האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

שום דבר לא יפריד בינינו



כותב: Misery Business
הגולש כתב 7 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4638
4 כוכבים (3.667) 3 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: אלבוס/OFC, רוז/סקורפיוס, לילי/OMC - פורסם ב: 08.02.2009 - עודכן: 12.03.2009 המלץ! המלץ! ID : 369
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

אלבוס ישב בחדר המועדון של גריפינדור וניסה לעשות את שיעורי הבית שלו, אבל לא הצליח להתרכז.
תעשה את זה כבר! הוא נזף בעצמו, בשנה השביעית לא יוותרו לך!
בזוית עינו יכל אלבוס לראות את רוז, יושבת וכותבת מכתב לאבא שלה, כדי שיפסיק לכעוס, כותבת ובוכה. אלבוס ידע שאין שום סיכויי שרון בכלל יקרא את המכתב, ולכן, לדעתו, רוז יכולה כבר עכשיו להפסיק עם זה- כי למה שרון בכלל ינסה לתקשר איתה אם היא החברה של סקורפיוס מאלפוי האידיוט? ורון לא היה היחיד שחשב כך- גם הרמיוני, הארי, ג'יני ושאר המשפחה לא ממש הסכימו לזה, ואפש להגיד שרוז נמצאת כרגע במין חרם משפחתי כזה.
אלבוס, הוגו ולילי הם אולי היחידים שהסכימו לדבר איתה, אבל רק בתנאי שהיא לא תסתובב עם מאלפוי בזמן שהם מדברים, וכשהוא היה מגיע, הם היו מתרחקים מהמקום בכעס, למרות תחינותיה של רוז.
על דש גלימתה של רוז התנוסס התג 'מדריכה ראשית' (לא שאלבוס מתלונן- לו בעצמו יש את הסיכה שמעידה על כך שהוא קפטן קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור), שהיה מביא להוריה גאווה גדולה ביותר, אלמלא רוז הייתה טיפשה מספיק כדי לספר להם באותו היום שהיא יוצאת עם אותו מאלפוי אידיוט כבר חודשיים.
מאחוריו, אלבוס שמע את אמילי לונגבוטום, תלמידת שנה חמישית שבדיוק קיבלה את סיכת המדריך שלה, רודפת אחרי הוגו, ששיחק בפריזבי נושך, והרעש היה בלתי נסבל.
מולו, היה אחד הדברים העיקריים שגרמו לאלבוס להתעצבן ולצאת מריכוז בזמן האחרון- מולו הייתה לילי, אחותו הקטנה, שהתנשקה עם טימי, חברו הטוב ביותר. רק עכשיו הבין אלבוס איך רון הרגיש כשהארי וג'יני היו ביחד, ואפילו די ריחם עליו.
אבל מה שבאמת הוציא את אלבוס מכלל ריכוז, לא היה בכייה של רוז, או הרעש שגרם הוגו עם הפריזבי הנושך, או צעקותיה המתחננות של אמילי, או הצחוקים וההמולה של כל שאר הילדים ששהו בחדר המועדון, ואפילו לא העובדה שממש מולו לילי מתמזמזת עם החבר הכי טוב שלו מול כל העולם ואחותו.
הסיבה האמיתית שאלבוס לא הצליח להתרכז בשיעורי הבית שלו, הייתה תלמידת שנה שישית בעלת שיער בלונדיני גלי וארוך, עיניים כהות גדולות וריסים ארוכים שישבה ממש לידו.
כי ככה זה- כבר כמה זמן שאלבוס לא מצליח להתרכז כשהלן פיניגן יושבת לידו.

הפרק הבא
תגובות

יפה... · · פורסם על ידי :הרמי המאמי
לא ממש מהמם, יש לך פנפיקים הרבה יותר יפים... אבל זה רק הפרק הראשון, אז ניראה.
יפה! תמשיכי...

יפה מאוד · · פורסם על ידי :ג'יני מאלפוי
המשך...דחוף

מתוק ביותר · · פורסם על ידי :הוגוורטסית בדם
תמשיכ/י, אפשר לשפר עם בטא

להרמי המאמי · · פורסם על ידי :Misery Business (כותב הפאנפיק)
באמת? אני דווקא חושבת שזה עומד להיות אחד הפאנפיקים היותר יפים שכתבתי, אבל כמו שאמרת- זה הפרק הראשון (הפרולוג, ליתר דיוק), ואתם עדין לא יכולים לדעת...

ממש יפה. · · פורסם על ידי :High Six
ואני סומכת על סגנון הכתיבה שלך שזה יהיה עוד יותר יפה. את באמת כותבת מדהים (:

אהבתי · · פורסם על ידי :~לילי~
זה ממש יפה מחכה להמשך...

מדהים 3> · · פורסם על ידי :Phrazes for the Young
קראתי כמה פאנפקים שלך (והם היו מעולים!)
וזה אחד היפים שקראתי בכלל. תמשיכי!!!

תודה רבה · · פורסם על ידי :Misery Business (כותב הפאנפיק)
=)

... · · פורסם על ידי :ג'יין
יש טעות קטנה אומרים כל העולם ו-אישתו-! אבל ממש יפה....=)

אפשר גם וגם · · פורסם על ידי :Misery Business (כותב הפאנפיק)
אני שמעתי הרבה מאוד שאומרים כל העולם ואחותו.

=] · · פורסם על ידי :Sherlock
אני בטוח שזה יהיה מדהים, כמו כל הפאנפיקים שלך זהר =]
אבל רק כמה הערות- לא קוראים לבן של מאלפוי סקורפיו ולא סקורפיוס? ובקטע הזה-(לא שאלבוס מתלונן- לא בעצמו יש את הסיכה שמעידה על כך שהוא קפטן קבוצת הקווידיץ' של גריפינדור), אחרי המקף אמור להיות 'לו' ולא 'לא' לא?
מדהים =]

או... · · פורסם על ידי :Misery Business (כותב הפאנפיק)
באנגלית קוראים לו סקורפיוס, אז החלטתי לקרוא לו ככה.
ובקשר ללא- טעות שלי, אני כל הזמן עושה את זה...

אוקיי =] · · פורסם על ידי :Sherlock
בחירה שלך =] =] =] =]
אני עדיין מחכה לפרק הראשון:יא:

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007