האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

לפגוש את המשפחה

סקורפיוס פוגש את משפחתה של רוז בפעם הראשונה בתור החבר שלה ומפחד מהתגובות שלהם. במיוחד מזו של רונאלד וויזלי. מתורגם.



כותב: Take Back
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 4287
5 כוכבים (4.75) 8 דירגו
פרק:
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: רומאנס - שיפ: רוז\סקורפיוס - פורסם ב: 16.11.2012 - עודכן: 01.12.2012 - הפאנפיק מתורגם(מקור) המלץ! המלץ! ID : 3734
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

מתורגם באישור המחברת.

ויתור זכויות לג'יי קיי רולינג ולכותבת הפאנפיק.

קריאה מהנה ובבקשה תגיבו! ככל שיהיו יותר תגובות אני אתרגם יותר מהר. ואם יש לכם שיפים מועדפים אני אשמח אם תגידו ואני אולי אתרגם פיקצרים בשיפ הזה. 

 

 

"את בטוחה שזה רעיון טוב, רוז?" שאל אותי סקורפיוס. "אביך כנראה יהרוג אותי בשנייה שהוא יראה אותי."

"תירגע סקורפ, הוא היה בסדר גמור עם העובדה שנהיינו ידידים." אמרתי.

"לא, הוא השתגע כשאלבוס התיידד עם מאלפוי, אז שהוא יתחבר עם הילדה שלו?"  השיב. "הוא היה בסדר איתי רק כשהצלתי אותך מנפילה למוות בקווידיץ'. אפילו אז זה היה רק כבוד על כך שאני לא גרוע כמו המאלפויים הקודמים."

"או, אל תהיה כזה." אמרתי. "הוא יהיה תמיד אסיר תודה כלפיך על כך שאתה שומר עליי בטוחה. ויש עוד הרבה דברים."

"כן, אבל יש הבדל גדול בין ידיד לחבר."  אמר לי. "בייחוד כשמדובר על ילדה של אבא."

"אתה תהייה בסדר, סקורפ. קדימה, בוא נלך. " אמרתי, וכשהגענו לקחתי את ידו וסחטתי אותה בעידוד.

"אין מנוס מזה, נכון?" שאל בעצבנות.

"אני מצטערת אבל לא. ככל שנספר להם מוקדם יותר יהיה יותר טוב." ניסיתי לשכנע אותו. "הם יודעים שאני יוצאת עם מישהו. הם פשוט לא יודעים עם מי, וככל שנספר להם מאוחר יותר זה יהיה גרוע יותר."

"בסדר, בואי נלך לגזר הדין מוות שלי." אמר.

ניגשנו אל דלת הכניסה ופתחנו אותה. "אמא! אבא!" קראתי ונכנסתי אל הסלון, ששם ראיתי לא רק את הוריי, אלא גם את דודה ג'יני ודוד הארי. הסתובבתי וראיתי שסקורפיוס נשאר מאחור כך שכמעט ולא ראו אותו. 

"היי רוזי," אמר אבי. "אז איפה החבר שלך?"

"הוא מאחוריי," השבתי. "צא החוצה, אני לא אתן לאף אחד מהם לקלל אותך."

"את לא יכולה לעצור אלימות טבעית." שמעתי אותו אומר בעודו יוצא החוצה. "וזה מה שאבא, במיוחד אבא עם שנאה קיצונית לחבר של ביתו עושה." החדר השתתק וכולם הביטו על סקורפ. פניו של אבי הפכו לאדומות ולדוד הארי היה חיוך ענקי על פניו. סקורפ סירב להביט לכל מקום חוץ ממני.

"אמרתי לך רון,"  אמר דוד הארי, "אתה חייב לי 10 אוניות."

"אמרנו לך כשנתת את הביקורת שלך עליו בפלטפורמה בשנתה הראשונה של רוז שמשהו כזה יקרה." אמרה לו אמא בעודה צוחקת.

"סקורפיוס מאלפוי הוא החבר שלך?" שאל אבי.

"כן," השבתי באותו הזמן שסקורפיוס אמר, "כן אדוני."

סקורפיוס סוף סוף הסיט את מבטו ממני ויצר קשר עין עם אבי. הם שמרו על קשר העין לזמן ארוך.

"אם תשבור את ליבה אני אהרוג אותך. אתה מבין?" שאל אבי.

"מעולם לא תכננתי לשבור את רוז," אמר סקורפ. "ואם אני אעשה את זה, אני אקבל על עצמי כל עונש שאתה או מישהו אחר ייתן לי."

"טוב," אמר אבא. "אני חשדתי ששניכם תהיו והכנתי את עצמי לזה. זו הייתה הדרך שבה הבטת בה כשחשבת שאף אחד לא מסתכל, ובמיוחד כשוויתרת על לתפוס את הסניץ' כשראית את רוז נפגעת מהמרביצן ההוא ונופלת מהמטאטא שלה. אפילו לא חשבת על זה, פשוט טסת משם מהר ככל האפשר כדי להגיע אליה לפני שהיא נופלת על הקרקע. ברגע הזה אני השלמתי עם זה שתהיו ביחד יום אחד. אני סומך עליך עם רוזי שלי, אל תגרום לי להתחרט על זה."

"אני לא אגרום לך להתחרט על זה, אדון וויזלי."  אמר סקורפיוס. "ותודה לך אדוני."

"תודה לך אבא." אמרתי לו, נותנת לו חיבוק.

"אני גאה בך רון." אמרה אימי.

"כן, אבל עכשיו אני אצטרך להיות מנומס לאביו," אמר אבא. "אנחנו כנראה נהיה קרובי משפחה יום אחד." מה שגרם לסקורפיוס ולי להסמיק, אבל לחייך אחד לשני.

"רואה, אמרתי לך שזה לא יהיה כל כך רע." אמרתי לו.

"כן, עכשיו כל מה שנותר לנו לעשות זה לספר למשפחה שלי." הוא השיב עם גיחוך.

 

הפרק הבא
תגובות

ישסיכוי שעוד פרק? · 19.11.2012 · פורסם על ידי :OTP
אני יודעת שזה פיקצר... אבל אולי תעשי עוד פרק על התגובה של מאלפוי?...
זה מהמם!

אני יכולה להציע לכותבת · 19.11.2012 · פורסם על ידי :Take Back (כותב הפאנפיק)
אבל אני לבד לא יכולה להוסיף פרק. זה הפאנפיק שלה. אם יהיו הרבה תגובות והרבה ירצו אני יכולה לשאול את הכותבת אם היא רוצה לעשות עוד פרק.

זה כזה חמוווד :D: · 19.11.2012 · פורסם על ידי :Andy Mientus
תאמרי לה לעשות עוד פרק בבקשה D:

תודה · 19.11.2012 · פורסם על ידי :Take Back (כותב הפאנפיק)
ביקשתי ממנה להמשיך, אני מחכה לתשובה, בדרך כלל היא עונה לי מהר, אז אני אכתוב כאן את התשובה שלה.
תמשיכו להגיב, היא ביקשה שאני אמסור לה מה חושבים על הפאנפיק שלה.

אני שמחה להגיד · 19.11.2012 · פורסם על ידי :Take Back (כותב הפאנפיק)
שהיא אמרה שהיא תעשה את זה. זה יקח לה כמה ימים, ואז לי יקחו כמה ימים לתרגם את זה. תירשמו לעידכונים ותגיבו!

ווואווו · 21.11.2012 · פורסם על ידי :GinnyP
זה ממש ממש ממש ממש יפה!!! אני לא יכולה לחכות להמשך :)
נרשמתי לעידכונים...ואוו...

המשך המשך המשך · 22.11.2012 · פורסם על ידי :The Hate
תתרגמי את ההמשך!!!!!!!!!!!!!!!
מחכה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

תמשיכי... · 24.11.2012 · פורסם על ידי :זאבה בודדה
יש כבר מלא תגובות תמשיכי...

אני יודעת · 24.11.2012 · פורסם על ידי :Take Back (כותב הפאנפיק)
הבעיה היא שיש לי ללמוד היום ומחר למבחן בפיזיקה. ביום שני יהיה לי המון זמן, אז אני אתרגם אז. אני ממש מצטערת על ההמתנה, אבל זו תקופה לחוצה מאוד שלי. ביום שני יהיה המשך.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007