האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

הבית הזוכה בתחרות הבתים לשנת ההיפוגריף 2024 הוא...

משפחת פוטר

"די ג'יימס תחזיר לי את השרביט" התחנן אלבוס בפני ג'יימס. בפאנפיק הזה אני אספר לכם מה קורה בבית משפחת פוטר.



כותב: אלעדר
הגולש כתב 4 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2012
3 כוכבים (3.333) 6 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: G - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: מצחיקה - שיפ: גן - פורסם ב: 21.11.2012 המלץ! המלץ! ID : 3773
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

היו שמים קצת ירקרקים וקצת ורדרדים היה בוקר יפה שקט ונחמד. אבל בבית משפחת פוטר כלום לא יכול להיות בלי קצת בלגן והתגרויות. "מה עשיתי" צעק ג'יימס על אביו כאשר חטף לאלבוס את השרביט. "אתה חטפת לו את השרביט" אמר הארי "וזה לא בסדר". "אם היית מבוגר היית יושב כמה שנים טובות באזקבאן". במטבח ג'יני בישלה יופי של ארוחה, בשר מעולה מרק ירקות ועוד.

"בי בי אני צריך ללכת למשרד הקסמים הם קוראים לי לבוא דחוף הם אמרו לי שגם אתם יכולים לבוא איתי" אמר הארי."אוקי אבל הם קודם כל צריכים להתארגן, הם עדיין בפיג'מה" אמרה ג'יני.

ג'יימס לילי ואלבוס רצו בשיא המהירות לחדרים שלהם כדי להתלבש, הם פשוט אף פעם לא היו במשרד הקסמים. אחרי עשר דקות כולם כבר היו מוכנים לצאת לדרך. הם התאספו בחוץ ליד מחסן המטאטאים הקטן שלהם, שבו הארי שומר את אש המחץ הישן שלו וג'יימס שומר את המטאטא שלו לנבחרת הקווידיץ' של גריפינדור. הם עמדו בשורה והחזיקו ידיים חזק בתוך פחות משנייה הם נעלמו משם בעזרת התעתקות קלילה ומהירה. ג'יימס לילי ואלבוס הרגישו כאילו הם לא יכולים לנשום הכול הפך לשחור אבל מהר מאוד ההרגשה המוזרה של ההתעתקות נגמרה. הם היו בכניסה למשרד הקסמים תאי השירותים המוכרים היו שם ואיתם קהל גדול של קוסמים. הארי הסביר להם איך עושים את זה."אתם רק צריכים לעמוד בתוך האסלה ולהוריד את המים, זה ממש קל" הוא אמר.

"אולי זה קל, אבל זה מגעיל" אמר ג'יימס."אל תדאג חמוד" ניחמה אותו ג'יני.

אחרי זמן מה של וויכוחים הם החליטו ששווה להם לנסות. הם הלכו לתאים ועמדו בתוך האסלות כמו שג'יימס אמר ולבסוף הם הורידו את המים. הם נשאבו אל תוך משרד הקסמים, הוא היה יפהפה כמו בחלומות הטובים ביותר, המזרקה הקסומה עמדה שם כמו חדשה, אפילו שהיתה במקום הזה היה הרבה רעש הם האבו אותו מאוד, להגיד לכם את האמת, הם האבו את המקום בגלל הרעש.

"שלום פוטר, ציפיתי שתבוא מהר כי אמרתי לך שזה דחוף, אבל באמת זה לא כל כך דחוף. פשוט אמרו לי שהילדים שלך קוסמים צעירים מעולים אז החלטתי לבדוק אם הם באמת כל כך מעולים, אז פשוט קראתי לך" הוא אמר בחיוך גדול, אז בוא ניראה אותם  הוא אמר ותקע מבט בילדים."הם בישנים" אמר ג'יימס."טוב יש לי חדר אימונים מיוחד שבו אני מתאמן אז לדעתי נלך לשם, אה כן שכחתי להגיד לכם אני לא עושה לכם מבחן, אתם לא חייבים לעשות כלום, רק רציתי שיהיה לכם כיף ושכחתי גם להציג את עצמי קוראים לי ג'ון אתם יכולים לקרוא לי ג'וני אם אתם רוצים" הוא אמר להם.

הם הלכו בעקבות ג'וני, הם עלו במעליות המוזרות שמשמיעות קולות ברגע שיוצאים ממנה.

אחרי כחצי שעה הם הגיעו למקום מוזר ביותר, על הדלת של המקום היה כתוב בצבע אדום זוהר את המילים "חדר האימונים של ג'ון". הם נכנסו לחדר הזה, ביפנים היו הרבה מאוד מטרות לקסמים, "אני חושב שג'ון חבר טוב של אבא מההילאים" מלמל ג'יימס לאלבוס באוזן.

"אוקי, תוציאו שרביטים ותתאמנו בכל קללה שאתם מכירים חוץ מקללה שאין עליה מחילה" הכריז ג'וני הנלהב. ג'יימס הוציא את שרביטו וצעק "שתק!" אור אדום פרץ מתוך שרביטו של ג'יימס, הקללה פגעה באמצע המטרה והמטרה נקרעה. ג'ון מחא כפיים "כל הכבוד! הוא שיבח את ג'יימס.

ליד ג'יימס במטרות האחרות ירו לחשי אקספליארמוס משובחים. "אבא תמיד אמר שהוא אהב את הקללה" הצהירה לילי. "אוקי נראה לי שאפשר להתחיל דו קרב, לדעתי בהתחלה ילחמו (לא עד המוות אלה עד שאני אומר שמספיק) ג'יימס ואלבוס" אמר ג'ון. "יש" צעקו ג'יימס ואלבו

תגובות

למה? · 22.11.2012 · פורסם על ידי :אלעדר (כותב הפאנפיק)
למה אתם לא מגיבים? גם אם אתם לא אוהבים תגיבו זה רק הפאנפיק השלישי שלי!

לא יודע · 22.11.2012 · פורסם על ידי :עומרי55

למה זה פיקצר? · 23.11.2012 · פורסם על ידי :Demons
זה קטוע באמצע וחסר מידע. אלא אם כן אתה מתכוון להוסיף משהו הפיק לא הגיוני.

? · 04.12.2012 · פורסם על ידי :Pipe Dream
מסכימה עם איילת סיטה שביט.

...? · 07.12.2012 · פורסם על ידי :Angel Wings
גם אני מסכימה איתה לא כל כך הבנתי מה קורה שם בנוסף.

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
53 285 302 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007