האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

סיפור העבר של ג'יימס פוטר

האגריד מספר להארי את העבר של אביו, על איך שבידיוק כמו הארי גם לאביו לא היה הורים.



כותב: or.barkai999222
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1938
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: עיניין - שיפ: ג'ן - פורסם ב: 10.11.2012 - עודכן: -- המלץ! המלץ! ID : 3695
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק ננטש

"זה היה לפני הרבה זמן" פתח האגריד בסיפורו. "לפני כמה זמן?" שאל הארי שרצה לדעת כל פרט ופרט.

"הרבה" אמר האגריד בקוצר רוח והמשיך, "אבא שלך רצה לעשות עסקה עם לורד וולדמורט".

"לא נכון" אמר הארי בכעס ולא הסכים להאמין, אביו היה אדם ישר וטוב לב ובחיים לא היה משתף פעולה עם הצד האפל.

"תקשיב עד הסוף" אמר האגריד במרירות. "אבא שלך רצה לחקור את הצד האפל, לפלוש לתוכו ולגלות דברים לעומק." המשיך האגריד מנסה לרכך את קולו.

הארי שתק אך לא מתוך מבוכה אלא מתוך הבנה והקשבה. "הוא תמיד היה בצד שלנו, הוא אבא שלך" אמר האגריד.

"אבל למה אף פעם לא סיפרו לי את זה?" התבלבל הארי "כמעט וגרמתם לי להאמין שאבא שלי היה פושע".

"טוב, אף פעם לא חשבנו שתחשוב שאבא שלך פושע הוא." הסביר האגריד בהבנה. "הוא איש טוב, תמיד היה".

"וולדמורט לא נפל בפח של אבא שלך עשה לו" אמר האגריד "עניינים הסתבכו ואבא שלך הוא נתפס והיכו אותו".

"כמו את ההורים של נוויל" לחש הארי. "בידיוק" נאנח האגריד. "הוא לעולם לא עבר לצד האפל שלא תחשוב שכן, הוא לא וויתר ולילי היא בכתה, הרבה" השפיל האגריד את ראשו הענק.

"אבא שלך הוא רצה שלך יהיה חיים טובים עם אבא ואמא" הסביר האגריד "לא כמוהו".

"אבל לאבא שלי היו הורים לא?" שאל הארי בסקרנות. "לא, הוא חיי עם אומנת כזאת מעצבנת, אחת כזאת עקשנית" נאנח האגריד.

הארי ניסה להסיג את צעדיו של האגריד על המדרכה שם בסימטת דיאגון. "בוא נעצור לשבת כאן ואז נמשיך לקנות לך ספרים לשנה הבאה" אמר האגריד ונעצר מול בית קפה קטן.

"אבל האגריד לא היו לו בני משפחה?" שאל הארי שהיה עדיין מבולבל. "לא, ובגלל זה גם אתה עברת לגור עם אחותה של לילי" אמר האגריד והתיישב ליד אחד מהשולחנות.

"לא דודים, לא אחים, לא אחיות?" שאל הארי. "הייתה לו אחות קטנה שמתה בגיל צעיר" אמר האגריד שעיין בתפריט שלפניו. "ממה היא מתה?" שאל הארי שלא הרפה.

"היא, אריאלה וג'יימס הלכו לקומפרטני, העיר שפה מעבר לפינה" אמר האגריד וסימן בראשו מעל לביניין גבוה. "ומה קרה שם?" שאל הארי.

"טוב, הם הלכו לפגוש את דמבלדור לכבוד הלימודים בהוגוורטס בשנה הראשונה" אמר האגריד שסימן לאחד מהמלצרים לגשת אליו. "ו..." הארי לא וויתר.

"בדרך לשם הם נתקלו באוכל מוות, ג'יימס הצליח להימלט אבל את אחותו היא נתפסה וכעבור שבוע נודע שהיא מתה" נאנח האגריד.

"אני רוצה 20 צפרדעי שוקולד 7 כוסות בירצפת פודינג מרשמלואים אחד ושתי אוניות שוקלד" פנה האגריד למלצר הגובלין שבא לשולחנם לבוש סינר שחור.

"והארי אתה לרצות משהו?" שאל האגריד והביט בהארי. "רק בירצפת אחת" אמר הארי והינהן בראשו לכיוון הגובלין. "בירצפת בשילו, תודה" אמר הארי וסימן לגובלין בחוסר סבלנות ללכת.

"תקשיב, יש לי דרך יותר מעניינת לספר לך על אבא שלך" אמר האגריד לאחר שהגובלין הלך משם בכעס, "תבוא לביקתתי מחר לאחר היום הראשון ואני אספר לך".

הארי הינהן ושתק. הם החליפו מבטים חטופים עד שהגובלין חזר עם ההזמנות שלהם. "בתיאבון" רטן הגובלין והגיש להם את המנות הרבות.

האגריד התנפל על הפודינג שלו ואמר:"תרגיש חופשי לקחת גם משלי" בפה מלא וירק על הארי חתיכות מרשמלו.

המשך יבוא...

 

תגובות

nice · 11.11.2012 · פורסם על ידי :פוטר לילי
נחמד המשך

נחמד · 11.11.2012 · פורסם על ידי :OTP
הרעיון טוב... נרשמתי לעדכונים
אבל יש אי דיוק אחד-לג'יימס הייתה משפחה... וכשזרקו את סיריוס מהבית הוא אפילו בא לגור עם ג'יימס....

מעניין.... · 13.11.2012 · פורסם על ידי :הרמיוני המושלמת
אני מסכימה עם Amoris Lumine לג'יימס הייתה משפחה אבל בכל זאת הסיפור נורא מעניין:)

נחמד :) · 03.12.2012 · פורסם על ידי :GinnyP
הרעיון ממש נחמד, מחכה להמשך :)

אולי... · 08.05.2013 · פורסם על ידי :ליאלוש
אוליי תעשי\ה שזה קרה אחרי שהקונדסאים סיימו את הוגוורטס ואז מסיבה כלשהי ההורים של ג'יימס מתו (אוליי מהמפגש עם אוכלי המוות שבו מתה אחותו של ג'יימס)
ואני מצפה להמשך!

יפה. · 05.08.2014 · פורסם על ידי :אלבוס דמבלדור ומסדר עוף החול
אני מסכים אם ליאלוש.
אבל הרעיון מאוד נחמד.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007