האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד


HPortal מרכין ראשו לזכר ששת המיליונים

מממנים


עכשיו כשהיא איננה

שרה, ליסה, מיה וליז הן ארבע חברות שבעקבות אובדן חברתן, מיילי, מנסות לשקם את החברות האבודה ויותר מכך, לדאוג שהאובדן לא יתרחש בשנית.



כותב: Demons
הגולש כתב 55 פאנפיקים.
פרק מספר 2 - צפיות: 5353
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: אין - זאנר: אנגסט - שיפ: בינתיים ג'ן - פורסם ב: 25.10.2012 - עודכן: 06.10.2013 המלץ! המלץ! ID : 3618
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היום של ליסה התחיל מעולה. אחותה לא העירה אותה לפנות בוקר, היא לא איחרה את האוטובוס, ושיעור גיאוגרפיה שבשעה הראשונה התבטל ובמקומו התקיים שיעור חופשי.

ליסה לא חשבה אפילו לרגע אחד על כך שמיילי לא נמצאת בכיתה.

עיניה נפקחו רק בהפסקה כאשר ליז שאלה אותה איפה מיילי וליסה לא ידעה לענות, "אולי היא עוד פעם פספסה את ההסעה", היא הציעה בהעדר אפשרות אחרת. היא לא שמה לב לרגע לקמטי הדאגה שחרשו את מצחה של ליז.

בהמשך היום לא נראה שום סימן למיילי, עד השעה השישית.

כיתה י"א 1 הייתה בעיצומו של שיעור תנ"ך כאשר איש בשנות השבעים לחייו נכנס לכיתה, בלי לדפוק יש לציין, וביקש לדבר עם ליסה ושרה, המורה שיחררה אותן בלי להגיד מילה.

"אתן חברות של מיילי?" שאל האיש בחנק, נראה שכול רגע הוא עומד לפרוץ בבכי. "סליחה אדוני, מי אתה? בכול מקרה אנחנו לא חברות קרובות של מיילי, סתם, היא לומדת איתנו בכיתה, לפעמים נפגשים אחרי בית ספר", ענתה שרה בדיפלומטיות, שרה הייתה אשפית בהתחמקות מתשובה ישירה אך נראה שהפעם זה לא עזר לה, "אז מדוע היא כתבה דווקא לכן?" שאל האיש והגיש לשתי הבנות שני דפים שהוציא מתיקו, על אחד הדפים התנוסס שמה של ליסה, והיא מצידה מיהרה לקחת אותו בעוד שרה מהססת מעט. מה שקראה הפתיע אותה עד מאוד.

ליסה. היו זמנים בהם קראתי לך החברה הכי טובה שלי. ברור שזמנים אלו תמו כבר מזמן.

מבין כול החבורה אותך אני מכירה הכי הרבה זמן. אז כן, אני כן כועסת עלייך, שלא חשבת על זה לרגע, תמיד היית מספרת איך מרגע שאת ושרה נולדתן הייתן חברות, כמו האימהות שלכן, והן כמו הסבתות שלכן... אבל מעולם לא חשבת על זה שאני זאת שגדלה איתך מגיל שלוש, שאני זאת שכששרה נתנה לרנה לשבת לידה הצטופפה יחד איתך ועם ליז במושב כדי שלא תצטרכי לעמוד, איכשהו הזיכרונות האלו תמיד פרחו מזיכרונך.

אך למרות כול זה היית אחד האנשים הכי חשובים לי בחיים, למרות שלפעמים לא ראית אותי ממטר, אני לא מבקשת ממך לחזור להיות חברה שלי עכשיו, כשכבר מאוחר מדי, רק לזכור, שהייתה פעם עוד ילדה שגדלה איתך, גם אם היא לא הייתה שרה.

ליסה שמטה את המכתב כאילו הוא רעיל, "מיילי, היא...?" היא אפילו לא העזה לשאול את השאלה בקול רם, אבל המילים כשכבר מאוחר מדי סיפרו הכול.

הפרק הקודם הפרק הבא
תגובות

ואו · 27.10.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
ממש יפה ועצוב!
המשך

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
163 760 687 280


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007