האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

למה אנגליה מייצג את הממלכה המאוחדת

פשוטו כמשמעותו. למה אנגליה, דווקא הוא, מייצג את הממלכה המאוחדת, ולא סקוטלנד, למשל?



כותב: Cheng Xiaoshi
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1577
5 כוכבים (5) 3 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הטאליה - זאנר: הומור, קראק - שיפ: נופ - פורסם ב: 02.11.2012 המלץ! המלץ! ID : 3659
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות יוצרים: הטאליה והמשפחה המדהימה של הממלכה המאוחדת (אנגליה, סקוטלנד, ויילס וצפון אירלנד) שייכים להימארויה הידקאז - סאמה(Himaruya Hidekaz), אין לי בעלות על שום דבר.

A/N: השם של צפון אירלנד מאוד רנדומלי, לא מצאתי משהו אחר שמצא חן בעיניי :( אז השתמשתי בפיונה, מצטערת >

מוקדש לבריטיש אקסנט! כי היא אדירה, וכי נמאס לי להחליף במקשים לאנגלית! טם טם טם!


אנגליה ישב על הכורסא ולגם מספל תה המנחה. הוא סיים את המסמכים האחרונים לפני כמה דקות, וכעת ציפה לבוא אחיו ואחותו.

לאחרונה הובלה מגמה חדשה של פגישות עולמיות, וזה היה מבלבל מעט. כל אחד רצה לייצג את ארצו, אך המלך סירב לכך. הוא רצה שיהיה נציג אחד לכל הממלכה המאוחדת, והותיר להם להחליט מי יהיה הנציג. כדי להחליט מי יהיה הנציג, הם בחרו להיפגש בביתו של אנגליה, בלונדון.

הראשון שהגיע היה סקוטלנד. הוא כרגע ישב על הספה מולו, וקרא את העיתון, תוך כדי פולט כמה קללות בסקוטית, שאנגליה בחר להתעלם מהן. סקוטלנד היה בחור נאה, לא שאנגליה יודה בכך, עם השיער האדמוני הפרוע, והעיניים הירוקות המשפחתיות שלהם. אבל, סיגר היה תחוב בקצה פיו, ועשן אפף את פניו. ויילס נהג להתבדח שעננת העשן נהייתה לערפל שנדבק אליו. כאשר אנגליה היה מביט אל סקוטלנד, שניהם בהו אחד בשני בשנאה עוד מזמנים ישנים, היחסים ביניהם אף פעם לא היו טובים משהו, ובתקופה הנוכחית הם פושרים למדי.

"אנגליה," סקוטלנד הניח את העיתון ויישר מבט אליו. "יש לך בירה פ-".

"לא.".

"אב-".

"למד אלף, לא.".

"טוב, אני אלך להשיג בעצמי.".

אנגליה עצם את עיניו לכמה שניות, ולא הגיב כאשר סקוטלנד יצא מהסלון לכיוון המטבח שלו. אין לו אלכוהול, אמריקה ערך מסיבה בבית שלו לפני שבוע. הוא חושב שנשאר לו בקבוק אחד של ג'וני ווקר איפשהו, אבל הוא לא מצא אותו בעצמו, אז הסיכוי שסקוטלנד ימצא אותו... הוא מתייאש מהר מדי.

"ארטי!" הוא הופתע לשמוע את הקול של ויילס במסדרון. ויילס בדרך כלל מנומס, ודופק על הדלת.

הוא נאלץ להניח את ספל התה על שולחן הקפה השקוף, ולקום מהכורסא לכיוון המסדרון. הוא ראה את ויילס תולה את מעילו על הוו ומנגב את נעליו בשטיח הכניסה. עדיין מנומס, למרות שהוא הביא את הדרקון הקטן שלו. פחות מנומס.

ויילס גם היה בחור נאה, ובזה אנגליה יסכים להודות, כי היחסים ביניהם טובים (ולא כי הוא דומה לאנגליה). הם היו באותו הגובה, אותו מבנה פרצוף (בשונה מסקוטלנד עם הפנים הזוויתיות והמחודדות שלו שגרמו לו להראות כמו שטן ערמומי). רק השיער החום של ויילס, והגבות בעלות הצורה השונה משל אנגליה, גרמו לו להיראות אחר.

לויילס, כאמור, היה דרקון קטן בצבעי האדום הכהה, שנהג לעמוד על כתפו כמו תוכי, למרות שגודלו היה כפי שלושה מתוכי שמנמן, וכך גם משקלו. אנגליה לא סבל כאשר הדרקון החליט לנוח על כתפו שלו, זה הרגיש כאילו אבן נחתה לו על הכתף וסירבה לזוז. מצד שני, הוא פחות אהב כשהדרקון עופף לו וירק להבות קטנות, גם אם לא מסוכנות, כמו שהוא עשה עכשיו.

"ארטי!" ויילס אמר שוב, ופניו היו מוארים. הוא קפץ על אנגליה, וחיבק אותו חיבוק דוב.

"כן, נ... ניי, אתה מ...וחץ אותי...".

"אה, אופס!" ויילס שיחרר אותו, אבל התחרט. הוא חיבק אותו שוב.

"חיבוק משפחתי?!" שניהם הרימו את ראשיהם לכיוון הכניסה, וראו את הדלת פתוחה לרווחה, וצפון אירלנד עומדת בפתחה. היא הצליחה להגיע מהדלת לאמצע המסדרון בקפיצה אחת, תוך כדי שהיא טורקת את הדלת בכוח. "גם אני רוצההה!".

היא זרקה את זרועותיה סביב שניהם, ומשכה אותם אליה לחיבוק מביך של כמה דקות.

לאחר שברוב טובה הסכימה לשחרר אותם, היא אמרה בחוסר טקטיות – "היי ארטי, היי 'ניירין!". היא אימצה את הכינוי של ויילס לאנגליה (זה היה טוב יותר מאבא, לפי דעתו של אנגליה), ושיבשה את שמו של ויילס. "איפה סקוטי?".

"בחיפוש אחרי האלכוהול..." אנגליה ענה. ויילס וצפון אירלנד הטו את ראשם ימינה לאות של בלבול.

"סקוטי!" צפון אירלנד צעקה כמו שרק היא יודעת. "בוא לסלוןןןןןןן או שנתחיל בלעדיךךךךךךך!".

"תתחילו בלעדיי!" סקוטלנד צעק מהקומה השנייה, ואנגליה הרים גבה גדולה במיוחד. הוא קיווה מאוד שסקוטלנד לא הגיע לחדרו. "אני במילא לא רוצה לייצג שום דבר!".

השלושה הביטו אחד על השני, ולאחר מכן משכו בכתפיהם בתיאום מושלם ומפחיד. הם לא לקחו את סקוטלנד כאופציה רצינית לפגישות העולמיות, הבלגן שם שרר בצורה כמעט מקסימלית, והם ידעו שסקוטלנד יחריף אותו. בוודאי יקלל את מי שהוא לא מחבב, וזה יעבוד כי הוא מוכשר כמעט כמו אירלנד, או שיביא איתו משקאות חריפים. זה יכול לעזור לאינטרסים של הממלכה המאוחדת עם דנמרק, ואולי גרמניה, אך יגרום לניתוק מידי בקשר שבין הממלכה המאוחדת לנורווגיה, שבדיה, וכנראה פינלנד. והם גם לא רוצים דנמרק שיכור מסתובב בממלכה המאוחדת עם סקוטלנד שיכור. לשניהם האלו הייתה נטייה להשתכר אך ורק בחברת האחר, ואחר כך להרוס כל מה שמסביבם.

"נלך לסלון?" אנגליה הציע בחיוך קל, והם הלכו לסלון בשתיקה.

אנגליה בחר לשבת על אחת מהספות החדשות, הוא החליף את אלו האדומות מעור במשובצות בדוגמאת טארטן אירי על פי עצתה של צפון אירלנד. לידו התיישב ויילס, שאחז בידו של אנגליה בהתרגשות כמו ילד קטן, אף על פי שהיה האח המבוגר ביותר.

צפון אירלנד החליטה לעמוד, ולגלות את פסל השריון החדש שאנגליה הציב בסלון לא מזמן.

"ואוווו, ארטי! מאיפה השריון הזה? זה כל כך מגניב!".

"אה, קיבלתי אותו מתנה מאחד האצילים, בכל מקרה, לא כדאי שנתחיל...?".

"אני גם רוצה כזה! אני צריכה לקנות כזה, ואז אני אשים אותו במטבח, ליד המיקסר! כן, זה יתאים! אני צריכה אחד בצבע כסוף תכלת, ארטי תמצא לי כזה!".

אנגליה כמעט התבלבל משטף המילים שלה, אבל הצליח לעמוד בפניה, הרגלים, ונאנח. "זה לא הזמן המתא-".

אבל היא איבדה אותו, והמשיכה לקשקש על השיפוצים שתיכננה לערוך בביתה. כמה דברים עם – סלון חדש, חדרי שינה חדשים, הרחבה או קומה שנייה. ויילס החליט להשתמש בכך לטובתו.

"ארטי!" הוא אמר בקול עליז, ומחץ את זרועו של אנגליה כאשר חיבק אותה. לרגע אנגליה תהה אם ויילס השתגע והדבר היחיד שהוא יודע לומר זה את השם שלו, אבל אז הוא נזכר שזה ויילס. "ארטייייי, בוא נדבר על הדגל!".

"אז חשבתי לצבוע את כל הקירות בחדרי האורחים בצבע קרם לילכי כזה, את כולם, אבל פולין אמר לי שיותר יתאים ורדרד לימונענע, ואני לא בטוחה, אני מתכוונת... כל הריפוד של הרהיטים הוא ורדרד, אבל ורדרד לימונענע?".

"פיונה, בבקשה, שבי, אני רוצה להתחיל את הפגישה הרשמית על הנציגות של הממלכה המאוחדת. ולא, ניי, בוא לא נדבר על הדגל שלנו.".

לא. אף אחד מהם לא שמע אותו.

"מצד שני, ורדרד לימונענע יכול להיות נחמד, ובמילא התכוונתי להחליף את כיסויי המיטות למשהו צהבהב בהיר ורגוע כזה, אז אולי זה יתאים? או שאני צריכה לעצב כל חדר בנפרד? זה כל כך מבלבל! חשבתי לנסות לצבוע שני חדרים ואז לראות, אבל שני הצבעים נראים פשוט טוב, ואני שונאת שיש חוסר התאמה בין החדרים, זה לא אסתטי!".

"קדימה, ארטיייייייי, נדבר רק קצת על הדגלים!".

"ניי, בבקשה, ל-".

"אתה לא חושב שזה הזמן שיהיה ייצוג לויילס בדגל של הממלכה המאוחדת?".

"אמרתי לך, דיברתי על זה עם ראש הממשלה, הוא יטפל בזה.".

"זה מבאס אם אני אבחר בקרם לילכי, כי אז אולי זה לא יתאים לסלון, אם אני אחליף את כל הכיסויים בחדרי האורחים לצהבהב בהיר. לא, זה בהחלט לא יתאים, כי כרגע הכיסויים הם בצבע סגלגל, ואז זה מתאים לקרמיקה ולשיש במטבח, ולשטיח בסלון. וזה שטיח מגניב, אני לא רוצה להחליף אותו, זה השטיח שהבאתם לי ליום ההולדת... הממ... בעייתי... אז לוותר על השטיח? לשים אותו בחדר שלי?".

"אולי תוסיף דרקון קטן כזה? ממש קטן, באמצע הדגל? זה לא יפריע לאף אחד!".

"ניי, לא! אני לא יכול להוסיף דברים על דעת עצ-".

"אבל זה ממש קטן! וזה באדום! זה ישתלב עם הצלבים! נכון, פי?".

"אדום עם אדום על הדגל? אני חושבת שזה רעיון לא רע... היי, לא אכפת לכם אם אני אוציא את השטיח שקניתם לי מהסלון ואשים אותו בחדר, נכון? אתם לא תעלבו, נכון?".

"מ...מה? ברור שלא נעלב, פיונה, אבל אולי נשב ונדבר על הייצוג של הממלכה המאוחדת?".

"אולי נדבר על הייצוג של ויילס בדגל הממלכה המאוחדת?".

"ויילס...".

"מה? אתה יכול לשים איזה פס ירוק כזה, אפילו! זה ישתלב עם הכחול! ירוק וכחול משתלבים!".

"ירוק וכחול לא ישתלבו. ממש לא. זה החוק הראשון שלמדתי מהונגריה, היא אמרה לי לא להשתמש באקססוריז כחולים כשאני לובשת את מדי הצבא שלי. עדיף משהו רך יותר.".

"אוקיי, זה ממש לא רציני!" אנגליה צעק, ושניהם השתתקו. "קודם כל, ויילס, אנחנו לא נוסיף שום דבר לדגל עד שהמלך יטען אחרת, ופיונה, אני מאמין שפולין יודע יותר מאיתנו על עיצוב, וזה נדמה כי יש ביניכם קשרים, למה שלא תיעזרי בו?".

"או, אנגליה, אתה צריך לייצג את הממלכה המאוחדת!".

"פיונה צודקת! אתה כל כך מעורר השראה!".

"אתם באמת חושבים ככה?".

"כן!" שניהם ענו בטון מוסיקלי וחייכו.

אנגליה נאנח, וחייך מעט.

"היי, תראו מה מצאתי מתחת למיטה של אנגליה..." סקוטלנד עמד בכניסה לסלון ואחז בבקבוק ג'וני ווקר מסוג רד לייבל. בקבוק איכותי וריק.


ומאז אנגליה מייצג את הממלכה המאוחדת! זה לא כאילו הם באמת רצו לייצג אותה, יותר מדי ניירת...

ג'וני ווקר זה וויסקי סקוטי (למה לאנגליה יש בקבוק של וויסקי סקוטי?), וזה לגמרי רנדומלי, אז אל תתהו מאיפה יש לי ידע כל כך מקסים על משקאות אלכוהולים. אין לי כזה. אני בנאדם של מיץ ענבים!


תגובות

XDXD · 03.11.2012 · פורסם על ידי :Andy Mientus
תודה , קואלה XD
זה היה הפאנפיק הכי מצחיק בעולם XD
ורדרד לימונענע XD
זה הזוי ברמות XD
איך שכל אחד מדבר על משהו אחר XD
XD
תודה XD
זה מצחיק ברמות XD
ואיך שאנגליה מקווה שסקוטלנד לא בחדר שלו, והוא נמצא שם XD
תודה XD

אוי XDDD · 04.11.2012 · פורסם על ידי :מינמי המאמי
איגי המסכן...
ווילס... למה. אתה. כזה. מחרפן?!
אבל דרקון זה חמוד ^^
וצ. אירלנד צודקת. כחול וירוק לא משתלבים (מה שלמדתי אתמול במסע הקניות שלי)
וזה היה חזק ^^
BIG LIKE ^^

היי, יו! אני לא מאמינה שבסוף השתמשת בזה! · 08.11.2012 · פורסם על ידי :ליליבר אוונס
אבל זה צריך להיות 'ורדרד לימונענעת לוונדר' טושטוש שכמוך! את שוכחת את הפרטים הקטנים!
ויאיי! השתמשת בלילכי!!! אריגאטו נה!
ואני לא מאמינה שקישרת את האופנה של פולין XD
זה נותן לי קישור לפרסם את בלוג האופנה ההוא XDD
ואם כבר מדברים, ראיתי כאן אנשים שהתחילו להשתמש ב'לייק, טוטאלי'
יש למישהו הסבר לזה? O.O
ואכן, היה יפה שקישרת את הקשקושים שלהם ביחד וסגרת את זה עם הווקר של אנגליה (למה לכל הרוחות משקה סקוטי?!)
ואני לא מאמינה שבסוף החלטת להשתמש בפיונה! זה דווקא לגמרי מתאים!
וצדקת, אניירין זה שם אדיר!
והחפירה שלי כל כך ארוכה, כי את יודעת שאני אוהבת לפטפט,
ואני יודעת שאת אוהבת שאני עושה לך את זה ^^

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007