האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

מתיחה בליל ירח מלא-פיקצר



כותב: [= alon
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1844
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הקונדסאים - זאנר: מתח - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 07.02.2009 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 364
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

היה ליל ירח מלא.
באולם הכניסה היו רק שני תלמידים, בני 15.אחד מהם היה בבית סלית'רין.הוא היה נער חיוור ורזה, בעל שיער שחור,שמנוני וארוך.לידו עמד נער מבית גריפינדור, שערו החום,המתולתל והארוך מגיע עד לכתפיו.
"היי, סבר-מאוס, יודע מה שמעתי?"אמר הילד בעל השיער החום.
-"מה אתה רוצה,בלק?"ענה לו הילד השני, ששמו סוורוס סנייפ.
"אולי תלך לצריף המצווח?יש ש..." -"עוד בדיחה מטופשת?"קטע אותו סוורוס."מה פתאום!אתה פשוט חייב ליראות איזה דבר מוזר קורה שם!"
"נו...בסדר, אבל אני נשבע שאני אקלל אותך אם זו עוד מתיחה מטופשת על חשבוני, סיריוס בלק!"אמר סוורוס ויצא מהאולם.בעודו יוצא, סיריוס ממש התקשה לכבוש את צחוקו.


סוורוס הסתכל מבעד לעצים. הוא ראה את אחות בית-הספר, מדאם פומפרי, מכניסה ילד לתוך הצריף המצווח.
"קדימה לופין, אין לנו הרבה זמן!"אמרה לו פומפרי, והילד ששמו לופין ניכנס.בהינף שרביט אחד, מדאם פומפרי סגרה החלונות והדלתות שבצריף בעזרת קרשים, וחזרה לכיוון הוגוורטס.
סוורוס שם לב שהערבה המפליקה לא זזה.'מוזר מאוד,' חשב לעצמו סוורוס.הוא לא הצליח לקלוט את העכברוש שנימצא על גזע הערבה;לעומתו, העכברוש קלט את סוורוס.העכברוש צפה בסוורוס מנסה לפרוץ את דלתות הצריף, בעודו מסנן קללות בלי הרף.

"ג'יימס!ג'יימס!"צעק פיטר, בעודו  ניכנס בריצה לחדר המועדון של גריפינדור."מה קרה,זנב-תולע?" ענה לו בחור ממושקף וגבוהה, בעל שיער שחור."סנייפ ניכנס לצריף!"בהתחלה ג'יימס לא הבין למה פיטר מתכוון.הספיק מבט אחד בירח כדי להבין מה סיריוס עולל."לעזאזל!"סינן ג'יימס, ואמר לפיטר "בוא מהר, צריך למצוא את סיריוס."
שניהם יצאו מחדר המועדון של גריפינדור כדי למצוא את סיריוס.הם לא ראו שם שום בן-אדם, אלא רק כלב אחד,שחור וגדול.זה היה סיריוס.סיריוס היה אנימאגוס.ככה גם היה פיטר, שהפך לעכברוש.
אפילו ג'יימס היה אנימאגוס, שהפך לאייל.
"רך-כף, ירחוני עלול להרוג את סנייפ!" לחש אליו ג'יימס, מפני שלא יכל לצעוק, כדי שסוורוס לא יגלה אותם.רק אז הבין זאת סיריוס, למרות שנחשב כחכם ביותר."אוי לא!" אמר לו סיריוס, בעודו משתנה לבן-אדם.
סיריוס רץ אל הצריף כשלידו פיטר בצורת העכברוש, שישתק את הערבה המפליקה.
במזל לא היה מאוחר מידי. סיריוס וג'יימס נכנסו לצריף.
"סנייפ, בוא מהר!" צעק אליו ג'יימס.סוורוס טרח להסתובב.
ג'יימס שיקר, ואמר לסוורוס שהצריף רדוף רוחות.כאשר שלושתם פנו בריצה חזרו אל המדשאות, סוורוס שם לב לכמה יללות שבקעו מיתוך הצריף.הוא ראה שם אדם-זאב.

 

תגובות

או... · · פורסם על ידי :Phrazes for the Young
זה יפה, ולא נראה לי שזה צריך להיות פיקצ'ר.
זה יכול להיות פיק ארוך ויפה.
ומעבר לעובדות שזה לא ממש הגיוני שסיריוס יעשה את זה,
לזה שלסיריוס יש שיער שחור
וזה שג'יימס אמור להציל את סנייפ זה פיק מדהים.
אם אתה רוצה להמשיך, הייתי שמחה לקרוא.
גם בתור פיקצ'ר זה יפה.
אהבתי 3>

יפה · · פורסם על ידי :L.o.L AnGiL
זה פיקצ'ר מאוד יפה
תמשיכי

ל"חסח".... · · פורסם על ידי :[= alon (כותב הפאנפיק)
לסיריוס היה שיער חום, ארוך ומתולתל, כמו שרואים בקישור:
http://hportal.co.il/index.php?act=pages&id=285
מעבר לזה, תודה על הקרדיטים, אבל הכל קרדיט לרולינג.
בספר השלישי כתוב שככה נעשו הדברים.
אמנם לא כוב מה קרה באמת, את התיאור, אבל תיארו שהמתיחה הייתה באופן כזה.

לסיריוס לא היה שיער חלק?! · · פורסם על ידי :אבגדהאבגדה
וחוץ מזה, נראה לי שקוראים לה/לו "non" ולא "חסח"...
סתם, זה בכלל לא משנה... ממש ממש ממש אהבתי את הפיקצר!!!!!!!!!!
ממש יפה!!!!!

זה חמוד,אבל.. · · פורסם על ידי :the owl
לפי הספר החמישי, לסיריוס יש שיער שחור וחלק ש"נפל על עיניו באלגנטיות פשוטה".
עוד הוכחה היא הציורים של מארי גרנפרה בתחילת הפרקים "בית בלק האצילי ועתיק היומין" ו"הלטת הכרה".
מה גרם לך לחשוב שלסיריוס יש שיער חום מתולתל?
כנראה זה שלגארי אולדמן, שמשחק בסרטים את סיריוס, יש שיער חום מתולתל, ולדעתן של המאפרות זה מוסיף לאופי של הדמות.
חוץ מזה, זה ממש יפה.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007