האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

הערב ההוא

הערב, לקראת סוף יולי, בקיץ שלפני שנתם האחרונה, כשהם נפרדו ולא ידעו אם הם יפגשו שוב אי פעם.



כותב: סטלה נוקס
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1800
5 כוכבים (4.75) 4 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: זיכרונות - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 22.10.2012 המלץ! המלץ! ID : 3606
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

 תודה מיוחדת ל SUNSET על הביטוא!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

שנים לאחר מכן הוא עוד חשב על אותו ערב. הערב שהיה לקראת סוף יולי, בקיץ שלפני שנתו האחרונה בתיכון, כשהוא והארי נפרדו, ואף אחד מהם לא ידע אם הם ייפגשו שוב אי פעם. יותר מחצי שנה אחרי אותו ערב, לקראת סוף שנתו האחרונה בתיכון, האנשים המוזרים באו אליהם שנית, ואמרו להם שהארי ניצח את וולדמורט – רק שנים לאחר מכן הוא למד את השם – ושהם יכולים לחזור הביתה. הם ארזו ויצאו לדרך, כמו באותו ערב. כשהם הגיעו לדרך פריווט, הבית נראה כפי שהשאירו אותו. האנשים המוזרים נופפו בשרביטיהם, והמזוודות נפרקו וחזרו למקומן. האנשים פשוט נעלמו, לפני שהספיק לשאול אותם מה יהיה עם הארי. הוא ידע שהארי לא יחזור אליהם, כבר הסבירו להם את זה, אבל הנושא עניין אותו בכל זאת. דאדלי סיים את הלימודים בתיכון ועבר לקולג', שמח להתרחק מהבית שלא הרגיש כמו בית מאז אותו ערב בו הם עזבו אותו לכמעט שנה. 
ואז זה קרה. ערב אחד, באמצע נובמבר, הוא הופיע במעונות שלו.
"הארי?"
"היי דאדלי" הארי נראה טיפה לא בטוח בעצמו, אך הישיר את מבטו.
"אתה... תקשיב... אני... אז..." דאדלי לא ידע מה לומר ומאיפה להתחיל.
"עברתי אצל ההורים שלך בדרך לכאן, טוב, אבא שלך לא היה בבית כשהגעתי, אבל לפי התגובה של אמא שלך כנראה מזל שהוא לא נמצא באותו הרגע..."
"כן, לא נראה לי שאבא אי פעם התגבר על העובדה שאתה איך שהוא קשור אלינו. הוא בעיקר מנסה לשכוח ממך, בלי להעליב. האמת היא שחשבתי שגם אתה תנסה לשכוח מאיתנו. בכל זאת, לא ממש התנהגנו אליך מדהים כשגרת אצלנו..."
"אני מניח שפשוט הרגשתי שאני צריך לבדוק פעם אחת ולתמיד מה קורה עם המשפחה שנשארה לי."
דאדלי אזר אומץ ואמר: "אני די קיוויתי שאיכשהו יצא לנו להיפגש. לא שבאמת האמנתי שזה יקרה, פשוט חשבתי על זה ונראה לי שבמציאות אחרת היינו יכולים להיות חברים. התכוונתי למה שאמרתי בפעם הקודמת שנפגשנו, שאתה לא בזבוז זמן..."
"ואני חושב שהסוהרסנים באמת עשו לך החלפת אישיות, ביג די." הארי אמר ושניהם חייכו. "השתנית לטובה. אולי באמת היינו יכולים להיות חברים במציאות שונה. בכל מקרה, אני צריך ללכת. "
"רגע! אולי בכל זאת יש איזו דרך שנוכל לשמור על קשר? שנפתח דף חדש?"
זה היה המשפט ששינה הכול. לאט לאט הם התחילו להיפתח. הם השאירו את ההיסטוריה המשותפת שלהם מאחור, ובמקום זה דיברו על כל מה שהחסירו. בהמשך הארי גם סיפר על וולדמורט. כשדאדלי סיים את הלימודים הוא התחיל לעבוד כסוכן נדל"ן, ושניהם צחקו כשנזכרו איך אבא שלו חשב שהארי משדל אותם לעזוב את דרך פריווט בגלל ערכו העסקי של הבית. דאדלי התחתן, והארי הגיע לחתונה עם ג'יני, כשהוא משתדל לחמוק מהדוד ורנון. גם דאדלי הוזמן לחתונתם של ג'יני והארי, אבל החליט יחד איתם לא להגיע ורק שלח להם את מיטב איחוליו. לדאדלי נולד בן, ג'ון דרסלי, או כשם חיבה ג'וני. ג'וני נולד שבועות ספורים לפני ג'יימס סיריוס פוטר, ושני הילדים הפכו לחברים קרובים. רק אחרי שאביו של דאדלי נפטר, הם סיפרו לאמו על הקשר ביניהם. להפתעתם היא שמחה לשמוע עליו, ואפילו הסכימה לספר להם על הקשר שלה עם לילי. הארי ודאדלי שמרו על קשר כל חייהם. אבל מבין כל אותם מפגשים דאדלי זכר הכי את אותו ערב לקראת סוף יולי, בקיץ שלפני שנתו האחרונה בתיכון, מפני שאז הוא גילה בפעם הראשונה כמה אכפת לו מהארי, כשהוא נפרד ממנו ולא ידע אם יפגוש אותו שוב לעולם.

תגובות

יש לי רק מילה אחת להגיד · 23.10.2012 · פורסם על ידי :Demons
מושלם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ואני רצינית, יש הרבה פיקצרים טובים, אבל הפיק הזה מראה גם משהו שאני מאוד אוהבת (מערכת יחסים בין דאדלי להארי), וגם מסופר בלי יותר מדי פרטים הורסים, מסביר במילים פשוטות מה דאדלי הרגיש, בלי כול מיני פרטים כדי ליפות את הסיפור.
בכול מקרה פיק מושלם!!!

וואו · 23.10.2012 · פורסם על ידי :The Brown Eye
מדהים, מרגש, מקסים ! (: (:

like =D · 30.11.2012 · פורסם על ידי :סטפני פוטר
בהתחלה לא הבנתי על מי את מדברת עד שהמשכתי לקרוא.
ואחרי שקראתי הכל יש לי רק משהו אחד להגיד לך:
אני ~ פשוט ~ מתה ~ על ~ זה ~ ! ~ ! ~ ! ~ ! ~ ! ~ !

מושלם (: · 30.11.2012 · פורסם על ידי :just smile
אהבתי!

פשוט כיף לקרוא · 13.06.2016 · פורסם על ידי :המכשפה המכשפת
בלי כל מיני דברים.
פשוט כיף לקרוא

מושלםםם · 25.02.2017 · פורסם על ידי :The Sun Will Come Out Tomorrow
אין לי דרך אחרת לתאר את זה

מהמם פשוט אהבתי · 24.05.2018 · פורסם על ידי :d1v2o3f4o5x6

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
35 195 210 10


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007