קוברה.לפי מסקנות שלי ועוד כמה ראשי מטות הילאים באירופה אנו מתמודדים עם גל חדש של קוסמי אופל,גל שפועל בצורה שונה לגמרי ממה שהכרנו עד עכשיו.עליכם לפעול במהירות ותבונה כדי להשיג את המידע הנחוץ ליצירת פרופיל לארגון האופל הזה.אני סומך עליכם בעיניים עצומות,אך דעו זאת עזרתי נתונה לכם בכל זמן אפשרי."הארי ורון היו מוכי הלם וכדי להסתיר זאת הארי הסתכל אל החלון,השמש כבר החלה לשקוע.קינגסלי עמד לומר דבר נוסף כשהדלת נפתחה ושיימוס פיניגן עמד נסער בפתח."הארי אתה חייב לבוא עכשיו יש מישהו שרוצה לראות אותך בדחיפות".הארי ורון הסתכלו על קינגסלי וזה אמר:"זה בסדר נמשיך בהזדמנות אחרת." שלושתם יצאו במהירות מהמשרד ונכנסו למעלית.הם עלו שלוש קומות,יצאו ופתחו בהליכה מהירה לכיוון אחד המשרדים כששיימוס מוביל.הם פנו ימינה באחד המסדרונות ונכנסו לחדר.על אחת הכורסאות ישב גבר גדול ושרירי עם שיער בלונדיני כשלידו קופסת טישו.כששמע את הדלת נפתחת הוא הסתובב.

דאדלי דרסלי השתנה מאוד מאז שראה אותו בפעם האחרונה חשב הארי.כשזיהה את הארי הוא קפץ עליו וחיבק אותו,כמעט מוחץ אותו למוות.הוא ניגב את עיניו ואמר:"הארי אני מתחנן אני צריך את העזרה שלך הצלת את חיי פעמיים ואני מבקש שתעשה זאת שוב".בנקודה זו דאדלי פרץ בבכי בלתי נשלט והארי עדיין המום מהמפגש המוזר שאל "מה קרה?". דאדלי ניגב את עיניו,קינח את אפו בתרועה גדולה ואז אמר:"זה אבא ואמא,הם מתו".

 

 

הפרק הבא
תגובות

אנשים · · פורסם על ידי :קנילוורתי וויספ1 (כותב הפאנפיק)
תגיבו יאללה אין לכם מה להתבייש

ואם יש בטא שמוכן לעבור על הסיפור שלי אני אשמח פרק 2 יפורסם בקרוב

wow · · פורסם על ידי :ofirosh
מדהים מאמי... ממש מותח... אני רצינית...

! · · פורסם על ידי :קנילוורתי וויספ1 (כותב הפאנפיק)
תודה רבה

וואוו · 04.03.2011 · פורסם על ידי :אלבוס סרווס פוטר
ילד אתה טווווווווווווווווווווווווווובבבבבבב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1


תמשיך בבקשה

זה אני · 04.04.2011 · פורסם על ידי :קנילוורתי וויספפ
ראשית אלבוס תודה על המחמאה ושנית אני רוצה להתנצל על זה שלא פרסמתי פרק חדש כבר הרבה זמן לצערי לא הצלחתי להיכנס לחשבון וגם אני די עסוק בזמן האחרון ככה שברגע שאוכל אני אפרסם את הפרק החדש ואשלח לינק

מושלם · 17.08.2015 · פורסם על ידי :ג'וד פריור
מושלםםם עוד פרקקקק פליזז

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007