האתר והפורומים  ·   מדיה  ·   הספרים  ·   הדמויות  ·   הסרטים  ·   השחקנים  ·   שונות

ברוך הבא, אורח ( התחבר | הירשם )

0 חרמשים
פורומיםפאנפיקיםHPlanetהאנציקלופדיהמערכת הדו-קרבהוגסמיד
מממנים

HPortal מאחל חג פסח שמח וכשר!

הכירו את כריסטיאניה!

הטאליה, קראק מגניב כזה. הפעם מוקדש לכריסטיאניה.



כותב: Cheng Xiaoshi
הגולש כתב 15 פאנפיקים.
פרק מספר 1 - צפיות: 1605
5 כוכבים (5) 1 דירגו
פיקצר
דירוג הפאנפיק: pg13 - פאנדום: הטאליה - זאנר: הומור, קראק, פלאפי - שיפ: פאוואר ריינג'רס - פורסם ב: 26.11.2012 המלץ! המלץ! ID : 3794
גופן: Verdana Arial Tahoma מרווח: + - גודל טקסט: + -
הפאנפיק גמור

ויתור זכויות יוצרים: הטאליה, דנמרק, שבדיה, צרפת ועוד כמה דמויות שמוזכרות בקטנה, שייכים להימארויה הידקאז - סאמה(Himaruya Hidekaz), כריסטיאניה היא לא דמות מקורית בהטאליה, לא נרמז עליה, וגם לא חושבת שהיא אי פעם תהיה קיימת שם כי היא מיקרוניישן, אבל היא מבוססת על פי כריסטי של SATW המגניב, אז אין לי בעלות על שום דבר.



כריסטיאניה היה ילד. אולי. אולי ילדה. דנמרק טוען שהוא בן, ונורווגיה אישר את זה שדנמרק לא היה שיכור כשהוא בדק את זה. בכל מקרה היה לו שיער בלונדיני סבוך וארוך, שהגיע כמעט עד אמצע גבו, ואת העיניים הכחולות של דנמרק. הוא מעולם לא הסתרק, והוא תמיד לבש את אותו קפוצ'ון אדום וישן עם שלוש נקודות צהובות, שהיו בשורה, אז הוא נראה מוזנח. דנמרק לא היה אבא טוב משהו.

למרות התהיות הבלתי נפסקות על מגדרו, לא ממש היה אכפת לו אם פנו אליו בלשון נקבה, והוא התעצבן, משום מה, רק כשקראו לו "כריסטי". הוא לא היה פטריוטי, ונראה תמיד כאילו קם זה עתה והוא עדיין עייף, או מסומם, אבל הוא המשיך לטעון שדנמרק הוא האבא הכי טוב בעולם, ושאיסלנד עלוב.

כרגע, הוא היה קצת זועם, ועישן סיגריה שהולנד נתן לו, למרות שדנמרק לא מרשה. הוא הצליח לשכנע את דנמרק שייקח אותו לפגישה העולמית הפעם, כמה קשקושים על זה שאבא כל כך מגניב כשהוא מעביר חוקים בלייב. לא באמת. כמעט נגמרה לו אספקת הסמים הקלים, ואבא לא מרשה לו להיפגש עם הולנד, אז הוא היה צריך דרך לעקוף את זה.

אבל, מסתבר, שלהולנד יש ייסורי מצפון, או שדנמרק דיבר אתו, והוא לא נתן לכריסטיאניה אפילו חמישה גרם של מריחואנה. בקושי סיגריה אחת הוא הצליח לשונרר.

"היי, כריסי!” דנמרק קיפץ במסדרון לעברו.

"סיימתם, פא?” הוא שאל, והעלים את הסיגריה בזמן שדנמרק לבש את מעילו, למרות שהוא יודע שדנמרק ראה והוא פשוט מתעלם מזה.

"יא, אבל אני הולך עם נור עכשיו. אתה תחזור הביתה עם אייס.” דנמרק אמר, וכריסטיאניה עיווה את פניו.

"למה אני לא יכול להיות עם הולנד?” הוא שאל, ודנמרק ניפח את לחייו.

"ככה. אייס יבוא עוד מעט, הוא מסדר כמה דברים. תזהר לא להתרחק מפה!” דנמרק קפץ משם באושר, ונופף לעבר הילד. “ביי-ביי!”.

"פא!” כריסטיאניה נאנח, אבל הוא כבר לא היה שם.

"נו, איפה איסלנד הטיפש? למה הוא לא בא כבר?” הוא התעצבן, ואז הרגיש יד על כתפו.

"הונהונהונהון, שלום ילדה!” הוא קלט את המבטא הצרפתי בדברי הזר, והסתובב לראות אדם בלונדיני עם זקנקן שעמד מולו. “אני צרפת, ואיך קוראים לך, ילדה יפה?”.

"כריסטיאניה,” הוא ענה ומשך בכתפיו. “פרוורטייה.”.

"הא? מה אמרת? לא שמעתי טוב...”.

"כלום,” הוא חייך חיוך לבבי חושף שיניים. “ממש כלום.”.

"אז, הלכת לאיבוד?” עכשיו היו שתי ידיים על כתפיו.

"לא, דוד שלי אמור לבוא.”.

"מתי?”.

כריסטיאניה משך בכתפיו שוב.

"אז למה שלא נעשה כמה דברים כיפיים בינתיים?” צרפת קרץ לו. “הונהונהון.”.

"יש לך מריחואנה?”.

"אה? לא...?” צרפת היה מבולבל.

"אז לא.” כריסטיאניה התחיל להתרחק ממנו, וצרפת צעק בנואשות. “רגע, חכה, יש לי קופסת סיגריות!”.

כריסטיאניה נעצר, הוא הסתובב, חזר למקומו מול צרפת, והושיט את ידיו קדימה.

צרפת הוציא מכיסו קופסה, וזרק אותה לידיו של הילד.

"מה 'ולך פה?” קול מונוטוני נשמע מאחוריהם.

"אהה, שבדיה!” צרפת נבהל, וקפץ לאחור.

"היי, אונקי.” כריסטיאניה בירך אותו.

"אתם מכירים?!”.

"יא, 'וא ה'חיין שלי, 'ז ת'זוב 'ותו, ולך מפה 'כשיו.” שבדיה נהם לעבר צרפת, שברח עוד לפני שהוא גמר את המשפט.

"כר'סי,” שבדיה פנה אליו. “מה 'תה 'ושה?” הוא הרים גבה כאשר ראה את קופסת הסיגריות, ולקח אותה מידו. “פעם הב'ה, 'ני 'גיד לדנמרק.”.

כריסטיאניה חשף את שיניו בכעס, אבל הנהן. “יא, אונקי.”, וכאשר שבדיה הסתובב, הוא סינן "אונקי-דונקי. חמור.”.

"קדימה, בוא.”.

"אני מחכה לאונקי איסלנד...” כריסטיאניה עמד במקומו.

"'וא כבר 'לך.” שבדיה עשה פרצוף מצחיק, וכריסטיאניה רטן. “ידעתי שהוא יעשה את זה!”.

"יש 'וכל בבית...” שבדיה אמר, פתאום.

"זה לא אוכל שפינלנד הכין, נכון...?”.

"לא.”.

"אוקיי, אני בא.”.

 

דנמרק נכנס לביתו, והורידו את עניבתו. איכשהו, הוא הצליח להשתכר בבר כלשהו. הוא לא זוכר הכול, אבל זה בטוח היה כיף, בכל זאת, אלכוהול. וגם פרוסיה הגיע לשם איכשהו.

הוא כמעט עלה במדרגות לקומה השנייה, עד שראה משהו בפינת החדר.

זה היה כריסטיאניה, שאחז בידו צנצנת של הרינג כבוש, ואכל ממנה.

"או, אתה לא העזת...” דנמרק הביט אל תוך עיניו.

"כן, אני כן. אולי פעם הבאה לא תשכח ממני!” כריסטיאניה אמר, וקפץ מפינת החדר. הוא דילג ברחבי הסלון, בעודו אוכל מההרינג הכבוש, שטפטף על כל הריהוט.

"אתה יודע שאני שונא שאתה אוכל מהקופסה!” דנמרק זעם, והתחיל לרדוף אחריו.


מילון הדנית שלכם!~

קצת קשה לכתוב מילים דניות בעברית, השתדלתי הכי טוב שיכולתי. הנה הפירוש לכל המילים המצחיקות שהשמשתי בהן פה-

Far - באופן מפתיע זה... אבא! הוגים את זה פאא, עם א' מוזרה בסוף, קשה להסביר.

Onkel- וגם זה, באופן מפתיע... דוד! הוגים את זה אונקי, כמו דונקי (כן, חמור), רק עם הפסקה קלה בין האונ לקי.

Pervertere- סוטה. הוגים את זה פרוורטייה, שוב, קשה להסביר את ההגייה ממש, אבל זה נשמע צרפתי מאוד!

תגובות

Pervertere! · 30.11.2012 · פורסם על ידי :ליליבר אוונס
סצנות צרפת זה משהו משהו~
וכריסטי הילדה ההיפית!
ואני צריכה לשבח אותך, בסוף יצא לך יופי של סלנג עברי לשוודיוש שלנו!
ואכן, צדקת. דנמרק לא אבא טוב במיוחד..

XDDD · 01.12.2012 · פורסם על ידי :lilsu
טוב, אני והגאונות הצרובה שלי שחכנו מה רציתי לומר. הלכתי לקרוא שוב כדי לנסות להיזכר מה היתה התגובה שלי. סתם... אבל עדיין באלי לקרוא שוב XD
זה היה מדהים!!!
והשארת אותי מבולבלת: זה בן או בת לכל הרוחות?! אני מחרפנת!!! ליידי בוי או משהו?!

Created By Tomer
eXTReMe Tracker

מממנים


  ניקוד הבתים · תיעוד עריכת הנקודות · חדר הגביעים
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית'רין
גריפינדור הפלפאף רייבנקלו סלית
73 305 322 100


פורטל הארי פוטר הישראלי קיצורי דרך
מיוחדים: הארי פוטר | אודותינו | צור קשר | הפורומים | HPlanet - הסיור הווירטואלי | פאנפיקים | האנציקלופדיה
האנציקלופדיה: אלבוס דמבלדור | לונה לאבגוד | היער האסור | משרד הקסמים | חדר הנחיצות | גילדרוי לוקהרט | קווידיץ' | דראקו מאלפוי | אוכלי המוות | מצנפת המיון | סוורוס סנייפ | סדריק דיגורי | הוגסמיד | סמטת דיאגון | פוטרמור | הקרב על הוגוורטס

עוצב על-ידי Design by JBStyle
© כל הזכויות שמורות ל-All rights reserved to HPortal
2024 - 2007