האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

אח

מהי המשמעות של אח? אלבוס סוורוס פוטר מגלה את התשובה בדרך הקשה.



כותב: Ekomik
הגולש כתב 3 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 2072
5 כוכבים (4.571) 7 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הארי פוטר - זאנר: פלאפי - שיפ: הארי / ג'יני - פורסם ב: 23.11.2012 המלץ! המלץ! ID : 3782
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

החורף הגיעה לעיר הגדולה באירופה , לונדון.

אי שם בלונדון , בשכונת מג'יקהוד  - שכונת קוסמים סודית בלונדון שהייתה נסתרת מעיני המוגלגים באמצעות קסם , אלבוס סוורוס פוטר ישב בביתו בסמטת פייג'נס וצפה בקסמוויזיה.

הוריו , הארי וג'יני פוטר , יצאו למבצע גירוף השלג השכונתי , לילי , שלא רצתה להישאר לבדה עם שתי אחיה המעצבנים , הלכה איתם.

אלבוס היה לבוש במעיל בצבע תכלת , מכנסי ג'ינס דהויים ונעלי סניקרס כחולות - ידיו מכוסות בכפפות בתוך כיסי מעילו. אביו הטיל כישוף חימום על הבית כך שהקור לא יורגש , אבל כפי שניתן היה לראות מלבושו של אלבוס , הוא נכשל.

הספה הייתה כחולה בוהקת , גדולה פי 12 מאלבוס , מרופדת בבד יוקרתי ועשרה כריות צמר.

אלבוס צפה בתוכנית דוקומנטרית על שר הקסמים , פיליפ נורמן.

אלבוס אהב מאוד לגלות דברים חדשים , ללמוד , להיחשף למידע.

בכל זאת , קשה למצוא הרבה דברים לעשות כשאתה ילד בן 9 , שאחיו המעצבן כל הזמן מציק לו , ואחותו בת ה-8 לא סובלת אותו.

ג'יימס פוטר ירד במדרגות לכיוונו של אלבוס.

"היי , אח חננה" אמר לו ג'יימס , "עוד פעם אתה רואה איזה משהו מדעי?"

"לא , וזה לא עניינך" ענה לו אלבוס בתעוזה.

"אל תתחצף , אל , אני עדיין האח הגדול שלך שנמצא בשנה שנייה בהוגוורטס".

העקיצה כאבה לאלבוס , ג'יימס ידע איך לפגוע בנקודות רגישות - בשנה הקודמת ג'יימס הלך לשנה הראשונה בהוגוורטס , ואלבוס נורא קינא בו - והשנה ג'יימס הלך לשנתו השנייה בהוגוורטס - אלבוס רצה גם , הוא ידע שגם הוא יקבל הזמנה כשיגיע לגיל 10 , אבל הוא לא יכל לחכות שנה שלמה.

"עוד פעם החלטת להתחיל להציק?" שאל אותו אלבוס בתמימות מזויפת.

"כן , למה?" ענה ג'יימס באותו הטון והלך למטבח להכין לעצמו שוקו חם.

אלבוס השתתק והמשיך לצפות בתוכנית בקסמוויזיה.

ג'יימס התיישב בספה השנייה עם שוקו חם וצלחת פופקורן.

"נו , מתי התוכנית הזאתי נגמרת?" שאל ג'יימס את אלבוס

"כשהיא תיגמר תדע"

"שאלתי - מתי התוכנית נגמרת?" צעק ג'יימס , כפי שקורה לו בדרך כלל כשהוא מתעצבן.

 "אין לי מושג" אמר אלבוס , לא מתרגש מהתקף הזעם של אחיו הגדול.

"אז כדאי שיהיה לך" אמר ג'יימס וחטף את השלט הקסום , והעביר לערוץ הקווידיץ'.

"היי , תחזיר את זה!" צעק אלבוס ואחז בשלט ומשך אותו בניסיון נואש להחזירו.

ג'יימס צחק והדף את אלבוס שנחת על הרצפה.

אלבוס השתעל וניסה לקום , הוא ניסה שוב לקחת את השלט מג'יימס , והפעם בכוח.

ג'יימס היה רציני בפעם הזאת , הוא משך את השלט לכיוונו , הוא היה חזק יותר מאלבוס , וכשהוא משך את אלבוס אליו , אלבוס ניסה לחטוף את השלט אבל זז כתוצאה מכוחו של ג'יימס וכך יצא שהיד של אלבוס הגיעה ללחי של ג'יימס( רמז: סטירה).

"אאוץ'!" צעק ג'יימס , "אתה הולך לשלם על זה , אל".

ג'יימס בעט בחזהו של אלבוס והפיל אותו לרצפה , הוא השאיר את רגלו על החזה של אלבוס כדי שאלבוס לא יזוז ממקומו.

"ועכשיו" אמר לו ג'יימס , "אתה הולך לחטוף , אלבוס"

"תעזוב אותי!" צעק לעברו אלבוס.

ג'יימס צחק ובעט לאלבוס ברגל.

"אאו!" אלבוס נאנק , "ג'יימס , תפסיק!"

"להפסיק?" שאל אותו ג'יימס בביריונות

"כן" אמר אלבוס והשתעל תוך כדי זה.

"לא נראה לי" אמר ג'יימס ובעט עוד בעיטה חזקה לרגלו של אלבוס , שנאנק

"ג'יימס , תפסיק!" צעק אלבוס , "מה עשיתי לך?"

"אני מניח שאתה יודע" , אמר ג'יימס ובעט ברגלו של אלבוס בשלישית.

אלבוס הרגיש מושפל , למרות שאף אחד לא היה בחדר חוץ מג'יימס , שכבר ראה או תרם לכך שהוא יהיה בפוזות מביכוות יותר..

"אני לא יודע" ענה לו אלבוס בפרץ אומץ.

"אתה לא יודע?" שאל אותו ג'יימס , אלבוס ניצל את רגע הבלבול של אחיו כדי לעמוד על רגליו.

ואז , הוא הרים את מטה האור שלו מתוך המחבוא הסודי שלו בספה.

כשהיה בן 7 , אבין קנה לאלבוס מטה אור , סוג של ענף שעליו עומד כדור בדולח , ומסוגל לירות מיני ברקים , סוג של אקדח קסום , בעצם.

אלבוס כיוון את מטה האור שלו לכיוון ג'יימס , ג'יימס ידע מהם הכוחות של המטה שלו , הוא ראה שג'יימס מפחד ונסוג מעט לאחור.

"תסביר לי מה היה פה עכשיו" אמר לו אלבוס באיום , תוך כדי נפנוף במטה.

פיו של ג'יימס קפא.

אלבוס לא ידע אם אלה היו הרגשות שלו או שהורו על כך או תקלה , אבל רגע אחרי שג'יימס שתק נורה ברק מתוך הבדולח שפגע ישירות בג'יימס.

ג'יימס הועף מעל הספה ונחת ליד המנורה.

אלבוס צעד לעבור המקום שבו שכב ג'יימס כעת. 

אלבוס פנה אל ג'יימס: "ג'יימס".

לא נשמעה תשובה.

אלבוס חזר שוב , "אתה רוצה לשחק משחקים? ג'יימס!?"

ג'יימס שוב לא ענה.

אלבוס התחיל להיכנס לפאניקה , מה קרה לג'יימס?

"ג'יימס!" צעק אלבוס , "זה לא מצחיק!"

אלבוס רכן מעל ג'יימס כדי לראות מה קרה לו.

אלבוס נגע בג'יימס , הוא היה.... קר.

"ג'יימס!!" צרח אלבוס בחוסר אונים תוך כדי שהוא מנענע את גופו.

אלבוס נגע במקום שבו אמור להיות ליבו. הוא לא הרגיש כלום.

ג'יימס.... מת

מה הוא עשה?

ג'יימס מת , ואותו ישלחו לאזקבאן!

"לא!" צעק אלבוס , דמעות החלו מטפסות אל עיניו ויוצאות מהם במהירות , "לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

אלבוס לא עצר את הדמעות ונתן להם לזלוג , במהירות.
תוך שניות כל פרצופו התכסה דמעות , הוא שנא את עצמו באותו הרגע.

"ג'יימס" אמר אלבוס תוך כדי זרם שוטף של דמעות , אחיו הגדול מת , למה שלא יבכה?

הוא שחרר את הדמעות שאגר בתוכו במשך 9 שנים , את ההצקות , את ההשפלות , של אחיו ג'יימס.

ואז הוא נזכר בכל הרגעים הטובים שהיו להם , כשהם שיחקו ביחד , כשג'יימס עזר לו להבריז מהחוג השנוא אליו , כשהגן עליו מול הבריון השכונתי , ושעזר לו בכל רגע כשהבובה שלו נעלמה כשהיה בן 3.

הגופה של ג'יימס החלה להתחמם לפתע , שיערו של ג'יימס התנפנף באוויר כאילו רוח זרמה , על אף שהחלון היה סגור.
ג'יימס פקח את עיניו ושם את ידיו בראשו. 

"מה?... מה קורה?" ג'יימס הביט מבולבל ומבטו נתקע על נקודה , "אלבוס" , אמר ג'יימס בקול חלוש.

ג'יימס ואלבוס הביטו אחד לשני בעיניים , מבטיהם התרככו.

"אלבוס , אני... מצטער על מה שקרה" אמר ג'יימס והשפיל את מבטו.

"גם אני" אמר אלבוס.

" אבל מה קרה לי בדיוק? שאל אותו ג'יימס , מבולבל

"זה סיפור ארוך" אמר לו אלבוס.

ג'יימס הסתכל על בגדיו , סימני חריכה קלים נגלו עליהם , כאילו עלו באש.

לעומת זאת , רגלו של אלבוס נראתה במצב מדאיג , הופיע לו כחול מסביב לברך ודימום קל החל להופיע לו במורד הרגל.

"אאי" אמר אלבוס והביט על רגלו , הדימום צרב לו , ונראה לו יש לו פצע יבש.

"חכה כאן" אמר לו ג'יימס ורץ לקומה העליונה , הוא חזר עם חומר מוזר שסגור בתוך בקבוק טיפקס שקוף , החומר היה זהוב נוצץ.

"אל תזוז" אמר לו ג'יימס וטפטף שש טיפות מהחומר על פצעו של אלבוס , הפצע החל לצרוב לו והוא הפך אדום יותר.

ואז הפצע החל להתכווץ , כאילו הוא נספג בעורו של אלבוס , לבסוף לא נותר שום שריד מהפצע על רגלו של אלבוס.

"תודה" אמר לו אלבוס , בעודו מביט בבגדיו שנחרכו קלות עם פגיעת הברק , ונמלא רגשות אשם.

"אלבוס , אני באמת-"

"אבל הוא הספיק לסיים את המשפט משום ששני כדורי שלג נחבטו בראש שלהם בעוצמה.

זאת הייתה לילי , שהחליטה להתנקם בג'יימס על ששבר את הבובה שלה.

"היי , מה-" שאל אותה ג'יימס , אך זה נקטע כאשר שני כדורים נוספים פגעו בפרצופו.

"לילי , מספיק עם זה" העירה לה ג'יני , אמה.

"הכל בסדר?" שאל אותם הארי בחביבות , "היה המון שלג היום".

"כן , אני חייבת לנוח קצת" אמר ג'יני.

"גם אני" הסכים איתה הארי.

"אני חושב שגם אני צריך לנוח קצת" אמר אלבוס ורץ לחדרו.

"גם אני" הסכים איתו ג'יימס בחופזה ומיהר לרוץ לחדר.

הארי וג'יני הביטו אחד בשני , משתאים , האם הפעילו כישוף על ילדיהם?

--------------------------

כשאלבוס נכנס לחדר , הוא ידע למה ג'יימס חזר - הוא נזכר שאביו סיפר לו על איך שהרג את המורה שלו , פרופסור קווירל , עם חותם האהבה שאמו השאירה לו.

הוא ידע איך ג'יימס נרפא(אני מניח שניחשתם , לא?).

תגובות

מדהים! · 04.06.2013 · פורסם על ידי :ליאלוש

ואוו! · 15.07.2013 · פורסם על ידי :שקד מרק
מדהים מדהים מדהים !!!

יפה נורא! · 17.07.2013 · פורסם על ידי :Nico di Angelo
אבל יש לך כמה טעויות. שג'יימס נמצא בשנה שנייה בהוגוורטס, אלבוס עולה לשנה ראשונה, את/ה עשית הפרש גדול יותר ביניהם
ולילי קטנה מאלבוס בשנתיים, ולא בשנה. תתקן/י את הטעויות ואז זה יהיה פיק שאי אפשר לתאר אותו!!
ואני מסכימה עם כל התגובות שמעליי

באמת · 18.07.2013 · פורסם על ידי :Ekomik (כותב הפאנפיק)
אני הכותב ואני שונא את זה! זה יצא לי אלים מדי, אני חושב

זה חמוד · 31.08.2014 · פורסם על ידי :Write is my life
אבל מעולם לא דמיינתי את ג'יימס כזה בריון. פסדר, הצקות מדי פעם. בצחוק.
לא עד כדי כך!

זה מושלם · 18.01.2016 · פורסם על ידי :BOB THE MINION
ואני די בטוחה שג'יימס נמצא בשנה 3 כשאלבוס מתחיל ללמוד... קיצור #מושלםםם

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
93 510 347 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007